Als ie zijn punten haalt door naar Moss te gooien ben ik het eensch met deze stellingquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:48 schreef popolon het volgende:
Ik heb maar 40 punten nodig van Brady.
Moet kunnen.
Ik vrees van wel.Hopelijk gooit Palmer een flink aantal passes naar TJ Whoseyourmomma.....quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:48 schreef popolon het volgende:
Ik heb maar 40 punten nodig van Brady.
Moet kunnen.
Zelf draften is geen garantie op succes, heb al mijn beide gedrafte qb's gedumpt, buch of incompetent foolsquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:53 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.Hopelijk gooit Palmer een flink aantal passes naar TJ Whoseyourmomma.....![]()
Ik weet zeker dat als ik zelf had moeten draften mijn team er totaal anders uit zou zien,maar goed,mocht ik na vannacht op 3-1 staan dan zul je mij niet horen klagen!![]()
Toen ik zag dat ik Kitna en Favre als QB's had dacht ik:what the fuck moet ik hiermee???quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Zelf draften is geen garantie op succes, heb al mijn beide gedrafte qb's gedumpt, buch of incompetent fools
Heb al flink wat moves gemaakt, maar ja je moet wat, met zo'n low scoring offense...
Willis haalt wel behoorlijk wat punten binnen, wat een tackling maching is die kerel
Volgende week kom ik met een run oriented offense, een heavy groundgame... eens kijken of dat iest opbrengt
Vorig jaar was Parker's eerste jaar zonder Bettis,dus waren er veel twijfels aan het begin van het jaar of hij wel de running game kon dragen bij de Steelers.Daarom lieten een hoop hem links liggen tijdens de draft.Maar ik had vorig jaar een goed team met veel jongens die ik van waivers had geclaimd,zoals Tony Romo,Marques Colston,Desmond Clark....Alleen uitgerekend in de finale lieten Romo en LT mij zwaar in de steek!quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:04 schreef popolon het volgende:
Daar zaten dan veel teams in. LT èn Parker kan bijna niet als je 10+ teams hebt.
wat een klotezooi....ik zag de bui al hangen toen ik zag dat de Pats nog moesten....die kuttige Patriots atlijd.....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:28 schreef Guard het volgende:Feitelijk win ik deze week door de 2 FG's van Gostkowsky en natuurlijk door Moss, 4 wedstrijden op rij al een 100+ y game met TD's
Thanks, ik had deze win wel even nodig, na dat dieptepunt van week 3quote:
idd maar aan de andere kant wat een Nederlanders zjin we dan ook weerquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:36 schreef Guard het volgende:
Als ik volgend jaar iets zou veranderen is het geen FF meer bij Yahoo, bunch of tight mofo's beetje dokken voor een stattracker en anders gaan ze je pas een dag later vertellen wat je spelers gedaan hebben.
LOL,ik wist niet eens dat je een "prijs" kreeg.Zie ik ineens een beker op mijn profiel staan!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:22 schreef popolon het volgende:
NFL of ESPN zijn ook niet veel beter.
Ik blijf bij Yahoo, mooie prijzenkast opbouwen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:35 schreef Playmaker het volgende:
Wel leuk dat je op deze manier al je resultaten van de diverse Fantasy Leagues kunt bijhouden...![]()
Ik deed vorig jaar mee aan een Fantasy League bij CBS Sportsline en daar was de stattracker gewoon gratis.Tijdens de games kon je live je punten bijhouden.Zat je tijdens de games de hele tijd naar die stattracker te kijken.....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:04 schreef DaMayan het volgende:
[..]
idd maar aan de andere kant wat een Nederlanders zjin we dan ook weer![]()
Aan de ene denk je boeiend die $10 maarja dan denk waarom the fuck moet dat opeens terwijl het op andere plekken gratis is.
Die onwijs trage van vorige keer, wat was dat foxsports ofzo? Dat was ook kut...
Misschien gewoon NFL.com doen next time?
krijg je commissie ofzo van Yahoo, als je hier een stattracker verkoopt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:53 schreef popolon het volgende:
Dat doe ik ook.
Stattracker werkt trouwens voor alle fanatasy games kwam ik achter en is echt heel erg uitgebreid:
Optimal line-up realtime, On the bench realtime, en nog veel meer leuke dingetjes.
tuurlijk op het euh hoe heet dat ook alweer, interweb of zo, is toch alles gratis?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:31 schreef popolon het volgende:
Ach ik zit al jaren met Fantasy sports bij Yahoo. En die paar dollar kan me gestolen worden.
Maar zoals je eerder al zei, Nederlanders willen alles gratis.
Earnest Graham, die gaat nu nog meer ballen krijgen sinds the Cadillac weg is met een blessure.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:43 schreef DaMayan het volgende:
Pff breek me bek niet open. Injury's en bye's galore deze week. Ik start maar Reuben Droughns uit armoede...
Gokken dat Brees een keer niet negatief scoort maar een break-out game heeft...
Waarom speel je niet met Big Ben ipv Brees?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:43 schreef DaMayan het volgende:
Pff breek me bek niet open. Injury's en bye's galore deze week. Ik start maar Reuben Droughns uit armoede...
Ik heb in week 6 een probleemquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:43 schreef DaMayan het volgende:
Ik heb nog wel een wr in de aanbiedingquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef Playmaker het volgende:
Ik heb maar één speler met een bye deze week,maar dat is meteen mijn enige goede WR!No TJ Whoseyamomma deze week.....Dat word dus óf Brandon Marshall óf Dwayne Bowe....
![]()
Bowe doet het niet slecht de laatste paar weken, begint een beetje de go-to target van Huard (naast Gonzalez) te worden en de Chiefs offense lijkt langzaam aan te beseffen dat het seizoen begonnen is...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef Playmaker het volgende:
Ik heb maar één speler met een bye deze week,maar dat is meteen mijn enige goede WR!No TJ Whoseyamomma deze week.....Dat word dus óf Brandon Marshall óf Dwayne Bowe....
![]()
Super kansloze scores zegquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:55 schreef Guard het volgende:
McGhee mag veel tackles, sacks int's en return td's gaan maken wil ik nog winnen
Tja,..Johnson was behoorlijk banged up en nog questionable of ie uberhaupt zou spelen volgens mij, en de skins waren gewoon super aant verdedigen..quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:06 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Super kansloze scores zeg![]()
Berrian, Johnson en Crumpler allemaal 1 catch![]()
En Young 3 interceptions en 2 lost fumbles.
Je had wel pech dat uitgerekend de jongens op de bench(Warner,Jennings,Taylor)flink scoorden....quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:55 schreef Guard het volgende:
McGhee mag veel tackles, sacks int's en return td's gaan maken wil ik nog winnen
Ik houd mijn team wel degelijk bij.....ik heb het alleen niet zo slim gespeeld omdat mijn beide qb's (McSadd en Culpepper)deze week een bye hadden. Ik verwacht nog wat vuurwerk van beide heren en wilde niet het risico lopen dat één van beide door een ander ingelijfd zou worden. Een loss in week 5 heb ik dus ingecalculeerd. Volgende week doen de heren weer mee...mijn enige speler die dan een bye heeft (Dallas Clark) is al vervangen door een ander. Niet zo snel met je oordeel Freeling!quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:09 schreef Freeling het volgende:
Zonde dat er nu al mensen afgehaakt zijn en hun team niet meer bijhouden (Sad Sacks, haantjedevoorste)
Maakt de competitie er niet leuker op..
Het lijkt er trouwens op dat we na deze week geen ongeslagen team meer in onze league hebben...de '72 dolphins kunnen rustige adem halen
Warner had ik pas zondagavond opgepikt, maar Garcia zat op de bank... die had met zijn twee td passes naar Smith wel wat meer punten gepakt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:09 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Je had wel pech dat uitgerekend de jongens op de bench(Warner,Jennings,Taylor)flink scoorden....
Nou Popo,met 5 INT's had je van Romo weinig te duchten....quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:18 schreef popolon het volgende:
Tja ik heb Romo nog tegen me, en die is 'on fire' de laatste tijd dus dat gaat niet goed.
LOL, hij luisterde... 103 yard TD returnquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:55 schreef Guard het volgende:
En m'n Dallas kicker deed het ook prima met 16 punten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:08 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Nou Popo,met 5 INT's had je van Romo weinig te duchten....![]()
Nondeju, dit is toch niet te gelovenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:52 schreef Guard het volgende:
[..]
LOL, hij luisterde... 103 yard TD return![]()
En je vergat een DL van je bank te halen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:53 schreef Playmaker het volgende:
Ik wijk vandaag van mijn usual game plan af en stel 3 WR's op.Alleen Ronnie Brown speelt...
popo, hoeveel punten heeft Anderson gepaktquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:10 schreef popolon het volgende:
Update:
51.40quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:16 schreef PirE het volgende:
[..]
popo, hoeveel punten heeft Anderson gepakt65 punten met 4 man
![]()
he jammerquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:13 schreef popolon het volgende:
[..]
En je vergat een DL van je bank te halen.
Foutje.quote:
Nee,ik was hem niet vergeten van de bank te halen....Ik had één van m´n DL spelers getrade vóórdat hij gespeeld had!Dom,dom....Nou heb ik ff snel Uminyora opgepickt van de Giants,dus is mijn lege DL positie weer opgevuld!quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:13 schreef popolon het volgende:
[..]
En je vergat een DL van je bank te halen.
Pfft alsof je die punten nodig hebt met Brady...quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:21 schreef popolon het volgende:
Toch een goede gok: D. Williams van de Panthers uit de FA poule.
Here we go, op dit moment dus:quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:35 schreef Freeling het volgende:
Gooi de tussenstanden er zo nog eens op Popo..was nogal close bij mij de laatste keer, dus ben benieuwd..
Thnx for the dropped balls,the fumble and the 0 points!quote:GREEN BAY, Wis. -- First Santana Moss benched himself, then blamed himself for the Redskins' 17-14 loss to the Green Bay Packers on Sunday. His Washington teammates declined to pile on, saying Moss was being too critical of his play.
"I just didn't feel right. I took myself out," said Moss, who left the game shortly after a costly fumble. "Something wasn't feeling right with me and why go out there and keep another guy from helping us win? ... I wasn't making the plays that I should have been making."
OMG!!!! 35 yards voor Alexander, wat een kutseizoen draait die man zeg! Nu maar hopen dat mijn berekeningen klopt en dat er geen corrections meer op de stats worden gemaakt..quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:47 schreef Freeling het volgende:
hmm...nog steeds zeer close dus, maar Alexander moet nog, en als die 33 yards gained win ik...moet toch wel lukken zou je haast denken..
Ik zit me nu al mateloos op te winden over de afwezigheid van een constante aanval van de Panthers, als ik dan ook nog een Panther in mijn fantasy team heb staan ben ik bang dat ik zondagavond begin te hyperventileren...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:43 schreef popolon het volgende:
Gokje had ik ook met DeAngelo Williams : 121 yards en een TD.
Was dat niks voor jou die Panthers RB?
Word je ook para van, elke week zeggen ze weer dat het nog 2 weken duurt...quote:Oct 15 Megan Manfull, of the Houston Chronicle, reports Houston Texans WR Andre Johnson (knee) is not going to play Week 7. He could be another two weeks away from returning.
43.08.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoeveel van die punten komen van Brady?
quote:
Ik heb hem pas na de wedstrijd van vandaag genomen.Ik ben wel blij dat ik Kenny Watson net nog ff snel heb opgepikt en heb opgesteld!quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:47 schreef popolon het volgende:
10/21 - Kevin Walter (Hou - WR) - Add - Free Agents - The Leaping Lambeaus
Die zelfde pick had mijn vrouw net voor de wedstrijd.
LOL volgens mij maakt het niet veel uit, Young die niet speelt of Huard die nog geen 100 yards heeft en een int...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:33 schreef Boe-man het volgende:
Deze week denk ik maar voor Huard ipv Young aangezien KC aan footballen geslagen is en de injury van Young.
Dat was idd een aardige move. Wist niet dat johnson out was.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:08 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik heb hem pas na de wedstrijd van vandaag genomen.Ik ben wel blij dat ik Kenny Watson net nog ff snel heb opgepikt en heb opgesteld!![]()
Was ook een `op hoop van zegen`-move.Kitna gooide geen TD´s(wel geen turnovers gelukkig),Maroney slechts 30 yd rushing en Cooley slecht 3(!) yd receiving.Ik moest wel wat.....quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:36 schreef Freeling het volgende:
[..]
Dat was idd een aardige move. Wist niet dat johnson out was.
Nog 5 man te gaan om 66 punten achterstand goed te makenquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:09 schreef popolon het volgende:
The Manning Group
27.85
Freelings Fury
94.47
Dat wordt idd nagelbijten vannacht (niet dat ik wakker blijf ofzo). Als het een shoot-out wordt ben ik de lul, maar als de Jags hun goede D van de laatste weken vol weten te houden, en de Colts voor een clock-control running game gaan moet het lukken. En nog beetje hopen dat de Colts Mojo in toom kunnen houden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:19 schreef PirE het volgende:
[..]
Nog 5 man te gaan om 66 punten achterstand goed te maken![]()
. Hopelijk wordt het een high-scoring game met veel yards voor Jones-Drew
.
Give em hell guys![]()
![]()
![]()
QB - Peyton Manning
WR - Reggie Wayne
RB - Maurice Jones-Drew
K - Adam Vinatieri
DB - Marlin Jackson
En Peyton, throw the ball to Reggie![]()
![]()
Ik denk dat je het wel gaat redden. Denk niet dat het shoot-out wordt, maar ik hoop (fantasy-wise) dat de Colts op wraak uitzijn voor de 44-17 nederlaag van vorig jaar en flink gaan knallen vanavond. Colts komen uit een bye dat kan weleens een beslissend voordeel zijn in deze match-up.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:06 schreef Freeling het volgende:
[..]
Dat wordt idd nagelbijten vannacht (niet dat ik wakker blijf ofzo). Als het een shoot-out wordt ben ik de lul, maar als de Jags hun goede D van de laatste weken vol weten te houden, en de Colts voor een clock-control running game gaan moet het lukken. En nog beetje hopen dat de Colts Mojo in toom kunnen houden.
Denk dat het close gaat worden..
Close match-ups verlies ik standaardquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:46 schreef Freeling het volgende:
Ben heel benieuwd naar de uitslag van m'n matchup...eens zien of die TD van Manning me de nek gekost heeft..
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:50 schreef Guard het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat Bironas wordt opgepikt....
Nou ben je helemaal verkocht.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:21 schreef Guard het volgende:
als je je nu registreert bij my coke rewards kun je een gratis Yahoo stat tracker krijgen.
Gewoon effe een adres in the US zoeken, en registreren... voila (wel een emailadres gebruiken waar je toegang toe hebt, heb je nodig om je stat tracker te ontvangen)
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:21 schreef Guard het volgende:
als je je nu registreert bij my coke rewards kun je een gratis Yahoo stat tracker krijgen.
Gewoon effe een adres in the US zoeken, en registreren... voila (wel een emailadres gebruiken waar je toegang toe hebt, heb je nodig om je stat tracker te ontvangen)
Manning tegen de Panthers of Anderson tegen de Rams is een lastige keuzequote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:22 schreef Guard het volgende:
And the qb dance continues...
Net toen ik dacht, Clemens is getting the notch, komt Mangini met de mededeling dat Pennington nog steeds de starter is, kans is natuurlijk groot dat hij het eind van de game niet haalt, maar de Jets hebben verweg de beste matchup van de beschikbare QB's, dus wie het ook werd die werd ook mijn starter.
En dan maar hopen dat Warner na zijn bye week helemaal fit is...
Luxe.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Manning tegen de Panthers of Anderson tegen de Rams is een lastige keuze![]()
![]()
Anderson natuurlijk, Edwards en Winslow tegen de Rams? You've got to be kidding mequote:
Luxe dus, al zou ik niet snel van manning afstappen. Anderson is hot maar voor hoe lang. Ja ik zie nu dat het tegen de Rams is maar toch.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Anderson natuurlijk, Edwards en Winslow tegen de Rams? You've got to be kidding me
Je mag trouwens ook je QB's tegen mijn QB's traden, dan heb je een probleem, ipv een luxe probleemquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Manning tegen de Panthers of Anderson tegen de Rams is een lastige keuze![]()
![]()
Ik heb natuurlijk ook de voorkennis dat de Panthers Manning uit de game knocken (voorkennis, ijdele hoop, it's all the same)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Luxe dus, al zou ik niet snel van manning afstappen. Anderson is hot maar voor hoe lang. Ja ik zie nu dat het tegen de Rams is maar toch.
Volgende week tegen Pennington, geen probleemquote:
Ward gaat een goeie game hebben tegen de Bengals,let maar op Popo.....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:29 schreef popolon het volgende:
Wat?
Trades staan op 1 dag dacht ik.
Wel een dure gok, Ward heeft nog niks laten zien maar ik wil nou eenmaal meer Steelers.
Murphy's law in actionquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:26 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ward gaat een goeie game hebben tegen de Bengals,let maar op Popo.....![]()
nog geen mailtje van Yahoo! gehad, dat kan 48 uur duren...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:52 schreef popolon het volgende:
Werkt die gratis tracker nou Guard?
Toch nog een beetje dat Hollandse in je Popo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:11 schreef popolon het volgende:
Ik heb 'm ook voor m'n vrouw geactiveerd. En het werkt.gratis stattracker.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:16 schreef popolon het volgende:
It'll never go away.
Ik heb me aangemeld,maar nog geen bericht teurg ontvangen.Zal wel morgen pas binnenkomen denk ik....Zou je na de late games de tussenstanden kunnen posten Popo?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:12 schreef popolon het volgende:
Je had een gratis tracker kunnen hebben.Je staat er maar 10 achter trouwens.
Dat lijkt de uitslag van de presidentiele verkiezingen wel....too close to call!quote:Sad Sacks
42.20
The Leaping Lambeaus
41.88
WTF??!!Zelfs na die schandalig performance van Griese(3 INT,1 Fumble) sta ik toch nog voor?Thank you Chris Cooley!!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:31 schreef popolon het volgende:
Laatste update voor vandaag:
Sad Sacks
51.11
The Leaping Lambeaus
59.06
quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:30 schreef Guard het volgende:
Nou Popo gelukkig had de trade voor tenminste één persoon een gunstige uitwerking![]()
Broncosquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:26 schreef Boe-man het volgende:
Ziet er naar uit dat ik ga verliezen van een inactive team
Ik heb gelijk Selvin Young maar opgepikt.Henry is geblesseerd en word misschien binnenkort ook nog eens geschorst,dus who knows.....quote:
Young heb ik een tijd op de bank gehad, wachten op zijn breakout... helaas moeten cutten toen de bye weeks eraan kwamen, had zijn spot nodig om de byes van mijn topspelers te kunnen opvangen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:21 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik heb gelijk Selvin Young maar opgepikt.Henry is geblesseerd en word misschien binnenkort ook nog eens geschorst,dus who knows.....Ik heb sowieso niet echt veel RB's tot mijn beschikking.
En het is nu official:7-1!![]()
Ja duh, Brady....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:00 schreef popolon het volgende:
Popo'sPathetic Pile: Back to back highscore of the week.
Mijn RB's zijn nou ook niet bepaald super,vooral niet nu Ronnie Brown geblesseerd is.Maroney zal in die passing offense van de Pats weinig scoren,Thomas heeft nog helemaal niet gescoord(en dat zie ik ook nog niet snel veranderen) en Watson is nu nog de starting RB,maar dat zal veranderen zodra Rudi Johnson weer fit is.En Young is gewoon een gok.Tja,je moet toch wat....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Young heb ik een tijd op de bank gehad, wachten op zijn breakout... helaas moeten cutten toen de bye weeks eraan kwamen, had zijn spot nodig om de byes van mijn topspelers te kunnen opvangen...
Gelukkig heb ik nog vier startende rb's op mijn roster dus daar geen gebrek aan (helaas performen ze niet allemaal zoals ik hoopte (LJ)
Is het je opgevallen dat je evenveel scoort als de #11 in onze league....?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:01 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Mijn RB's zijn nou ook niet bepaald super,vooral niet nu Ronnie Brown geblesseerd is.Maroney zal in die passing offense van de Pats weinig scoren,Thomas heeft nog helemaal niet gescoord(en dat zie ik ook nog niet snel veranderen) en Watson is nu nog de starting RB,maar dat zal veranderen zodra Rudi Johnson weer fit is.En Young is gewoon een gok.Tja,je moet toch wat....
Ik scoor overigens maar 73 punten per game...![]()
So far I'm one lucky bastard!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Is het je opgevallen dat je evenveel scoort als de #11 in onze league....?
You must be lucky every week![]()
Kun je volgende week eindelijk je tracker gebruiken?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Is het je opgevallen dat je evenveel scoort als de #11 in onze league....?
You must be lucky every week![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Kun je volgende week eindelijk je tracker gebruiken?
Ik zou voor Anderson gaan.Ik schat de DB's van de Pats wat hoger in dan die van de Seahawks.quote:Op zondag 4 november 2007 17:43 schreef PirE het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen wie ik laat starten...
Anderson of Manning. Ik heb nog een paar uur, maar damn dit is een lastige keuze.
Nah niet doenquote:Op zondag 4 november 2007 18:05 schreef popolon het volgende:
Die kijkersvraag:
Of 'ie Jason Witten moet opstellen.
Heb maar weer CBS opgezet, ik kan nooit zo lang dat fantasygepraat aanhorenquote:Op zondag 4 november 2007 18:09 schreef Playmaker het volgende:
Die ene gozer is een beetje irritant,vooral die stem...![]()
HIJ SCHREEUWT WEL WAT JAquote:Op zondag 4 november 2007 18:09 schreef Playmaker het volgende:
Die ene gozer is een beetje irritant,vooral die stem...![]()
Patten vandeweek opgepikt, doet het ook aardig tot nu toe, zitwel op bank maar volgende week heeft Moss een bye, dus ik heb een WR spot open, maar Jennings is ook lekker bezig, luxe probleem...quote:Op zondag 4 november 2007 20:59 schreef popolon het volgende:
I'm getting my ass kicked.
Ik heb D.J. Hackett ff uit de FA opgepikt. Door de blessure nog niks laten zien. Kan leuk uitpakken met Seattle's niet zo beste WR's tot nu toe.
TJ Whoseyamomma heeft ook z'n wekelijkse TD te pakken!quote:Op zondag 4 november 2007 23:02 schreef Guard het volgende:
Zo Moss heeft zijn wekelijkse TD alweer te pakken...
Geluk dwing je af!quote:Op maandag 5 november 2007 11:44 schreef Freeling het volgende:
Dit gaat echt nergens over..
Week in week uit heb ik een van de hoogste scores, maar steeds net een matchup met een van de weinige tegenstanders die nog hoger scoort die week..
Zoveel geluk PLaymaker heeft, zoveel pech heb ik..
Bij mij werkt het net omgekeerd: iedereen die ik drop wordt vervolgens door iemand anders opgepikt en presteert daarna wel naar behoren: laatste voorbeeld: Warrick Dunn.....het hele seizoen slechts in de marge aanwezig (en op mijn roster) ik drop hem en presto! 100 yd game....quote:Op maandag 5 november 2007 18:05 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Geluk dwing je af!![]()
Ik heb tot nu toe het geluk gehad dat mijn opstelling elke keer klopt.Degenen die ik opstel die scoren dan ook en degenen die ik bench scoren die dag nauwelijks.Maar goed,er zijn nog een aantal games te spelen.![]()
Ik drop nooit mijn RB's,hoe slecht in vorm ze ook zijn.Er zal altijd wel een matchup komen waarin ze wel goed presteren.Ik geloof dan ook dat je nooit genoeg RB's kunt hebben(één van de reden waarom ik Fargas vandaag opgepikt heb).Dan heb je tenminste veel mogelijkheden wat RB's betreft.Kijk Thomas Jones (maar ook Maroney) presteren vrij slecht dit jaar,maar ik zal ze (nog) niet droppen.quote:Op maandag 5 november 2007 20:59 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Bij mij werkt het net omgekeerd: iedereen die ik drop wordt vervolgens door iemand anders opgepikt en presteert daarna wel naar behoren: laatste voorbeeld: Warrick Dunn.....het hele seizoen slechts in de marge aanwezig (en op mijn roster) ik drop hem en presto! 100 yd game....![]()
Leuk en aardig, maar toch heb ik ruim meer punten dan jij hebt, en haal ik regelmatig meer punten dan jij, alleen net in de week van onze matchup niet..en dat heb jij met meerdere tegenstanders volgens mij, dat ze een semi-offweek hebben tegen je..En dat is geluk, niks anders..quote:Op maandag 5 november 2007 18:05 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Geluk dwing je af!![]()
Ik heb tot nu toe het geluk gehad dat mijn opstelling elke keer klopt.Degenen die ik opstel die scoren dan ook en degenen die ik bench scoren die dag nauwelijks.Maar goed,er zijn nog een aantal games te spelen.![]()
Ik haal elke week het maximale uit mijn team en dat mijn tegenstander dat dan niet doet,tja,daar zit ik niet mee.Dan moet de tegenstander die week maar z'n lineup beter in elkaar zetten.8 straight wins heeft niet alleen met geluk te maken!Iquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:56 schreef Freeling het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar toch heb ik ruim meer punten dan jij hebt, en haal ik regelmatig meer punten dan jij, alleen net in de week van onze matchup niet..en dat heb jij met meerdere tegenstanders volgens mij, dat ze een semi-offweek hebben tegen je..En dat is geluk, niks anders..
Maar zoiets wordt meestal in de play-offs rechtgezet
Er zijn trouwens maar 2 teams die meer punten scoren dan jou en toch sta je 7de.Wat zegt dat puntentotaal dus?Niks....quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:56 schreef Freeling het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar toch heb ik ruim meer punten dan jij hebt, en haal ik regelmatig meer punten dan jij, alleen net in de week van onze matchup niet..en dat heb jij met meerdere tegenstanders volgens mij, dat ze een semi-offweek hebben tegen je..En dat is geluk, niks anders..
Maar zoiets wordt meestal in de play-offs rechtgezet
quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:19 schreef popolon het volgende:
QB gezocht.Heb wel wat WR's in de aanbieding.
Die Blasters heeft en Ben R. en Drew Brees.Brees komt eindelijk op gang trouwens.
Ik heb genoeg WR's.quote:
Waarom zou iemand een QB traden voor een WRquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:19 schreef popolon het volgende:
QB gezocht.Heb wel wat WR's in de aanbieding.
Die Blasters heeft en Ben R. en Drew Brees.Brees komt eindelijk op gang trouwens.
Moss zou ik wel accepteren, maar er zijn weinig andere WR's die ik zou willen hebben in ruil voor een QB.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:56 schreef popolon het volgende:
Tja dat hangt toch helemaal van de WR af natuurlijk.
Maar ik heb er al eentje gevonden.
Helaas Moss heeft een "no-trade clausule" in zijn contractbespreking met de Dutch Guardians bedongen (die alleen vervalt als hij op IR terecht komt).quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Moss zou ik wel accepteren, maar er zijn weinig andere WR's die ik zou willen hebben in ruil voor een QB.
Dat hangt weer helemaal van de QB af. En je kunt er maar eentje opstellen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Moss zou ik wel accepteren, maar er zijn weinig andere WR's die ik zou willen hebben in ruil voor een QB.
Hangt af van de QB.Er zijn een hoop QB's die een middelmatige seizoen draaien.Ik zou TJ Whoseyamomma maar tegen een paar QB's traden.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een QB traden voor een WR![]()
Anderson staat nog steeds in de etalage. Hij heeft ook een easy match-up komende week tegen de Steelers![]()
Ik hoop dat het bij een week blijft, LJ begon net een beetje warm te draaienquote:Op woensdag 7 november 2007 01:09 schreef popolon het volgende:
Eens kijken wat Priest Holmes er van gaat bakken nu LJ er minimaal een week uit is.. Roy Williams laat echt niets zien dus hup, op de bank.
Ik heb er 2.....quote:
2 is genoeg, als je maar voldoende RB's hebtquote:
Jones tegen de Cardinals? ik zou hem laten staan hoorquote:Op zondag 11 november 2007 18:08 schreef popolon het volgende:
Ik gooi m'n Lions RB (Jones) en WR (Williams) op de bank in de goede hoop dat de Steelers veel scoren tegen Cleveland. Holmes, Ward en Parker. Give it to me baby ....
Chatman en James zeker opstellen.Pfff,White of Williams is echt een coin flip.White zal wel meer carries krijgen dan Williams...quote:Op zondag 11 november 2007 18:08 schreef Guard het volgende:
Sowieso 3 rb's, dus nog eentje;)
Doe ik ook. Dan maar Ward eruit, Holmes is hot.quote:Op zondag 11 november 2007 18:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Jones tegen de Cardinals? ik zou hem laten staan hoor
Als Gray mooie cijfers kan hebben tegen de Saints,dan moet Bulger dat ook wel lukken.quote:Op zondag 11 november 2007 18:30 schreef Guard het volgende:
Nou ja ik ga er niet meer over twijfelen, White James en Chapman, QB Bulger als wildcard...
Ik ga maar met Boley profiteren van de vele runs van de Panthers![]()
* Guard zet alvast peper en zout klaarquote:Op zondag 11 november 2007 18:56 schreef Playmaker het volgende:
Nou,als ik met deze opstelling vandaag win dan eet ik niet alleen mijn linker- maar ook mijn rechterschoen op!![]()
En beter wordt het niet want de Chiefs hebben Croyle ingebracht... (maar het kan dan ook niet meer slechter wortden)quote:
Mijn team doet het beter dan ik had verwacht(mede dankzij good ol' Favre),maar ik denk toch dat ik het niet ga halen.Ik heb big games van TJ en Fargas nodig....quote:Op zondag 11 november 2007 21:39 schreef Guard het volgende:
[..]
* Guard zet alvast peper en zout klaar
Blijkt nu dat Morris nog een weekje starter is, ff opgepikt dus.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:24 schreef Playmaker het volgende:
Ik heb Chester Taylor en Javon Walker maar opgepikt en Thomas Jones en Maurice Morris gedropt.Thomas Jones wil maar niet scoren en Shaun Alexander speelt volgende week weer gewoon dus word Morris toch weer een backup.
Ja,ik hoorde het gisteren al,maar ik wist niet wie ik uit mijn team moest gooien.Kenny Watson is een te goede backup en ook al speelt Javon Walker dit weekeinde nog niet,die is te goed om eruit te gooien.En volgens mij zijn er dit jaar elk weekend wel weer een aantal RB's die niet kunnen spelen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:57 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Blijkt nu dat Morris nog een weekje starter is, ff opgepikt dus.![]()
Valt nog wel mee met jou, je hebt je hele 'D' nog. Voor een TE verwacht ik nooit veel punten.quote:Op zondag 18 november 2007 20:39 schreef Guard het volgende:
One of those days again, getting beat by a half inactive team![]()
Boley is het een beetje kwijt op "D". McGee zal wel een hoop kickoff returns oppertunities krijgen.quote:Op zondag 18 november 2007 20:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Valt nog wel mee met jou, je hebt je hele 'D' nog. Voor een TE verwacht ik nooit veel punten.
Maar je krijgt wel een bunch punten vandaag van Mr Leequote:Op zondag 18 november 2007 20:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Valt nog wel mee met jou, je hebt je hele 'D' nog. Voor een TE verwacht ik nooit veel punten.
Toch leuk dat mijn team solidair is met de Writers Guild of America en lekker meestaakt dit weekendquote:Op zondag 18 november 2007 20:39 schreef Guard het volgende:
One of those days again, getting beat by a half inactive team![]()
26 punten door een defensive player?quote:Op maandag 19 november 2007 14:25 schreef PirE het volgende:
meneer Blommers heeft weer eens mazzel....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog 3 wedstrijden te gaan en allemaal rematches van verloren wedstrijden aan het begin van het seizoen. De winst van Popo helpt me alleen maar en het verlies van de Blasters is ook een leuk geschenk. Volgende week een belangrijke wedstrijd tegen de Dutch Guardians. Ik mag hopen dat de Colts nu wat ruimer winnen van een papier zwakke tegenstander.
Welcome to Fantasy Football 207.We eindigen straks het seizoen met alleen nog maar 2nd/3rd string RB's en backup QB's....quote:Op woensdag 21 november 2007 08:41 schreef Guard het volgende:
Holmes blijkbaar weer iets met zijn nek, wellicht einde carriere.
Smith maar opgepikt en Chatman gedropt, die had sowieso een moeilijke matchup tegen de Steelers in Pittsburgh, en waarschijnlijk gaat ie carries verliezen aan Williams.
En mijn zogenaamde supersterren (LT, Smith, McSadd) doen het al niet veel beter dan 2nd stringersquote:Op woensdag 21 november 2007 17:42 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Welcome to Fantasy Football 207.We eindigen straks het seizoen met alleen nog maar 2nd/3rd string RB's en backup QB's....![]()
Je hebt Moss dus dat zijn sowieso een stuk of 30 puntenquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:54 schreef Guard het volgende:
*sigh*
Boley gecut vanwege zijn tegenvallende resutaten en ja hoor: 9 tackles, 3 sacks en een FFals ik nu eens mijn hele team uit Carolina spelers laat bestaan en ze dan allemaal cut, zouden ze dan ook ineens beter gaan spelen?
Dat had ik dus met Watson vandaag.....Maar goed,die krijgt maar 10 touches per game.Fred Taylor lijkt me dan waardevoller.Van hem weet je tenminste dat hij de nodige carries krijgt.quote:Op zondag 25 november 2007 22:46 schreef Guard het volgende:
Ja daag Besluit ik Davis maar te cutten omdat de 49-ers geen TD scoren, meteen daarna TD Davis...
play-offs
Ik heb gelukkig alles in eigen hand en het helpt ook dat ik een hoog puntenaantal heb mocht ik gelijk eindigen met een ander team.quote:Op maandag 26 november 2007 08:53 schreef Guard het volgende:
Minime kans om nog de play-offs te halen, maar dan moet er wel gewonnen worden van Popo komende week, en dan hopen op wat medewerkerking van andere teams...
Ik kan je niet meer helpen.want ik moet tegen 2 teams waarvan er eentje al uitgeschakeld is en eentje nagenoeg safe is.Maar,good luck!quote:Op maandag 26 november 2007 08:53 schreef Guard het volgende:
Minime kans om nog de play-offs te halen, maar dan moet er wel gewonnen worden van Popo komende week, en dan hopen op wat medewerkerking van andere teams...
Mijn team is na dit weekend gekwalificeerd en rblommers ook.The Manning Group staat idd met één been al in de playoffs,maar voor die laatste plek zijn in theorie nog 6 teams in de race.Wel raar,dat de playoffs in week 15 en 16 plaats vinden.Week 17 telt dus niet meer mee......quote:Op maandag 26 november 2007 16:50 schreef DaMayan het volgende:
Lambeau's, rblommers en jij zijn wel redelijk safe.
Het gaat.om plek 4 tussen mij, Guard en Popo's Pile of pathetic crackheads...
Waabij Popo veruit de beste puntenaantal heeft en Guard 1 game achter gaat lopen...
Op zich wel te begrijpen, gaat dan waarschijnlijk nog alleen maar om de wildcards waardoor toch een aantal teams die hun play-off spot al hebben geclinched hun playmakers rust gunnen (al is dat natuurlijk altijd controversieel, rust vs verlies aan wedstrijdritme), en dat heeft een behoorlijke invloed op de fantasy leagues...quote:Op maandag 26 november 2007 23:58 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Wel raar,dat de playoffs in week 15 en 16 plaats vinden.Week 17 telt dus niet meer mee......
Dat had ik dus vorig jaar.Ik speelde in een league waarin de finale op de laatste speeldag plaatsvond en daar zat ik dan:nauwelijks touches voor LT,Romo en TO.Kansloze nederlaag in de finale...quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Op zich wel te begrijpen, gaat dan waarschijnlijk nog alleen maar om de wildcards waardoor toch een aantal teams die hun play-off spot al hebben geclinched hun playmakers rust gunnen (al is dat natuurlijk altijd controversieel, rust vs verlies aan wedstrijdritme), en dat heeft een behoorlijke invloed op de fantasy leagues...
quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:55 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Dat had ik dus vorig jaar.Ik speelde in een league waarin de finale op de laatste speeldag plaatsvond en daar zat ik dan:nauwelijks touches voor LT,Romo en TO.Kansloze nederlaag in de finale...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |