Als ie zijn punten haalt door naar Moss te gooien ben ik het eensch met deze stellingquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:48 schreef popolon het volgende:
Ik heb maar 40 punten nodig van Brady.
Moet kunnen.
Ik vrees van wel.Hopelijk gooit Palmer een flink aantal passes naar TJ Whoseyourmomma.....quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:48 schreef popolon het volgende:
Ik heb maar 40 punten nodig van Brady.
Moet kunnen.
Zelf draften is geen garantie op succes, heb al mijn beide gedrafte qb's gedumpt, buch of incompetent foolsquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:53 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.Hopelijk gooit Palmer een flink aantal passes naar TJ Whoseyourmomma.....![]()
Ik weet zeker dat als ik zelf had moeten draften mijn team er totaal anders uit zou zien,maar goed,mocht ik na vannacht op 3-1 staan dan zul je mij niet horen klagen!![]()
Toen ik zag dat ik Kitna en Favre als QB's had dacht ik:what the fuck moet ik hiermee???quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Zelf draften is geen garantie op succes, heb al mijn beide gedrafte qb's gedumpt, buch of incompetent fools
Heb al flink wat moves gemaakt, maar ja je moet wat, met zo'n low scoring offense...
Willis haalt wel behoorlijk wat punten binnen, wat een tackling maching is die kerel
Volgende week kom ik met een run oriented offense, een heavy groundgame... eens kijken of dat iest opbrengt
Vorig jaar was Parker's eerste jaar zonder Bettis,dus waren er veel twijfels aan het begin van het jaar of hij wel de running game kon dragen bij de Steelers.Daarom lieten een hoop hem links liggen tijdens de draft.Maar ik had vorig jaar een goed team met veel jongens die ik van waivers had geclaimd,zoals Tony Romo,Marques Colston,Desmond Clark....Alleen uitgerekend in de finale lieten Romo en LT mij zwaar in de steek!quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:04 schreef popolon het volgende:
Daar zaten dan veel teams in. LT èn Parker kan bijna niet als je 10+ teams hebt.
wat een klotezooi....ik zag de bui al hangen toen ik zag dat de Pats nog moesten....die kuttige Patriots atlijd.....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:28 schreef Guard het volgende:Feitelijk win ik deze week door de 2 FG's van Gostkowsky en natuurlijk door Moss, 4 wedstrijden op rij al een 100+ y game met TD's
Thanks, ik had deze win wel even nodig, na dat dieptepunt van week 3quote:
idd maar aan de andere kant wat een Nederlanders zjin we dan ook weerquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:36 schreef Guard het volgende:
Als ik volgend jaar iets zou veranderen is het geen FF meer bij Yahoo, bunch of tight mofo's beetje dokken voor een stattracker en anders gaan ze je pas een dag later vertellen wat je spelers gedaan hebben.
LOL,ik wist niet eens dat je een "prijs" kreeg.Zie ik ineens een beker op mijn profiel staan!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:22 schreef popolon het volgende:
NFL of ESPN zijn ook niet veel beter.
Ik blijf bij Yahoo, mooie prijzenkast opbouwen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:35 schreef Playmaker het volgende:
Wel leuk dat je op deze manier al je resultaten van de diverse Fantasy Leagues kunt bijhouden...![]()
Ik deed vorig jaar mee aan een Fantasy League bij CBS Sportsline en daar was de stattracker gewoon gratis.Tijdens de games kon je live je punten bijhouden.Zat je tijdens de games de hele tijd naar die stattracker te kijken.....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:04 schreef DaMayan het volgende:
[..]
idd maar aan de andere kant wat een Nederlanders zjin we dan ook weer![]()
Aan de ene denk je boeiend die $10 maarja dan denk waarom the fuck moet dat opeens terwijl het op andere plekken gratis is.
Die onwijs trage van vorige keer, wat was dat foxsports ofzo? Dat was ook kut...
Misschien gewoon NFL.com doen next time?
krijg je commissie ofzo van Yahoo, als je hier een stattracker verkoopt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:53 schreef popolon het volgende:
Dat doe ik ook.
Stattracker werkt trouwens voor alle fanatasy games kwam ik achter en is echt heel erg uitgebreid:
Optimal line-up realtime, On the bench realtime, en nog veel meer leuke dingetjes.
tuurlijk op het euh hoe heet dat ook alweer, interweb of zo, is toch alles gratis?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:31 schreef popolon het volgende:
Ach ik zit al jaren met Fantasy sports bij Yahoo. En die paar dollar kan me gestolen worden.
Maar zoals je eerder al zei, Nederlanders willen alles gratis.
Earnest Graham, die gaat nu nog meer ballen krijgen sinds the Cadillac weg is met een blessure.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:43 schreef DaMayan het volgende:
Pff breek me bek niet open. Injury's en bye's galore deze week. Ik start maar Reuben Droughns uit armoede...
Gokken dat Brees een keer niet negatief scoort maar een break-out game heeft...
Waarom speel je niet met Big Ben ipv Brees?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:43 schreef DaMayan het volgende:
Pff breek me bek niet open. Injury's en bye's galore deze week. Ik start maar Reuben Droughns uit armoede...
Ik heb in week 6 een probleemquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:43 schreef DaMayan het volgende:
Ik heb nog wel een wr in de aanbiedingquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef Playmaker het volgende:
Ik heb maar één speler met een bye deze week,maar dat is meteen mijn enige goede WR!No TJ Whoseyamomma deze week.....Dat word dus óf Brandon Marshall óf Dwayne Bowe....
![]()
Bowe doet het niet slecht de laatste paar weken, begint een beetje de go-to target van Huard (naast Gonzalez) te worden en de Chiefs offense lijkt langzaam aan te beseffen dat het seizoen begonnen is...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef Playmaker het volgende:
Ik heb maar één speler met een bye deze week,maar dat is meteen mijn enige goede WR!No TJ Whoseyamomma deze week.....Dat word dus óf Brandon Marshall óf Dwayne Bowe....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |