Hmmm,close.Josh Brown moet maar eens maar wat FG's gaan trappen....quote:Op zondag 23 september 2007 23:34 schreef popolon het volgende:
[..]
The Manning Group - 59.44
The Leaping Lambeaus - 70.53
Tot nu toe dan.
Mijn tegenstander heeft nog één speler,Lance Briggs.Die moet wel een hele goeie defensive game hebben,maar goed,hij speelt dan ook bij de Bears....quote:Op maandag 24 september 2007 01:33 schreef popolon het volgende:
The Manning Group - 67.05
The Leaping Lambeaus - 76.20
quote:Op maandag 24 september 2007 00:10 schreef popolon het volgende:
Guard heeft een lekkere score met Bulger als QB: -6
3 INTS, 0 TD
En dat had 'ie gelukkig niet,dus ik win ook deze week mijn matchup!quote:Op maandag 24 september 2007 01:41 schreef popolon het volgende:
10+ punten voor een DL is mogelijk.
Moet 'ie wel een monstergame hebben.
0-3 to start the seasonquote:Op maandag 24 september 2007 08:46 schreef Playmaker het volgende:
[..]
En dat had 'ie gelukkig niet,dus ik win ook deze week mijn matchup!Gelukkig maar,want ik had Favre en Ronnie Brown gebenched terwijl ze goede games hadden....
appeltje eitje voor young die 35 puntenquote:Op maandag 24 september 2007 20:10 schreef popolon het volgende:
De hoogste score tot nu toe.
Echter moet Boe-man vandaag nog. Dus die kan nog winnen.
quote:Op maandag 24 september 2007 20:17 schreef Boe-man het volgende:
[..]
appeltje eitje voor young die 35 punten
Ja da's vrij extreem, met 57 punten nog winnen.quote:Op maandag 24 september 2007 19:59 schreef Guard het volgende:
Rblommers heeft trouwens wel geluk dat ie in de lowscoring matchup van de week stond, zo goed was zijn team ook niet...
En ik dacht dat Bulger het slecht deedquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:49 schreef DaMayan het volgende:
Bijna nog verloren door Drew Brees met zn -9.90..
Is dat de Ints naar mijn eigen Keith Bulluck gingen en die 16 punten daarmee verdiende.
Ik was blij verrast toen ik zag dat ie 4 INTs had en nog een lost fumble..maargoed, verloren door stomme fout om Barber III niet te starten..dat gaat dus nooit meer gebeuren, die gaat namelijk de league in TDs leiden dit jaar..stuk om 20 gok ik, en wordt alleen maar meer waard nu ie steeds meer carries van julius jones over gaat nemen..quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:49 schreef DaMayan het volgende:
Bijna nog verloren door Drew Brees met zn -9.90..
Is dat de Ints naar mijn eigen Keith Bulluck gingen en die 16 punten daarmee verdiende.
ach geluk dwing je af zullen we maar zeggenquote:Op maandag 24 september 2007 19:59 schreef Guard het volgende:
Rblommers heeft trouwens wel geluk dat ie in de lowscoring matchup van de week stond, zo goed was zijn team ook niet...
Dumped his ass 4 moves ago... zo'n geweldige stats had ie nu ook weer niet (en waarschijnlijk gaat ie nu komende week de Steelers defense helemaal aan gort gooien.... nu begin ik weer te twijfelenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:42 schreef popolon het volgende:
Guard, Leinart begint van 't weekend gewoon tegen de Steelers.
och als ie een TD pakt met 50 receiving yards haalt ie al meer punten binnen dat LJ de laatste drie weken of zo heeft gedaanquote:Op zondag 30 september 2007 18:05 schreef popolon het volgende:
Kan goed uitpakken Guard.
Zolang Williams maar de meeste passes krijgt.
Shit,ik heb per ongeluk de verkeerde RB getrade.....quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:56 schreef popolon het volgende:
Playmaker, je TE heeft een bye, ik zou er eentje oppikken voor die waardeloze RB van de Jags die je op de bank hebt.
Anders win ik wel heel gemakkelijk van je.
Popo,die heb je echt niet nodig om mij te verslaan hoor!Je hebt genoeg goede spelers....quote:Op zondag 30 september 2007 22:50 schreef popolon het volgende:
Potverrrr, vergeet ik Santonio Holmes op te stellen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:34 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Popo,die heb je echt niet nodig om mij te verslaan hoor!Je hebt genoeg goede spelers....![]()
Maar je hebt Brady nog.Die gooit de Bengals aan gort morgen!quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:41 schreef popolon het volgende:
[..]
31-66 , dat gaat niet goed voor mij. Parker is een drama, Williams niks ......
post de rest van de tussenstanden eens...ff meeliften op je stattrackerquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:41 schreef popolon het volgende:
[..]
31-66 , dat gaat niet goed voor mij. Parker is een drama, Williams niks ......
Maroney heeft nog niet de numbers die men van hem verwachtte...quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:00 schreef Playmaker het volgende:
Mijn pickups deden het zeker niet onaardig.Derrick Johnson had een sack, een interception én een forced fumble en Desmond Clark had een TD catch!Gelukkig kan Maroney vanavond spelen,dus misschien maak ik toch nog kans tegen je Popo....![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:56 schreef DaMayan het volgende:
Damn dude.
Ik was net bezig te kijken of ik Pittman of Graham wou zijn ze opeens allebei weg..
Ik heb ook nog TJ Whoseyourmomma die vanavond speelt....quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Maroney heeft nog niet de numbers die men van hem verwachtte...
Ik vind het wel een mooi element... Je moet wat meer van D-players weten, maar je moet nu toch wel een beetje kunnen zien wie er veel tackles cq plays maakt als D-player. DB blijft moelijk, dat is zo veranderlijk als het weer.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:24 schreef Freeling het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het a-relaxt vindt dat we individuele D-spelers hebben ipv DST-units? is nauwelijks te voorspellen wie het welke week goed doet, terwijl je bij DST beter naar match-ups kunt kijken..Volgend jaar maar anders doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |