Super kansloze scores zegquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:55 schreef Guard het volgende:
McGhee mag veel tackles, sacks int's en return td's gaan maken wil ik nog winnen
Tja,..Johnson was behoorlijk banged up en nog questionable of ie uberhaupt zou spelen volgens mij, en de skins waren gewoon super aant verdedigen..quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:06 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Super kansloze scores zeg![]()
Berrian, Johnson en Crumpler allemaal 1 catch![]()
En Young 3 interceptions en 2 lost fumbles.
Je had wel pech dat uitgerekend de jongens op de bench(Warner,Jennings,Taylor)flink scoorden....quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:55 schreef Guard het volgende:
McGhee mag veel tackles, sacks int's en return td's gaan maken wil ik nog winnen
Ik houd mijn team wel degelijk bij.....ik heb het alleen niet zo slim gespeeld omdat mijn beide qb's (McSadd en Culpepper)deze week een bye hadden. Ik verwacht nog wat vuurwerk van beide heren en wilde niet het risico lopen dat één van beide door een ander ingelijfd zou worden. Een loss in week 5 heb ik dus ingecalculeerd. Volgende week doen de heren weer mee...mijn enige speler die dan een bye heeft (Dallas Clark) is al vervangen door een ander. Niet zo snel met je oordeel Freeling!quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:09 schreef Freeling het volgende:
Zonde dat er nu al mensen afgehaakt zijn en hun team niet meer bijhouden (Sad Sacks, haantjedevoorste)
Maakt de competitie er niet leuker op..
Het lijkt er trouwens op dat we na deze week geen ongeslagen team meer in onze league hebben...de '72 dolphins kunnen rustige adem halen
Warner had ik pas zondagavond opgepikt, maar Garcia zat op de bank... die had met zijn twee td passes naar Smith wel wat meer punten gepakt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:09 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Je had wel pech dat uitgerekend de jongens op de bench(Warner,Jennings,Taylor)flink scoorden....
Nou Popo,met 5 INT's had je van Romo weinig te duchten....quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:18 schreef popolon het volgende:
Tja ik heb Romo nog tegen me, en die is 'on fire' de laatste tijd dus dat gaat niet goed.
LOL, hij luisterde... 103 yard TD returnquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:55 schreef Guard het volgende:
En m'n Dallas kicker deed het ook prima met 16 punten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:08 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Nou Popo,met 5 INT's had je van Romo weinig te duchten....![]()
Nondeju, dit is toch niet te gelovenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:52 schreef Guard het volgende:
[..]
LOL, hij luisterde... 103 yard TD return![]()
En je vergat een DL van je bank te halen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:53 schreef Playmaker het volgende:
Ik wijk vandaag van mijn usual game plan af en stel 3 WR's op.Alleen Ronnie Brown speelt...
popo, hoeveel punten heeft Anderson gepaktquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:10 schreef popolon het volgende:
Update:
51.40quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:16 schreef PirE het volgende:
[..]
popo, hoeveel punten heeft Anderson gepakt65 punten met 4 man
![]()
he jammerquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:13 schreef popolon het volgende:
[..]
En je vergat een DL van je bank te halen.
Foutje.quote:
Nee,ik was hem niet vergeten van de bank te halen....Ik had één van m´n DL spelers getrade vóórdat hij gespeeld had!Dom,dom....Nou heb ik ff snel Uminyora opgepickt van de Giants,dus is mijn lege DL positie weer opgevuld!quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:13 schreef popolon het volgende:
[..]
En je vergat een DL van je bank te halen.
Pfft alsof je die punten nodig hebt met Brady...quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:21 schreef popolon het volgende:
Toch een goede gok: D. Williams van de Panthers uit de FA poule.
Here we go, op dit moment dus:quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:35 schreef Freeling het volgende:
Gooi de tussenstanden er zo nog eens op Popo..was nogal close bij mij de laatste keer, dus ben benieuwd..
Thnx for the dropped balls,the fumble and the 0 points!quote:GREEN BAY, Wis. -- First Santana Moss benched himself, then blamed himself for the Redskins' 17-14 loss to the Green Bay Packers on Sunday. His Washington teammates declined to pile on, saying Moss was being too critical of his play.
"I just didn't feel right. I took myself out," said Moss, who left the game shortly after a costly fumble. "Something wasn't feeling right with me and why go out there and keep another guy from helping us win? ... I wasn't making the plays that I should have been making."
OMG!!!! 35 yards voor Alexander, wat een kutseizoen draait die man zeg! Nu maar hopen dat mijn berekeningen klopt en dat er geen corrections meer op de stats worden gemaakt..quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:47 schreef Freeling het volgende:
hmm...nog steeds zeer close dus, maar Alexander moet nog, en als die 33 yards gained win ik...moet toch wel lukken zou je haast denken..
Ik zit me nu al mateloos op te winden over de afwezigheid van een constante aanval van de Panthers, als ik dan ook nog een Panther in mijn fantasy team heb staan ben ik bang dat ik zondagavond begin te hyperventileren...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:43 schreef popolon het volgende:
Gokje had ik ook met DeAngelo Williams : 121 yards en een TD.
Was dat niks voor jou die Panthers RB?
Word je ook para van, elke week zeggen ze weer dat het nog 2 weken duurt...quote:Oct 15 Megan Manfull, of the Houston Chronicle, reports Houston Texans WR Andre Johnson (knee) is not going to play Week 7. He could be another two weeks away from returning.
43.08.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoeveel van die punten komen van Brady?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |