nog geen mailtje van Yahoo! gehad, dat kan 48 uur duren...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:52 schreef popolon het volgende:
Werkt die gratis tracker nou Guard?
Toch nog een beetje dat Hollandse in je Popo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:11 schreef popolon het volgende:
Ik heb 'm ook voor m'n vrouw geactiveerd. En het werkt.gratis stattracker.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:16 schreef popolon het volgende:
It'll never go away.
Ik heb me aangemeld,maar nog geen bericht teurg ontvangen.Zal wel morgen pas binnenkomen denk ik....Zou je na de late games de tussenstanden kunnen posten Popo?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:12 schreef popolon het volgende:
Je had een gratis tracker kunnen hebben.Je staat er maar 10 achter trouwens.
Dat lijkt de uitslag van de presidentiele verkiezingen wel....too close to call!quote:Sad Sacks
42.20
The Leaping Lambeaus
41.88
WTF??!!Zelfs na die schandalig performance van Griese(3 INT,1 Fumble) sta ik toch nog voor?Thank you Chris Cooley!!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:31 schreef popolon het volgende:
Laatste update voor vandaag:
Sad Sacks
51.11
The Leaping Lambeaus
59.06
quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:30 schreef Guard het volgende:
Nou Popo gelukkig had de trade voor tenminste één persoon een gunstige uitwerking![]()
Broncosquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:26 schreef Boe-man het volgende:
Ziet er naar uit dat ik ga verliezen van een inactive team
Ik heb gelijk Selvin Young maar opgepikt.Henry is geblesseerd en word misschien binnenkort ook nog eens geschorst,dus who knows.....quote:
Young heb ik een tijd op de bank gehad, wachten op zijn breakout... helaas moeten cutten toen de bye weeks eraan kwamen, had zijn spot nodig om de byes van mijn topspelers te kunnen opvangen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:21 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik heb gelijk Selvin Young maar opgepikt.Henry is geblesseerd en word misschien binnenkort ook nog eens geschorst,dus who knows.....Ik heb sowieso niet echt veel RB's tot mijn beschikking.
En het is nu official:7-1!![]()
Ja duh, Brady....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:00 schreef popolon het volgende:
Popo'sPathetic Pile: Back to back highscore of the week.
Mijn RB's zijn nou ook niet bepaald super,vooral niet nu Ronnie Brown geblesseerd is.Maroney zal in die passing offense van de Pats weinig scoren,Thomas heeft nog helemaal niet gescoord(en dat zie ik ook nog niet snel veranderen) en Watson is nu nog de starting RB,maar dat zal veranderen zodra Rudi Johnson weer fit is.En Young is gewoon een gok.Tja,je moet toch wat....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Young heb ik een tijd op de bank gehad, wachten op zijn breakout... helaas moeten cutten toen de bye weeks eraan kwamen, had zijn spot nodig om de byes van mijn topspelers te kunnen opvangen...
Gelukkig heb ik nog vier startende rb's op mijn roster dus daar geen gebrek aan (helaas performen ze niet allemaal zoals ik hoopte (LJ)
Is het je opgevallen dat je evenveel scoort als de #11 in onze league....?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:01 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Mijn RB's zijn nou ook niet bepaald super,vooral niet nu Ronnie Brown geblesseerd is.Maroney zal in die passing offense van de Pats weinig scoren,Thomas heeft nog helemaal niet gescoord(en dat zie ik ook nog niet snel veranderen) en Watson is nu nog de starting RB,maar dat zal veranderen zodra Rudi Johnson weer fit is.En Young is gewoon een gok.Tja,je moet toch wat....
Ik scoor overigens maar 73 punten per game...![]()
So far I'm one lucky bastard!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Is het je opgevallen dat je evenveel scoort als de #11 in onze league....?
You must be lucky every week![]()
Kun je volgende week eindelijk je tracker gebruiken?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Is het je opgevallen dat je evenveel scoort als de #11 in onze league....?
You must be lucky every week![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Kun je volgende week eindelijk je tracker gebruiken?
Ik zou voor Anderson gaan.Ik schat de DB's van de Pats wat hoger in dan die van de Seahawks.quote:Op zondag 4 november 2007 17:43 schreef PirE het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen wie ik laat starten...
Anderson of Manning. Ik heb nog een paar uur, maar damn dit is een lastige keuze.
Nah niet doenquote:Op zondag 4 november 2007 18:05 schreef popolon het volgende:
Die kijkersvraag:
Of 'ie Jason Witten moet opstellen.
Heb maar weer CBS opgezet, ik kan nooit zo lang dat fantasygepraat aanhorenquote:Op zondag 4 november 2007 18:09 schreef Playmaker het volgende:
Die ene gozer is een beetje irritant,vooral die stem...![]()
HIJ SCHREEUWT WEL WAT JAquote:Op zondag 4 november 2007 18:09 schreef Playmaker het volgende:
Die ene gozer is een beetje irritant,vooral die stem...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |