Ik heb hem pas na de wedstrijd van vandaag genomen.Ik ben wel blij dat ik Kenny Watson net nog ff snel heb opgepikt en heb opgesteld!quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:47 schreef popolon het volgende:
10/21 - Kevin Walter (Hou - WR) - Add - Free Agents - The Leaping Lambeaus
Die zelfde pick had mijn vrouw net voor de wedstrijd.
LOL volgens mij maakt het niet veel uit, Young die niet speelt of Huard die nog geen 100 yards heeft en een int...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:33 schreef Boe-man het volgende:
Deze week denk ik maar voor Huard ipv Young aangezien KC aan footballen geslagen is en de injury van Young.
Dat was idd een aardige move. Wist niet dat johnson out was.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:08 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik heb hem pas na de wedstrijd van vandaag genomen.Ik ben wel blij dat ik Kenny Watson net nog ff snel heb opgepikt en heb opgesteld!![]()
Was ook een `op hoop van zegen`-move.Kitna gooide geen TD´s(wel geen turnovers gelukkig),Maroney slechts 30 yd rushing en Cooley slecht 3(!) yd receiving.Ik moest wel wat.....quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:36 schreef Freeling het volgende:
[..]
Dat was idd een aardige move. Wist niet dat johnson out was.
Nog 5 man te gaan om 66 punten achterstand goed te makenquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:09 schreef popolon het volgende:
The Manning Group
27.85
Freelings Fury
94.47
Dat wordt idd nagelbijten vannacht (niet dat ik wakker blijf ofzo). Als het een shoot-out wordt ben ik de lul, maar als de Jags hun goede D van de laatste weken vol weten te houden, en de Colts voor een clock-control running game gaan moet het lukken. En nog beetje hopen dat de Colts Mojo in toom kunnen houden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:19 schreef PirE het volgende:
[..]
Nog 5 man te gaan om 66 punten achterstand goed te maken![]()
. Hopelijk wordt het een high-scoring game met veel yards voor Jones-Drew
.
Give em hell guys![]()
![]()
![]()
QB - Peyton Manning
WR - Reggie Wayne
RB - Maurice Jones-Drew
K - Adam Vinatieri
DB - Marlin Jackson
En Peyton, throw the ball to Reggie![]()
![]()
Ik denk dat je het wel gaat redden. Denk niet dat het shoot-out wordt, maar ik hoop (fantasy-wise) dat de Colts op wraak uitzijn voor de 44-17 nederlaag van vorig jaar en flink gaan knallen vanavond. Colts komen uit een bye dat kan weleens een beslissend voordeel zijn in deze match-up.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:06 schreef Freeling het volgende:
[..]
Dat wordt idd nagelbijten vannacht (niet dat ik wakker blijf ofzo). Als het een shoot-out wordt ben ik de lul, maar als de Jags hun goede D van de laatste weken vol weten te houden, en de Colts voor een clock-control running game gaan moet het lukken. En nog beetje hopen dat de Colts Mojo in toom kunnen houden.
Denk dat het close gaat worden..
Close match-ups verlies ik standaardquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:46 schreef Freeling het volgende:
Ben heel benieuwd naar de uitslag van m'n matchup...eens zien of die TD van Manning me de nek gekost heeft..
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:50 schreef Guard het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat Bironas wordt opgepikt....
Nou ben je helemaal verkocht.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:21 schreef Guard het volgende:
als je je nu registreert bij my coke rewards kun je een gratis Yahoo stat tracker krijgen.
Gewoon effe een adres in the US zoeken, en registreren... voila (wel een emailadres gebruiken waar je toegang toe hebt, heb je nodig om je stat tracker te ontvangen)
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:21 schreef Guard het volgende:
als je je nu registreert bij my coke rewards kun je een gratis Yahoo stat tracker krijgen.
Gewoon effe een adres in the US zoeken, en registreren... voila (wel een emailadres gebruiken waar je toegang toe hebt, heb je nodig om je stat tracker te ontvangen)
Manning tegen de Panthers of Anderson tegen de Rams is een lastige keuzequote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:22 schreef Guard het volgende:
And the qb dance continues...
Net toen ik dacht, Clemens is getting the notch, komt Mangini met de mededeling dat Pennington nog steeds de starter is, kans is natuurlijk groot dat hij het eind van de game niet haalt, maar de Jets hebben verweg de beste matchup van de beschikbare QB's, dus wie het ook werd die werd ook mijn starter.
En dan maar hopen dat Warner na zijn bye week helemaal fit is...
Luxe.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Manning tegen de Panthers of Anderson tegen de Rams is een lastige keuze![]()
![]()
Anderson natuurlijk, Edwards en Winslow tegen de Rams? You've got to be kidding mequote:
Luxe dus, al zou ik niet snel van manning afstappen. Anderson is hot maar voor hoe lang. Ja ik zie nu dat het tegen de Rams is maar toch.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Anderson natuurlijk, Edwards en Winslow tegen de Rams? You've got to be kidding me
Je mag trouwens ook je QB's tegen mijn QB's traden, dan heb je een probleem, ipv een luxe probleemquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Manning tegen de Panthers of Anderson tegen de Rams is een lastige keuze![]()
![]()
Ik heb natuurlijk ook de voorkennis dat de Panthers Manning uit de game knocken (voorkennis, ijdele hoop, it's all the same)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Luxe dus, al zou ik niet snel van manning afstappen. Anderson is hot maar voor hoe lang. Ja ik zie nu dat het tegen de Rams is maar toch.
Volgende week tegen Pennington, geen probleemquote:
Ward gaat een goeie game hebben tegen de Bengals,let maar op Popo.....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:29 schreef popolon het volgende:
Wat?
Trades staan op 1 dag dacht ik.
Wel een dure gok, Ward heeft nog niks laten zien maar ik wil nou eenmaal meer Steelers.
Murphy's law in actionquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:26 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ward gaat een goeie game hebben tegen de Bengals,let maar op Popo.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |