Dat was te verwachten (en logisch) dat alles is verteld door zijn familie.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:06 schreef riri het volgende:
Brian is een vieze verlinker.....
hij zegt niet eens dat hij het van familie heeft maar van iemand op straat...wij weten allemaal beter......hij is gewoon nooit eerlijkquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:07 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat was te verwachten (en logisch) dat alles is verteld door zijn familie.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:08 schreef Verida het volgende:
Kim er nu in als gastspeler? Lijkt me geweldig, en dan voor de neus van Nadia gaan kleffen met LL
Redactie? ideetje misschien?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:09 schreef avonne het volgende:
Nadia is bang dat Stanley haar haar verprutst.
Ik denk eerder dat ze bang is dat hij het gaat wassen.
Heeft Stanley misschien zelf al aangegeven dat hij Nadia niet meer wil knippen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:10 schreef riri het volgende:
Nadia wil niet dat Stanley haar haar doet.....ze weet dat hij goed met Lieke is en wil niet meer hem als kapper
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje vol gehouden, maar heb hem net toch maar weer teruggezet naar de oude layout. Inderdaad baggerlayout.
En dan Nadia: " Ik ga zo alleen mijn pony fohnen"quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:18 schreef petraa het volgende:
Dennis tegen Nadia: Jij bent van mij he, Jij bent van mij.
Oh en Olga toen het horloge uit Huub zijn zak???quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:04 schreef avonne het volgende:
Brian had al gebeld naar achteren dat personeel niets mag "versjchuilen"
En een beetje vrouw zou dan zeggen" ik ben van niemand!"quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:18 schreef petraa het volgende:
Dennis tegen Nadia: Jij bent van mij he, Jij bent van mij.
Ik mag hopen dat hij zegt dat het hardstikke vet is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:19 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan Nadia: " Ik ga zo alleen mijn pony fohnen"
Precies!!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:19 schreef kit2u het volgende:
Is iedereen de tijd vergeten dat butler Melissa Lieke ging halen die vervolgens in de vijver werd gegooit, waar de beruchte aanranding het vervolg van was?
Zo zeggen vrouwen; ik ben van helemaal niemand eikel!quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:19 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan Nadia: " Ik ga zo alleen mijn pony fohnen"
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:20 schreef TiNo_Flo het volgende:
"Als je aan mijn haar komt ga ik huilen"
[afbeelding]
als eerstequote:Op maandag 1 oktober 2007 11:20 schreef ThomasSlayer het volgende:
Is onze "toen ik klein was schreef ik al gedichten" gangsta ghetto rapper uit dangerous en altijd spannend Tilburg al op?
Volgens mij ging dat over Stanley, maar klonk heel dubieus idd.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:25 schreef avonne het volgende:
Nadia over Dennis
"Hij voelt zich ook heel wat. Ik kan er niks mee."
Nadia, ja zeker.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:21 schreef ThomasSlayer het volgende:
volgens mij wil dingus stiekem ook extensions.
Sneu dat de redaktie dat toelaat.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:26 schreef riri het volgende:
Ze willen Kim bellen....en haar waarschuwen vrijdag niet te komen
Door de komst van Luc ziet Nadia nog meer dan voorheen de vele tekortkomingen van Dennis, denk ik.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:25 schreef avonne het volgende:
Nadia over Dennis
"Hij voelt zich ook heel wat. Ik kan er niks mee."
Ik lig ook in een deuk. In de 2 seconden dat hij weg was werd hij compleet gebashedquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:27 schreef kit2u het volgende:
En dennis kruipt er weer bij.
Waarom?quote:
ik vond dit wel ijzersterk; ik vind het zo disrespectvol om aan iemands spullen te zitten, dat doe je niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:33 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nadia: "We gaan terroriseren met stijl"![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:36 schreef beequeen het volgende:
Naad: Oh Manny, heb ik vandaag al tegen je gezegd hoeveel ik van je hou?![]()
Graag, ik ben die wijven zooooooo zat.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:37 schreef avonne het volgende:
Kom, doe eens een lekkere vent in beeld.
Of die donkere hulpkapster van Stanleyquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:37 schreef avonne het volgende:
Kom, doe eens een lekkere vent in beeld.
Wacht maar toch 'master' Brian erachter komt dat ze gebeld hebben en dat ze eigenlijk telefonisch door Kim voor lul gezet zijn. Brian zal waarschijnlijk wel door hebben dat dit geen strak plan is in de week van de popupoll. Hij doet zo zijn best om zich gedijst te houden en dan doen zijn twee slaafjes zoietsquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:35 schreef avonne het volgende:
Amanda "Waarom doet ze zo tegen mij? Ik heb niks gedaan"
En Nadia
"We gaan haar classy aanpakken. Geen vieze woorden. Dat kutwijf"
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:35 schreef 2live het volgende:
ik vond dit wel ijzersterk; ik vind het zo disrespectvol om aan iemands spullen te zitten, dat doe je niet.
En dat uit Nadia's mond.![]()
Respectloos tegenover de Nederlandse taalquote:U hebt gezocht op disrespectvol:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Vergeet niet Olga he, met het horloge dat Huub had van Dennis. Vergeet neit Melissa die zich liet opstoken door de toen nog 6 om Lieke te halen om haar in de vijver te gooien.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:41 schreef T-lex het volgende:
En toch hé, kan ik me ergens wel in de reactie van de dames vinden.![]()
Personeel moet toch ook van je spullen afblijven, of hoe zit dat.
Als Palma de piano zou verstoppen om Huub te pesten, (is minder makkelijk natuurlijk) dan stond het forum op z'n kop.
![]()
Dat Kim zich weer dit idee liet opdringen door Huub, was ook niet zo slim.![]()
Kon natuurlijk ook niet uitblijven dat daar een reactie op kwam.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:42 schreef schizolientje het volgende:
Even een off topic vraag, hoe krijg ik FOK weer op de oude layout
Das ook weer zo...quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:43 schreef ThomasSlayer het volgende:
Palma kan die piano makkelijk kwijt in d'r haar.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:45 schreef Lobasca het volgende:
Dat woord 'bashen' komt me ook me strot uit..
Naad heeft via de telefoon haar script door gekregen, het mag niet te hard, maar ze mogen Lieke dus wel pakken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
Ze gaan een plan verzinnen tegen Lieke. Nadia vindt dat van Mayday nog steeds zo leuk, zullen we nog een keer bellen!!!
Maar het was een reactie van Kim op het gebash van de 5.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:41 schreef T-lex het volgende:
En toch hé, kan ik me ergens wel in de reactie van de dames vinden.![]()
Personeel moet toch ook van je spullen afblijven, of hoe zit dat.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeker zoals het daar doorgaans wordt uitgesproken: als 'beige''.
Geweldig dat alle contracten geen moer uitmakenquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:48 schreef petraa het volgende:
Brian laat nu duidelijk zijn afkeer voor Dennis merken aan Luc
kunnen ze ook gewoon aan Anita vragen, die heeft Lieke al van alles en nog wat aangepraat, kan dit nog wel bijquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:47 schreef Meganog het volgende:
N en A willen een psycholoog laten komen voor een anti-kleptomanie therapie voor Lieke.
Het is net Brian die het over bessen heeft.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeker zoals het daar doorgaans wordt uitgesproken: als 'beige''.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:48 schreef petraa het volgende:
Brian laat nu duidelijk zijn afkeer voor Dennis merken aan Luc
Daar trapt niet 1 psycholoog in, een therapie moet je vrijwillig aan gaan. Of ze moeten die Anita vragen, die lijkt zich aan geen enkele beroepscode te houdenquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:47 schreef Meganog het volgende:
N en A willen een psycholoog laten komen voor een anti-kleptomanie therapie voor Lieke.
Ik wil met hetzelfde account op 2 pc's een ander layout, om te oefenen. suggesties ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
In opties bovenaan. Kijk anders hier: Nieuwe Forum Layout #3 - nu beschikbaar !
toen reageerde hier iedereen ook heel verontwaardigd( met olga) dus t-lex heeft gelijk, terwijl nu iedereen het geweldig vond. Er wordt hier ook met 2 maten gemetenquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Vergeet niet Olga he, met het horloge dat Huub had van Dennis. Vergeet neit Melissa die zich liet opstoken door de toen nog 6 om Lieke te halen om haar in de vijver te gooien.
Vraag eens in FB van FB of zo.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil met hetzelfde account op 2 pc's een ander layout, om te oefenen. suggesties ?
Ik niet, maar wellicht dat iemand in het topic in FB je kan helpen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:50 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wil met hetzelfde account op 2 pc's een ander layout, om te oefenen. suggesties ?
Het verschil is dat Kim het als wraak voor bashen deed.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:51 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
toen reageerde hier iedereen ook heel verontwaardigd( met olga) dus t-lex heeft gelijk, terwijl nu iedereen het geweldig vond. Er wordt hier ook met 2 maten gemeten![]()
Zegt er hier iemand dat ze het geweldig vinden??? Nee de meeste denken van wat zeiken jullie nu, jullie hebben hetzelfde gedaan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:51 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
toen reageerde hier iedereen ook heel verontwaardigd( met olga) dus t-lex heeft gelijk, terwijl nu iedereen het geweldig vond. Er wordt hier ook met 2 maten gemeten![]()
precies. Huub en Lieke hebben nooit wat tegen butlers of schoonmakers gedaan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Het verschil is dat Kim het als wraak voor bashen deed.
Olga deed iets als eerste, nl de inhoud van de zakken van Huub aan anderen tonen.
Thank you, donequote:
Bescheidenheid siert de mens.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:54 schreef Meganog het volgende:
Brian: "Wat Nadia in een echte man zoekt bezit ik".
met het verschil, dat deze 2 meiden het uitgelokt hebben door Kim zo te behandelen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:51 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
L tegen B: "Ik wil niet stoken. Ik voel met jou een grote klik'quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:59 schreef avonne het volgende:
Luc
"Ik had eigenlijk gedacht dat jij, amanda en Jaap zouden samenwerken met Huub en lieke om die andere twee weg te werken. Dan krijg je een soort semi-finale"
Dat is het enige verschil inderdaad en verder doen we hier met zijn allen er nog een schepje bovenop door onze partijdigheidquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:58 schreef Desii het volgende:
[..]
met het verschil, dat deze 2 meiden het uitgelokt hebben door Kim zo te behandelen.
Het horloge, had Olga helemaal niets mee te maken........ was gewoon bemoeizucht (al of niet ingegeven door de Febo)
Please please laat het waar zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:01 schreef avonne het volgende:
Brian gaat open kaart spelen![]()
Hij gaat zo met Jaap praten, daarna met Dennis en met de rest.
Zou het? Echt waar?
Luc "Iedereen staat er ook open voor"quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
L tegen B: "Ik wil niet stoken. Ik voel met jou een grote klik'
Hij is inderdaad naar binnen gestuurd om het spel op gang te brengen. Hij stelt een nieuwe 5-2 voor: Nadia en Dennis tegen de rest.
Ja was weer een mooie.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Luc: Jij bent gekomen en spreekt dit gesprek.
Eindelijk actiequote:Op maandag 1 oktober 2007 12:03 schreef riri het volgende:
Nou...het wordt dus duidelijk....nieuwe strategie
Make my day!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:05 schreef riri het volgende:
Denk dat Dennix het de komende dagen heel zwaar gaat krijgen
Ze gaan niet naar de tandarts, maar naar huis.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:00 schreef Yollie het volgende:
5 min cos
Dennis en Nadia gaan vanmiddag voor langere tijd naar de "tandarts".
Kapper Stanley heeft versterking meegenomen.
Echt waar? Ik hoorde het niet, Tamara dus.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:06 schreef Nomrc2 het volgende:
nogmaals dit zegt bwian net tegen luuk
brian heeft thuis z'n geliefde weer gezien ?????????
oudnieuws ????
Ik hoop alleen dat Lieke en Huub zeggen :Brian , je gaat je gang maar, zoek het maar uit en doe zelf maar eens iets.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:05 schreef riri het volgende:
Denk dat Dennix het de komende dagen heel zwaar gaat krijgen
Dat heeft ie snel voor elkaarquote:
Het lijkt er meer op dat hem verteld is door achter dat Luc hem een nieuwe strategie gaat voorleggen en dat hij daarmee in moet stemmen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:04 schreef riri het volgende:
Heerlijk....eindelijk verandering....Brian gaat praten.....en heeft de beslissing genomen te veranderen van strategie
Geliefden; als in familie misschien?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:06 schreef Nomrc2 het volgende:
oudnieuws ????
Denk dat Brian bedoelt zijn 'geliefden'.... familie en vrienden enzo..quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:06 schreef Nomrc2 het volgende:
oudnieuws ????
Geliefden... je weet wel familie en andere naasten...quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:06 schreef Nomrc2 het volgende:
oudnieuws ????
maar dat is juist wat ze willen. Iedereen die maar enigzins aardig doet tegen huub of Lieke wordt weggepest.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:06 schreef beequeen het volgende:
Als Kim verstandig is komt ze nooit meer terug.
Of geliefdeN: z'n familie en vrienden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:07 schreef beequeen het volgende:
Echt waar? Ik hoorde het niet, Tamara dus.
echt waarquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt waar? Ik hoorde het niet, Tamara dus.
Dat heb ik inmiddels begrepen, jammer.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of geliefdeN: z'n familie en vrienden.
zo kunnen maar ik verstond echt geliefdequote:Op maandag 1 oktober 2007 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of geliefdeN: z'n familie en vrienden.
Ik zit er klaar voor.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:18 schreef pullup het volgende:
Het gesprek Brian Dennis zodirect gaat mooi worden![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
Brian: Een los schaap die mij zwart zit te maken.![]()
Dat wordt knalluh!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:18 schreef pullup het volgende:
Het gesprek Brian Dennis zodirect gaat mooi worden![]()
Goh. Ik weet niet meer wie het was maar die moet ik een complimentje geven.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:57 schreef Nomrc2 het volgende:
brian wil nix meer met nix te maken hebben
zou het iets met de popu van nix vandoen te hebben ?
Hahaha, wat een mooie uitspraken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
We doen ons best, vaar ze.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:22 schreef Varen het volgende:
[..]
Hahaha, wat een mooie uitspraken.
Ik kan geen streams ziens, zit op ons bootje, bedankt iedereen, die nu verslag doen, ik zit te genieten!
Voor het gemak vergeet hij zijn eigen wijvenlachje.quote:
Ik denk niet dat Brian hem die kans geeft.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:24 schreef kit2u het volgende:
tien tegen 1 dat Jaap straks naar Dingus rent om alles door te nemen?
Precies. Vergeet niet dat brian gisteren heel veel info heeft gehad en misschien ook het gerucht dat het gaat eindigen als BB, dus popie poll.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:15 schreef kit2u het volgende:
Lieve kijkers , Brainless legt het Jaap niet uit maar ons .
Onthoudt dat . HIj weet dat hij het over een andere boeg moet gooien wil hij in de buurt komen van Huub om een kans te maken.
Met Dingus lukt dat nooit.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:23 schreef riri het volgende:
Achter heeft door gekregen dat die twee het hele spel vastzetten en naar beneden halen....die twee gaan geofferd worden......
Maar hoe oprecht is dat van Brian ? Volgens mij voelt hij aankomen dat de kans groter wordt dat er een 'aanval' op zijn eigen positie gaat komen. (denk aan het verhaal van Huub dat Japio in feite Brian beschermd door hem in de groep van 5 te houden). De uitvlucht van Brian is in feite nets anders dan Japio te vragen op Dennix te gaan schieten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:22 schreef riri het volgende:
De pijlen worden gericht op Dennix en Nadia is mijn idee
The Messias himself....quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:
Brian geeft nu aan dat Jaap niet naar Dennix mag gaan. Wtf is Brian om dat tegen hem te zeggen.
Mooi toch...hoe groter de klap hoe beter.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:
Brian geeft nu aan dat Jaap niet naar Dennix mag gaan. Wtf is Brian om dat tegen hem te zeggen.
Zo duwen de buren die platreet,naar Luc bewustquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:00 schreef Yollie het volgende:
5 min cos
Dennis en Nadia gaan vanmiddag voor langere tijd naar de "tandarts".
Kapper Stanley heeft versterking meegenomen.
platreet hahahaahahahahahahahahahaahahquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:36 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Zo duwen de buren die platreet,naar Luc bewust![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind het ook nog niet zo spannend hoor...quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:35 schreef akveor het volgende:
Het enige wat Brian zegt dat ie het verdomd om nix de hand boven het hoofd te houden.
Poezie.....quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
Ik ook niet, ik wil alleen straks die kop van Dennis wel zien!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:40 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vind het ook nog niet zo spannend hoor...
We zouden eigenlijk een topic moeten openen met dit soort uitspraken van Brian. Als je in een slechte bui bent hoef je dit topic maar te lezen om eens flinkt te kunnen lachenquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
ja viel mij ook al op wordt meer een Cavia nu met die tandjesquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:41 schreef pullup het volgende:
Ook het hamsterkoppie van nadia is boller aan het worden overigens
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:43 schreef kit2u het volgende:
Wat een aanwinst voor de Kooi. Beste redactie , hebben jullie nog meer ROC kinderen ?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
k snap ook niet dat er hier zitten die hem een lekker ding vinden, tis een sullo..
Nee hoor.. Jaap doet net of hij niet weet waar Brian het met hem over wil hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:48 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, Jaap heeft het al doorgelult aan Dennix.
Maar Dennix is niet bang, Brian kan hem krijgen.![]()
Heeft hij het echt al doorgeluld, want ik zie nu verschillende berichten!!!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:48 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, Jaap heeft het al doorgelult aan Dennix.
Maar Dennix is niet bang, Brian kan hem krijgen.![]()
quote:
Ik hoorde het, gelukkig maar. Dennix schijt vast al in zijn broek.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:50 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee hoor.. Jaap doet net of hij niet weet waar Brian het met hem over wil hebben.
Dennis zegt dat hij direct na het gesprek met Brian het aan Jaap zal vertellen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:47 schreef Lobasca het volgende:
k snap ook niet dat er hier zitten die hem een lekker ding vinden, tis een sullo..
Niet verkeerd toch? Alleen zijn oorbellen uit.quote:
Straks heeft hij een smoesje ik kan nou niet praten vanwege de tandartsquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:51 schreef petraa het volgende:
Ik baal dat Dennix nu naar d etandarts moet!!!!
Jij moet hem echt niet he?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:53 schreef kit2u het volgende:
Dat is het stomme van foto's he . Dan zie je niet wat er in zit.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:53 schreef kit2u het volgende:
Van een mooi bord kan je niet eten.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:56 schreef kit2u het volgende:
Totaal niet. Ik wil een kerel die A: zichzelf nuttig kan bezighouden B: iets te vertellen heeft. C : niet denkt dat hij een Tupac neger is uit Halem New York. als ie melkwit is en een sukkel van een rijtjeshuis in Tilburg D: zwaar in de kast zit. E : dat accent alleen al. Ik kan het alfabet wel doen.
Hij kan wel lekker rappen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:55 schreef Lobasca het volgende:
Hij (Lulletje Luc) heeft totaal geen uitstraling...
Die moet Nix ook niet...quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:56 schreef rooie3 het volgende:
Dus alle ballen op Dennis.Alleen heeft Brian een probleem,hij vergeet Amanda.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij kan wel lekker rappen.
Ik ben dom, blond en famous,
Bitches zitten aan mijn penis.![]()
ben je een vriendje van dennix?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:56 schreef kit2u het volgende:
Totaal niet. Ik wil een kerel die A: zichzelf nuttig kan bezighouden B: iets te vertellen heeft. C : niet denkt dat hij een Tupac neger is uit Halem New York. als ie melkwit is en een sukkel van een rijtjeshuis in Tilburg D: zwaar in de kast zit. E : dat accent alleen al. Ik kan het alfabet wel doen.
100%quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:01 schreef Clank het volgende:
Dennis is nog in de veronderstelling dat Brian hem en Nadia tegelijk wil spreken.. ik hoop zo dat Brian afzonderlijk met ze gaat praten. Dan gaat Dennis écht knallen.... een hele broek vol!!![]()
Nee Amanda vindt dennis ook niets.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:56 schreef rooie3 het volgende:
Dus alle ballen op Dennis.Alleen heeft Brian een probleem,hij vergeet Amanda.
Precies...hij probeert niet voor nix nadia aan Brian te slijten...quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:00 schreef kit2u het volgende:
Dingus mag met Lulletje Luc samen naar huis. (eerst stoppen bij een parkeerplaats)
Dat weet ik.Maar Amanda is wel gek op Nadia.En Nadia laat zich Dennis echt niet afpakken.Dat wijf moet gewoon elke dag wippen.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:04 schreef rooie3 het volgende:
Dat weet ik.Maar Amanda is wel gek op Nadia.En Nadia laat zich Dennis echt niet afpakken.Dat wijf moet gewoon elke dag wippen.
Daar hebben we Luc nu toch voor?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat weet ik.Maar Amanda is wel gek op Nadia.En Nadia laat zich Dennis echt niet afpakken.Dat wijf moet gewoon elke dag wippen.
Dat zal Huub en Lieke een worst zijn, die trekken zich niks meer aan van de bende van vijf.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Het is heel belangrijk dat Huub en Lieke geen weet van niks hebben"
Het stelt niets voor, de stemming is veel te ver weg.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:10 schreef riri het volgende:
als de rest dennix laat vallen en hij alleen nog maar nadia heeft als steun dan staat ie dus heel zwak en dan houdt ie het daar niet lang vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |