huub weet het allang van luuk...die weet met wat voor missie luuk daar zitquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : \"Het is heel belangrijk dat Huub en Lieke geen weet van niks hebben\"
Dus ze moeten van alles op de hoogte worden gebracht?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Het is heel belangrijk dat Huub en Lieke geen weet van niks hebben"
Nou, als ik nu zo het gesprek tussen Brian en Jaap hoor.. denk ik eerder dat het Huub en Lieke het nog steeds tegen de rest op moeten nemen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:08 schreef riri het volgende:
als dennix eruit is wordt het brian,amanda,nadia tegen huub,lieke en jaap
Ik vraag me dus af of Nadia Dennis nog wel zal steunen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:10 schreef riri het volgende:
als de rest dennix laat vallen en hij alleen nog maar nadia heeft als steun dan staat ie dus heel zwak en dan houdt ie het daar niet lang vol
Het is net als met projecten; Brian levert kwalliteit af.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Jaap: Alles wat ik zeg of doe is goud waard.![]()
Dat dacht ik ook, mijn Briantilliaans is niet zo goedquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ze moeten van alles op de hoogte worden gebracht?
Lekker snel weer, Dreamboy!
Volgens mij is ze niet echt bang uitgevallen. Grootste punt is waarschijnlijk meer dat ook Nadia weet dat Dennix zwak en onzeker is. Hoe vaak riep ze al niet "Ben eens een man"quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af of Nadia Dennis nog wel zal steunen.
Hoe stevig houdt ze vast aan haar back up? Of durft ze dat niet tegenover 5 personen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |