quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
k snap ook niet dat er hier zitten die hem een lekker ding vinden, tis een sullo..
Nee hoor.. Jaap doet net of hij niet weet waar Brian het met hem over wil hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:48 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, Jaap heeft het al doorgelult aan Dennix.
Maar Dennix is niet bang, Brian kan hem krijgen.![]()
Heeft hij het echt al doorgeluld, want ik zie nu verschillende berichten!!!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:48 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, Jaap heeft het al doorgelult aan Dennix.
Maar Dennix is niet bang, Brian kan hem krijgen.![]()
quote:
Ik hoorde het, gelukkig maar. Dennix schijt vast al in zijn broek.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:50 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee hoor.. Jaap doet net of hij niet weet waar Brian het met hem over wil hebben.
Dennis zegt dat hij direct na het gesprek met Brian het aan Jaap zal vertellen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:47 schreef Lobasca het volgende:
k snap ook niet dat er hier zitten die hem een lekker ding vinden, tis een sullo..
Niet verkeerd toch? Alleen zijn oorbellen uit.quote:
Straks heeft hij een smoesje ik kan nou niet praten vanwege de tandartsquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:51 schreef petraa het volgende:
Ik baal dat Dennix nu naar d etandarts moet!!!!
Jij moet hem echt niet he?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:53 schreef kit2u het volgende:
Dat is het stomme van foto's he . Dan zie je niet wat er in zit.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:53 schreef kit2u het volgende:
Van een mooi bord kan je niet eten.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:56 schreef kit2u het volgende:
Totaal niet. Ik wil een kerel die A: zichzelf nuttig kan bezighouden B: iets te vertellen heeft. C : niet denkt dat hij een Tupac neger is uit Halem New York. als ie melkwit is en een sukkel van een rijtjeshuis in Tilburg D: zwaar in de kast zit. E : dat accent alleen al. Ik kan het alfabet wel doen.
Hij kan wel lekker rappen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:55 schreef Lobasca het volgende:
Hij (Lulletje Luc) heeft totaal geen uitstraling...
Die moet Nix ook niet...quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:56 schreef rooie3 het volgende:
Dus alle ballen op Dennis.Alleen heeft Brian een probleem,hij vergeet Amanda.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij kan wel lekker rappen.
Ik ben dom, blond en famous,
Bitches zitten aan mijn penis.![]()
ben je een vriendje van dennix?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:56 schreef kit2u het volgende:
Totaal niet. Ik wil een kerel die A: zichzelf nuttig kan bezighouden B: iets te vertellen heeft. C : niet denkt dat hij een Tupac neger is uit Halem New York. als ie melkwit is en een sukkel van een rijtjeshuis in Tilburg D: zwaar in de kast zit. E : dat accent alleen al. Ik kan het alfabet wel doen.
100%quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:01 schreef Clank het volgende:
Dennis is nog in de veronderstelling dat Brian hem en Nadia tegelijk wil spreken.. ik hoop zo dat Brian afzonderlijk met ze gaat praten. Dan gaat Dennis écht knallen.... een hele broek vol!!![]()
Nee Amanda vindt dennis ook niets.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:56 schreef rooie3 het volgende:
Dus alle ballen op Dennis.Alleen heeft Brian een probleem,hij vergeet Amanda.
Precies...hij probeert niet voor nix nadia aan Brian te slijten...quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:00 schreef kit2u het volgende:
Dingus mag met Lulletje Luc samen naar huis. (eerst stoppen bij een parkeerplaats)
Dat weet ik.Maar Amanda is wel gek op Nadia.En Nadia laat zich Dennis echt niet afpakken.Dat wijf moet gewoon elke dag wippen.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:04 schreef rooie3 het volgende:
Dat weet ik.Maar Amanda is wel gek op Nadia.En Nadia laat zich Dennis echt niet afpakken.Dat wijf moet gewoon elke dag wippen.
Daar hebben we Luc nu toch voor?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat weet ik.Maar Amanda is wel gek op Nadia.En Nadia laat zich Dennis echt niet afpakken.Dat wijf moet gewoon elke dag wippen.
Dat zal Huub en Lieke een worst zijn, die trekken zich niks meer aan van de bende van vijf.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Het is heel belangrijk dat Huub en Lieke geen weet van niks hebben"
Het stelt niets voor, de stemming is veel te ver weg.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:10 schreef riri het volgende:
als de rest dennix laat vallen en hij alleen nog maar nadia heeft als steun dan staat ie dus heel zwak en dan houdt ie het daar niet lang vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |