Dat wordt knalluh!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:18 schreef pullup het volgende:
Het gesprek Brian Dennis zodirect gaat mooi worden![]()
Goh. Ik weet niet meer wie het was maar die moet ik een complimentje geven.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:57 schreef Nomrc2 het volgende:
brian wil nix meer met nix te maken hebben
zou het iets met de popu van nix vandoen te hebben ?
Hahaha, wat een mooie uitspraken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
Brian: Een los schaap die mij zwart zit te maken.![]()
We doen ons best, vaar ze.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:22 schreef Varen het volgende:
[..]
Hahaha, wat een mooie uitspraken.
Ik kan geen streams ziens, zit op ons bootje, bedankt iedereen, die nu verslag doen, ik zit te genieten!
Voor het gemak vergeet hij zijn eigen wijvenlachje.quote:
Ik denk niet dat Brian hem die kans geeft.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:24 schreef kit2u het volgende:
tien tegen 1 dat Jaap straks naar Dingus rent om alles door te nemen?
Precies. Vergeet niet dat brian gisteren heel veel info heeft gehad en misschien ook het gerucht dat het gaat eindigen als BB, dus popie poll.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:15 schreef kit2u het volgende:
Lieve kijkers , Brainless legt het Jaap niet uit maar ons .
Onthoudt dat . HIj weet dat hij het over een andere boeg moet gooien wil hij in de buurt komen van Huub om een kans te maken.
Met Dingus lukt dat nooit.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil met hetzelfde account op 2 pc's een ander layout, om te oefenen. suggesties ?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:23 schreef riri het volgende:
Achter heeft door gekregen dat die twee het hele spel vastzetten en naar beneden halen....die twee gaan geofferd worden......
Maar hoe oprecht is dat van Brian ? Volgens mij voelt hij aankomen dat de kans groter wordt dat er een 'aanval' op zijn eigen positie gaat komen. (denk aan het verhaal van Huub dat Japio in feite Brian beschermd door hem in de groep van 5 te houden). De uitvlucht van Brian is in feite nets anders dan Japio te vragen op Dennix te gaan schieten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:22 schreef riri het volgende:
De pijlen worden gericht op Dennix en Nadia is mijn idee
The Messias himself....quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:
Brian geeft nu aan dat Jaap niet naar Dennix mag gaan. Wtf is Brian om dat tegen hem te zeggen.
Mooi toch...hoe groter de klap hoe beter.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:
Brian geeft nu aan dat Jaap niet naar Dennix mag gaan. Wtf is Brian om dat tegen hem te zeggen.
Zo duwen de buren die platreet,naar Luc bewustquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:00 schreef Yollie het volgende:
5 min cos
Dennis en Nadia gaan vanmiddag voor langere tijd naar de "tandarts".
Kapper Stanley heeft versterking meegenomen.
platreet hahahaahahahahahahahahahaahahquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:36 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Zo duwen de buren die platreet,naar Luc bewust![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind het ook nog niet zo spannend hoor...quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:35 schreef akveor het volgende:
Het enige wat Brian zegt dat ie het verdomd om nix de hand boven het hoofd te houden.
Poezie.....quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
Ik ook niet, ik wil alleen straks die kop van Dennis wel zien!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:40 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vind het ook nog niet zo spannend hoor...
We zouden eigenlijk een topic moeten openen met dit soort uitspraken van Brian. Als je in een slechte bui bent hoef je dit topic maar te lezen om eens flinkt te kunnen lachenquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
ja viel mij ook al op wordt meer een Cavia nu met die tandjesquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:41 schreef pullup het volgende:
Ook het hamsterkoppie van nadia is boller aan het worden overigens
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:43 schreef kit2u het volgende:
Wat een aanwinst voor de Kooi. Beste redactie , hebben jullie nog meer ROC kinderen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |