quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:35 schreef 2live het volgende:
ik vond dit wel ijzersterk; ik vind het zo disrespectvol om aan iemands spullen te zitten, dat doe je niet.
En dat uit Nadia's mond.![]()
Respectloos tegenover de Nederlandse taalquote:U hebt gezocht op disrespectvol:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Vergeet niet Olga he, met het horloge dat Huub had van Dennis. Vergeet neit Melissa die zich liet opstoken door de toen nog 6 om Lieke te halen om haar in de vijver te gooien.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:41 schreef T-lex het volgende:
En toch hé, kan ik me ergens wel in de reactie van de dames vinden.![]()
Personeel moet toch ook van je spullen afblijven, of hoe zit dat.
Als Palma de piano zou verstoppen om Huub te pesten, (is minder makkelijk natuurlijk) dan stond het forum op z'n kop.
![]()
Dat Kim zich weer dit idee liet opdringen door Huub, was ook niet zo slim.![]()
Kon natuurlijk ook niet uitblijven dat daar een reactie op kwam.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:42 schreef schizolientje het volgende:
Even een off topic vraag, hoe krijg ik FOK weer op de oude layout
Das ook weer zo...quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:43 schreef ThomasSlayer het volgende:
Palma kan die piano makkelijk kwijt in d'r haar.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:45 schreef Lobasca het volgende:
Dat woord 'bashen' komt me ook me strot uit..
Naad heeft via de telefoon haar script door gekregen, het mag niet te hard, maar ze mogen Lieke dus wel pakken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
Ze gaan een plan verzinnen tegen Lieke. Nadia vindt dat van Mayday nog steeds zo leuk, zullen we nog een keer bellen!!!
Maar het was een reactie van Kim op het gebash van de 5.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:41 schreef T-lex het volgende:
En toch hé, kan ik me ergens wel in de reactie van de dames vinden.![]()
Personeel moet toch ook van je spullen afblijven, of hoe zit dat.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeker zoals het daar doorgaans wordt uitgesproken: als 'beige''.
Geweldig dat alle contracten geen moer uitmakenquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:48 schreef petraa het volgende:
Brian laat nu duidelijk zijn afkeer voor Dennis merken aan Luc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |