Daar trapt niet 1 psycholoog in, een therapie moet je vrijwillig aan gaan. Of ze moeten die Anita vragen, die lijkt zich aan geen enkele beroepscode te houdenquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:47 schreef Meganog het volgende:
N en A willen een psycholoog laten komen voor een anti-kleptomanie therapie voor Lieke.
Ik wil met hetzelfde account op 2 pc's een ander layout, om te oefenen. suggesties ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
In opties bovenaan. Kijk anders hier: Nieuwe Forum Layout #3 - nu beschikbaar !
toen reageerde hier iedereen ook heel verontwaardigd( met olga) dus t-lex heeft gelijk, terwijl nu iedereen het geweldig vond. Er wordt hier ook met 2 maten gemetenquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Vergeet niet Olga he, met het horloge dat Huub had van Dennis. Vergeet neit Melissa die zich liet opstoken door de toen nog 6 om Lieke te halen om haar in de vijver te gooien.
Vraag eens in FB van FB of zo.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil met hetzelfde account op 2 pc's een ander layout, om te oefenen. suggesties ?
Ik niet, maar wellicht dat iemand in het topic in FB je kan helpen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:50 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wil met hetzelfde account op 2 pc's een ander layout, om te oefenen. suggesties ?
Het verschil is dat Kim het als wraak voor bashen deed.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:51 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
toen reageerde hier iedereen ook heel verontwaardigd( met olga) dus t-lex heeft gelijk, terwijl nu iedereen het geweldig vond. Er wordt hier ook met 2 maten gemeten![]()
Zegt er hier iemand dat ze het geweldig vinden??? Nee de meeste denken van wat zeiken jullie nu, jullie hebben hetzelfde gedaan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:51 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
toen reageerde hier iedereen ook heel verontwaardigd( met olga) dus t-lex heeft gelijk, terwijl nu iedereen het geweldig vond. Er wordt hier ook met 2 maten gemeten![]()
precies. Huub en Lieke hebben nooit wat tegen butlers of schoonmakers gedaan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Het verschil is dat Kim het als wraak voor bashen deed.
Olga deed iets als eerste, nl de inhoud van de zakken van Huub aan anderen tonen.
Thank you, donequote:
Bescheidenheid siert de mens.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:54 schreef Meganog het volgende:
Brian: "Wat Nadia in een echte man zoekt bezit ik".
met het verschil, dat deze 2 meiden het uitgelokt hebben door Kim zo te behandelen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:51 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
L tegen B: "Ik wil niet stoken. Ik voel met jou een grote klik'quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:59 schreef avonne het volgende:
Luc
"Ik had eigenlijk gedacht dat jij, amanda en Jaap zouden samenwerken met Huub en lieke om die andere twee weg te werken. Dan krijg je een soort semi-finale"
Dat is het enige verschil inderdaad en verder doen we hier met zijn allen er nog een schepje bovenop door onze partijdigheidquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:58 schreef Desii het volgende:
[..]
met het verschil, dat deze 2 meiden het uitgelokt hebben door Kim zo te behandelen.
Het horloge, had Olga helemaal niets mee te maken........ was gewoon bemoeizucht (al of niet ingegeven door de Febo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |