Dat was te verwachten (en logisch) dat alles is verteld door zijn familie.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:06 schreef riri het volgende:
Brian is een vieze verlinker.....
hij zegt niet eens dat hij het van familie heeft maar van iemand op straat...wij weten allemaal beter......hij is gewoon nooit eerlijkquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:07 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat was te verwachten (en logisch) dat alles is verteld door zijn familie.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:08 schreef Verida het volgende:
Kim er nu in als gastspeler? Lijkt me geweldig, en dan voor de neus van Nadia gaan kleffen met LL
Redactie? ideetje misschien?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:09 schreef avonne het volgende:
Nadia is bang dat Stanley haar haar verprutst.
Ik denk eerder dat ze bang is dat hij het gaat wassen.
Heeft Stanley misschien zelf al aangegeven dat hij Nadia niet meer wil knippen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:10 schreef riri het volgende:
Nadia wil niet dat Stanley haar haar doet.....ze weet dat hij goed met Lieke is en wil niet meer hem als kapper
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje vol gehouden, maar heb hem net toch maar weer teruggezet naar de oude layout. Inderdaad baggerlayout.
En dan Nadia: " Ik ga zo alleen mijn pony fohnen"quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:18 schreef petraa het volgende:
Dennis tegen Nadia: Jij bent van mij he, Jij bent van mij.
Oh en Olga toen het horloge uit Huub zijn zak???quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:04 schreef avonne het volgende:
Brian had al gebeld naar achteren dat personeel niets mag "versjchuilen"
En een beetje vrouw zou dan zeggen" ik ben van niemand!"quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:18 schreef petraa het volgende:
Dennis tegen Nadia: Jij bent van mij he, Jij bent van mij.
Ik mag hopen dat hij zegt dat het hardstikke vet is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:19 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan Nadia: " Ik ga zo alleen mijn pony fohnen"
Precies!!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:19 schreef kit2u het volgende:
Is iedereen de tijd vergeten dat butler Melissa Lieke ging halen die vervolgens in de vijver werd gegooit, waar de beruchte aanranding het vervolg van was?
Zo zeggen vrouwen; ik ben van helemaal niemand eikel!quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:19 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan Nadia: " Ik ga zo alleen mijn pony fohnen"
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:20 schreef TiNo_Flo het volgende:
"Als je aan mijn haar komt ga ik huilen"
[afbeelding]
als eerstequote:Op maandag 1 oktober 2007 11:20 schreef ThomasSlayer het volgende:
Is onze "toen ik klein was schreef ik al gedichten" gangsta ghetto rapper uit dangerous en altijd spannend Tilburg al op?
Volgens mij ging dat over Stanley, maar klonk heel dubieus idd.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:25 schreef avonne het volgende:
Nadia over Dennis
"Hij voelt zich ook heel wat. Ik kan er niks mee."
Nadia, ja zeker.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:21 schreef ThomasSlayer het volgende:
volgens mij wil dingus stiekem ook extensions.
Sneu dat de redaktie dat toelaat.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:26 schreef riri het volgende:
Ze willen Kim bellen....en haar waarschuwen vrijdag niet te komen
Door de komst van Luc ziet Nadia nog meer dan voorheen de vele tekortkomingen van Dennis, denk ik.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:25 schreef avonne het volgende:
Nadia over Dennis
"Hij voelt zich ook heel wat. Ik kan er niks mee."
Ik lig ook in een deuk. In de 2 seconden dat hij weg was werd hij compleet gebashedquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:27 schreef kit2u het volgende:
En dennis kruipt er weer bij.
Waarom?quote:
ik vond dit wel ijzersterk; ik vind het zo disrespectvol om aan iemands spullen te zitten, dat doe je niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:33 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nadia: "We gaan terroriseren met stijl"![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:36 schreef beequeen het volgende:
Naad: Oh Manny, heb ik vandaag al tegen je gezegd hoeveel ik van je hou?![]()
Graag, ik ben die wijven zooooooo zat.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:37 schreef avonne het volgende:
Kom, doe eens een lekkere vent in beeld.
Of die donkere hulpkapster van Stanleyquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:37 schreef avonne het volgende:
Kom, doe eens een lekkere vent in beeld.
Wacht maar toch 'master' Brian erachter komt dat ze gebeld hebben en dat ze eigenlijk telefonisch door Kim voor lul gezet zijn. Brian zal waarschijnlijk wel door hebben dat dit geen strak plan is in de week van de popupoll. Hij doet zo zijn best om zich gedijst te houden en dan doen zijn twee slaafjes zoietsquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:35 schreef avonne het volgende:
Amanda "Waarom doet ze zo tegen mij? Ik heb niks gedaan"
En Nadia
"We gaan haar classy aanpakken. Geen vieze woorden. Dat kutwijf"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |