Zijn er al Vista drivers?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:48 schreef Rikketik het volgende:
Dat draadloos internet laat hier ook nog steeds op zich wachten. Ik denk dat ik komende week echt zo'n wifi-stick aan ga schaffen, ik wil ruilen for crying out loud!![]()
-Edit-
Hoppatee, besteld. Morgen kan in eindelijk online.![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:42 schreef AirRaid het volgende:
TogepiVenusaurPoochyena
Volgens mij niet. Maar Wikipedia zegt:quote:
Maar ik heb gewoon XP, dus ik heb verder geen ervaring met het 'trucje'. Misschien is er meer over te vinden op de Nintendo-fora though...quote:Although the Nintendo Wi-Fi USB Connector only officially supports Windows XP-based PCs, (...) It does work with Windows Vista, but in order for it to work you have to install the program twice (the first time it will say you are using the wrong operating system, but Windows Vista should recognize this and ask you if you want to reinstall the program with recommended settings. This solves the problem).
Er ligt er niet eentje, het is gewoon een van de dingen die je tegen kunt komen. Zoals hierboven gezegd, het werkt een beetje net als een wilde pkmn encounter. Je hebt zoveel procent kans om m tegen te komen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:57 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb nog een vraagje. Het fossil wat je naar dat museum kan brengen en zodoende een Cranidos (in mijn geval dan) kan krijgen zou in de Underground moeten liggen ergens. Maar weet iemand precies waar, of is dat gewoon op de gok?
Nope. Soms vind je er tijden geen... en dan kom je er opeens 5 tegen..quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:20 schreef Lyzio het volgende:
Maakt dus niet uit waar je gaat graven.
ik vind alleen maar blauwequote:Op maandag 1 oktober 2007 22:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zo heb ik bijvoorbeeld van elke shard iets van 5 stuks behalve de blauwe, daar heb ik nog niks van
dat is er toch wel, het Battle Park.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:06 schreef Oproerkraaier het volgende:
Bah, ik speel amper nog. Ik wil een uitdaging om tegen mensen te battlen en zo !
Maar die gast kan ik nergens vinden.quote:In the Fight Area, on Saturdays & Sundays, your rival will appear for you to battle. He is at a higher level (Pokémon at around level 60) than before so be sure to practice. This is an easy way for you to level up your Pokémon too
practise.. nou ik vind mijn rival verdomde simpel te verslaan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:18 schreef pjats het volgende:
Weet iemand hoe je je rival kan bevechten? Op serebii.net staat dit:
[..]
Maar die gast kan ik nergens vinden.
Nou, dan ben ik blind.... Ik kijk daar al minstens 2 weekenden en ik zie hem niet staan...quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:49 schreef Rikketik het volgende:
Verrek, bestaat dit topic ook nog?
Maar goed, om je vraag te beantwoorden: je rival staat net buiten het Battle Park, een klein stukje ten oosten van het Pokécenter in de 'Fight Area'. Hij staat precies onder de ingang, dus ik denk dat hij verder moeilijk te missen is.
Misschien staat je DS klok verkeerd?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:44 schreef pjats het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik blind.... Ik kijk daar al minstens 2 weekenden en ik zie hem niet staan...![]()
Ik zal volgend weekend wel weer kijken.
Vreemd inderdaad. Ik heb het nog niet meegemaakt, maar volgens mij zou het geen steek uit moeten maken of je nou de 6e leader verslagen hebt of niet, dat hele Iron Island zou optioneel moeten zijn...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:43 schreef supkaa het volgende:
Ik ben nadat ik de 6e gymleader had verslagen naar de Iron Islands gevaren en gewoon die grot ingelopen. Ik ben in ieder geval helemaal alleen en ik had ook al gelezen dat je een partner bij je zou moeten hebben maar die heb ik dus niet. Heel curieus
Ow doh ik heb het al gevonden.. Je moest rechts langs die stenen en vaten om bij de lift te komenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad. Ik heb het nog niet meegemaakt, maar volgens mij zou het geen steek uit moeten maken of je nou de 6e leader verslagen hebt of niet, dat hele Iron Island zou optioneel moeten zijn...
Ben je trouwens wel in de goede 'kamer'? Als je Iron Island ingaat, moet je de rechter trap af. Vervolgens moet je helemaal naar onderen, naar zo'n lift. Onderweg kom je ook nog een trainer tegen (een Picnicker, als ik het niet verkeerd heb). Als je met die lift naar beneden bent gegaan, heb je weer de keuze uit twee richtingen. Neem de linkertrap naar beneden. Als het goed is, staat Riley (de gast waarmee je moet samenwerken) op je te wachten.
Is dat nodig? Enige wat ik kan vinden is dat je de E4 verslagen moet hebben en de National Pokedex moet hebben en dat heb ik al een tijd geleden gedaan. Maar goed, dan ga ik binnenkort Heatran wel even vangen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:21 schreef BlackSheep het volgende:
Heatran al gevangen? Je moet eerst die Heatran event getriggered hebben, voordat hij er komt te staan.
Bedankt voor de hulp iedereen. Net Heatran gevangen en ik heb mijn rival ook al meteen even verslagenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:37 schreef pjats het volgende:
[..]
Is dat nodig? Enige wat ik kan vinden is dat je de E4 verslagen moet hebben en de National Pokedex moet hebben en dat heb ik al een tijd geleden gedaan. Maar goed, dan ga ik binnenkort Heatran wel even vangen.
Als je je pokemon een beetje levelt en de goede type aanvallen hebt, dan heb je bijna geen items nodig.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:48 schreef nrg het volgende:
Ben hier echt al heel lang niet geweest, maar daar gaat nu verandering in komen
Ik ging vrolijk de Elite 4 verslaan, en had na de vierde bijna alle potions opgebruikt, maar ik dacht dat het de laatste was... Waarom heet het G**#$D Elite 4 als er 5 zijn??! Heb het meerdere keren geprobeerd maar kon die laatste gewoon niet halen met 2 revive en 3 hyper potions, en moest overnieuw beginnen. Nu heb ik er een beetje de p in, en al een tijdje niet gespeeld...
Ik zit nu op Diamond op meer dan 230 uur, maar goed ik zit nu op ongeveer 350 geziene pokemon, dus dat is het wel waard. Met Pearl daarentegen zit ik rond de 50 uur en ben ik nu onderweg naar de zevende badge. Ik ben een paar pokemon aan het bijlevelen namelijk.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:48 schreef nrg het volgende:
Zag in mijn ruby version dat ik daar 113 uur mee had gespeeldDeze (Pearl) nu *checkt* 48,5 uur.
En waar haal jij die tijd vandaan? Ik heb een fulltime baan, sport daarnaast nog 3x in de week, en ga in het weekend ook nog uit. Heb echt niet zo veel tijd om te spelen...quote:Op donderdag 1 november 2007 22:14 schreef pjats het volgende:
[..]
Als je je pokemon een beetje levelt en de goede type aanvallen hebt, dan heb je bijna geen items nodig.
[..]
Ik zit nu op Diamond op meer dan 230 uur, maar goed ik zit nu op ongeveer 350 geziene pokemon, dus dat is het wel waard. Met Pearl daarentegen zit ik rond de 50 uur en ben ik nu onderweg naar de zevende badge. Ik ben een paar pokemon aan het bijlevelen namelijk.
Ik heb ook een fulltime baan, maar ik rij met iemand mee die hetzelfde aantal uren in 4 dagen werkt terwijl ik het in 5 dagen moet doen. Dus ik speel in de de tijd die ik op hem wacht. Daarnaast kan ik niet sporten (iets lichaamlijk). En ik kan ook spelen terwijl ik bijvoorbeeld hier aan het typen benquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:25 schreef nrg het volgende:
[..]
En waar haal jij die tijd vandaan? Ik heb een fulltime baan, sport daarnaast nog 3x in de week, en ga in het weekend ook nog uit. Heb echt niet zo veel tijd om te spelen...
Dat maakt niet uit, er zijn evenveel pokémon, alleen heb je een paar verschillende..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:10 schreef Rumille het volgende:
Kick.
Diamond of Pearl? Welke is beter qua Pokemon?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ach, de pokemon van de eerdere generaties, die niet in de Sinnoh Dex voorkomen, kan je toch pas vangen nadat je de elite 4 verslagen hebt, dus zo gek veel maakt het eilk helemaal niet uit
Rhyperior en gallade kan je pas krijgen na de E4, rioly(die later evolueert in lucario) krijg je pas midgame, en gible(pre-evo van garchomp) kun je pas op het zelfde moment vangen(zit redelijk vroeg in de game, maar je hebt wel strengt nodig). Starly is wel vroeg te vangen, alhoewel je ook Golbat wel op happiness kan laten evolueren naar crobat voor de E4 en zubat voor de eerste gym in de game te vangen is.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:25 schreef Rumille het volgende:
[..]
Maar dat vind ik niet leuk.
Ik heb eigenlijk een standaard team bij elke Pokemon game.
- Een starter
- Een vliegpokemon (Pidgeot, Swellow)
- Een relatief sterke pokemon voor de aanvallen (Golem, Alakazam, Dragonite (Dratini), Agron, Flygon)
- Een elektrische pokemon (Pikachu->Raichu wanneer mogelijk, Ampharos of Manetric)
- Een water pokemon (tenzij de starter water is, dan een vuur pokemon zoals Arcanine of een andere handige), bijvoorbeeld Golduck of Dewgong.
- Een gave Pokemon (Espeon/Umbreon, Houndoom, Salamence)
Werkt voor mij altijd.
Starter bij Diamond wordt Piplup, het is een pinguin.
Vliegpokemon wordt dan Staraptor, voor wat ik heb gezien.
De sterke pokemon lijkt mij Garchomp (weet niet wanneer je die ongeveer kan vangen. Serebii zegt min level 15, dus dat lijkt me redelijk vroeg)
Elektrische wordt Luxray
Waterpokemon is Piplup al, denk dat het Lucario wordt.
De gave pokemon wordt dan Rhyperior of Gallade.
Kan nog wat varieren.
Heb het helemaal uitgekiend.
Vertel mij maar of sommige Pokemon pas heel laat in de game te vangen zijn.
De 1e spreekt voor zich, de 2e lijkt me een soort Pidgey, de 3e zelfde als Manetric, maar de rest weet ik niet precies.
Als je het spel uitspeelt en je sinnoh dex(je hoeft de pokemon daar alleen maar voor te zien) is vol dan kun je daarna naar palpark , je kan dan pokemon uit de gba versies overzetten en vangen, maar je kan ze niet terug plaatsen.quote:Ik lees ook iets over Fire Red enzo in de Nintendo DS doen. Hoe werkt dat?
In Diamond heb je tot de Elite Four inderdaad maar een echte vuur type naast de starter..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De starters krijgen alledrie op een laag level een move waarmee je de eerste gym best kan redden, als je als de fire starter niet kiest, zit je vast aan ponyta als je een fire pokemon in je team wil hebben.een pokemon met grass moves en een pokemon met dark (of ghost) moves is bijna noodzakelijk voor de E4 naar mijn mening.
Inderdaad, ziet er niet uit.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:26 schreef Nebo het volgende:
Ja, als je het een tijdje speelt, en dan weer Emerald in je DS steekt weetje niet wat je ziet...
Heeft mij ook altijd gestoord. Ik had verwacht dat ze dat wel een keer zouden aanpassen.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:41 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben nu heel ver en eigenlijk valt er geen reet meer te doen, maar ik durf niet overnieuw te beginnen. Ik heb ook een heleboel geruilde pokemon en die wil ik niet kwijtraken.
Toch jammer dat je niet meerdere savefiles kunt hebben.
Ja, je komt nu meer pokémon tegen.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:52 schreef Rekkof het volgende:
Heb nu in Diamond die pokemon league verslagen en loop nu ergens op dat eiland rechtsboven
wat is de bedoeling van het spel nu? gewoon alle pokemons vangen?
+200 uur, maar daar wel een aantal maanden over gedaan hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 19:34 schreef Rikketik het volgende:
Ligt er een beetje aan. Verhaal uitspelen is mogelijk in twintig uur, maar voor hetzelfde geld ben je er dubbel zo lang mee bezig. En daarna kun je nog oneindig doorgaan met alle opties die je hebt vrijgespeeld, ik heb gasten gezien die meer dan 200 uur op de teller hadden.
Mischien een heracross(honey) of een machoke(bij ccelestic kan het) dat zou ik miss doen.ik heb nu dan zoals jou beschrijving zegt,golem(wel eerst geruild)en ik heb floatzelquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:58 schreef Rumille het volgende:
Ok, maar welke pokemon die redelijk snel te vangen is (voor level 35 zeg maar) zou ik kunnen gebruiken. Hij moet gewoon lekker handig zijn voor gevechten en dergelijke (en beetje leuk uitzien).
Lucker!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:18 schreef Rumille het volgende:
Yes yes yes. Ik heb het Pokérus-virus!!
Ik heb er 1tje met het virus in m'n pc zitten en over paar weken kan ik online, dus als je dan nog wilt kan ik het jou ook bezorgen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:36 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Lucker!
Ik zit trouwens nog steeds te wachten op Pearl. Weekje geleden besteld bij Bol, maar het laat nog op zich wachten...
Na ruim 200 uur spelen... nog steeds geen Pokérus virus gehadquote:
de pokemons moeten in de box zitten(niet in je team dus, en mogen geen HM moves hebben), zodra je ze in je box heb zitten zou je ze als het goed is moeten kunnen importeren naar je DS game (kun je selecteren in het startupscreen), daarna moet je ze vangen in palpark(je krijgt balls waarmee je ze sowieso kan vangen). je moet wel je national dex vol hebben (als je de e4 verslagen hebt en alle pokemon van de gezien hebt is het voldoende, je zou evt die drie onsnapte pkmn vergeten kunnen zijn, drifloon (die je alleen op vrijdag te zien kan krijgen, of het plaatje van de pkmn die niet in de desbetreffende versie dat je van dat oudje in celestic city te zien kan krijgen nadat je dialga/palkia verslagen hebt).quote:Op maandag 21 juli 2008 10:27 schreef Nebo het volgende:
Volgende vraag. Hoe werkt dat verdomde overzetten nou. Ik heb zes pokémon in mijn team bij Emerald en zes in de box, en nog zeurt dat mannetje dat ik niet genoeg voor de stock heb en dat ik pokémon moet laten immigreren, maar hoe kan dat als hij blijft zeuren? Moet dat ergens anders? Help!
Ik ga binnenkort (deze week) een USB Connector halen (hoop ik) en dan kan ik je wel helpen, ik heb een vrouwtjes en mannetjes Piplup, dus ff breeden en ik kan je er wel 1 geven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:15 schreef Radionerd het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen aan een piplup van lvl 5? ik wil hem best ruilen via wi-fi voor een gyarados van lvl 20.
ik hoop dat iemand mij kan helpen,
Albert
Nope. Je kunt alleen ruilen met de 3e generatie (R/S/E, FR/LG) en de 4e generatie (D/P/Pl). En Pokémon XD: Gale of Darkness natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:34 schreef Rumille het volgende:
Kan je ruilen tussen Pokemon Diamond en Pokemon Gold (als je bijvoorbeeld een Geodude ruilt met een Totodile? Als je de National Dex hebt, natuurlijk)
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:25 schreef jdw89 het volgende:
Hallo!
Eindelijk heb ik internet waarmee ik ook met de DS kan inloggen. Wie wil er met mij Pokémon ruilen?
Ik zoek Magmortar, Houndoor/ Houndoom, Mew, Chikorita, Cindaquil, Totodile, Raikou, Lugia, Ho-Oh, Celebi, Jirachi, Deoxys, Froslass, Phione en Manahpy.
Als ik deze heb, heb ik alle Pokémon. Nu heb ik er dus 471.
Wie wil er ruilen? Ik heb genoeg Pokémon te ruilen, waaronder Spiritomb en verschillende starters.
Dit is mijn friend code.
1074 8107 6037
dat had ik dus ook afgelopen week..quote:Op zondag 11 januari 2009 18:59 schreef supkaa het volgende:
Al een hele tijd niet meer eigenlijk.. Heb er opeens wel weer zin in
wat win je ermee?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb zoveel van die beesten overgezet/getrade van de GBA versie, dat ik voorlopig pokemon moe ben
hehe.. ik ben juist net opnieuw begonnen..quote:Op zondag 11 januari 2009 20:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb zoveel van die beesten overgezet/getrade van de GBA versie, dat ik voorlopig pokemon moe ben
Ooit Emerald gespeeld? De Battle Frontier komt terug.quote:
Nee, nooit gespeeld. Vertel?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ooit Emerald gespeeld? De Battle Frontier komt terug.
Hmmz.. ik wil eigenlijk wel een vuurpokemon vóór de Pokémon League, maar ik vind Piplup eigenlijk leuker om mee te beginnen dan Chimchar..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:01 schreef Rikketik het volgende:
Alleen Chimchar en Ponyta tot na de Pokémon League geloof ik.
afgezien van Bronzor/Bronzong(die een van de E4 gebruikt) heb je ook niet echt een fire pokemon nodig, ik heb hem ook met de water starter uitgespeeld, zonder al teveel moeite(desnoods leer je een pokemon met een hoge SP.Att fire punch/fang aan via de move tutor).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Hmmz.. ik wil eigenlijk wel een vuurpokemon vóór de Pokémon League, maar ik vind Piplup eigenlijk leuker om mee te beginnen dan Chimchar..
nou ja die vuurpokémon is wel lekker makkelijk bij grastypes.. maar goed daar vind ik dan wel wat op..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
afgezien van Bronzor/Bronzong(die een van de E4 gebruikt) heb je ook niet echt een fire pokemon nodig, ik heb hem ook met de water starter uitgespeeld, zonder al teveel moeite.
ach grastypes hebben naast fire ook zwakheden tegen flying, bug en ice, en als ze ook nog poison(wat in veel gevallen zo is) zijn kan je ook nog psychic gebruiken dus dat valt wel mee, alleen bronzorg/zong die zijn irri aangezien ze steel/psychic zijn en in 50% van de gevallen ook de levitate ability hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nou ja die vuurpokémon is wel lekker makkelijk bij grastypes.. maar goed daar vind ik dan wel wat op..
Letten jullie eigenlijk ook op de persoonlijkheden van Pokémon?
Nou ja ze beďnvloeden ook de ontwikkeling van je Pokémon.. bijv. of hij juist heel sterk qua aanval wordt of verdediging.. Of dat hij juist zeer uitgebalanceerd wordt.. dus qat dat betreft let ik er eigenlijk juist wel op.. of is dat onzinnig (en vooral tijdrovend)?..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach grastypes hebben naast fire ook zwakheden tegen flying, bug en ice, en als ze ook nog poison(wat in veel gevallen zo is) zijn kan je ook nog psychic gebruiken dus dat valt wel mee, alleen bronzorg/zong die zijn irri aangezien ze steel/psychic zijn en in 50% van de gevallen ook de levitate ability hebben.
Persoonlijkheden kunnen heel belangrijk zijn als je veel met breeding werkt, en bepaalde moves wil overhevelen, maar als je alleen maar vangt zal ik mij er niet echt al te druk over maken.
Tsja als je een pokemon wil hebben met een bepaalde personality is het minder tijdrovend om een vrouwtje te vangen en die daarna te breeden, dan dat je de juiste personality probeert te vangen, daarnaast kan je ze dmv breeding ook de moves aanleren die ze via levellen niet leren(wat voor een aantal evoluties ook verplicht is).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:56 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Nou ja ze beďnvloeden ook de ontwikkeling van je Pokémon.. bijv. of hij juist heel sterk qua aanval wordt of verdediging.. Of dat hij juist zeer uitgebalanceerd wordt.. dus qat dat betreft let ik er eigenlijk juist wel op.. of is dat onzinnig (en vooral tijdrovend)?..
mja das waar.. maar goed ik wil eigenlijk van begin af aan al Pokémon die goed in balans zijn, maar als je breed kan je dan zelf de personality bepalen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tsja als je een pokemon wil hebben met een bepaalde personality is het minder tijdrovend om een vrouwtje te vangen en die daarna te breeden, dan dat je de juiste personality probeert te vangen, daarnaast kan je ze dmv breeding ook de moves aanleren die ze via levellen niet leren(wat voor een aantal evoluties ook verplicht is).
Je kan deze niet bepalen het is puur op willekeur, maar de eieren worden er achter elkaar uitgepoept, en als je er een stuk of 4 krijgt, zit er altijd wel eentje tussen die iig geen negatieve build heeft, een goede move die je anders niet kan krijgen, en je heb natuurlijk kans op een evt shiny.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:05 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja das waar.. maar goed ik wil eigenlijk van begin af aan al Pokémon die goed in balans zijn, maar als je breed kan je dan zelf de personality bepalen?
aha.. misschien is het toch wel het overwegen waard om me daar eens in te verdiepen dan..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kan deze niet bepalen het is puur op willekeur, maar de eieren worden er achter elkaar uitgepoept, en als je er een stuk of 4 krijgt, zit er altijd wel eentje tussen die iig geen negatieve build heeft, een goede move die je anders niet kan krijgen, en je heb natuurlijk kans op een evt shiny.
en check anders http://serebii.net/diamondpearl/ ff, daar staat genoeg info op om te kijken wie met wie kan breeden, en welke moves deze kunnen leren daardoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
aha.. misschien is het toch wel het overwegen waard om me daar eens in te verdiepen dan..
thnx voor de tip.. ik zal zeker eens even kijken..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en check anders http://serebii.net/diamondpearl/ ff, daar staat genoeg info op om te kijken wie met wie kan breeden, en welke moves deze kunnen leren daardoor.
ik ben gisteravond begonnen met een Piplup..quote:
http://www.serebii.net/pokemon_advance/personality.shtmlquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:13 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik ben gisteravond begonnen met een Piplup..![]()
heeft iemand ook een linkje voor die Pokémon personality's? Ik had er namelijk eentje maar die is dood..
thnx..quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://www.serebii.net/pokemon_advance/personality.shtml
ik vind het een beetje een onhandige website eerlijk gezegd.. je moet echt gigantisch zoeken om dingen te kunnen vinden (tenminste dat is mijn ervaring)..quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef Rikketik het volgende:
Op Serebii staat zo'n beetje alles, geloof ik. Ik vind vooral die nieuwe functie, Pokéarth, erg handig.
ik ben persoonlijk meer een fan van Sandshrew of Marowak..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:35 schreef muay-toy het volgende:
charmander char char char charmander char!
Swarming pokemon krijg je pas mee te maken nadat je de League hebt verslagen. Elke dag is er op een andere locatie in het spel een hele bult pokékon van hetzelfde soort te vinden. Allemaal uit vorige generaties trouwens. Het zusje van je rivaal (die assistent van prof. Rowan) vertelt je op welke route welke pokemon te vinden is die dag.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:30 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Hoe zit het met swarm wat is dat precies? (pokéradar weet ik dan gelukkig weer wel)
Hoe zit het met GBA insertion? (is het dan voldoende om alleen een GBA spel in je DS te hebben?)
ja precies en de Pokémon die kunnen verschijnen met behulp van het GBA spel kun je al krijgen voor de Pokémon League?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:28 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Swarming pokemon krijg je pas mee te maken nadat je de League hebt verslagen. Elke dag is er op een andere locatie in het spel een hele bult pokékon van hetzelfde soort te vinden. Allemaal uit vorige generaties trouwens. Het zusje van je rivaal (die assistent van prof. Rowan) vertelt je op welke route welke pokemon te vinden is die dag.
Bij GBA Insertion moet er natuurlijk wel een pokemon spel in zitten. Eentje uit de derde generatie om precies te zijn. Vervolgens kun je pokemon overzetten uit die spellen naar je savegame in D/P, maar let wel dat ze dan weg zijn uit je GBA game! Ook verschijnen er sommige pokemon op bepaalde plekken in het spel afhankelijk van het pokemon spel dat je in het GBA Slot hebt zitten.
aha.. nou ja dan hoef ik voorlopig mn GBA spel er nog niet in te doenquote:
ach het gaat me slechts om een paar Pokémon die ik wel zou willen hebben in mn game.. Ik hoef ze niet allemaal te hebben..quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Je kan ook maar max 6 pokemon per dag overzetten, dus als je R/S/E/FR/LG pokedex vol zou zijn, zul je zo'n 80 dagen bezig zijn om de hele dex over te zetten(tenzij dat je natuurlijk meerdere versies van de geba delen hebt.)
ik heb het wel eens overwogen..quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb speciaal Pearl gekocht omdat ik het zonde vond om mijn l33t savegame in Diamond te deleten.
Jij trekt het vast omhoog.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:34 schreef muay-toy het volgende:
gemiddelde leeftijd in dit topic?
20-25 als ik het zo snel bekijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:34 schreef muay-toy het volgende:
gemiddelde leeftijd in dit topic?
godquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
20-25 als ik het zo snel bekijk.
Dankjequote:
Het is gewoon een goede game. De anime is wat kinderachtig, maar de game zelf zit goed in elkaar en blijft voor nieuwe uitdagingen zorgen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:47 schreef muay-toy het volgende:
[..]
god
wat is er dan zo leuk aan dat spelletje dat mensen van in de 20 dat nog spelen.
daar hoor ik nog bij jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
20-25 als ik het zo snel bekijk.
Nope, dat kan al op de helft van het spel. Ik meen ergens na de vierde of vijfde badge...? De breeders zitten in elk geval in Solaceon Town.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:06 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Hoe zit het met het breeden van Pokémon.. kan dit ook pas ná de Pokémon League?
thnx weer voor de vlotte reactie..quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:09 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nope, dat kan al op de helft van het spel. Ik meen ergens na de vierde of vijfde badge...? De breeders zitten in elk geval in Solaceon Town.
mn Shinx kan nu Bite.. volgens mij werkte dat ook altijd wel redelijk..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef Rikketik het volgende:
Gewoon laten evolueren in Monferno en Roark ownen met Mach Punch.
het is iig niet not very effective, maar een simpele rock move van een roarks pokemon ownt jou shinx tenzij dat dat je hem enorm getraind hebt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:37 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mn Shinx kan nu Bite.. volgens mij werkte dat ook altijd wel redelijk..
hmmz... dan maar flink blijven trainen..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het is iig niet not very effective, maar een simpele rock move van een roarks pokemon ownt jou shinx tenzij dat dat je hem enorm getraind hebt.
ik heb Roark inmiddels al verslagen, met een Staravia, Luxio en Monferno..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Haal een Budew als je moeite hebt, die maakt gehakt van Roark, en bovendien kan je die prima op lvl trainen in de coalmine samen met shinx
Het werd altijd het vrouwtje dacht ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:22 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Was ik weer met een vraagje..
Ik kan het namelijk niet vinden op Serebii.net ..
Als ik 2 verschillende Pokémon (uit dezelfde egg-group) met elkaar laat breeden welke Pokémon wordt het dan? (De Pokémon die het mannetje is, die het vrouwtje is of kan dat per ei verschillen?)
mja precies.. dus als ik bijv. een mannetje Shinx met een vrouwtje Ditto laat breeden dan komt er een Shinx uit het eitje..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:41 schreef SharQueDo het volgende:
Altijd het vrouwtje idd. Óf je moet een Ditto breeden met een andere Pokémon (die wel kan breeden, hetzij ook alleen met Ditto (e.g., genderless)), dan wordt het die andere niet-Ditto Pokémon (ook als het een mannetje is). Twee Ditto's wordt uiteraard dan wel weer een Ditto.
Er is geen vrouwtje Dittoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja precies.. dus als ik bijv. een mannetje Shinx met een vrouwtje Ditto laat breeden dan komt er een Shinx uit het eitje..
Als je een Ditto hebt, jaquote:Op zondag 25 januari 2009 16:55 schreef MrMoon het volgende:
Kan je halverwege het spel ook de starter Pokémon breeden?
Of een vrouwtjesstarter en een pokemon uit dezelfde breeding group.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:57 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als je een Ditto hebt, ja. Of een 2e zelfde starter van het andere geslacht.
Dan ga je weer moeilijk doen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Of een vrouwtjesstarter en een pokemon uit dezelfde breeding group.
Maar een Ditto kan je dan nog niet hebben.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:01 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dan ga je weer moeilijk doen.
Ditto werkt altijd.
Ik heb trouwens alle starters gebreed al
Zeg, ga je me nou lopen te verbeteren?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar een Ditto kan je dan nog niet hebben.
Jaquote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef Rumille het volgende:
[..]
Zeg, ga je me nou lopen te verbeteren?
thnx dat is wat ik wilde wetenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Of een vrouwtjesstarter en een pokemon uit dezelfde breeding group.
Waarom wil je zo graag je starter breeden halverwege het spel dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:57 schreef MrMoon het volgende:
Ik twijfel toch of ik wel opnieuw zal starten met een vrouwtjes pokémon.. tis toch zonde van mn Aipom.. Die is zo ontzettend lastig te krijgen.. en ik ben blij dat ik em nu heb..
vanwege zn nature..quote:Op maandag 26 januari 2009 11:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag je starter breeden halverwege het spel dan?
Die is heel onhandig ofzo?quote:
mja.. ik wil eigenlijk gewoon een nature waarbij alles redelijk in balans is.. en niet heel aanvallend of heel verdedigend.. en 100x opnieuw starten om de gewenste nature te krijgen kost ontzettend veel tijd..quote:
Opnieuw starten voor een vrouwtjesstarter ook (12,75% kans), inclusief het optrainen van je starter met de juiste nature halverwege het spel.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja.. ik wil eigenlijk gewoon een nature waarbij alles redelijk in balans is.. en niet heel aanvallend of heel verdedigend.. en 100x opnieuw starten om de gewenste nature te krijgen kost ontzettend veel tijd..
mja dat is ook wel weer zo haha.. en daar komt dan ook nog bij dat ik nu een Aipom heb.. (echt een goede multi pokemon).. en die zijn ook zo lastig te vangen..quote:Op maandag 26 januari 2009 11:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Opnieuw starten voor een vrouwtjesstarter ook (12,75% kans), inclusief het optrainen van je starter met de juiste nature halverwege het spel.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:48 schreef Rejected het volgende:
Ik had deze ooit gekocht maar bijna niet gespeeld
En door mensen die dat hele spel snappen.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:49 schreef Freezor het volgende:
Leuk spel ja, alleen jammer dat de online mode zo verneukt is door al die gehackte savegames.
je moet dan zorgen dat hij een everstone vasthoudt, dan kan hij niet evoluerenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:48 schreef MrMoon het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om bijv. Chimchar of Turtwig niet te laten evolueren zonder dat je elke keer op B moet drukken?
ahh thnx..quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:36 schreef Xummon het volgende:
[..]
je moet dan zorgen dat hij een everstone vasthoudt, dan kan hij niet evolueren
Inderdaad, dat is echt vreselijkquote:Op zondag 1 februari 2009 23:55 schreef Moozze het volgende:
[..]
En door mensen die dat hele spel snappen.
Dit soort dingen
Ja, ik heb dan wel een beetje dat EV trainen doorgekregen en dat is opzich nog wel leuk maar people are taking it way too serious!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:44 schreef Rumille het volgende:
Oh god, al die strategy guides ja. Nooit wat van aangetrokken, ik wil een leuk team met eigen pokémon.
het is dus wel de moeite waard om die strategy guides een keer door te lezen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:38 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind ze wel mooi altijd, die strategy guides. Het laat vooral zien hoe diep pokémon gaat onder de ietwat schattige oppervlakte.
Welke Pokémon heb je nu?quote:Op zondag 22 februari 2009 00:59 schreef Xummon het volgende:
8e badge binnennu eerst mijn pokemon optrainen en dan op naar de elite 4
torterra lv 46quote:
nicequote:Op zondag 22 februari 2009 20:13 schreef Xummon het volgende:
[..]
torterra lv 46
golduck lv 52
rapidash lv 42
azumaril lv 40
golem lv 42
goldbat lv 39
2 haunters ergens rond de 32
diagla, riolu, happiny, en nog een hoop andere
ben nu wat aan het optarinen voor victory road en de elite four
ohja zojuist een crandos gekregen uit het fossiel dat ik ondergronds vond
ik ook..quote:Op maandag 23 februari 2009 12:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Iemand die pokemon Platinum gaat halen?
Ik wel
In Japan wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:36 schreef Moozze het volgende:
Is platinum nog niet uit dan?
over een maandje kan ik dus Platinum spelenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In Japan wel.
Over een maandje in de VS, 22 mei in Europa.
je bent lekker bezig..quote:Op maandag 2 maart 2009 15:20 schreef Xummon het volgende:
8 badges binnen victory road overleefd, nu mijn pokemon beetje optrainen en op naar de elite 4
laat maar.. ze breeden er stevig op los.. Ik heb inmiddels al 6 Chimchars..quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:38 schreef MrMoon het volgende:
Ik wil nu mijn Pokemon gaan breeden, maar nu geeft die man bij de day-care aan: 'They don't like each other very much'
Ik heb al even gekeken op serebii.net, maar daar kan ik alleen iets vinden over breeden in Sapphire of Ruby. Daar staat in dat ze alleen niet breeden als hij zegt: 'The two prefer to play with other Pokemon than each other.'
Geldt dit ook voor Diamond en Pearl?
Dat kan snel gaan somsquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
laat maar.. ze breeden er stevig op los.. Ik heb inmiddels al 6 Chimchars..
nou idd.. ik heb het ene ei nog niet geaccepteerd of ik kan het andere al weer ophalen.. Ik hoop op nog een vrouwtje Chimchar.. dan kan ik die misschien traden voor een Turtwig..quote:
Ja als je zoveel badges heb kan je zo hoog level krijgen ofzo maar om niet D/p Pokemon te krijgen moet je de national dex geloof ik. Weet niet zeker want het is al weer een tijdje geleden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou idd.. ik heb het ene ei nog niet geaccepteerd of ik kan het andere al weer ophalen.. Ik hoop op nog een vrouwtje Chimchar.. dan kan ik die misschien traden voor een Turtwig..
Maar ja dat traden kan pas als je de national dex hebt toch?
hmm.. ik zal het eens opzoeken.. misschien dat ik het ergens kan vinden..quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:32 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja als je zoveel badges heb kan je zo hoog level krijgen ofzo maar om niet D/p Pokemon te krijgen moet je de national dex geloof ik. Weet niet zeker want het is al weer een tijdje geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Je kan toch al traden na 1 badge? Alleen pokémon van de D/P dex dan natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou idd.. ik heb het ene ei nog niet geaccepteerd of ik kan het andere al weer ophalen.. Ik hoop op nog een vrouwtje Chimchar.. dan kan ik die misschien traden voor een Turtwig..
Maar ja dat traden kan pas als je de national dex hebt toch?
oke.. dat is helemaal ideaal.. dan moet ik mn router maar eens dusdanig instellen dat ik op internet kan met mn DS..quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kan toch al traden na 1 badge? Alleen pokémon van de D/P dex dan natuurlijk.
Leuk voor de kleine kinderen...quote:
Heb al een TR geplaatst.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
betere vraag is misschien hoe die daar weg komt..
Het plaatje wordt gehost door Niek.. Het bewijst daarvoor heb ik hier gevonden..quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:45 schreef Bart het volgende:
Wie host dat plaatje uit de OP? Dat is namelijk degene die grappig denkt te zijn, door er een ander plaatje voor in de plaats te zetten. Wil degene die de OP gemaakt heeft deze aanpassen (de wiki dus) en een andere host zoeken voor eventuele afbeeldingen? Bedankt
Bedanktquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Het plaatje wordt gehost door Niek.. Het bewijst daarvoor heb ik hier gevonden..
uitgebreidt naar:quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:39 schreef Xummon het volgende:
heb een ditto lv 60 en een mewtwo lv 70 die ik wil ruilen
heb je iets leuks laat het weten
ik wil die treecko wel hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb een zooitje dratini, anorith, rotom, treecko, puplip en lapras beschikbaar.
heb wel een mannetjes turtwigquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oke.. dat is helemaal ideaal.. dan moet ik mn router maar eens dusdanig instellen dat ik op internet kan met mn DS..
Kheb de wereld aan Chimchars (ook vrouwtjes) die ik wel wil ruilen voor een vrouwtjes Turtwig..
Heel vaag trouwens ook maar een groot deel van mn Chimchars (gebreed met een Machop met Rock Smash) hebben Rock Smash terwijl die Machop zelf dat niet meer heeft..
Die heb ik onderhand ookal kunnen krijgen, maar het maakt niet gek veel uit wat is je friend code >?quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:15 schreef Xummon het volgende:
[..]
uitgebreidt naar:
Mewtwo lv 70
Ditto lv 60
Blastoise lv 96
Blaziken lv 56
Swampert lv 71
Swampert lv 69
Rayquaza lv 100
registeel lv 40
Groudon lv 74
articuno 56
heb je een leuke deal laat het weten?
mja maar dan moet ik weer zo lang wachten tot ik em kan breeden.. want ben nog lang niet aan een Ditto toe.. ik heb nog maar 2 badges, ben mn Pokemon nu aan et trainen voor de 3de en ben te veel bezig met breeden..quote:
als je effe wacht kan ik ook een ditto voor je breeden, kun je zelf alles breeden wat je wiltquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja maar dan moet ik weer zo lang wachten tot ik em kan breeden.. want ben nog lang niet aan een Ditto toe.. ik heb nog maar 2 badges, ben mn Pokemon nu aan et trainen voor de 3de en ben te veel bezig met breeden..
Edit: ach wat fuckt et ook.. welk level is ie (liefst zo laag mogelijk, dan kan ik em zelf optrainen)? en wil je em dan ruilen voor een mannetjes Chimchar? Ze zijn nog wel lvl 1.. ik weet niet of dat problematisch is.. Ik heb met verschillende aanvallen.. die zal ik nog wel even posten..
maar kan ik die nu al hebben dan? Aangezien ik nog maar 2 badges heb.. Ohw ja en een Turtwig wil ik zeker wel hebben.. (liefst vrouwtje, maar mannetje mag ook)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:12 schreef Xummon het volgende:
[..]
als je effe wacht kan ik ook een ditto voor je breeden, kun je zelf alles breeden wat je wilt
geef me je friendcode (voor pal pad) en kom naar de kelder van een pokemon centerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar kan ik die nu al hebben dan? Aangezien ik nog maar 2 badges heb.. Ohw ja en een Turtwig wil ik zeker wel hebben.. (liefst vrouwtje, maar mannetje mag ook)![]()
Over de Chimchars..
Ik heb een vrouwtje van lvl 39 met de volgende moves Torment, Facade, Fire Spin en Slack Off
Ik heb een mannetje van lvl 44 met de volgende moves Facade, Fire Spin, Slack Off en Flamethrower
Ik heb mannetjes van lvl 1 met de volgende moves Scratch, Leer, Focus Energy en Rock Smash (gebreed met een Machop)
ik heb mannetjes van lvl 1 met de volgende moves Scratch, Leer en Ember (gebreed met een Ponyta)
ik heb mannetjes van lvl 1 met de volgende moves Scratch, Leer en Torment (gebreed met mn Monferno)
aah das crap,quote:
geen probleem.. jij bedankt voor je Turtwigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:20 schreef Xummon het volgende:
heb alle starters thanks to parodiuzz voor charmander en de starters uit de 2e reeks
en mr moon voor zijn chimchar
Jij zou me toevallig niet aan die starters kunnen helpenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:20 schreef Xummon het volgende:
heb alle starters thanks to parodiuzz voor charmander en de starters uit de 2e reeks
en mr moon voor zijn chimchar
Online battle gaat op fixed level toch? 50 of 100.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Welk level?
ik heb op dit moment:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
waarvan ik er sowieso een stuk of 3 zo zou kunnen switchen
ah ok fixed, dan ben ik wel in voor een battle. (mijne zijn overigens allen rond l 80)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:54 schreef Freezor het volgende:
[..]
Online battle gaat op fixed level toch? 50 of 100.
Maar mijne ziin allemaal tussen de lvl 50 en 70.
stuur me een pm met welke je moet hebben dan kan ik ze effe gaan breedenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:38 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jij zou me toevallig niet aan die starters kunnen helpen?
Ik heb eventueel nog wel een chimchar voor je..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:38 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jij zou me toevallig niet aan die starters kunnen helpen?
Ja, Chimchar, Turtwig en Piplup heb ik al 30x ofzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik heb eventueel nog wel een chimchar voor je..
heb je er ook vrouwtjes van? (Turtwig en Piplupquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja, Chimchar, Turtwig en Piplup heb ik al 30x ofzoNee, ik wil Charmander/Squirtle/Bulbasaur en Chikorita/Cyndaquil/Totodile en Treecko/Mudkip/Torchic
Magnezone, evolutie van Magneton.quote:
en hij zei: ga en vermenigvuldig uquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heb je er ook vrouwtjes van? (Turtwig en Piplup) en wat wil je er eventueel voor terug? Kheb alleen geen andere starters..
Edit: ik krijg net via de GTS een vrouwtjes Turtwig.. Ohw wat heeft die Turtwig van je een zalig leven vanaf nu Xummon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |