abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57069214
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 20:10 schreef Rumille het volgende:
Kick.
Diamond of Pearl? Welke is beter qua Pokemon?
Dat maakt niet uit, er zijn evenveel pokémon, alleen heb je een paar verschillende..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_57069434
http://www.serebii.net/diamondpearl/exclusives.shtml

dat is het enige verschil tussen de twee versies.
pi_57069701
Seel, Dewgong, Larvitar, Pupitar, Tyranitar, Aron, Lairon en Agron
tegenover
Houndour, Houndoom, Bagon, Shelgon en Salamence

Dat betekent Diamond.
pi_57069937
ach, de pokemon van de eerdere generaties, die niet in de Sinnoh Dex voorkomen, kan je toch pas vangen nadat je de elite 4 verslagen hebt, dus zo gek veel maakt het eilk helemaal niet uit
pi_57070542
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ach, de pokemon van de eerdere generaties, die niet in de Sinnoh Dex voorkomen, kan je toch pas vangen nadat je de elite 4 verslagen hebt, dus zo gek veel maakt het eilk helemaal niet uit

Maar dat vind ik niet leuk.
Ik heb eigenlijk een standaard team bij elke Pokemon game.
- Een starter
- Een vliegpokemon (Pidgeot, Swellow)
- Een relatief sterke pokemon voor de aanvallen (Golem, Alakazam, Dragonite (Dratini ), Agron, Flygon)
- Een elektrische pokemon (Pikachu->Raichu wanneer mogelijk, Ampharos of Manetric)
- Een water pokemon (tenzij de starter water is, dan een vuur pokemon zoals Arcanine of een andere handige), bijvoorbeeld Golduck of Dewgong.
- Een gave Pokemon (Espeon/Umbreon, Houndoom, Salamence)

Werkt voor mij altijd.

Starter bij Diamond wordt Piplup, het is een pinguin.
Vliegpokemon wordt dan Staraptor, voor wat ik heb gezien.
De sterke pokemon lijkt mij Garchomp (weet niet wanneer je die ongeveer kan vangen. Serebii zegt min level 15, dus dat lijkt me redelijk vroeg)
Elektrische wordt Luxray
Waterpokemon is Piplup al, denk dat het Lucario wordt.
De gave pokemon wordt dan Rhyperior of Gallade.

Kan nog wat varieren.
Heb het helemaal uitgekiend.
Vertel mij maar of sommige Pokemon pas heel laat in de game te vangen zijn.
De 1e spreekt voor zich, de 2e lijkt me een soort Pidgey, de 3e zelfde als Manetric, maar de rest weet ik niet precies.

Ik lees ook iets over Fire Red enzo in de Nintendo DS doen. Hoe werkt dat?
pi_57070811
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 21:25 schreef Rumille het volgende:

[..]

Maar dat vind ik niet leuk.
Ik heb eigenlijk een standaard team bij elke Pokemon game.
- Een starter
- Een vliegpokemon (Pidgeot, Swellow)
- Een relatief sterke pokemon voor de aanvallen (Golem, Alakazam, Dragonite (Dratini ), Agron, Flygon)
- Een elektrische pokemon (Pikachu->Raichu wanneer mogelijk, Ampharos of Manetric)
- Een water pokemon (tenzij de starter water is, dan een vuur pokemon zoals Arcanine of een andere handige), bijvoorbeeld Golduck of Dewgong.
- Een gave Pokemon (Espeon/Umbreon, Houndoom, Salamence)

Werkt voor mij altijd.

Starter bij Diamond wordt Piplup, het is een pinguin.
Vliegpokemon wordt dan Staraptor, voor wat ik heb gezien.
De sterke pokemon lijkt mij Garchomp (weet niet wanneer je die ongeveer kan vangen. Serebii zegt min level 15, dus dat lijkt me redelijk vroeg)
Elektrische wordt Luxray
Waterpokemon is Piplup al, denk dat het Lucario wordt.
De gave pokemon wordt dan Rhyperior of Gallade.

Kan nog wat varieren.
Heb het helemaal uitgekiend.
Vertel mij maar of sommige Pokemon pas heel laat in de game te vangen zijn.
De 1e spreekt voor zich, de 2e lijkt me een soort Pidgey, de 3e zelfde als Manetric, maar de rest weet ik niet precies.
Rhyperior en gallade kan je pas krijgen na de E4, rioly(die later evolueert in lucario) krijg je pas midgame, en gible(pre-evo van garchomp) kun je pas op het zelfde moment vangen(zit redelijk vroeg in de game, maar je hebt wel strengt nodig). Starly is wel vroeg te vangen, alhoewel je ook Golbat wel op happiness kan laten evolueren naar crobat voor de E4 en zubat voor de eerste gym in de game te vangen is.
quote:
Ik lees ook iets over Fire Red enzo in de Nintendo DS doen. Hoe werkt dat?
Als je het spel uitspeelt en je sinnoh dex(je hoeft de pokemon daar alleen maar voor te zien) is vol dan kun je daarna naar palpark , je kan dan pokemon uit de gba versies overzetten en vangen, maar je kan ze niet terug plaatsen.
pi_57071008
Welke Pokemon zou je dan adviseren ipv Rhyperior/Gallade?

Ik heb vaker pokemon pas midgame gevangen, werkt altijd wel goed. En anders breed ik wel.
pi_57071225
De starters krijgen alledrie op een laag level een move waarmee je de eerste gym best kan redden, als je als de fire starter niet kiest, zit je vast aan ponyta als je een fire pokemon in je team wil hebben.een pokemon met grass moves en een pokemon met dark (of ghost) moves is bijna noodzakelijk voor de E4 naar mijn mening.
pi_57071312
Ok, maar welke pokemon die redelijk snel te vangen is (voor level 35 zeg maar) zou ik kunnen gebruiken. Hij moet gewoon lekker handig zijn voor gevechten en dergelijke (en beetje leuk uitzien).
pi_57077477
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 21:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De starters krijgen alledrie op een laag level een move waarmee je de eerste gym best kan redden, als je als de fire starter niet kiest, zit je vast aan ponyta als je een fire pokemon in je team wil hebben.een pokemon met grass moves en een pokemon met dark (of ghost) moves is bijna noodzakelijk voor de E4 naar mijn mening.
In Diamond heb je tot de Elite Four inderdaad maar een echte vuur type naast de starter..
pi_57101000
Heb nu in Diamond die pokemon league verslagen en loop nu ergens op dat eiland rechtsboven
wat is de bedoeling van het spel nu? gewoon alle pokemons vangen?
pi_57101188
Is het 3D effect eigenlijk leuker/beter/fijner om mee te spelen dan het vroegere effect?
pi_57112167
Ja, als je het een tijdje speelt, en dan weer Emerald in je DS steekt weetje niet wat je ziet...
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  zondag 2 maart 2008 @ 20:36:21 #54
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_57112328
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:26 schreef Nebo het volgende:
Ja, als je het een tijdje speelt, en dan weer Emerald in je DS steekt weetje niet wat je ziet...
Inderdaad, ziet er niet uit. Al vind ik ze allebei (3D en 2D) zo hun charmes hebben.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_57112410
Heb deze game sinds november 07 niet gespeeld en ben alles kwijt,
heb 5 badges, zal ik gewoon overnieuw beginnen?
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  zondag 2 maart 2008 @ 20:41:59 #56
171357 Rikketik
pi_57112450
Ik ben nu heel ver en eigenlijk valt er geen reet meer te doen, maar ik durf niet overnieuw te beginnen. Ik heb ook een heleboel geruilde pokemon en die wil ik niet kwijtraken.

Toch jammer dat je niet meerdere savefiles kunt hebben.
pi_57259969
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:41 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben nu heel ver en eigenlijk valt er geen reet meer te doen, maar ik durf niet overnieuw te beginnen. Ik heb ook een heleboel geruilde pokemon en die wil ik niet kwijtraken.

Toch jammer dat je niet meerdere savefiles kunt hebben.
Heeft mij ook altijd gestoord. Ik had verwacht dat ze dat wel een keer zouden aanpassen.
pi_57261321
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:52 schreef Rekkof het volgende:
Heb nu in Diamond die pokemon league verslagen en loop nu ergens op dat eiland rechtsboven
wat is de bedoeling van het spel nu? gewoon alle pokemons vangen?
Ja, je komt nu meer pokémon tegen.
pi_59800461
Ik ga hem binnenkort dus kopen. Hoeveel uur speelplezier heb je er ongeveer aan denken jullie?
  maandag 30 juni 2008 @ 19:34:16 #60
171357 Rikketik
pi_59800817
Ligt er een beetje aan. Verhaal uitspelen is mogelijk in twintig uur, maar voor hetzelfde geld ben je er dubbel zo lang mee bezig. En daarna kun je nog oneindig doorgaan met alle opties die je hebt vrijgespeeld, ik heb gasten gezien die meer dan 200 uur op de teller hadden.

Ik wil overigens ook weer eens een keer overnieuw beginnen, maar ik durf mijn savegame tjokvol sterke en zeldzame pokemon niet te deleten. Misschien wacht ik wel gewoon op Platinum en haal ik die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')