Dat maakt niet uit, er zijn evenveel pokémon, alleen heb je een paar verschillende..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:10 schreef Rumille het volgende:
Kick.
Diamond of Pearl? Welke is beter qua Pokemon?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ach, de pokemon van de eerdere generaties, die niet in de Sinnoh Dex voorkomen, kan je toch pas vangen nadat je de elite 4 verslagen hebt, dus zo gek veel maakt het eilk helemaal niet uit
Rhyperior en gallade kan je pas krijgen na de E4, rioly(die later evolueert in lucario) krijg je pas midgame, en gible(pre-evo van garchomp) kun je pas op het zelfde moment vangen(zit redelijk vroeg in de game, maar je hebt wel strengt nodig). Starly is wel vroeg te vangen, alhoewel je ook Golbat wel op happiness kan laten evolueren naar crobat voor de E4 en zubat voor de eerste gym in de game te vangen is.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:25 schreef Rumille het volgende:
[..]
Maar dat vind ik niet leuk.
Ik heb eigenlijk een standaard team bij elke Pokemon game.
- Een starter
- Een vliegpokemon (Pidgeot, Swellow)
- Een relatief sterke pokemon voor de aanvallen (Golem, Alakazam, Dragonite (Dratini), Agron, Flygon)
- Een elektrische pokemon (Pikachu->Raichu wanneer mogelijk, Ampharos of Manetric)
- Een water pokemon (tenzij de starter water is, dan een vuur pokemon zoals Arcanine of een andere handige), bijvoorbeeld Golduck of Dewgong.
- Een gave Pokemon (Espeon/Umbreon, Houndoom, Salamence)
Werkt voor mij altijd.
Starter bij Diamond wordt Piplup, het is een pinguin.
Vliegpokemon wordt dan Staraptor, voor wat ik heb gezien.
De sterke pokemon lijkt mij Garchomp (weet niet wanneer je die ongeveer kan vangen. Serebii zegt min level 15, dus dat lijkt me redelijk vroeg)
Elektrische wordt Luxray
Waterpokemon is Piplup al, denk dat het Lucario wordt.
De gave pokemon wordt dan Rhyperior of Gallade.
Kan nog wat varieren.
Heb het helemaal uitgekiend.
Vertel mij maar of sommige Pokemon pas heel laat in de game te vangen zijn.
De 1e spreekt voor zich, de 2e lijkt me een soort Pidgey, de 3e zelfde als Manetric, maar de rest weet ik niet precies.
Als je het spel uitspeelt en je sinnoh dex(je hoeft de pokemon daar alleen maar voor te zien) is vol dan kun je daarna naar palpark , je kan dan pokemon uit de gba versies overzetten en vangen, maar je kan ze niet terug plaatsen.quote:Ik lees ook iets over Fire Red enzo in de Nintendo DS doen. Hoe werkt dat?
In Diamond heb je tot de Elite Four inderdaad maar een echte vuur type naast de starter..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De starters krijgen alledrie op een laag level een move waarmee je de eerste gym best kan redden, als je als de fire starter niet kiest, zit je vast aan ponyta als je een fire pokemon in je team wil hebben.een pokemon met grass moves en een pokemon met dark (of ghost) moves is bijna noodzakelijk voor de E4 naar mijn mening.
Inderdaad, ziet er niet uit.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:26 schreef Nebo het volgende:
Ja, als je het een tijdje speelt, en dan weer Emerald in je DS steekt weetje niet wat je ziet...
Heeft mij ook altijd gestoord. Ik had verwacht dat ze dat wel een keer zouden aanpassen.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:41 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben nu heel ver en eigenlijk valt er geen reet meer te doen, maar ik durf niet overnieuw te beginnen. Ik heb ook een heleboel geruilde pokemon en die wil ik niet kwijtraken.
Toch jammer dat je niet meerdere savefiles kunt hebben.
Ja, je komt nu meer pokémon tegen.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:52 schreef Rekkof het volgende:
Heb nu in Diamond die pokemon league verslagen en loop nu ergens op dat eiland rechtsboven
wat is de bedoeling van het spel nu? gewoon alle pokemons vangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |