quote:Op maandag 26 januari 2009 16:48 schreef Rejected het volgende:
Ik had deze ooit gekocht maar bijna niet gespeeld
En door mensen die dat hele spel snappen.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:49 schreef Freezor het volgende:
Leuk spel ja, alleen jammer dat de online mode zo verneukt is door al die gehackte savegames.
je moet dan zorgen dat hij een everstone vasthoudt, dan kan hij niet evoluerenquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:48 schreef MrMoon het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om bijv. Chimchar of Turtwig niet te laten evolueren zonder dat je elke keer op B moet drukken?
ahh thnx..quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:36 schreef Xummon het volgende:
[..]
je moet dan zorgen dat hij een everstone vasthoudt, dan kan hij niet evolueren
Inderdaad, dat is echt vreselijkquote:Op zondag 1 februari 2009 23:55 schreef Moozze het volgende:
[..]
En door mensen die dat hele spel snappen.
Dit soort dingen
Ja, ik heb dan wel een beetje dat EV trainen doorgekregen en dat is opzich nog wel leuk maar people are taking it way too serious!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:44 schreef Rumille het volgende:
Oh god, al die strategy guides ja. Nooit wat van aangetrokken, ik wil een leuk team met eigen pokémon.
het is dus wel de moeite waard om die strategy guides een keer door te lezen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:38 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind ze wel mooi altijd, die strategy guides. Het laat vooral zien hoe diep pokémon gaat onder de ietwat schattige oppervlakte.
Welke Pokémon heb je nu?quote:Op zondag 22 februari 2009 00:59 schreef Xummon het volgende:
8e badge binnennu eerst mijn pokemon optrainen en dan op naar de elite 4
torterra lv 46quote:
nicequote:Op zondag 22 februari 2009 20:13 schreef Xummon het volgende:
[..]
torterra lv 46
golduck lv 52
rapidash lv 42
azumaril lv 40
golem lv 42
goldbat lv 39
2 haunters ergens rond de 32
diagla, riolu, happiny, en nog een hoop andere
ben nu wat aan het optarinen voor victory road en de elite four
ohja zojuist een crandos gekregen uit het fossiel dat ik ondergronds vond
ik ook..quote:Op maandag 23 februari 2009 12:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Iemand die pokemon Platinum gaat halen?
Ik wel
In Japan wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:36 schreef Moozze het volgende:
Is platinum nog niet uit dan?
over een maandje kan ik dus Platinum spelenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In Japan wel.
Over een maandje in de VS, 22 mei in Europa.
je bent lekker bezig..quote:Op maandag 2 maart 2009 15:20 schreef Xummon het volgende:
8 badges binnen victory road overleefd, nu mijn pokemon beetje optrainen en op naar de elite 4
laat maar.. ze breeden er stevig op los.. Ik heb inmiddels al 6 Chimchars..quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:38 schreef MrMoon het volgende:
Ik wil nu mijn Pokemon gaan breeden, maar nu geeft die man bij de day-care aan: 'They don't like each other very much'
Ik heb al even gekeken op serebii.net, maar daar kan ik alleen iets vinden over breeden in Sapphire of Ruby. Daar staat in dat ze alleen niet breeden als hij zegt: 'The two prefer to play with other Pokemon than each other.'
Geldt dit ook voor Diamond en Pearl?
Dat kan snel gaan somsquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
laat maar.. ze breeden er stevig op los.. Ik heb inmiddels al 6 Chimchars..
nou idd.. ik heb het ene ei nog niet geaccepteerd of ik kan het andere al weer ophalen.. Ik hoop op nog een vrouwtje Chimchar.. dan kan ik die misschien traden voor een Turtwig..quote:
Ja als je zoveel badges heb kan je zo hoog level krijgen ofzo maar om niet D/p Pokemon te krijgen moet je de national dex geloof ik. Weet niet zeker want het is al weer een tijdje geleden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou idd.. ik heb het ene ei nog niet geaccepteerd of ik kan het andere al weer ophalen.. Ik hoop op nog een vrouwtje Chimchar.. dan kan ik die misschien traden voor een Turtwig..
Maar ja dat traden kan pas als je de national dex hebt toch?
hmm.. ik zal het eens opzoeken.. misschien dat ik het ergens kan vinden..quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:32 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja als je zoveel badges heb kan je zo hoog level krijgen ofzo maar om niet D/p Pokemon te krijgen moet je de national dex geloof ik. Weet niet zeker want het is al weer een tijdje geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Je kan toch al traden na 1 badge? Alleen pokémon van de D/P dex dan natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou idd.. ik heb het ene ei nog niet geaccepteerd of ik kan het andere al weer ophalen.. Ik hoop op nog een vrouwtje Chimchar.. dan kan ik die misschien traden voor een Turtwig..
Maar ja dat traden kan pas als je de national dex hebt toch?
oke.. dat is helemaal ideaal.. dan moet ik mn router maar eens dusdanig instellen dat ik op internet kan met mn DS..quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kan toch al traden na 1 badge? Alleen pokémon van de D/P dex dan natuurlijk.
Leuk voor de kleine kinderen...quote:
Heb al een TR geplaatst.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
betere vraag is misschien hoe die daar weg komt..
Het plaatje wordt gehost door Niek.. Het bewijst daarvoor heb ik hier gevonden..quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:45 schreef Bart het volgende:
Wie host dat plaatje uit de OP? Dat is namelijk degene die grappig denkt te zijn, door er een ander plaatje voor in de plaats te zetten. Wil degene die de OP gemaakt heeft deze aanpassen (de wiki dus) en een andere host zoeken voor eventuele afbeeldingen? Bedankt
Bedanktquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Het plaatje wordt gehost door Niek.. Het bewijst daarvoor heb ik hier gevonden..
uitgebreidt naar:quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:39 schreef Xummon het volgende:
heb een ditto lv 60 en een mewtwo lv 70 die ik wil ruilen
heb je iets leuks laat het weten
ik wil die treecko wel hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb een zooitje dratini, anorith, rotom, treecko, puplip en lapras beschikbaar.
heb wel een mannetjes turtwigquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oke.. dat is helemaal ideaal.. dan moet ik mn router maar eens dusdanig instellen dat ik op internet kan met mn DS..
Kheb de wereld aan Chimchars (ook vrouwtjes) die ik wel wil ruilen voor een vrouwtjes Turtwig..
Heel vaag trouwens ook maar een groot deel van mn Chimchars (gebreed met een Machop met Rock Smash) hebben Rock Smash terwijl die Machop zelf dat niet meer heeft..
Die heb ik onderhand ookal kunnen krijgen, maar het maakt niet gek veel uit wat is je friend code >?quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:15 schreef Xummon het volgende:
[..]
uitgebreidt naar:
Mewtwo lv 70
Ditto lv 60
Blastoise lv 96
Blaziken lv 56
Swampert lv 71
Swampert lv 69
Rayquaza lv 100
registeel lv 40
Groudon lv 74
articuno 56
heb je een leuke deal laat het weten?
mja maar dan moet ik weer zo lang wachten tot ik em kan breeden.. want ben nog lang niet aan een Ditto toe.. ik heb nog maar 2 badges, ben mn Pokemon nu aan et trainen voor de 3de en ben te veel bezig met breeden..quote:
als je effe wacht kan ik ook een ditto voor je breeden, kun je zelf alles breeden wat je wiltquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja maar dan moet ik weer zo lang wachten tot ik em kan breeden.. want ben nog lang niet aan een Ditto toe.. ik heb nog maar 2 badges, ben mn Pokemon nu aan et trainen voor de 3de en ben te veel bezig met breeden..
Edit: ach wat fuckt et ook.. welk level is ie (liefst zo laag mogelijk, dan kan ik em zelf optrainen)? en wil je em dan ruilen voor een mannetjes Chimchar? Ze zijn nog wel lvl 1.. ik weet niet of dat problematisch is.. Ik heb met verschillende aanvallen.. die zal ik nog wel even posten..
maar kan ik die nu al hebben dan? Aangezien ik nog maar 2 badges heb.. Ohw ja en een Turtwig wil ik zeker wel hebben.. (liefst vrouwtje, maar mannetje mag ook)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:12 schreef Xummon het volgende:
[..]
als je effe wacht kan ik ook een ditto voor je breeden, kun je zelf alles breeden wat je wilt
geef me je friendcode (voor pal pad) en kom naar de kelder van een pokemon centerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar kan ik die nu al hebben dan? Aangezien ik nog maar 2 badges heb.. Ohw ja en een Turtwig wil ik zeker wel hebben.. (liefst vrouwtje, maar mannetje mag ook)![]()
Over de Chimchars..
Ik heb een vrouwtje van lvl 39 met de volgende moves Torment, Facade, Fire Spin en Slack Off
Ik heb een mannetje van lvl 44 met de volgende moves Facade, Fire Spin, Slack Off en Flamethrower
Ik heb mannetjes van lvl 1 met de volgende moves Scratch, Leer, Focus Energy en Rock Smash (gebreed met een Machop)
ik heb mannetjes van lvl 1 met de volgende moves Scratch, Leer en Ember (gebreed met een Ponyta)
ik heb mannetjes van lvl 1 met de volgende moves Scratch, Leer en Torment (gebreed met mn Monferno)
aah das crap,quote:
geen probleem.. jij bedankt voor je Turtwigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:20 schreef Xummon het volgende:
heb alle starters thanks to parodiuzz voor charmander en de starters uit de 2e reeks
en mr moon voor zijn chimchar
Jij zou me toevallig niet aan die starters kunnen helpenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:20 schreef Xummon het volgende:
heb alle starters thanks to parodiuzz voor charmander en de starters uit de 2e reeks
en mr moon voor zijn chimchar
Online battle gaat op fixed level toch? 50 of 100.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Welk level?
ik heb op dit moment:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
waarvan ik er sowieso een stuk of 3 zo zou kunnen switchen
ah ok fixed, dan ben ik wel in voor een battle. (mijne zijn overigens allen rond l 80)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:54 schreef Freezor het volgende:
[..]
Online battle gaat op fixed level toch? 50 of 100.
Maar mijne ziin allemaal tussen de lvl 50 en 70.
stuur me een pm met welke je moet hebben dan kan ik ze effe gaan breedenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:38 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jij zou me toevallig niet aan die starters kunnen helpen?
Ik heb eventueel nog wel een chimchar voor je..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:38 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jij zou me toevallig niet aan die starters kunnen helpen?
Ja, Chimchar, Turtwig en Piplup heb ik al 30x ofzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik heb eventueel nog wel een chimchar voor je..
heb je er ook vrouwtjes van? (Turtwig en Piplupquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja, Chimchar, Turtwig en Piplup heb ik al 30x ofzoNee, ik wil Charmander/Squirtle/Bulbasaur en Chikorita/Cyndaquil/Totodile en Treecko/Mudkip/Torchic
Magnezone, evolutie van Magneton.quote:
en hij zei: ga en vermenigvuldig uquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heb je er ook vrouwtjes van? (Turtwig en Piplup) en wat wil je er eventueel voor terug? Kheb alleen geen andere starters..
Edit: ik krijg net via de GTS een vrouwtjes Turtwig.. Ohw wat heeft die Turtwig van je een zalig leven vanaf nu Xummon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |