quote:Op donderdag 25 september 2008 13:25 schreef jdw89 het volgende:
Hallo!
Eindelijk heb ik internet waarmee ik ook met de DS kan inloggen. Wie wil er met mij Pokémon ruilen?
Ik zoek Magmortar, Houndoor/ Houndoom, Mew, Chikorita, Cindaquil, Totodile, Raikou, Lugia, Ho-Oh, Celebi, Jirachi, Deoxys, Froslass, Phione en Manahpy.
Als ik deze heb, heb ik alle Pokémon. Nu heb ik er dus 471.
Wie wil er ruilen? Ik heb genoeg Pokémon te ruilen, waaronder Spiritomb en verschillende starters.
Dit is mijn friend code.
1074 8107 6037
dat had ik dus ook afgelopen week..quote:Op zondag 11 januari 2009 18:59 schreef supkaa het volgende:
Al een hele tijd niet meer eigenlijk.. Heb er opeens wel weer zin in
wat win je ermee?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb zoveel van die beesten overgezet/getrade van de GBA versie, dat ik voorlopig pokemon moe ben
hehe.. ik ben juist net opnieuw begonnen..quote:Op zondag 11 januari 2009 20:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb zoveel van die beesten overgezet/getrade van de GBA versie, dat ik voorlopig pokemon moe ben
Ooit Emerald gespeeld? De Battle Frontier komt terug.quote:
Nee, nooit gespeeld. Vertel?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ooit Emerald gespeeld? De Battle Frontier komt terug.
Hmmz.. ik wil eigenlijk wel een vuurpokemon vóór de Pokémon League, maar ik vind Piplup eigenlijk leuker om mee te beginnen dan Chimchar..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:01 schreef Rikketik het volgende:
Alleen Chimchar en Ponyta tot na de Pokémon League geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |