ach het gaat me slechts om een paar Pokémon die ik wel zou willen hebben in mn game.. Ik hoef ze niet allemaal te hebben..quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Je kan ook maar max 6 pokemon per dag overzetten, dus als je R/S/E/FR/LG pokedex vol zou zijn, zul je zo'n 80 dagen bezig zijn om de hele dex over te zetten(tenzij dat je natuurlijk meerdere versies van de geba delen hebt.)
ik heb het wel eens overwogen..quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb speciaal Pearl gekocht omdat ik het zonde vond om mijn l33t savegame in Diamond te deleten.
Jij trekt het vast omhoog.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:34 schreef muay-toy het volgende:
gemiddelde leeftijd in dit topic?
20-25 als ik het zo snel bekijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:34 schreef muay-toy het volgende:
gemiddelde leeftijd in dit topic?
godquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
20-25 als ik het zo snel bekijk.
Dankjequote:
Het is gewoon een goede game. De anime is wat kinderachtig, maar de game zelf zit goed in elkaar en blijft voor nieuwe uitdagingen zorgen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:47 schreef muay-toy het volgende:
[..]
god
wat is er dan zo leuk aan dat spelletje dat mensen van in de 20 dat nog spelen.
daar hoor ik nog bij jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
20-25 als ik het zo snel bekijk.
Nope, dat kan al op de helft van het spel. Ik meen ergens na de vierde of vijfde badge...? De breeders zitten in elk geval in Solaceon Town.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:06 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Hoe zit het met het breeden van Pokémon.. kan dit ook pas ná de Pokémon League?
thnx weer voor de vlotte reactie..quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:09 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nope, dat kan al op de helft van het spel. Ik meen ergens na de vierde of vijfde badge...? De breeders zitten in elk geval in Solaceon Town.
mn Shinx kan nu Bite.. volgens mij werkte dat ook altijd wel redelijk..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef Rikketik het volgende:
Gewoon laten evolueren in Monferno en Roark ownen met Mach Punch.
het is iig niet not very effective, maar een simpele rock move van een roarks pokemon ownt jou shinx tenzij dat dat je hem enorm getraind hebt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:37 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mn Shinx kan nu Bite.. volgens mij werkte dat ook altijd wel redelijk..
hmmz... dan maar flink blijven trainen..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het is iig niet not very effective, maar een simpele rock move van een roarks pokemon ownt jou shinx tenzij dat dat je hem enorm getraind hebt.
ik heb Roark inmiddels al verslagen, met een Staravia, Luxio en Monferno..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Haal een Budew als je moeite hebt, die maakt gehakt van Roark, en bovendien kan je die prima op lvl trainen in de coalmine samen met shinx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |