*mijn nieuwe layout is tekst onlyquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:17 schreef Goofup het volgende:
nieuw topic.. nieuwe layout.. nieuwe ronde.. nieuwe kansen?
eigenlijk gewoon een verkapte tvp, maar dan zonder ikJur promotional pic
Bij mij staat de topictitel ergens halverwege door het topicquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:26 schreef luciferist het volgende:
[..]
*mijn nieuwe layout is tekst only![]()
klacht: Afrika
maarrrr ik heb goed nieuws! ik kom over 9 nachtjes terug in Nederland.
lol deze post stond net nog ergens andersquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:26 schreef Goofup het volgende:
[..]
Bij mij staat de topictitel ergens halverwege door het topic
Interessante vraag ja. inderdaad iets in de trant van hoe hij de hedendaagse skatescene in Amerika vind, ben ik wel benieuwd naar. Hij is toch een oude rot in t vak.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:11 schreef thaWarhead het volgende:
Hmm, een 'aanvallende' vraag over Element zal wel niet in goede aarde vallen denk ik...
Vraag maar wat zijn mening is over het mainstream sport element wat steeds groter lijkt te worden binnen het skaten. 9-jarige kids met sponsors, 'skateboardouders' die hun kinderen pushen, skaters die vrijwel alleen maar contests skaten, zulke dingen.
Terugkijkend op Television (het merk wat hij samen met Ed Templeton had opgericht), welke dingen had hij anders willen doen?
Hopelijk kijk je hier terug want ik ben veel te lui om te mailen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:15 schreef Conekiller het volgende:
tvp
Even 2 vakantiefoto's
cauberg (14% en vreselijk snel wegdek)
[afbeelding]
Kneutenberg, vriend van me, 22% (en dat doet pijn met naar boven lopen, dat is heel stijl)
[afbeelding]
heb wel een mooie pixelflip en een heuze polygonenslide langs zien komenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:31 schreef Goofup het volgende:
als jullie zin hebben in een ontzettende kutkwaliteit video, dan moet je hier klikken op eigen risico
PS. ca. 2001!
hehe, dat linkje in mijn post eronder is iets betere kwaliteit, maar skaten is weer minderquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:26 schreef ikJur het volgende:
[..]
heb wel een mooie pixelflip en een heuze polygonenslide langs zien komen
maare zitten wouter en joey daar nou ook in?
hehe gister nog geweest ^^quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:39 schreef floydvisser het volgende:
was ik weer als laatste?
damn...
heb ook wel weer eens zin om naar area 51 te gaan!
nice, mag ik mee?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:41 schreef luciferist het volgende:
ik ga waarschijnlijk de 21ste naar area 51
met Lvoorde 12,50 incl toegang en vervoer en ontbijt :p
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:22 schreef luciferist het volgende:
[..]
is dat nu gewoon een smoesje om bij mij te blijven logeren?
Zelfgemaakte Fisheye bedoel je?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:10 schreef Goofup het volgende:
nog eentje, betere beeldkwaliteit, slechter skaten, met KaMo-lens.. (die andere kon ik niet met goeie kwaliteit uploaden. Kreeg constant foutmelding)
ja, zo'n voorbind dild... lens.quote:
Nee, warhoofd moet nog helenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:56 schreef luciferist het volgende:
is er eigenlijk al een nieuwe datum voor antwerpen?
quote:
wat een kankerdroog filmpje is datquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:38 schreef murderH het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Kj2nMEF5sow
beetje ziek, thuis aant kloten:P
thanks:P dat was de bedoeling ervanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:01 schreef ikJur het volgende:
[..]
wat een kankerdroog filmpje is dat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
__.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:38 schreef murderH het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Kj2nMEF5sow
beetje ziek, thuis aant kloten:P
1 lukt al nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:53 schreef KaMo het volgende:
Meerdere meets natuurlijk
en je avances met Lucifer dan?quote:
quote:
ja man, but it was for a greater goalquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:58 schreef luciferist het volgende:
ikjur lijer, verdraai je je knie
doetinchem audi dealer. hier meer foto'squote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:05 schreef murderH het volgende:
waar is die geile stair?
ja trapje hebben we een half jaar geleden ontdekt is wel geinig ding. Enne die schatkist in de stad ken ik ook wel alleen nooit geskate.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:12 schreef Goofup het volgende:
damn, zelfs voor het landen hangt je knie al uit je broek!
Nee, beterschap...
Ziet er mooi uit dat trapje. Is dat nieuw, of was die er altijd al in Doetinchem?
Ik heb weleens geskate in Doetinchem. Nollie heelflip to tailslide op een of ander rare curb tegen de kerk aan (een soort schatkist, als ik me goed herinner en met een aanloop om een paal heen)
En bij een soort mini winkelcentrumpje met hoge curbs, ook te gebruiken als manual blokken. Aan de zijkant van de aanloop naar die curbs waren rare wallridecurbjes.
Geen trap gezien daar.
NO WAY gast, die lui ja was nog een hele happening destijds, een vriendin van me kende ze vaag (quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:48 schreef Goofup het volgende:
ja, dat is die spot inderdaad, ikJur. Wel lache skaten daar. Er waren daar toen wat patsers aan het rondcrossen/racen met zo'n honda-auto op het parkeerterrein. Diezelfde avond hoorden we dat ze onder de trein waren gekomen met die auto en dat zo'n meisje, die bijrijder was was omgekomen daarbij...
nee, maar skate wel vaak met die lui, een aantal zitten bij mij op school en die gast die filmt is vriend van mij, hij filmt vaak voor frisco en ook voor tacky overigens.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:36 schreef thaWarhead het volgende:
Zit je in het Frisco team IkJur?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:44 schreef Goofup het volgende:
Damn, dat rooster, waar die planten groeien, naast die trap, waar die filmer op staat en net doet alsof ie filmt; daar heb ik slechte herinneringen aan.
Ik kan me herinneren dat ik en keer in Groningen was en samen met o.a. Klaas v/d Laan en Steven Jacobs naar een of andere spot gingen, waar een ledge langs een trap liep. Die ledge wilde ik dus...ehm weet niet meer precies wat.. op doen, maar ik schoot er overheen en viel ca. 2 - 2,5 meter (waarschijnlijk 2, omdat ik altijd overdrijf in mijn herinneringen, maar het voelde als 5 meter) naar beneden viel op mijn zij, op zo'n voetbalmotief-rooster, net als in jouw foto dus.
Ik had een mooie voetbalafdruk op mijn reet staan
meer op mijn zij-bilquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:59 schreef ikJur het volgende:
[..]
op je stuitje ook? damn das wel nasty
klapjostiequote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:36 schreef luciferist het volgende:
die klapknie telt niet eens mee, dat is gewoon aanstelleritus en erg om aandacht vragen op fora en msn
Luciferist ≠quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:31 schreef luciferist het volgende:
net wezen shoppen in Doetinchem op een skatebaan,
hebben we nu in lvoorde een relax blok jonge
Dan ben je er nog snekl vanaf!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:20 schreef thaWarhead het volgende:
Van de dokter mag ik weer alles doen wat God niet verboden heeft. Eens kijken of er in de Bijbel iets staat over skateboarden.
lekker he? wees er snel bij, ik drink snel en ben er als eerste!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:19 schreef thaWarhead het volgende:
Floyd gaat het bier sponsoren bij de Nike premiere in het skatecafe, dat gaat een flinke rekening worden gok ik
quote:Nieuwe skatebaan op het Museumplein
Op het Museumplein in Amsterdam komt een nieuwe skatebaan. Begin november (week 46) wordt de huidige baan vervangen door een unieke spineramp combinatie van maar liefst vijftien meter breed! In samenwerking met skateboarders, bmx-ers en inline skaters heeft de Skateboard Federatie Nederland het stadsdeel OudZuid bereid gevonden om de huidige baan te vervangen. De toekomstige baan sluit beter aan op de wensen van de gebruikers omdat deze onder andere veel breder en meer toegangelijk is voor zowel ervaren als minder ervaren skaters.
Met de herinrichting van het Museumplein in 1999 werden de twee skateramps vervangen door de huidige baan waarvan slechts door een enkeling gebruik van wordt gemaakt. Doordat enkele mensen van de Skateboard Federatie deze legendarische skateplek in ere wilden herstellen zijn zij in gesprek gegaan met de gemeente Amsterdam.Na vele jaren van overleg en voorbereidingen heeft de SFN een ontwerp gemaakt voor een skatebaan die het Museumplein opnieuw tot een trekpleister voor skateboarders, BMX-ers en inline skaters zal maken. Na een zorgvuldig voortraject is besloten de skatebaan door MetaPlus te laten uitvoeren. Stan Postmus van de Skateboard Federatie zegt hierover: “Het Museumplein is een bijzondere plek waarvoor we op een relatief klein oppervlakte toch een heel bijzondere skatebaan hebben ontworpen. Wij zochten voor dit ontwerp een leverancier die de kwaliteit van het eindproduct kon garanderen. De duurzaamheid van hun producten en de materiaalkeuze van het rij oppervlak deden ons besluiten om met MetaPlus in zee te gaan. MetaPlus bleek met haar jarenlange ervaring op dit gebied gewoon de beste partij om de skatebaan te laten fabriceren.”
Duidelijke situatieschetsquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:45 schreef luciferist het volgende:
eindelijk een fantsoenlijke stair geollied
ik snap niks meer van FS & BS, kameraad beweerd tegenover gestelde als mij....
senario: 180's:
goofy ............. rijrichting (skateboard) FS?
(skateboard) >>>> mijn gezicht staat dus /\ die kant op
goofy ............. rijrichting (skateboard) BS?
dan noem ik alles al een paar jaar verkeerdquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:58 schreef Goofup het volgende:
[..]
Duidelijke situatieschets
Frontside ollie: je tenen wijzen naar voren als je 90 gedraaid bent.
Frontside boardslide is juist net andersom, dan slide je achteruit..
[ afbeelding ]
Da's toch logisch
maar met nollie weet ik nog steeds niet zeker welke welke isquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:05 schreef luciferist het volgende:
[..]
dan noem ik alles al een paar jaar verkeerdalleen BSBS (backside boardslide
) noemde ik dus goed
ja, maar die is gehandicapt, die kan er weinig aan doenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:09 schreef luciferist het volgende:
ennuh Ikjur snapt er ook weinig van dus ik ben niet de enige
echt nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:13 schreef Goofup het volgende:
[..]
ja, maar die is gehandicapt, die kan er weinig aan doen
zie mijn onderschrift.. en zie jou logica...quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:46 schreef luciferist het volgende:
[..]
echt niet
alleen minder begaafd
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:24 schreef luciferist het volgende:
[ afbeelding ]
"hoi ik ben roy"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"auw"
Roy heeft een grotere..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
linker- en rechterroyquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:47 schreef Rechterbal het volgende:
Heet jij Roy? Grappig, zo heet ik ook
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:29 schreef Goofup het volgende:
[..]
Roy heeft een grotere..30 gigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Een van die spots herken ik van een vidcast van iquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:07 schreef Conekiller het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-gfNIslfAmA
editje, even vegas proberen
vette shit, maakte jij die fs flip de wembley op? en waar is dat betonnen parkje ziet er wel hitsig uitquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:18 schreef Lakai het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YvMdX5UKDYM
http://www.youtube.com/watch?v=GFR5hiJuaGA
een tweetal filmpjes
in de eerste ben ik die met zwarte polo en veel haar
in die tweede met zwart shirt en minder haar
nederlands beste slalommer?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:24 schreef Conekiller het volgende:
jups, floriade. De rijder is Flavio. Neerlandsch beste slalommert. En organisator van de ASS, welke ook door IloveSk8dinges gespronsord werd
Jep dat ben ikquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:43 schreef ikJur het volgende:
[..]
vette shit, maakte jij die fs flip de wembley op? en waar is dat betonnen parkje ziet er wel hitsig uit
Ik kijk gewoon even naar de wereldrankingquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:24 schreef hermanniet het volgende:
[..]
nederlands beste slalommer?
ik voel me beledigd bas
you tube werkt niet hier op mijn werk, maar aan de reacties te horen en je fotoboek te checken, vermoed ik dat ik jou vrijdagavond in Area51 zag. Frontside flip de wembley opquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:18 schreef Lakai het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YvMdX5UKDYM
http://www.youtube.com/watch?v=GFR5hiJuaGA
een tweetal filmpjes
in de eerste ben ik die met zwarte polo en veel haar
in die tweede met zwart shirt en minder haar
kan het ook zijn dat ik jou wel eens op nijmegen station heb gezien?? wachtend op de trein richting den bosch?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:08 schreef Goofup het volgende:
[..]
you tube werkt niet hier op mijn werk, maar aan de reacties te horen en je fotoboek te checken, vermoed ik dat ik jou vrijdagavond in Area51 zag. Frontside flip de wembley op
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:35 schreef luciferist het volgende:
nu we het toch over spotten hebben,
ik heb morgen een date met een gewonde skater uit dit topic
maar ik zeg lekker niet met wie
ehm.. nee, ik denk van niet. Ik ga bijna nooit met de trein en als ik met de trein ga, is dat vanuit Arnhem.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:57 schreef Lakai het volgende:
[..]
kan het ook zijn dat ik jou wel eens op nijmegen station heb gezien?? wachtend op de trein richting den bosch?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:35 schreef luciferist het volgende:
nu we het toch over spotten hebben,
ik heb morgen een date met een gewonde skater uit dit topic
maar ik zeg lekker niet met wie
nee, maarquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:55 schreef Goofup het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet van de mannenliefde was?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wel en ik kon hem niet teleurstellen,
hij gaat pic's maken en wij skaten![]()
quote:Maandag 29 oktober is er een inloopdag om je mening te geven over het nieuwe skateplaza dat in Rotterdam zuid gaat komen in 2008.
Het skateplaza is onderdeel van een groot sport/stadspark, vlakbij Ahoy en Zuidplein. In eerste instantie had het skateplaza een perfecte plek in dit park gekregen, maar een paar weken terug heeft de ontwerper besloten te skateboarders ergens in een uithoek te stoppen, omringd door allemaal bomen.
Heel belangrijk, zeker als je in Rotterdam (zuid) woont, om dus te laten weten dat het skateplaza een betere plek verdient in dit geheel. De inloopdag is van 16u tot 20u in Theater Zuidplein. Deze inloopdag gaat dus over de lokatie van het plaza in het stadspark.
Voor het ontwerp van het skateplaza zal de komende weken in LEFT de expositie-ruimte ter beschikking worden gesteld aan iedereen die fotos/tekeningen/ideeen heeft over het te bouwen skateplaza. Dus kom vanaf dinsdag 23 oktober naar LEFT en hang jou foto/tekening/idee op. Over een paar weken, als de muren vol hangen met vette spots, zal de ontwerper van het stadspark samen met een aantal mensen van de Gemeente Rotterdam worden uitgenodigd om de collage van spots te bekijken en vooral ook te verwerken in het skateplaza.
Dit soort gemeente dingen duren altijd wat lang, maar heb wat geduld en zorg vooral voor wat input. Je zult jezelf er later dankbaar voor zijn!
tering ben jij ff genaait, kut woutenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
krijg ik gewoon een boete vandaag van zo een cancer wout van 20 eu omdat ik aan het rollen was op de weg.
tering hond, gierig dat ie was om die bon te geven wat een sukkel.
heb de bon op de deur geplakt met kauwgom op het politieburo op de nieuwezijdsevoorburgwal ( dat is in amsterdam voor de provinciale onder ons).
Moet je gewoon zeggen dat je aan het oversteken was. Je bent gewoon voetganger volgens de wetquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
krijg ik gewoon een boete vandaag van zo een cancer wout van 20 eu omdat ik aan het rollen was op de weg.
heb de bon op de deur geplakt met kauwgom op het politieburo op de nieuwezijdsevoorburgwal ( dat is in amsterdam voor de provinciale onder ons).
Ach, op de terugreis wordt dat toch overstemd door de zweetluchtquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:26 schreef luciferist het volgende:
[..]
das niet fris
notitie maakt over eventueel meerijden
hoppa nog een erbij voor vernielingquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik kreeg keer in nijmegen een waarschuwing,quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
tijd over? je mag voor mij wel een krantenwijk bezorgen krijg je 10%quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:23 schreef KaMo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=chTDJES-vtg![]()
Breek je nou niet eens een nagel op zo'n dag? lijkt me verschrikkelijk gevaarlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:37 schreef hermanniet het volgende:
![]()
skateplaza in rotterdam zuid? wat super super tof!!
de freestyle wedstrijd was een succes trouwens
ik heb wat footage online staan van de sessie de dag ervoor, zie hier: http://www.youtube.com/watch?v=ftTJuKq-QQ0
warning, some serious no risk gay ass skating
ga toch fietsen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:50 schreef ikJur het volgende:
[..]
Breek je nou niet eens een nagel op zo'n dag? lijkt me verschrikkelijk gevaarlijk.
scheef landen en dan corrigeren door te sturen ipv lelijk te tappen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:23 schreef KaMo het volgende:
zoals?
Ohnee, een oma die net om de hoek komt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:23 schreef KaMo het volgende:
zoals?
Voetgangers... het zou verboden moeten worden!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:19 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ohnee, een oma die net om de hoek komt.![]()
![]()
Damn, ik kan me nog een keer herinneren in een ver verleden, dat ik over straat reed en ik ineens werd ingehaald door een wiel. Ik herkende hem, omdat die van mij was. Nog geen tel later vloog ik door de lucht en landde gracieus op de grindtegels...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:43 schreef Lakai het volgende:
ja GODverdomme!
ga ik net 5 minuten skaten...breekt een lager...en begint het met zachtjes regenen, en nu is het weer kletsnat enzo...
ik heb ook alleen maar dolgedraaide moertjesquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:12 schreef Goofup het volgende:
[..]
Damn, ik kan me nog een keer herinneren in een ver verleden, dat ik over straat reed en ik ineens werd ingehaald door een wiel. Ik herkende hem, omdat die van mij was. Nog geen tel later vloog ik door de lucht en landde gracieus op de grindtegels...
Was een dolgedraaid moertje op mijn truck die er af was komen zetten...
is een vriend van mij eens gebeurd toen ie manuelde. Vloog zijn voorwiel eraf.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:12 schreef Goofup het volgende:
[..]
Damn, ik kan me nog een keer herinneren in een ver verleden, dat ik over straat reed en ik ineens werd ingehaald door een wiel. Ik herkende hem, omdat die van mij was. Nog geen tel later vloog ik door de lucht en landde gracieus op de grindtegels...
Was een dolgedraaid moertje op mijn truck die er af was komen zetten...
Dan kun je gewoon bij de skateshop een nieuwe draad erop tappen...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:19 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik heb ook alleen maar dolgedraaide moertjes
nieuwe trucks moet je inrijden en dat wil ik niet
SKATE CAFEquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:41 schreef Goofup het volgende:
hmmm.. skateshop met tap... klinkt goed! Misschien iets voor Floyd?
als je genoeg drinkt, kunnen ze je naar huis rollenquote:
quote:Over here in the Netherlands there's an ad campaign about how everyday people (cops, railway employees etc) help the fight against terrorism. Now I believe that the whole war on terror thing is complete bullshit (especially over here) but this ad upsets me the most. The shot was also seen in the commercial for the campaign but now it's also at busstops and trainstations all over the country:
It reads: The neighbourhood police officer against terrorism. What we see is a police officer holding a kid's ID while he seems to be shooting at him while his female colleague has radio contact with the station, probably for back-up. What has this kid done you ask yourself? Well, I bet it has something to do with the skateboard he holds under his arm. Besides the shitty set-up of the photo (unskated board, carrying it with the griptape against his clothes) I have no idea what a cop that's pissed off at a skater has to do with terrorism... Maybe it's because a skateboard almost took out our prime minister about a year ago?
ja ik ook what's the big deal. En ik heb dan weer geen geld om nieuwe kleren te kopen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:34 schreef luciferist het volgende:
en ik draag altijd mijn grip tegen mijn kleding
ik had toen nog het geld nieuwe kleren te kopen
Shit, ik trapte erin en liet me nog verleiden te posten ook!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:17 schreef luciferist het volgende:
hebben jullie dit al gezien? klik
zo ontzettend vet!
terrorist!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:34 schreef luciferist het volgende:
en ik draag altijd mijn grip tegen mijn kleding
quote:Op donderdag 1 november 2007 08:53 schreef Goofup het volgende:
[..]
Shit, ik trapte erin en liet me nog verleiden te posten ook!
Loyaal.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:18 schreef Rechterbal het volgende:
Hoezo koopt iedereen @ Floyd? Loyaal of goedkoop?
maar je woont heul niet in winterswijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:45 schreef luciferist het volgende:
en winterswijk krijgt ook een skateshop
we hebben ongeveer 5 skateboarders in winterswijk
mijn pa woont er nogquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:45 schreef ikJur het volgende:
[..]
maar je woont heul niet in winterswijk.
En die skateshop is gewoon gericht op jumpstylers die vans slip ons willenPaupervolk dat skatekleding draagt en vervolgens je als skater belachelijk maakt
Zeg effe tegen die vriend dat ie dat voortaan in NL doet!quote:Op zondag 4 november 2007 18:27 schreef KaMo het volgende:
Vandaag naar stadspark in Antwerpen gegaan, zeer gaaf park. Klein maar gaaf.
Maar mijn maat moest weer zo nodig iets in zijn elleboog verbrijzelen xD
Dus moesten we naar het ziekenhuis![]()
ah men, daar gaat me ontbijtquote:Op zondag 4 november 2007 17:25 schreef luciferist het volgende:
SKATEBOARD MIJLPAAL bereikt,
mijn eerste cleane kickflip, en mijn vriendin stopte hem toevallig op foto
[ afbeelding ]
niet op zweetvlekken en roze ondergoed lettenW
Het mooie is, dat als hij die opmerking er niet onder had gezet, ik ook geen bezwete bilnaad had gezien tijdens mijn lunchquote:
* Goofup stompt Luciferist in zijn proud ownagequote:
Ikjur gaf mij gisteren ook al via internet een suckerpunchquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:07 schreef Goofup het volgende:
[..]
* Goofup stompt Luciferist in zijn proud ownage
of is dat kereltje in die foto nou gewoon zo klein die daar staat?
geen video google op schoolquote:Op woensdag 7 november 2007 09:42 schreef murderH het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5327480272803109224
nike sb nothing but the truth
"I'm an Fat MotherFucker" Wiegerquote:Op woensdag 7 november 2007 09:42 schreef murderH het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5327480272803109224
nike sb nothing but the truth
bijna vol,quote:Op donderdag 8 november 2007 10:11 schreef luciferist het volgende:
maak deze eens vol verdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |