quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:22 schreef luciferist het volgende:
[..]
is dat nu gewoon een smoesje om bij mij te blijven logeren?
Zelfgemaakte Fisheye bedoel je?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:10 schreef Goofup het volgende:
nog eentje, betere beeldkwaliteit, slechter skaten, met KaMo-lens.. (die andere kon ik niet met goeie kwaliteit uploaden. Kreeg constant foutmelding)
ja, zo'n voorbind dild... lens.quote:
Nee, warhoofd moet nog helenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:56 schreef luciferist het volgende:
is er eigenlijk al een nieuwe datum voor antwerpen?
quote:
wat een kankerdroog filmpje is datquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:38 schreef murderH het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Kj2nMEF5sow
beetje ziek, thuis aant kloten:P
thanks:P dat was de bedoeling ervanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:01 schreef ikJur het volgende:
[..]
wat een kankerdroog filmpje is dat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
__.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:38 schreef murderH het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Kj2nMEF5sow
beetje ziek, thuis aant kloten:P
1 lukt al nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:53 schreef KaMo het volgende:
Meerdere meets natuurlijk
en je avances met Lucifer dan?quote:
quote:
ja man, but it was for a greater goalquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:58 schreef luciferist het volgende:
ikjur lijer, verdraai je je knie
doetinchem audi dealer. hier meer foto'squote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:05 schreef murderH het volgende:
waar is die geile stair?
ja trapje hebben we een half jaar geleden ontdekt is wel geinig ding. Enne die schatkist in de stad ken ik ook wel alleen nooit geskate.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:12 schreef Goofup het volgende:
damn, zelfs voor het landen hangt je knie al uit je broek!
Nee, beterschap...
Ziet er mooi uit dat trapje. Is dat nieuw, of was die er altijd al in Doetinchem?
Ik heb weleens geskate in Doetinchem. Nollie heelflip to tailslide op een of ander rare curb tegen de kerk aan (een soort schatkist, als ik me goed herinner en met een aanloop om een paal heen)
En bij een soort mini winkelcentrumpje met hoge curbs, ook te gebruiken als manual blokken. Aan de zijkant van de aanloop naar die curbs waren rare wallridecurbjes.
Geen trap gezien daar.
NO WAY gast, die lui ja was nog een hele happening destijds, een vriendin van me kende ze vaag (quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:48 schreef Goofup het volgende:
ja, dat is die spot inderdaad, ikJur. Wel lache skaten daar. Er waren daar toen wat patsers aan het rondcrossen/racen met zo'n honda-auto op het parkeerterrein. Diezelfde avond hoorden we dat ze onder de trein waren gekomen met die auto en dat zo'n meisje, die bijrijder was was omgekomen daarbij...
nee, maar skate wel vaak met die lui, een aantal zitten bij mij op school en die gast die filmt is vriend van mij, hij filmt vaak voor frisco en ook voor tacky overigens.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:36 schreef thaWarhead het volgende:
Zit je in het Frisco team IkJur?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:44 schreef Goofup het volgende:
Damn, dat rooster, waar die planten groeien, naast die trap, waar die filmer op staat en net doet alsof ie filmt; daar heb ik slechte herinneringen aan.
Ik kan me herinneren dat ik en keer in Groningen was en samen met o.a. Klaas v/d Laan en Steven Jacobs naar een of andere spot gingen, waar een ledge langs een trap liep. Die ledge wilde ik dus...ehm weet niet meer precies wat.. op doen, maar ik schoot er overheen en viel ca. 2 - 2,5 meter (waarschijnlijk 2, omdat ik altijd overdrijf in mijn herinneringen, maar het voelde als 5 meter) naar beneden viel op mijn zij, op zo'n voetbalmotief-rooster, net als in jouw foto dus.
Ik had een mooie voetbalafdruk op mijn reet staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |