tering ben jij ff genaait, kut woutenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
krijg ik gewoon een boete vandaag van zo een cancer wout van 20 eu omdat ik aan het rollen was op de weg.
tering hond, gierig dat ie was om die bon te geven wat een sukkel.
heb de bon op de deur geplakt met kauwgom op het politieburo op de nieuwezijdsevoorburgwal ( dat is in amsterdam voor de provinciale onder ons).
Moet je gewoon zeggen dat je aan het oversteken was. Je bent gewoon voetganger volgens de wetquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
krijg ik gewoon een boete vandaag van zo een cancer wout van 20 eu omdat ik aan het rollen was op de weg.
heb de bon op de deur geplakt met kauwgom op het politieburo op de nieuwezijdsevoorburgwal ( dat is in amsterdam voor de provinciale onder ons).
Ach, op de terugreis wordt dat toch overstemd door de zweetluchtquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:26 schreef luciferist het volgende:
[..]
das niet fris
notitie maakt over eventueel meerijden
hoppa nog een erbij voor vernielingquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik kreeg keer in nijmegen een waarschuwing,quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
tijd over? je mag voor mij wel een krantenwijk bezorgen krijg je 10%quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:23 schreef KaMo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=chTDJES-vtg![]()
Breek je nou niet eens een nagel op zo'n dag? lijkt me verschrikkelijk gevaarlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:37 schreef hermanniet het volgende:
![]()
skateplaza in rotterdam zuid? wat super super tof!!
de freestyle wedstrijd was een succes trouwens
ik heb wat footage online staan van de sessie de dag ervoor, zie hier: http://www.youtube.com/watch?v=ftTJuKq-QQ0
warning, some serious no risk gay ass skating
ga toch fietsen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:50 schreef ikJur het volgende:
[..]
Breek je nou niet eens een nagel op zo'n dag? lijkt me verschrikkelijk gevaarlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |