scheef landen en dan corrigeren door te sturen ipv lelijk te tappen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:23 schreef KaMo het volgende:
zoals?
Ohnee, een oma die net om de hoek komt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:23 schreef KaMo het volgende:
zoals?
Voetgangers... het zou verboden moeten worden!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:19 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ohnee, een oma die net om de hoek komt.![]()
![]()
Damn, ik kan me nog een keer herinneren in een ver verleden, dat ik over straat reed en ik ineens werd ingehaald door een wiel. Ik herkende hem, omdat die van mij was. Nog geen tel later vloog ik door de lucht en landde gracieus op de grindtegels...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:43 schreef Lakai het volgende:
ja GODverdomme!
ga ik net 5 minuten skaten...breekt een lager...en begint het met zachtjes regenen, en nu is het weer kletsnat enzo...
ik heb ook alleen maar dolgedraaide moertjesquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:12 schreef Goofup het volgende:
[..]
Damn, ik kan me nog een keer herinneren in een ver verleden, dat ik over straat reed en ik ineens werd ingehaald door een wiel. Ik herkende hem, omdat die van mij was. Nog geen tel later vloog ik door de lucht en landde gracieus op de grindtegels...
Was een dolgedraaid moertje op mijn truck die er af was komen zetten...
is een vriend van mij eens gebeurd toen ie manuelde. Vloog zijn voorwiel eraf.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:12 schreef Goofup het volgende:
[..]
Damn, ik kan me nog een keer herinneren in een ver verleden, dat ik over straat reed en ik ineens werd ingehaald door een wiel. Ik herkende hem, omdat die van mij was. Nog geen tel later vloog ik door de lucht en landde gracieus op de grindtegels...
Was een dolgedraaid moertje op mijn truck die er af was komen zetten...
Dan kun je gewoon bij de skateshop een nieuwe draad erop tappen...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:19 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik heb ook alleen maar dolgedraaide moertjes
nieuwe trucks moet je inrijden en dat wil ik niet
SKATE CAFEquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:41 schreef Goofup het volgende:
hmmm.. skateshop met tap... klinkt goed! Misschien iets voor Floyd?
als je genoeg drinkt, kunnen ze je naar huis rollenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |