quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:24 schreef luciferist het volgende:
[ afbeelding ]
"hoi ik ben roy"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"auw"
Roy heeft een grotere..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
linker- en rechterroyquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:47 schreef Rechterbal het volgende:
Heet jij Roy? Grappig, zo heet ik ook
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:29 schreef Goofup het volgende:
[..]
Roy heeft een grotere..30 gigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Een van die spots herken ik van een vidcast van iquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:07 schreef Conekiller het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-gfNIslfAmA
editje, even vegas proberen
vette shit, maakte jij die fs flip de wembley op? en waar is dat betonnen parkje ziet er wel hitsig uitquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:18 schreef Lakai het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YvMdX5UKDYM
http://www.youtube.com/watch?v=GFR5hiJuaGA
een tweetal filmpjes
in de eerste ben ik die met zwarte polo en veel haar
in die tweede met zwart shirt en minder haar
nederlands beste slalommer?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:24 schreef Conekiller het volgende:
jups, floriade. De rijder is Flavio. Neerlandsch beste slalommert. En organisator van de ASS, welke ook door IloveSk8dinges gespronsord werd
Jep dat ben ikquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:43 schreef ikJur het volgende:
[..]
vette shit, maakte jij die fs flip de wembley op? en waar is dat betonnen parkje ziet er wel hitsig uit
Ik kijk gewoon even naar de wereldrankingquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:24 schreef hermanniet het volgende:
[..]
nederlands beste slalommer?
ik voel me beledigd bas
you tube werkt niet hier op mijn werk, maar aan de reacties te horen en je fotoboek te checken, vermoed ik dat ik jou vrijdagavond in Area51 zag. Frontside flip de wembley opquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:18 schreef Lakai het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YvMdX5UKDYM
http://www.youtube.com/watch?v=GFR5hiJuaGA
een tweetal filmpjes
in de eerste ben ik die met zwarte polo en veel haar
in die tweede met zwart shirt en minder haar
kan het ook zijn dat ik jou wel eens op nijmegen station heb gezien?? wachtend op de trein richting den bosch?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:08 schreef Goofup het volgende:
[..]
you tube werkt niet hier op mijn werk, maar aan de reacties te horen en je fotoboek te checken, vermoed ik dat ik jou vrijdagavond in Area51 zag. Frontside flip de wembley op
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:35 schreef luciferist het volgende:
nu we het toch over spotten hebben,
ik heb morgen een date met een gewonde skater uit dit topic
maar ik zeg lekker niet met wie
ehm.. nee, ik denk van niet. Ik ga bijna nooit met de trein en als ik met de trein ga, is dat vanuit Arnhem.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:57 schreef Lakai het volgende:
[..]
kan het ook zijn dat ik jou wel eens op nijmegen station heb gezien?? wachtend op de trein richting den bosch?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:35 schreef luciferist het volgende:
nu we het toch over spotten hebben,
ik heb morgen een date met een gewonde skater uit dit topic
maar ik zeg lekker niet met wie
nee, maarquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:55 schreef Goofup het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet van de mannenliefde was?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wel en ik kon hem niet teleurstellen,
hij gaat pic's maken en wij skaten![]()
quote:Maandag 29 oktober is er een inloopdag om je mening te geven over het nieuwe skateplaza dat in Rotterdam zuid gaat komen in 2008.
Het skateplaza is onderdeel van een groot sport/stadspark, vlakbij Ahoy en Zuidplein. In eerste instantie had het skateplaza een perfecte plek in dit park gekregen, maar een paar weken terug heeft de ontwerper besloten te skateboarders ergens in een uithoek te stoppen, omringd door allemaal bomen.
Heel belangrijk, zeker als je in Rotterdam (zuid) woont, om dus te laten weten dat het skateplaza een betere plek verdient in dit geheel. De inloopdag is van 16u tot 20u in Theater Zuidplein. Deze inloopdag gaat dus over de lokatie van het plaza in het stadspark.
Voor het ontwerp van het skateplaza zal de komende weken in LEFT de expositie-ruimte ter beschikking worden gesteld aan iedereen die fotos/tekeningen/ideeen heeft over het te bouwen skateplaza. Dus kom vanaf dinsdag 23 oktober naar LEFT en hang jou foto/tekening/idee op. Over een paar weken, als de muren vol hangen met vette spots, zal de ontwerper van het stadspark samen met een aantal mensen van de Gemeente Rotterdam worden uitgenodigd om de collage van spots te bekijken en vooral ook te verwerken in het skateplaza.
Dit soort gemeente dingen duren altijd wat lang, maar heb wat geduld en zorg vooral voor wat input. Je zult jezelf er later dankbaar voor zijn!
tering ben jij ff genaait, kut woutenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
krijg ik gewoon een boete vandaag van zo een cancer wout van 20 eu omdat ik aan het rollen was op de weg.
tering hond, gierig dat ie was om die bon te geven wat een sukkel.
heb de bon op de deur geplakt met kauwgom op het politieburo op de nieuwezijdsevoorburgwal ( dat is in amsterdam voor de provinciale onder ons).
Moet je gewoon zeggen dat je aan het oversteken was. Je bent gewoon voetganger volgens de wetquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
krijg ik gewoon een boete vandaag van zo een cancer wout van 20 eu omdat ik aan het rollen was op de weg.
heb de bon op de deur geplakt met kauwgom op het politieburo op de nieuwezijdsevoorburgwal ( dat is in amsterdam voor de provinciale onder ons).
Ach, op de terugreis wordt dat toch overstemd door de zweetluchtquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:26 schreef luciferist het volgende:
[..]
das niet fris
notitie maakt over eventueel meerijden
hoppa nog een erbij voor vernielingquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik kreeg keer in nijmegen een waarschuwing,quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
tijd over? je mag voor mij wel een krantenwijk bezorgen krijg je 10%quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:23 schreef KaMo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=chTDJES-vtg![]()
Breek je nou niet eens een nagel op zo'n dag? lijkt me verschrikkelijk gevaarlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:37 schreef hermanniet het volgende:
![]()
skateplaza in rotterdam zuid? wat super super tof!!
de freestyle wedstrijd was een succes trouwens
ik heb wat footage online staan van de sessie de dag ervoor, zie hier: http://www.youtube.com/watch?v=ftTJuKq-QQ0
warning, some serious no risk gay ass skating
ga toch fietsen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:50 schreef ikJur het volgende:
[..]
Breek je nou niet eens een nagel op zo'n dag? lijkt me verschrikkelijk gevaarlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |