meer op mijn zij-bilquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:59 schreef ikJur het volgende:
[..]
op je stuitje ook? damn das wel nasty
klapjostiequote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:36 schreef luciferist het volgende:
die klapknie telt niet eens mee, dat is gewoon aanstelleritus en erg om aandacht vragen op fora en msn
Luciferist ≠quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:31 schreef luciferist het volgende:
net wezen shoppen in Doetinchem op een skatebaan,
hebben we nu in lvoorde een relax blok jonge
Dan ben je er nog snekl vanaf!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:20 schreef thaWarhead het volgende:
Van de dokter mag ik weer alles doen wat God niet verboden heeft. Eens kijken of er in de Bijbel iets staat over skateboarden.
lekker he? wees er snel bij, ik drink snel en ben er als eerste!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:19 schreef thaWarhead het volgende:
Floyd gaat het bier sponsoren bij de Nike premiere in het skatecafe, dat gaat een flinke rekening worden gok ik
quote:Nieuwe skatebaan op het Museumplein
Op het Museumplein in Amsterdam komt een nieuwe skatebaan. Begin november (week 46) wordt de huidige baan vervangen door een unieke spineramp combinatie van maar liefst vijftien meter breed! In samenwerking met skateboarders, bmx-ers en inline skaters heeft de Skateboard Federatie Nederland het stadsdeel OudZuid bereid gevonden om de huidige baan te vervangen. De toekomstige baan sluit beter aan op de wensen van de gebruikers omdat deze onder andere veel breder en meer toegangelijk is voor zowel ervaren als minder ervaren skaters.
Met de herinrichting van het Museumplein in 1999 werden de twee skateramps vervangen door de huidige baan waarvan slechts door een enkeling gebruik van wordt gemaakt. Doordat enkele mensen van de Skateboard Federatie deze legendarische skateplek in ere wilden herstellen zijn zij in gesprek gegaan met de gemeente Amsterdam.Na vele jaren van overleg en voorbereidingen heeft de SFN een ontwerp gemaakt voor een skatebaan die het Museumplein opnieuw tot een trekpleister voor skateboarders, BMX-ers en inline skaters zal maken. Na een zorgvuldig voortraject is besloten de skatebaan door MetaPlus te laten uitvoeren. Stan Postmus van de Skateboard Federatie zegt hierover: “Het Museumplein is een bijzondere plek waarvoor we op een relatief klein oppervlakte toch een heel bijzondere skatebaan hebben ontworpen. Wij zochten voor dit ontwerp een leverancier die de kwaliteit van het eindproduct kon garanderen. De duurzaamheid van hun producten en de materiaalkeuze van het rij oppervlak deden ons besluiten om met MetaPlus in zee te gaan. MetaPlus bleek met haar jarenlange ervaring op dit gebied gewoon de beste partij om de skatebaan te laten fabriceren.”
Duidelijke situatieschetsquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:45 schreef luciferist het volgende:
eindelijk een fantsoenlijke stair geollied
ik snap niks meer van FS & BS, kameraad beweerd tegenover gestelde als mij....
senario: 180's:
goofy ............. rijrichting (skateboard) FS?
(skateboard) >>>> mijn gezicht staat dus /\ die kant op
goofy ............. rijrichting (skateboard) BS?
dan noem ik alles al een paar jaar verkeerdquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:58 schreef Goofup het volgende:
[..]
Duidelijke situatieschets
Frontside ollie: je tenen wijzen naar voren als je 90 gedraaid bent.
Frontside boardslide is juist net andersom, dan slide je achteruit..
[ afbeelding ]
Da's toch logisch
maar met nollie weet ik nog steeds niet zeker welke welke isquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:05 schreef luciferist het volgende:
[..]
dan noem ik alles al een paar jaar verkeerdalleen BSBS (backside boardslide
) noemde ik dus goed
ja, maar die is gehandicapt, die kan er weinig aan doenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:09 schreef luciferist het volgende:
ennuh Ikjur snapt er ook weinig van dus ik ben niet de enige
echt nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:13 schreef Goofup het volgende:
[..]
ja, maar die is gehandicapt, die kan er weinig aan doen
zie mijn onderschrift.. en zie jou logica...quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:46 schreef luciferist het volgende:
[..]
echt niet
alleen minder begaafd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |