quote:Over here in the Netherlands there's an ad campaign about how everyday people (cops, railway employees etc) help the fight against terrorism. Now I believe that the whole war on terror thing is complete bullshit (especially over here) but this ad upsets me the most. The shot was also seen in the commercial for the campaign but now it's also at busstops and trainstations all over the country:
It reads: The neighbourhood police officer against terrorism. What we see is a police officer holding a kid's ID while he seems to be shooting at him while his female colleague has radio contact with the station, probably for back-up. What has this kid done you ask yourself? Well, I bet it has something to do with the skateboard he holds under his arm. Besides the shitty set-up of the photo (unskated board, carrying it with the griptape against his clothes) I have no idea what a cop that's pissed off at a skater has to do with terrorism... Maybe it's because a skateboard almost took out our prime minister about a year ago?
ja ik ook what's the big deal. En ik heb dan weer geen geld om nieuwe kleren te kopen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:34 schreef luciferist het volgende:
en ik draag altijd mijn grip tegen mijn kleding
ik had toen nog het geld nieuwe kleren te kopen
Shit, ik trapte erin en liet me nog verleiden te posten ook!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:17 schreef luciferist het volgende:
hebben jullie dit al gezien? klik
zo ontzettend vet!
terrorist!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:34 schreef luciferist het volgende:
en ik draag altijd mijn grip tegen mijn kleding
quote:Op donderdag 1 november 2007 08:53 schreef Goofup het volgende:
[..]
Shit, ik trapte erin en liet me nog verleiden te posten ook!
Loyaal.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:18 schreef Rechterbal het volgende:
Hoezo koopt iedereen @ Floyd? Loyaal of goedkoop?
maar je woont heul niet in winterswijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:45 schreef luciferist het volgende:
en winterswijk krijgt ook een skateshop
we hebben ongeveer 5 skateboarders in winterswijk
mijn pa woont er nogquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:45 schreef ikJur het volgende:
[..]
maar je woont heul niet in winterswijk.
En die skateshop is gewoon gericht op jumpstylers die vans slip ons willenPaupervolk dat skatekleding draagt en vervolgens je als skater belachelijk maakt
Zeg effe tegen die vriend dat ie dat voortaan in NL doet!quote:Op zondag 4 november 2007 18:27 schreef KaMo het volgende:
Vandaag naar stadspark in Antwerpen gegaan, zeer gaaf park. Klein maar gaaf.
Maar mijn maat moest weer zo nodig iets in zijn elleboog verbrijzelen xD
Dus moesten we naar het ziekenhuis![]()
ah men, daar gaat me ontbijtquote:Op zondag 4 november 2007 17:25 schreef luciferist het volgende:
SKATEBOARD MIJLPAAL bereikt,
mijn eerste cleane kickflip, en mijn vriendin stopte hem toevallig op foto
[ afbeelding ]
niet op zweetvlekken en roze ondergoed lettenW
Het mooie is, dat als hij die opmerking er niet onder had gezet, ik ook geen bezwete bilnaad had gezien tijdens mijn lunchquote:
* Goofup stompt Luciferist in zijn proud ownagequote:
Ikjur gaf mij gisteren ook al via internet een suckerpunchquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:07 schreef Goofup het volgende:
[..]
* Goofup stompt Luciferist in zijn proud ownage
of is dat kereltje in die foto nou gewoon zo klein die daar staat?
geen video google op schoolquote:Op woensdag 7 november 2007 09:42 schreef murderH het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5327480272803109224
nike sb nothing but the truth
"I'm an Fat MotherFucker" Wiegerquote:Op woensdag 7 november 2007 09:42 schreef murderH het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5327480272803109224
nike sb nothing but the truth
bijna vol,quote:Op donderdag 8 november 2007 10:11 schreef luciferist het volgende:
maak deze eens vol verdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |