zolang ze t zelfde target in hun focus hebben zitten ze in t zelfde kamp, in dat kampzitten ze niet aan dezelfde vleugel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Om Dennix en Brian uit elkaar te drijven hoeft Japio echt niets te doen. Die twee kunnen elkaar nu al wel wurgen, ze zeggen het alleen nog niet.
Overleggen in de groep van 5 en vervolgens overleggen met z'n familie ... Klinkt als "Van de regen in de drup"quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:26 schreef Desii het volgende:
Iedereen in huis heeft gevoeld dat Huub en Lieke de waarheid spraken... ook Brian en Amanda
Maar hij zal zondag wel overleggen, welke tactiek hij moet gaan gebruiken.
Ik las van de week ergens, je speelt niet alleen tegen Brian; maar tegen de hele fam. Kubatz.. en zo ist maar net![]()
ik denk dat zijn familie hem wel ff goed zal vertellen wat dennis en jaap allemaal achter zijn rug bespreken. zou me niet verbazen als hij daarna samen met huub gaat proberen jaap en vervolgens dennis eruit te werken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Overleggen in de groep van 5 en vervolgens overleggen met z'n familie ... Klinkt als "Van de regen in de drup"
De hersenspinsels van de Fam. Kubatz zijn ondoorgrondelijk.quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:26 schreef Desii het volgende:
Iedereen in huis heeft gevoeld dat Huub en Lieke de waarheid spraken... ook Brian en Amanda
Maar hij zal zondag wel overleggen, welke tactiek hij moet gaan gebruiken.
Ik las van de week ergens, je speelt niet alleen tegen Brian; maar tegen de hele fam. Kubatz.. en zo ist maar net![]()
Goede conclusie.....hij heeft neit het lef om te spelen.....hij weet dat dat risico's inhoudt qua agressiebeheersing...en dat het dan afgelopen is voor hem... Die jongen is mentaal stuk...en hij weet het...er hoeft maar iets te gebeuren en hij gaat door het lint...kijk naar gisteravond..tegen Jaap..de bewoners zien het in zijn ogen...ze zijn niet voor niets zo bang, ook Amandaquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:37 schreef avonne het volgende:
[..]
De hersenspinsels van de Fam. Kubatz zijn ondoorgrondelijk.
Het is maar net wat Netty aan één zinnetje opvangt. Daar bepaalt ze haar voorkeur en afkeur op.
De rest heeft ook maar matige informatie.
Ik denk dat Brian wel goed door heeft hoe het er voor staat, en het allemaal wel begrepen heeft. Hij zal nu moeten kiezen.
1. Doorgaan zoals nu: gewoon wachten tot het programma stopt (goede kans om te winnen als langstzittende).
2. Definitief de leiding nemen over de groep van 5 met het risico op zijn bek te gaan (zeer Rat-oneigen)
3. Samenwerken met Huub en de boel op stelten zetten (onvoorspelbare toekomst)
Het wordt 1.
Ik had deze dan weer nooit gezienquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:35 schreef Lady-night het volgende:
Deze had ik nog nooit gezien...
http://nl.youtube.com/watch?v=0YtJYyha7Zg
Ja ik had het destijds al gezien, op de steam. Wat was hij toen lam zeg. Hij stond letterlijk 'vol' .......quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:35 schreef Lady-night het volgende:
Ben blij dat hij niet meer drinkt...hoop dat hij het volhoudt.,....vermoed van niet....maar hij was sterk vanavond.....grote klasse....quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja ik had het destijds al gezien, op de steam. Wat was hij toen lam zeg. Hij stond letterlijk 'vol' .......
Nada en Nix neuken, deel 2quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:45 schreef chufi het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren ?
en dat met dit pianospel eronder... echt melancholischquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:35 schreef Lady-night het volgende:
Jazeker !!! Japio heeft Dennix benoemd tot aanvalsleider (of toch -lijder ?) Dat wordt dus 100% knallen, zeker, 100%, morgen ........quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:45 schreef chufi het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren ?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:50 schreef chufi het volgende:
Kijk goed en btw its deel : 23xx of zo
die is LEUK!!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:35 schreef Lady-night het volgende:
Ik hoop dat die 5 een waardeloze dag krijgen, die hun lang zal heugen,en vooral als de kooi verlaten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:01 schreef kit2u het volgende:
Groep van 5 is niet goed . Het is groep 5 .
(op dat niveau)
Brian heeft Jaap volledig in de tang. Tot 2 keer toe heeft hij in gesprekken aangegeven dat hij hem niet vertrouwt, gisterenavond begon Jaap zelfs te huilen. Hoewel het zogenaamd uitgepraat werd op het eind voelt die ook aan dat wanneer het hem uitkomt Brian Jaap gewoon keihard kan laten vallen zonder gezichtsverlies.quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:47 schreef petraa het volgende:
Goedemorgen allemaal trouwens,
Dit wordt de dag dat Dennis de leiding moet gaan nemen van Jaap. Jaap doet niets meer. Dat wordt 100% knallen zowiezo.
Brian heeft Jaap én Dennis in de tang.quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:12 schreef Meganog het volgende:
[..]
Brian heeft Jaap volledig in de tang. Tot 2 keer toe heeft hij in gesprekken aangegeven dat hij hem niet vertrouwt, gisterenavond begon Jaap zelfs te huilen. Hoewel het zogenaamd uitgepraat werd op het eind voelt die ook aan dat wanneer het hem uitkomt Brian Jaap gewoon keihard kan laten vallen zonder gezichtsverlies.
In dat fimpje heeft Sylvia het bij 2 minuten ongeveer over een artikel in een blad, weet iemand wat daar instaat?quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:57 schreef riri het volgende:
waarschuwing na waarschuwing na waarschuwing en het dringt niet tot Amanda door....horende blind en ziende doof
http://www.youtube.com/watch?v=k9lHc_g_nvo
Als je sommige grappige filmpjes terugziet op youtube van Jaap en die dan vergelijktt met het beeld wat we gisteren van Jaap zagen toen hij als een gebroken hond onderdanig tegenover Brian zat en zichzelf vernederde door zo zijn zelfrespekt over boord te gooien...quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:57 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian heeft Jaap én Dennis in de tang.
Die twee schijten bagger voor Brian! Die twee zullen hem ook niet 'para' krijgen, want als Brian een keer hard 'BOE' roept hebben ze de broek vol.
zo te horen in dat filmpje in de party of zo...ik heb het niet gelezen...maar het kan net zo goed een ander tijdschrift zijnquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:07 schreef Margo37 het volgende:
[..]
In dat fimpje heeft Sylvia het bij 2 minuten ongeveer over een artikel in een blad, weet iemand wat daar instaat?
Dat gaat over weekblad Party. Ik heb het zelf niet gelezen maar volgens mij heeft hij daar uitspraken gedaan dat hij buiten de Kooi nooit een relatie met Amanda zou hebben of willen, iets van die strekking.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:07 schreef Margo37 het volgende:
[..]
In dat fimpje heeft Sylvia het bij 2 minuten ongeveer over een artikel in een blad, weet iemand wat daar instaat?
Ik denk dat Huub Fries eten geeft, waar Brian is weet ik niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:15 schreef T-lex het volgende:
ff on-topic...waar zijn Brian en Huub...streams staan op de slaapkamer.
Maar mis deze 2 volgens mij. Of zitten ze synchroon te kleien.![]()
Owkee..Huub was wel aan het kleien.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:15 schreef T-lex het volgende:
ff on-topic...waar zijn Brian en Huub...streams staan op de slaapkamer.
Maar mis deze 2 volgens mij. Of zitten ze synchroon te kleien.![]()
Ja zo te horen aan Sylvia stonden er dus ook minder leuke dingen in over Amanda, jammer dat ze die niet te lezen krijgen danquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gaat over weekblad Party. Ik heb het zelf niet gelezen maar volgens mij heeft hij daar uitspraken gedaan dat hij buiten de Kooi nooit een relatie met Amanda zou hebben of willen, iets van die strekking.
Jaap heeft al vaak gezegd dat hij wil dat ze met zijn drieen overblijven in de finale...Jaap,Dennix en Nadia....familie van Brian moet dat ook weten als ze naar de streams kijkenquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:38 schreef schatje het volgende:
Hopelijk hoort Brian morgen tijdens die 8 uur ook het e.e.a. wat Dennis allemaal achter z'n rug om heeft lopen ouwehoeren.
En Nadia ookquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:38 schreef schatje het volgende:
Hopelijk hoort Brian morgen tijdens die 8 uur ook het e.e.a. wat Dennis allemaal achter z'n rug om heeft lopen ouwehoeren.
Lieke zal nooit Huub wegstemmenquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:15 schreef akveor het volgende:
NAV gisteren (een mooie streamavond) kan ik alleen nog maar hopen dat Lieke en Huub definitief hebben besloten niet meer met Jaap samen te spelen. Het grote gevaar, vind ik, dat Jaap dit zal doen en dan samen met Lieke Huub zal wegstemmen.
Ik geloof nooit dat Lieke van Huub in een finale kan winnen wanneer de kijker (mee) beslist. Sylvia zei het vrijdag ook heel duidelijk. Zij zou liever met Erik in de finale staan dan met Huub omdat Huub te populair is. Het is niet voor niets dat Lieke zo fanatiek heeft geprobeerd Jaap in hun kamp te krijgen. Huub doet het voor z'n ego en TV. Lieke om te winnen.quote:
Ze hebben haar defintief richting Huub geduwd. Maar of dat nog wat uitmaakt betwijfel ik. Ik vind Kim gisteren verbaal zwak en eerder timide. Ik betwijfel het of we Kim nog terugzien.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:18 schreef Prosac het volgende:
Ik zie net dat filmpje van "de 5" tegen Kim.
in en in triest. Kim weert zich goed, maar het enige wat ze willen horen is: "Ja Brian, lieve god, schat, messias, ik heb tegen jullie allemaal gelogen, ik trek partij voor Huub en Lieke"
die 5 trekken het heeeeeeeel slecht als iemand wat meer richting Lieke en Huub trekt. Zodra iemand juist tegen H&L lijkt te zijn, vinden ze diegene echt geweldig.
![]()
als er 4 overblijven wordt er niet meer weggestemd onder de bewoners denk ik...quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Lieke van Huub in een finale kan winnen wanneer de kijker (mee) beslist. Sylvia zei het vrijdag ook heel duidelijk. Zij zou liever met Erik in de finale staan dan met Huub omdat Huub te populair is. Het is niet voor niets dat Lieke zo fanatiek heeft geprobeerd Jaap in hun kamp te krijgen. Huub doet het voor z'n ego en TV. Lieke om te winnen.
hoe meer kim onder druk kwam te staan hoe beter ze werd...op het laatst stond ze goed haar mannetje,quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze hebben haar definitief richting Huub geduwd. Maar of dat nog wat uitmaakt betwijfel ik. Ik vind Kim gisteren verbaal zwak en eerder timide. Ik betwijfel het of we Kim nog terugzien.
maar ja de lol daarover zal kort zijn, want brian krijgt dat natuurlijk zondag te horenquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:32 schreef riri het volgende:
[..]
hoe meer kim onder druk kwam te staan hoe beter ze werd...op het laatst stond ze goed haar mannetje,
ze heeft in ieder geval die 5 goed door nu...brian moest ze sowieso al niet meer door al zijn leugens en verdraaiingen...nadia heeft gisteren ook haar ware aard laten zien naar Kim
Kim heeft nog even op het eind het boek van victoria beckham van amanda bij de paardenstal verstopt![]()
Thanks...alles bij elkaar zoeken wat die 2 hebben zitten te vertellen over Amanda en Brian....ook Nadia die negatieve dingen zegt over Amanda...hoop dat die ook ergens staanquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:31 schreef Dark het volgende:
Filmpjes van Dennis en Nadia over Brian.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=43998&sess=2832
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=43999&sess=2832
Voor de familie Kubatz..........even aan Brian laten zien morgen![]()
Zeg nooit,nooit. Als het om geld gaat, doen mensen rare dingen. Hebzucht en dollard tekens, doen mensen vaak anders besluiten als men wel denkt, of wil denken.quote:
Ik ga ookquote:Op zaterdag 29 september 2007 04:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goeie streams vanavond, Huub en Lieke waren weer TOP !!
Gaan er nog FOKkers morgen naar de VOL meeting in de Witte Bergen ??
Ik ga wel in ieder geval
zeg nooit nooit...quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:45 schreef coldstar het volgende:
De finale van DGK mag nooit en te nimmer eindigen op een publiekelijke SMS. Dat zou dan de meest oneerlijke stemming zijn die er ooit geweest is.
en proberen door te geven dat huub en lieke zoveel mogeljk wantrouwen moeten veroorzaken in die club van 5 en dat die 2 er voor moeten zorgen dat ze nergens een belangrijk gesprek voeren waar ze afgeluisterd kunnen wordenquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:44 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik ga ookben overgehaald door een vriendinnetje
Ik lees net op Ilona dr Hyves dat Nena, Eric en Lesley ook komen![]()
En waarom dan ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:45 schreef coldstar het volgende:
De finale van DGK mag nooit en te nimmer eindigen op een publiekelijke SMS. Dat zou dan de meest oneerlijke stemming zijn die er ooit geweest is.
Hoezo? DGK heeft toch ook veel geld verdient aan de populaire Huub. CP of de villa. Het principe blijft het gelijk. Iedereen kan een achterban opbouwen. En de kijkers zijn duidelijk in hun keuze. (Hoe zou dat nu komen?) In tegenstelling tot Huub is er bij de meeste van de vijf weinig affiniteit met het programa. Het gaat hen meer om korte termijn politiek. Een snelle fix om hun gezamelijk opgewekte haatgevoelens tevreden te stellen totaal niet denkend aan het belang van streamers/kijkers. En nu vind jij het oneerlijk dat de kijker beslist? Ik vind het meer gerechtigheid.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:45 schreef coldstar het volgende:
Omdat uiteraard Huub dan gaat winnen. Huub is de gouden kooi, nog steeds. Alles draait om Huub.quote:
Dan is Huub toch zeker ook de terechte winnaar?quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Omdat uiteraard Huub dan gaat winnen. Huub is de gouden kooi, nog steeds. Alles draait om Huub.
Absoluut!quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:58 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan is Huub toch zeker ook de terechte winnaar?
Ach de vijf is als een zeepbel uiteen gespat.... Er zullen misschien nog wat laatste stuiptrekkingen komen. Maar de kracht van Jaap is weg. Wat nix heeft gedaan staat voor mij gelijk aan het beledigen van nix zus door Huub. Het enige wat Huub doet is achteraf relativeren om tot inkeer te komen. nix durft geen enkele zwakte te laten zien maar deze nederlaag en die belachelijke speech van hem tijdens de ontslagronde zal zeker aan hem knagen. nix heeft nu goed door dat ie van goede huize moet komen wil ie het verbaal tegen Huub opnemen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:57 schreef Nomrc2 het volgende:
snap nog steeds waarom nix de villa nog niet uitgetrapt is
door z'n "privedetektive" achtige onderzoekjes en dus het schenden van z'n geheimhoudingsplicht is de info over de zus van huub de villa ingekomen
want denk maar niet dat tas deze info heeft van 1 zintje van huub bij het zwembad
nee het is wel duidelijk want hoevaak heeft niks geroepen van "ik heb info waar ik huub gek mee kan krijgen" plus het verhaaltje ?
en het feit dat nix daar later nog om zat te lachen in het kantoor ?
Ik snap redactie dat het wat moeilijk is om dit hard te maken maar vezin maar wat
die dildo heeft duidelijk de regels overtreden en verdient het niet meer om daar aanwezig te zijn
Huub is de grote winnaar, hoe je het ook wendt of keert. Toen Huub een weekje "op vakantie "was, zakte het hele boeltje in, streams waren buitengwoon saai, hij verdient het meeste voor Tien ivm de PoPo en komt het dichtst bij wat je eventueel een miljonair zou kunnen noemen, samen met Lieke.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Omdat uiteraard Huub dan gaat winnen. Huub is de gouden kooi, nog steeds. Alles draait om Huub.
Misschien heb je hier iets aan, je kunt iets in het gastenboek schrijven.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:03 schreef riri het volgende:
Heeft Brian eigenlijk een eigen site of weblog waar je berichtjes achter kunt laten en waar zijn familie ook leest?
Dan kunnen we daar de url's van die filmpjes plaatsen zodat die familie ziet hoe Nadia en Dennix echt over Brian en Amanda spreken.....
Helemaal mee eens hoorquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:58 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan is Huub toch zeker ook de terechte winnaar?
Reken maar dat Netty alles leest/ziet, volgens mij hoef je je daar geen zorgen over te makenquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:03 schreef riri het volgende:
Heeft Brian eigenlijk een eigen site of weblog waar je berichtjes achter kunt laten en waar zijn familie ook leest?
Dan kunnen we daar de url's van die filmpjes plaatsen zodat die familie ziet hoe Nadia en Dennix echt over Brian en Amanda spreken.....
Dat verhaal over Huub zijn zus, heeft Huub maanden geleden zelf wel eens verteld. Ik dacht tegen Amanda.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:57 schreef Nomrc2 het volgende:
snap nog steeds waarom nix de villa nog niet uitgetrapt is
door z'n "privedetektive" achtige onderzoekjes en dus het schenden van z'n geheimhoudingsplicht is de info over de zus van huub de villa ingekomen
want denk maar niet dat tas deze info heeft van 1 zintje van huub bij het zwembad
nee het is wel duidelijk want hoevaak heeft niks geroepen van "ik heb info waar ik huub gek mee kan krijgen" plus het verhaaltje ?
en het feit dat nix daar later nog om zat te lachen in het kantoor ?
Ik snap redactie dat het wat moeilijk is om dit hard te maken maar vezin maar wat
die dildo heeft duidelijk de regels overtreden en verdient het niet meer om daar aanwezig te zijn
Daar zit inderdaad wat in. Ik heb me het afgelopen jaar vrijwel aan iedereen kapot-geërgerd, dus ook aan Huub. Maar als ik echt zou moeten kiezen voor wie de villa zou zijn, dan zou ik toch voor Huub gaan, mede door hierboven genoemde quote.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub is de grote winnaar, hoe je het ook wendt of keert. Toen Huub een weekje "op vakantie "was, zakte het hele boeltje in, streams waren buitengwoon saai, hij verdient het meeste voor Tien ivm de PoPo en komt het dichtst bij wat je eventueel een miljonair zou kunnen noemen, samen met Lieke.
En nee, Huub is geen heilig boontje, hij heeft ook zijn streken, maar zijn oprechtheid maakt een hoop goed, dit itt St. Brian en de rest van het trailer trash.
Dat is heel erg waar...Jaap heeft spelers die NIX zijn een heel groot podium gegeven waardoor ze het niveau van het programma naar beneden konden halen....Jaap is in wezen de schuld ervan dat het spel zo vast is komen te zitten en van een heel slechte straatkwaliteit is geworden....quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach de vijf is als een zeepbel uiteen gespat.... Er zullen misschien nog wat laatste stuiptrekkingen komen. Maar de kracht van Jaap is weg. Wat nix heeft gedaan staat voor mij gelijk aan het beledigen van nix zus door Huub. Het enige wat Huub doet is achteraf relativeren om tot inkeer te komen. nix durft geen enkele zwakte te laten zien maar deze nederlaag en die belachelijke speech van hem tijdens de ontslagronde zal zeker aan hem knagen. nix heeft nu goed door dat ie van goede huize moet komen wil ie het verbaal tegen Huub opnemen.
Jaap heeft een zeer zwakke nix 'groot' gemaakt en zit nu zelf met de gebakken peren.
Speciaal voor Netty........ en natuurlijk voor Brian op zondag!quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:07 schreef bosb het volgende:
[..]
Reken maar dat Netty alles leest/ziet, volgens mij hoef je je daar geen zorgen over te maken
is allemaal waar maar het gaat om hoe nix aan deze info is gekomenquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach de vijf is als een zeepbel uiteen gespat.... Er zullen misschien nog wat laatste stuiptrekkingen komen. Maar de kracht van Jaap is weg. Wat nix heeft gedaan staat voor mij gelijk aan het beledigen van nix zus door Huub. Het enige wat Huub doet is achteraf relativeren om tot inkeer te komen. nix durft geen enkele zwakte te laten zien maar deze nederlaag en die belachelijke speech van hem tijdens de ontslagronde zal zeker aan hem knagen. nix heeft nu goed door dat ie van goede huize moet komen wil ie het verbaal tegen Huub opnemen.
Jaap heeft een zeer zwakke nix 'groot' gemaakt en zit nu zelf met de gebakken peren.
nee hij heeft het 1 keer gemeld nadat dennix dit al aan jaap had verteldquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat verhaal over Huub zijn zus, heeft Huub maanden geleden zelf wel eens verteld. Ik dacht tegen Amanda.
Dus dat was niets nieuws, en niets waar Huub zich voor schaamt.
Wel heel leuk dat Nix zwaar voor lul stond met zijn zogenaamde "zware informatie"![]()
En dat geloof ik nou net niet. Ik geloof niet en wel van niemand dat ze daar zitten voor een paar kinkers, of omdat ze het zo leuk vinden. Is dat wel zo dan ben je niet goed snik in mijn ogen. Maar nogmaal dat is mijn mening, ik weet dat ik heel tegendraads ben hier, maar ik denk er wel zo.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:00 schreef riri het volgende:
Huub heeft zelfs vaak gezegd dat zelfs als zijn pot geld helemaal leeg was hij nog door zou spelen...voor niets,nou,die houdt dus echt van het programma en het hele concept en doet het meest voor de streamers...de rest zit er alleen maar voor het snelle geld,behalve Lieke dan een beetje...die is ook niet zo op geld en luxe....de rest wel
Dat het spel vastzit, is al heel lang zo.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:11 schreef riri het volgende:
[..]
Dat is heel erg waar...Jaap heeft spelers die NIX zijn een heel groot podium gegeven waardoor ze het niveau van het programma naar beneden konden halen....Jaap is in wezen de schuld ervan dat het spel zo vast is komen te zitten en van een heel slechte straatkwaliteit is geworden....
Behalve treurnis en ellende draait alsnog het hele spel om hem. Kijk naar zijn tegenstanders. Die 5 hebben maar één tegenstander en dat is Huub. Ondertussen vergeten ze dat ook zij moeten strijden tegen elkaar want er kan er maar één de winnaar zijn. Maar nee, het hele spel draait en loopt vast op Huub.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:13 schreef coldstar het volgende:
Ik ben het met al deze argumenten niet eens, dat moet kunnen neem ik aan. Ten eerste als de finale door het SMSen beslist zal worden, gaat iedereen er maar klakkeloos van uit dat Huub zal winnen. Deze mening deel ik niet. Waarom zal er in een finale niet ineens heel erg veel g
smst kunnen worden voor elk andere bewoner? Vele mensen op Fok, Nowlive, zijn daar gewoon zo zeker van. Volgens mij kan je niet alles af laten hangen van die populairiteits poul. Dat Huub DGK gemaakt heeft, zoals hier beschreven wordt door iemand, en dat hij daarom moet winnen, deel ik niet. Ik vind dat Huub net zoveel rotzooi en trunis in dit programma gebracht heeft als alle andere.
Thanks....quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Speciaal voor Netty........ en natuurlijk voor Brian op zondag!
http://goudenkooi.headlin(...)-dennis-boos-deel-1/
http://goudenkooi.headlin(...)-en-liegende-amanda/
http://goudenkooi.headlin(...)s-kaffert-nadia-uit/
http://goudenkooi.headlin(...)-stormt-naar-buiten/
http://goudenkooi.headlin(...)en-toekijkende-jaap/
Dennis zei gisteravond tegen Huub dat hij de info had gekregen toen ze in de PcHooft waren te shoppen. Meerdere mensen zouden hem deze info toen toegeroepen hebben. Lijkt me sterk.. volgens mij liep hij daar al lang van te voren mee te dreigen richting Jaap.. "Ik weet iets van Huub en dan gaat hij 100% zeker weten helemaal flippen!"quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:11 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
is allemaal waar maar het gaat om hoe nix aan deze info is gekomen
want de info over de zus van nix kreeg huub gewoon van nix
Ja ik deel je mening, maar dat spel zit al die tijd al vast. Er zijn wat veranderingen gekomen alleen maar doordat bewoners zelf vertrokken zijn. Dat is nu het enig waar iedereen weer op wacht . Elkaar weer zoveel mogelijk treiteren, voor alles wat mooi en lelijk is uit maken, en dan maar weer wachten wie de langste adem heeft. Volgens vele hier moeten we Huub en Lieke daar zoveel mogelijk in ontzien en de rest moet het accepteren, omdat het bij dit spel hoort.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Behalve treurnis en ellende draait alsnog het hele spel om hem. Kijk naar zijn tegenstanders. Die 5 hebben maar één tegenstander en dat is Huub. Ondertussen vergeten ze dat ook zij moeten strijden tegen elkaar want er kan er maar één de winnaar zijn. Maar nee, het hele spel draait en loopt vast op Huub.
is daar een filmpje vanquote:Op zaterdag 29 september 2007 02:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gadver ...... dacht ik juist dat het een grapje van Dennix was, hij ligt nu echt z'n anusje te strelen .....
Ik heb zelfs weleens gepleit dat Huub op moest stappen omdat het spel dan misschien eens gespeeld ging worden. Toen bedacht ik me opeens de streams die er waren toen Huub er niet was. Dat was dan geen ellende meer maar wel een doffe treurnis. Men deed toen helemaal niks meer.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja ik deel je mening, maar dat spel zit al die tijd al vast. Er zijn wat veranderingen gekomen alleen maar doordat bewoners zelf vertrokken zijn. Dat is nu het enig waar iedereen weer op wacht . Elkaar weer zoveel mogelijk treiteren, voor alles wat mooi en lelijk is uit maken, en dan maar weer wachten wie de langste adem heeft. Volgens vele hier moeten we Huub en Lieke daar zoveel mogelijk in ontzien en de rest moet het accepteren, omdat het bij dit spel hoort.
Je hebt wel gelijk...er is uitdrukkelijk gezegd van achter tegen dennix dat hij deze info niet mocht gebruiken....quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:24 schreef Clank het volgende:
[..]
Dennis zei gisteravond tegen Huub dat hij de info had gekregen toen ze in de PcHooft waren te shoppen. Meerdere mensen zouden hem deze info toen toegeroepen hebben. Lijkt me sterk.. volgens mij liep hij daar al lang van te voren mee te dreigen richting Jaap.. "Ik weet iets van Huub en dan gaat hij 100% zeker weten helemaal flippen!"
Ook het niet willen toegeven dat hij de info niet mocht gebruiken maar het niet had gezegd uit 'respect' naar Huub toe![]()
En dan nog.. Huub had het er al over gehad voordat Dennis in de villa kwam. Het is zeker niet iets om je voor te schamen, alleen uit respect voor zijn zus wilde Huub het er liever niet over hebben.
Er was gedreigd met een exit voor Dennis áls hij het er over zou hebben.. dat zal wel niet gebeuren.. maar een boete lijkt me hier toch wel op z'n plaats!
Jaap deed dat.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:35 schreef riri het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk...er is uitdrukkelijk gezegd van achter tegen dennix dat hij deze info niet mocht gebruiken....
en gisteren deed hij dat wel aan die tafel
Wie laat zijn partner als eerste los?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Knip
Stelletjes zijn ook funest voor het spel overigens.
Als het aan Huub ligt niet, maargoed, de rest snapt er niets van en hebben last van het HOS-virusquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:19 schreef noekje het volgende:
Behalve treurnis en ellende draait alsnog het hele spel om hem. Kijk naar zijn tegenstanders. Die 5 hebben maar één tegenstander en dat is Huub. Ondertussen vergeten ze dat ook zij moeten strijden tegen elkaar want er kan er maar één de winnaar zijn. Maar nee, het hele spel draait en loopt vast op Huub.
dennix begon toch met de inleiding daarover?....so what...Dennix zat over de tafel te schreeuwen dat iedereen in de PCHooft dat hard tegen hem had lopen roepenquote:
Alsof men op de PC Hoofft A) massaal Dennis herkent en B) massaal zo into DGK is dat ze van de hoed en de rand weten over de zus van een van de bewonersquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:39 schreef riri het volgende:
dennix begon toch met de inleiding daarover?....so what...Dennix riep over de tafel te schreeuwen dat iedereen in de PCHooft dat hard tegen hem had lopen roepen
Nee, Dennis begon niet. Dat was echt Jaap. Huub zei iets over Cora waardoor Jaap getriggerd werd. Soort van Brian/adres Cora moment. Nadia ging er toen ook op door en Dennis sprong daar weer op in.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:39 schreef riri het volgende:
[..]
dennix begon toch met de inleiding daarover?....so what...Dennix zat over de tafel te schreeuwen dat iedereen in de PCHooft dat hard tegen hem had lopen roepen
Precies...hij heeft het van iemand gehoord en wou het gebruiken tegen huub...van achter mocht hij deze info niet gebruiken en gisteren heeft hij dat wel gedaanquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof men op de PC Hoofft A) massaal Dennis herkent en B) massaal zo into DGK is dat ze van de hoed en de rand weten over de zus van een van de bewoners.
nix liegtquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof men op de PC Hoofft A) massaal Dennis herkent en B) massaal zo into DGK is dat ze van de hoed en de rand weten over de zus van een van de bewoners.
quote:
Maakt in mijn ogen niet uit wie er begon...hij deed er wel aan mee en schreeuwde er zelfs hard over...ok heeft hij het onderling tussen de bewoners doorverteldquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, Dennis begon niet. Dat was echt Jaap. Huub zei iets over Cora waardoor Jaap getriggerd werd. Soort van Brian/adres Cora moment. Nadia ging er toen ook op door en Dennis sprong daar weer op in.
Dennis heeft dat wel geschreeuwd maar is niet degene die de regel aan zijn laars lapte. Dat was toch echt die dikke martelaar die later in tranen was om het onrecht wat hem aangedaan was door de redactie.
In dat geval kun je het beste mijn cap gebruiken. De tijd daarna ging hij verder door met z'n middelvinger z'n sterretje te masseren. Door de glinstering van z'n ring zag je de vinger goed bewegen, maar op een cap zie je dat niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
[..]
nou.... misschien valt er nog een leuke ansichtkaart van te maken door onze lieve dgk_fan?
Als dat in de PC zo hard was geroepen, dan had Brian het ook moeten horen .......quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:39 schreef riri het volgende:
[..]
dennix begon toch met de inleiding daarover?....so what...Dennix zat over de tafel te schreeuwen dat iedereen in de PCHooft dat hard tegen hem had lopen roepen
Die gaat van zijn stokkie als er een brief voor hem binnenkomt. Kan hij de ring van zijn opa weer kussen voor good luck.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:46 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nix liegt
en de redactie weet dat ook
er stond een exit op het gebruik van deze info
briefje voor miljonair nix vandaag ?
Maar Dennis had het wel al weer eerder genoemd toen hij met enige trots vertelde dat Natasia het gebruikt had tegen Huub.. misselijk ventje!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, Dennis begon niet. Dat was echt Jaap. Huub zei iets over Cora waardoor Jaap getriggerd werd. Soort van Brian/adres Cora moment. Nadia ging er toen ook op door en Dennis sprong daar weer op in.
Dennis heeft dat wel geschreeuwd maar is niet degene die de regel aan zijn laars lapte. Dat was toch echt die dikke martelaar die later in tranen was om het onrecht wat hem aangedaan was door de redactie.
nix heeft deze info erin gebrachtquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan heeft hij toch nog 1 tvmoment weten te scoren! Laat maar komen, die brief!quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gaat van zijn stokkie als er een brief voor hem binnenkomt. Kan hij de ring van zijn opa weer kussen voor good luck.
Als dat net zo'n wassen neus is als die brief van gisteren over de aanscherping van het verbod op het zitten aan persoonlijke spullen, waarna Brian en Dennis in Huub's spullen gingen neuzen, hoeven ze wat mij betreft daar geen papier aan te verspillen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:46 schreef Nomrc2 het volgende:
nix liegt
en de redactie weet dat ook
er stond een exit op het gebruik van deze info
briefje voor miljonair nix vandaag ?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In dat geval kun je het beste mijn cap gebruiken. De tijd daarna ging hij verder door met z'n middelvinger z'n sterretje te masseren. Door de glinstering van z'n ring zag je de vinger goed bewegen, maar op een cap zie je dat niet.
Ik vind het meer een partij vrij worstelen en het lukt Dennix weer niet om er iets van te bakken. En dan die nepkreuntjes van Naad en hem man noemen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:48 schreef Dark het volgende:
Dennis en Nadia liggen weer flink te klatsen!
Gisteravond zei Huub heel nadrukkelijk "Jaap, je kon het"quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:08 schreef riri het volgende:
[..]
eigenlijk intriest voor Jaap.....
als Huub daar bij had gezeten had hij echt tegen Jaap gezegd..."Jaap jongen...verlaag je niet zo,moet je kijken wat je doet"
en waarom gebruikte die bitch het ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:50 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar Dennis had het wel al weer eerder genoemd toen hij met enige trots vertelde dat Natasia het gebruikt had tegen Huub.. misselijk ventje!!
Hé.. dit heb ik niet gezien!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:52 schreef Dreamboy het volgende:
Gisteren na de ontslagronde.
[afbeelding]
[afbeelding]
De snelheid waarmee Brian de kast van Huub in dook en het tasje eruit haalde, was bijna hilarisch!quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als dat net zo'n wassen neus is als die brief van gisteren over de aanscherping van het verbod op het zitten aan persoonlijke spullen, waarna Brian en Dennis in Huub's spullen gingen neuzen, hoeven ze wat mij betreft daar geen papier aan te verspillen.
Er is niet veel info wat Huub nog nodig heeft.. hij heeft de anderen redelijk goed in de gaten nuquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:54 schreef rooie3 het volgende:
Leuk voor Huub dat hij vanavond naar de vol meeting mag.Ziet hij Ilona,Nena en Eric ook weer.Hoop dat hij ook veel info krijgt en Brian morgen ook.
Jaap ontploft straks wel weer als hij weet dat Huub een fandag heeft.Dan is Japio weer zo jaloers.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Gisteravond zei Huub heel nadrukkelijk "Jaap, je kon het"
ipv zijn gebruikelijke "Jaap, je kan het"
je zal wel gelijk hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als dat net zo'n wassen neus is als die brief van gisteren over de aanscherping van het verbod op het zitten aan persoonlijke spullen, waarna Brian en Dennis in Huub's spullen gingen neuzen, hoeven ze wat mij betreft daar geen papier aan te verspillen.
Alleen Jaap nog niet helemaal.Hij wil zelfs vandaag weer praten met hem.Als ik Huub was zou ik Jaap een paar dagen laten zwemmen en niks meer zeggen.Is de beste straf voor hem.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Er is niet veel info wat Huub nog nodig heeft.. hij heeft de anderen redelijk goed in de gaten nu
Misschien ging het allemaal wel zo snel dat de camera's het niet hebben kunnen registrerenquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:54 schreef Dark het volgende:
De snelheid waarmee Brian de kast van Huub in dook en het tasje eruit haalde, was bijna hilarisch!
Ook het omhooghouden en in de camera zeggen - Ik heb niks gedaan, kijk, alle spullen er nog in![]()
We weten inmiddels hoe slap de Febo met z'n eigen regels omgaat, er gaat dus helemaal niets gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |