abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53565950
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:00 schreef riri het volgende:
Huub heeft zelfs vaak gezegd dat zelfs als zijn pot geld helemaal leeg was hij nog door zou spelen...voor niets,nou,die houdt dus echt van het programma en het hele concept en doet het meest voor de streamers...de rest zit er alleen maar voor het snelle geld,behalve Lieke dan een beetje...die is ook niet zo op geld en luxe....de rest wel
En dat geloof ik nou net niet. Ik geloof niet en wel van niemand dat ze daar zitten voor een paar kinkers, of omdat ze het zo leuk vinden. Is dat wel zo dan ben je niet goed snik in mijn ogen. Maar nogmaal dat is mijn mening, ik weet dat ik heel tegendraads ben hier, maar ik denk er wel zo.
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:17:04 #102
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53565952
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:11 schreef riri het volgende:

[..]

Dat is heel erg waar...Jaap heeft spelers die NIX zijn een heel groot podium gegeven waardoor ze het niveau van het programma naar beneden konden halen....Jaap is in wezen de schuld ervan dat het spel zo vast is komen te zitten en van een heel slechte straatkwaliteit is geworden....
Dat het spel vastzit, is al heel lang zo.
Daarom is het goed dat Brian morgen 8 uur naar huis mag en Huub vanavond naar de VOLfandag mag!

Er moet beweging in het spel komen en ik ben benieuwd of Nadia het gaat trekken dat Dennis straks wordt uitgebokt door Brian. De familie Kubatz een beetje inschattend, hebben ze Brian veel te vertellen over Jaap, Dennis en Nadia.
Misschien gaat zelfs Amanda anders tegen Nadia en Dennis aankijken.
Ik hoop dat door deze uitjes, de verhoudingen lekker door elkaar gegooid worden.

In gedachten zie ik Brian boos worden als Nadia en Amanda doorgaan met hun "girltalk", hij zal het wel verbieden
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_53565997
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:13 schreef coldstar het volgende:
Ik ben het met al deze argumenten niet eens, dat moet kunnen neem ik aan. Ten eerste als de finale door het SMSen beslist zal worden, gaat iedereen er maar klakkeloos van uit dat Huub zal winnen. Deze mening deel ik niet. Waarom zal er in een finale niet ineens heel erg veel g
smst kunnen worden voor elk andere bewoner? Vele mensen op Fok, Nowlive, zijn daar gewoon zo zeker van. Volgens mij kan je niet alles af laten hangen van die populairiteits poul. Dat Huub DGK gemaakt heeft, zoals hier beschreven wordt door iemand, en dat hij daarom moet winnen, deel ik niet. Ik vind dat Huub net zoveel rotzooi en trunis in dit programma gebracht heeft als alle andere.
Behalve treurnis en ellende draait alsnog het hele spel om hem. Kijk naar zijn tegenstanders. Die 5 hebben maar één tegenstander en dat is Huub. Ondertussen vergeten ze dat ook zij moeten strijden tegen elkaar want er kan er maar één de winnaar zijn. Maar nee, het hele spel draait en loopt vast op Huub.
Go hard or go home
pi_53566017
quote:
Thanks....

Misschien kunnen we beter een apart topic maken voor de familie Kubatz en daar die filmpjes in plaatsen waar Dennix en Nadia zo negatief over Amanda en Brian praten...zo hebben ze dan alle informatie bij elkaar en valt het niet weg in de COS
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_53566100
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:11 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

is allemaal waar maar het gaat om hoe nix aan deze info is gekomen
want de info over de zus van nix kreeg huub gewoon van nix
Dennis zei gisteravond tegen Huub dat hij de info had gekregen toen ze in de PcHooft waren te shoppen. Meerdere mensen zouden hem deze info toen toegeroepen hebben. Lijkt me sterk.. volgens mij liep hij daar al lang van te voren mee te dreigen richting Jaap.. "Ik weet iets van Huub en dan gaat hij 100% zeker weten helemaal flippen!"
Ook het niet willen toegeven dat hij de info niet mocht gebruiken maar het niet had gezegd uit 'respect' naar Huub toe
En dan nog.. Huub had het er al over gehad voordat Dennis in de villa kwam. Het is zeker niet iets om je voor te schamen, alleen uit respect voor zijn zus wilde Huub het er liever niet over hebben.
Er was gedreigd met een exit voor Dennis áls hij het er over zou hebben.. dat zal wel niet gebeuren.. maar een boete lijkt me hier toch wel op z'n plaats!
pi_53566174
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:19 schreef noekje het volgende:

[..]

Behalve treurnis en ellende draait alsnog het hele spel om hem. Kijk naar zijn tegenstanders. Die 5 hebben maar één tegenstander en dat is Huub. Ondertussen vergeten ze dat ook zij moeten strijden tegen elkaar want er kan er maar één de winnaar zijn. Maar nee, het hele spel draait en loopt vast op Huub.
Ja ik deel je mening, maar dat spel zit al die tijd al vast. Er zijn wat veranderingen gekomen alleen maar doordat bewoners zelf vertrokken zijn. Dat is nu het enig waar iedereen weer op wacht . Elkaar weer zoveel mogelijk treiteren, voor alles wat mooi en lelijk is uit maken, en dan maar weer wachten wie de langste adem heeft. Volgens vele hier moeten we Huub en Lieke daar zoveel mogelijk in ontzien en de rest moet het accepteren, omdat het bij dit spel hoort.
pi_53566179
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 02:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gadver ...... dacht ik juist dat het een grapje van Dennix was, hij ligt nu echt z'n anusje te strelen .....
is daar een filmpje van
pi_53566271
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:26 schreef coldstar het volgende:

[..]

Ja ik deel je mening, maar dat spel zit al die tijd al vast. Er zijn wat veranderingen gekomen alleen maar doordat bewoners zelf vertrokken zijn. Dat is nu het enig waar iedereen weer op wacht . Elkaar weer zoveel mogelijk treiteren, voor alles wat mooi en lelijk is uit maken, en dan maar weer wachten wie de langste adem heeft. Volgens vele hier moeten we Huub en Lieke daar zoveel mogelijk in ontzien en de rest moet het accepteren, omdat het bij dit spel hoort.
Ik heb zelfs weleens gepleit dat Huub op moest stappen omdat het spel dan misschien eens gespeeld ging worden. Toen bedacht ik me opeens de streams die er waren toen Huub er niet was. Dat was dan geen ellende meer maar wel een doffe treurnis. Men deed toen helemaal niks meer.
Het treiteren vind ik zelf walgelijk. Ik houd van strategische moves. In de tijd van Bart, NL en Huub werd het spel meer gespeeld dan nu. Alles lag open. Dekkingen konden veranderd worden binnen een dag.
Stelletjes zijn ook funest voor het spel overigens.
Go hard or go home
pi_53566301
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:26 schreef avonne het volgende:

[..]

is daar een filmpje van
Jezus Avonne!
Go hard or go home
pi_53566396
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:24 schreef Clank het volgende:

[..]

Dennis zei gisteravond tegen Huub dat hij de info had gekregen toen ze in de PcHooft waren te shoppen. Meerdere mensen zouden hem deze info toen toegeroepen hebben. Lijkt me sterk.. volgens mij liep hij daar al lang van te voren mee te dreigen richting Jaap.. "Ik weet iets van Huub en dan gaat hij 100% zeker weten helemaal flippen!"
Ook het niet willen toegeven dat hij de info niet mocht gebruiken maar het niet had gezegd uit 'respect' naar Huub toe
En dan nog.. Huub had het er al over gehad voordat Dennis in de villa kwam. Het is zeker niet iets om je voor te schamen, alleen uit respect voor zijn zus wilde Huub het er liever niet over hebben.
Er was gedreigd met een exit voor Dennis áls hij het er over zou hebben.. dat zal wel niet gebeuren.. maar een boete lijkt me hier toch wel op z'n plaats!
Je hebt wel gelijk...er is uitdrukkelijk gezegd van achter tegen dennix dat hij deze info niet mocht gebruiken....
en gisteren deed hij dat wel aan die tafel
pi_53566403
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:35 schreef riri het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk...er is uitdrukkelijk gezegd van achter tegen dennix dat hij deze info niet mocht gebruiken....
en gisteren deed hij dat wel aan die tafel
Jaap deed dat.
Go hard or go home
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:38:10 #112
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53566466
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:30 schreef noekje het volgende:

[..]

Knip
Stelletjes zijn ook funest voor het spel overigens.
Wie laat zijn partner als eerste los?

Zoals het nu in elkaar steekt gaat niemand nergens. De eerstvolgende zou misschien Jaap kunnen zijn, hij heeft gisteravond een behoorlijke nederlaag geleden!

En dan........?
Zitten we met 3 stelletjes, waarvan er 2 een paar keer per dag konijnen, gezellig
Er zullen dan dus echt andere spelelementen ingebracht moeten worden en wel zo, dat iedereen een gelijke kans maakt om te winnen, das geen makkelijke opgave.
pi_53566484
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:35 schreef noekje het volgende:

[..]

Jaap deed dat.
Even niet opgelet ofzo, maar wat is die info dan ?
pi_53566486
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:31 schreef noekje het volgende:

[..]

Jezus Avonne!
nou.... misschien valt er nog een leuke ansichtkaart van te maken door onze lieve dgk_fan?
pi_53566504
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:19 schreef noekje het volgende:
Als het aan Huub ligt niet, maargoed, de rest snapt er niets van en hebben last van het HOS-virus
pi_53566508
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:35 schreef noekje het volgende:

[..]

Jaap deed dat.
dennix begon toch met de inleiding daarover?....so what...Dennix zat over de tafel te schreeuwen dat iedereen in de PCHooft dat hard tegen hem had lopen roepen
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:42:16 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53566578
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:39 schreef riri het volgende:

dennix begon toch met de inleiding daarover?....so what...Dennix riep over de tafel te schreeuwen dat iedereen in de PCHooft dat hard tegen hem had lopen roepen
Alsof men op de PC Hoofft A) massaal Dennis herkent en B) massaal zo into DGK is dat ze van de hoed en de rand weten over de zus van een van de bewoners .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_53566638
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:39 schreef riri het volgende:

[..]

dennix begon toch met de inleiding daarover?....so what...Dennix zat over de tafel te schreeuwen dat iedereen in de PCHooft dat hard tegen hem had lopen roepen
Nee, Dennis begon niet. Dat was echt Jaap. Huub zei iets over Cora waardoor Jaap getriggerd werd. Soort van Brian/adres Cora moment. Nadia ging er toen ook op door en Dennis sprong daar weer op in.
Dennis heeft dat wel geschreeuwd maar is niet degene die de regel aan zijn laars lapte. Dat was toch echt die dikke martelaar die later in tranen was om het onrecht wat hem aangedaan was door de redactie.
Go hard or go home
pi_53566673
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Alsof men op de PC Hoofft A) massaal Dennis herkent en B) massaal zo into DGK is dat ze van de hoed en de rand weten over de zus van een van de bewoners .
Precies...hij heeft het van iemand gehoord en wou het gebruiken tegen huub...van achter mocht hij deze info niet gebruiken en gisteren heeft hij dat wel gedaan
pi_53566683
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

nix liegt
en de redactie weet dat ook

er stond een exit op het gebruik van deze info
briefje voor miljonair nix vandaag ?
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 13:47:05 #121
135305 beequeen
Lost.
pi_53566687
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:26 schreef avonne het volgende:

[..]

is daar een filmpje van

Nee, wel een cap.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53566706
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:44 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee, Dennis begon niet. Dat was echt Jaap. Huub zei iets over Cora waardoor Jaap getriggerd werd. Soort van Brian/adres Cora moment. Nadia ging er toen ook op door en Dennis sprong daar weer op in.
Dennis heeft dat wel geschreeuwd maar is niet degene die de regel aan zijn laars lapte. Dat was toch echt die dikke martelaar die later in tranen was om het onrecht wat hem aangedaan was door de redactie.
Maakt in mijn ogen niet uit wie er begon...hij deed er wel aan mee en schreeuwde er zelfs hard over...ok heeft hij het onderling tussen de bewoners doorverteld
pi_53566713
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:38 schreef avonne het volgende:

[..]

nou.... misschien valt er nog een leuke ansichtkaart van te maken door onze lieve dgk_fan?
In dat geval kun je het beste mijn cap gebruiken. De tijd daarna ging hij verder door met z'n middelvinger z'n sterretje te masseren. Door de glinstering van z'n ring zag je de vinger goed bewegen, maar op een cap zie je dat niet.
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:48:45 #124
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53566724
Dennis en Nadia liggen weer flink te klatsen!
pi_53566748
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')