abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53565950
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:00 schreef riri het volgende:
Huub heeft zelfs vaak gezegd dat zelfs als zijn pot geld helemaal leeg was hij nog door zou spelen...voor niets,nou,die houdt dus echt van het programma en het hele concept en doet het meest voor de streamers...de rest zit er alleen maar voor het snelle geld,behalve Lieke dan een beetje...die is ook niet zo op geld en luxe....de rest wel
En dat geloof ik nou net niet. Ik geloof niet en wel van niemand dat ze daar zitten voor een paar kinkers, of omdat ze het zo leuk vinden. Is dat wel zo dan ben je niet goed snik in mijn ogen. Maar nogmaal dat is mijn mening, ik weet dat ik heel tegendraads ben hier, maar ik denk er wel zo.
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:17:04 #102
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53565952
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:11 schreef riri het volgende:

[..]

Dat is heel erg waar...Jaap heeft spelers die NIX zijn een heel groot podium gegeven waardoor ze het niveau van het programma naar beneden konden halen....Jaap is in wezen de schuld ervan dat het spel zo vast is komen te zitten en van een heel slechte straatkwaliteit is geworden....
Dat het spel vastzit, is al heel lang zo.
Daarom is het goed dat Brian morgen 8 uur naar huis mag en Huub vanavond naar de VOLfandag mag!

Er moet beweging in het spel komen en ik ben benieuwd of Nadia het gaat trekken dat Dennis straks wordt uitgebokt door Brian. De familie Kubatz een beetje inschattend, hebben ze Brian veel te vertellen over Jaap, Dennis en Nadia.
Misschien gaat zelfs Amanda anders tegen Nadia en Dennis aankijken.
Ik hoop dat door deze uitjes, de verhoudingen lekker door elkaar gegooid worden.

In gedachten zie ik Brian boos worden als Nadia en Amanda doorgaan met hun "girltalk", hij zal het wel verbieden
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_53565997
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:13 schreef coldstar het volgende:
Ik ben het met al deze argumenten niet eens, dat moet kunnen neem ik aan. Ten eerste als de finale door het SMSen beslist zal worden, gaat iedereen er maar klakkeloos van uit dat Huub zal winnen. Deze mening deel ik niet. Waarom zal er in een finale niet ineens heel erg veel g
smst kunnen worden voor elk andere bewoner? Vele mensen op Fok, Nowlive, zijn daar gewoon zo zeker van. Volgens mij kan je niet alles af laten hangen van die populairiteits poul. Dat Huub DGK gemaakt heeft, zoals hier beschreven wordt door iemand, en dat hij daarom moet winnen, deel ik niet. Ik vind dat Huub net zoveel rotzooi en trunis in dit programma gebracht heeft als alle andere.
Behalve treurnis en ellende draait alsnog het hele spel om hem. Kijk naar zijn tegenstanders. Die 5 hebben maar één tegenstander en dat is Huub. Ondertussen vergeten ze dat ook zij moeten strijden tegen elkaar want er kan er maar één de winnaar zijn. Maar nee, het hele spel draait en loopt vast op Huub.
Go hard or go home
pi_53566017
quote:
Thanks....

Misschien kunnen we beter een apart topic maken voor de familie Kubatz en daar die filmpjes in plaatsen waar Dennix en Nadia zo negatief over Amanda en Brian praten...zo hebben ze dan alle informatie bij elkaar en valt het niet weg in de COS
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_53566100
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:11 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

is allemaal waar maar het gaat om hoe nix aan deze info is gekomen
want de info over de zus van nix kreeg huub gewoon van nix
Dennis zei gisteravond tegen Huub dat hij de info had gekregen toen ze in de PcHooft waren te shoppen. Meerdere mensen zouden hem deze info toen toegeroepen hebben. Lijkt me sterk.. volgens mij liep hij daar al lang van te voren mee te dreigen richting Jaap.. "Ik weet iets van Huub en dan gaat hij 100% zeker weten helemaal flippen!"
Ook het niet willen toegeven dat hij de info niet mocht gebruiken maar het niet had gezegd uit 'respect' naar Huub toe
En dan nog.. Huub had het er al over gehad voordat Dennis in de villa kwam. Het is zeker niet iets om je voor te schamen, alleen uit respect voor zijn zus wilde Huub het er liever niet over hebben.
Er was gedreigd met een exit voor Dennis áls hij het er over zou hebben.. dat zal wel niet gebeuren.. maar een boete lijkt me hier toch wel op z'n plaats!
pi_53566174
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:19 schreef noekje het volgende:

[..]

Behalve treurnis en ellende draait alsnog het hele spel om hem. Kijk naar zijn tegenstanders. Die 5 hebben maar één tegenstander en dat is Huub. Ondertussen vergeten ze dat ook zij moeten strijden tegen elkaar want er kan er maar één de winnaar zijn. Maar nee, het hele spel draait en loopt vast op Huub.
Ja ik deel je mening, maar dat spel zit al die tijd al vast. Er zijn wat veranderingen gekomen alleen maar doordat bewoners zelf vertrokken zijn. Dat is nu het enig waar iedereen weer op wacht . Elkaar weer zoveel mogelijk treiteren, voor alles wat mooi en lelijk is uit maken, en dan maar weer wachten wie de langste adem heeft. Volgens vele hier moeten we Huub en Lieke daar zoveel mogelijk in ontzien en de rest moet het accepteren, omdat het bij dit spel hoort.
pi_53566179
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 02:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gadver ...... dacht ik juist dat het een grapje van Dennix was, hij ligt nu echt z'n anusje te strelen .....
is daar een filmpje van
pi_53566271
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:26 schreef coldstar het volgende:

[..]

Ja ik deel je mening, maar dat spel zit al die tijd al vast. Er zijn wat veranderingen gekomen alleen maar doordat bewoners zelf vertrokken zijn. Dat is nu het enig waar iedereen weer op wacht . Elkaar weer zoveel mogelijk treiteren, voor alles wat mooi en lelijk is uit maken, en dan maar weer wachten wie de langste adem heeft. Volgens vele hier moeten we Huub en Lieke daar zoveel mogelijk in ontzien en de rest moet het accepteren, omdat het bij dit spel hoort.
Ik heb zelfs weleens gepleit dat Huub op moest stappen omdat het spel dan misschien eens gespeeld ging worden. Toen bedacht ik me opeens de streams die er waren toen Huub er niet was. Dat was dan geen ellende meer maar wel een doffe treurnis. Men deed toen helemaal niks meer.
Het treiteren vind ik zelf walgelijk. Ik houd van strategische moves. In de tijd van Bart, NL en Huub werd het spel meer gespeeld dan nu. Alles lag open. Dekkingen konden veranderd worden binnen een dag.
Stelletjes zijn ook funest voor het spel overigens.
Go hard or go home
pi_53566301
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:26 schreef avonne het volgende:

[..]

is daar een filmpje van
Jezus Avonne!
Go hard or go home
pi_53566396
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:24 schreef Clank het volgende:

[..]

Dennis zei gisteravond tegen Huub dat hij de info had gekregen toen ze in de PcHooft waren te shoppen. Meerdere mensen zouden hem deze info toen toegeroepen hebben. Lijkt me sterk.. volgens mij liep hij daar al lang van te voren mee te dreigen richting Jaap.. "Ik weet iets van Huub en dan gaat hij 100% zeker weten helemaal flippen!"
Ook het niet willen toegeven dat hij de info niet mocht gebruiken maar het niet had gezegd uit 'respect' naar Huub toe
En dan nog.. Huub had het er al over gehad voordat Dennis in de villa kwam. Het is zeker niet iets om je voor te schamen, alleen uit respect voor zijn zus wilde Huub het er liever niet over hebben.
Er was gedreigd met een exit voor Dennis áls hij het er over zou hebben.. dat zal wel niet gebeuren.. maar een boete lijkt me hier toch wel op z'n plaats!
Je hebt wel gelijk...er is uitdrukkelijk gezegd van achter tegen dennix dat hij deze info niet mocht gebruiken....
en gisteren deed hij dat wel aan die tafel
pi_53566403
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:35 schreef riri het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk...er is uitdrukkelijk gezegd van achter tegen dennix dat hij deze info niet mocht gebruiken....
en gisteren deed hij dat wel aan die tafel
Jaap deed dat.
Go hard or go home
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:38:10 #112
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53566466
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:30 schreef noekje het volgende:

[..]

Knip
Stelletjes zijn ook funest voor het spel overigens.
Wie laat zijn partner als eerste los?

Zoals het nu in elkaar steekt gaat niemand nergens. De eerstvolgende zou misschien Jaap kunnen zijn, hij heeft gisteravond een behoorlijke nederlaag geleden!

En dan........?
Zitten we met 3 stelletjes, waarvan er 2 een paar keer per dag konijnen, gezellig
Er zullen dan dus echt andere spelelementen ingebracht moeten worden en wel zo, dat iedereen een gelijke kans maakt om te winnen, das geen makkelijke opgave.
pi_53566484
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:35 schreef noekje het volgende:

[..]

Jaap deed dat.
Even niet opgelet ofzo, maar wat is die info dan ?
pi_53566486
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:31 schreef noekje het volgende:

[..]

Jezus Avonne!
nou.... misschien valt er nog een leuke ansichtkaart van te maken door onze lieve dgk_fan?
pi_53566504
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:19 schreef noekje het volgende:
Als het aan Huub ligt niet, maargoed, de rest snapt er niets van en hebben last van het HOS-virus
pi_53566508
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:35 schreef noekje het volgende:

[..]

Jaap deed dat.
dennix begon toch met de inleiding daarover?....so what...Dennix zat over de tafel te schreeuwen dat iedereen in de PCHooft dat hard tegen hem had lopen roepen
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:42:16 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53566578
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:39 schreef riri het volgende:

dennix begon toch met de inleiding daarover?....so what...Dennix riep over de tafel te schreeuwen dat iedereen in de PCHooft dat hard tegen hem had lopen roepen
Alsof men op de PC Hoofft A) massaal Dennis herkent en B) massaal zo into DGK is dat ze van de hoed en de rand weten over de zus van een van de bewoners .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_53566638
quote:

[..]

dennix begon toch met de inleiding daarover?....so what...Dennix zat over de tafel te schreeuwen dat iedereen in de PCHooft dat hard tegen hem had lopen roepen
Nee, Dennis begon niet. Dat was echt Jaap. Huub zei iets over Cora waardoor Jaap getriggerd werd. Soort van Brian/adres Cora moment. Nadia ging er toen ook op door en Dennis sprong daar weer op in.
Dennis heeft dat wel geschreeuwd maar is niet degene die de regel aan zijn laars lapte. Dat was toch echt die dikke martelaar die later in tranen was om het onrecht wat hem aangedaan was door de redactie.
Go hard or go home
pi_53566673
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Alsof men op de PC Hoofft A) massaal Dennis herkent en B) massaal zo into DGK is dat ze van de hoed en de rand weten over de zus van een van de bewoners .
Precies...hij heeft het van iemand gehoord en wou het gebruiken tegen huub...van achter mocht hij deze info niet gebruiken en gisteren heeft hij dat wel gedaan
pi_53566683
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

nix liegt
en de redactie weet dat ook

er stond een exit op het gebruik van deze info
briefje voor miljonair nix vandaag ?
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 13:47:05 #121
135305 beequeen
Lost.
pi_53566687
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:26 schreef avonne het volgende:

[..]

is daar een filmpje van

Nee, wel een cap.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53566706
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:44 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee, Dennis begon niet. Dat was echt Jaap. Huub zei iets over Cora waardoor Jaap getriggerd werd. Soort van Brian/adres Cora moment. Nadia ging er toen ook op door en Dennis sprong daar weer op in.
Dennis heeft dat wel geschreeuwd maar is niet degene die de regel aan zijn laars lapte. Dat was toch echt die dikke martelaar die later in tranen was om het onrecht wat hem aangedaan was door de redactie.
Maakt in mijn ogen niet uit wie er begon...hij deed er wel aan mee en schreeuwde er zelfs hard over...ok heeft hij het onderling tussen de bewoners doorverteld
pi_53566713
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:38 schreef avonne het volgende:

[..]

nou.... misschien valt er nog een leuke ansichtkaart van te maken door onze lieve dgk_fan?
In dat geval kun je het beste mijn cap gebruiken. De tijd daarna ging hij verder door met z'n middelvinger z'n sterretje te masseren. Door de glinstering van z'n ring zag je de vinger goed bewegen, maar op een cap zie je dat niet.
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:48:45 #124
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53566724
Dennis en Nadia liggen weer flink te klatsen!
pi_53566748
pi_53566762
quote:

[..]

Als dat in de PC zo hard was geroepen, dan had Brian het ook moeten horen .......
Keep the Sunny Side Up
pi_53566765
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 13:50:06 #128
135305 beequeen
Lost.
pi_53566767
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:46 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

nix liegt

Die gaat van zijn stokkie als er een brief voor hem binnenkomt. Kan hij de ring van zijn opa weer kussen voor good luck.
― Mark Twain
pi_53566778
quote:

[..]

Maar Dennis had het wel al weer eerder genoemd toen hij met enige trots vertelde dat Natasia het gebruikt had tegen Huub.. misselijk ventje!!
pi_53566785
quote:

[..]

nix heeft deze info erin gebracht
maakt niet uit hoe het er uitkomt

jammer voor nix, vandaag naar huis lijkt me niet meer dan normaal
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:51:00 #131
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_53566787
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:

[..]

Die gaat van zijn stokkie als er een brief voor hem binnenkomt. Kan hij de ring van zijn opa weer kussen voor good luck.
Dan heeft hij toch nog 1 tvmoment weten te scoren! Laat maar komen, die brief!
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:51:13 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53566796
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:46 schreef Nomrc2 het volgende:
nix liegt

Als dat net zo'n wassen neus is als die brief van gisteren over de aanscherping van het verbod op het zitten aan persoonlijke spullen, waarna Brian en Dennis in Huub's spullen gingen neuzen, hoeven ze wat mij betreft daar geen papier aan te verspillen.
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:51:22 #133
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53566799
Brian legt Manny iets al fluisterend uit dat ze snapt - Ja, dat snap ik wel - hoor ik
pi_53566807
Zieke figuren..die doen echt niets anders...wat hebben die 2 het programma verknald...alleen al voortdurend die vieze geluiden te moeten aanhoren is een ramp...zo'n beetje elke streamer zet de beelden af waarop die 2 te zien zijn
pi_53566814
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

In dat geval kun je het beste mijn cap gebruiken. De tijd daarna ging hij verder door met z'n middelvinger z'n sterretje te masseren. Door de glinstering van z'n ring zag je de vinger goed bewegen, maar op een cap zie je dat niet.
pi_53566816
Gisteren na de ontslagronde. De spullen van Huub en Lieke.

† In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 13:52:45 #137
135305 beequeen
Lost.
pi_53566832
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:48 schreef Dark het volgende:
Dennis en Nadia liggen weer flink te klatsen!
Ik vind het meer een partij vrij worstelen en het lukt Dennix weer niet om er iets van te bakken. En dan die nepkreuntjes van Naad en hem man noemen.
― Mark Twain
pi_53566837
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 11:08 schreef riri het volgende:

[..]

eigenlijk intriest voor Jaap.....
als Huub daar bij had gezeten had hij echt tegen Jaap gezegd..."Jaap jongen...verlaag je niet zo,moet je kijken wat je doet"
Gisteravond zei Huub heel nadrukkelijk "Jaap, je kon het"
ipv zijn gebruikelijke "Jaap, je kan het"
pi_53566845
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:50 schreef Clank het volgende:

[..]

Maar Dennis had het wel al weer eerder genoemd toen hij met enige trots vertelde dat Natasia het gebruikt had tegen Huub.. misselijk ventje!!
en waarom gebruikte die bitch het ?
omdat nix het tig keer over stream heeft lopen brullen

weg met die dildo
pi_53566864
Leuk voor Huub dat hij vanavond naar de vol meeting mag.Ziet hij Ilona,Nena en Eric ook weer.Hoop dat hij ook veel info krijgt en Brian morgen ook.
pi_53566865
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:52 schreef Dreamboy het volgende:
Gisteren na de ontslagronde.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hé.. dit heb ik niet gezien!!
Dennis en Brian op zoek naar het tasje met kadootjes van Huub. Wat hij in zijn kast gezet had..
Deden ze er verder nog iets mee??
pi_53566872
pi_53566875
Als Nadia ooit kinderen krijgt zullen die blij zijn hun moeder zo te zien op het internet...kijk jongens....dit is nou jullie mamma
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:54:47 #144
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53566878
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als dat net zo'n wassen neus is als die brief van gisteren over de aanscherping van het verbod op het zitten aan persoonlijke spullen, waarna Brian en Dennis in Huub's spullen gingen neuzen, hoeven ze wat mij betreft daar geen papier aan te verspillen.
De snelheid waarmee Brian de kast van Huub in dook en het tasje eruit haalde, was bijna hilarisch!

Ook het omhooghouden en in de camera zeggen - Ik heb niks gedaan, kijk, alle spullen er nog in

We weten inmiddels hoe slap de Febo met z'n eigen regels omgaat, er gaat dus helemaal niets gebeuren.
pi_53566902
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:54 schreef rooie3 het volgende:
Leuk voor Huub dat hij vanavond naar de vol meeting mag.Ziet hij Ilona,Nena en Eric ook weer.Hoop dat hij ook veel info krijgt en Brian morgen ook.
Er is niet veel info wat Huub nog nodig heeft.. hij heeft de anderen redelijk goed in de gaten nu
pi_53566914
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:52 schreef avonne het volgende:

[..]

Gisteravond zei Huub heel nadrukkelijk "Jaap, je kon het"
ipv zijn gebruikelijke "Jaap, je kan het"
Jaap ontploft straks wel weer als hij weet dat Huub een fandag heeft.Dan is Japio weer zo jaloers.
pi_53566943
Nix zijn koppie
pi_53566944
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

je zal wel gelijk hebben
want ik heb de febo nog niet kunnen betrappen op enig rechtvaardigheidgevoel
pi_53566953
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:55 schreef Clank het volgende:

[..]

Er is niet veel info wat Huub nog nodig heeft.. hij heeft de anderen redelijk goed in de gaten nu
Alleen Jaap nog niet helemaal.Hij wil zelfs vandaag weer praten met hem.Als ik Huub was zou ik Jaap een paar dagen laten zwemmen en niks meer zeggen.Is de beste straf voor hem.
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:58:02 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53566965
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:54 schreef Dark het volgende:

De snelheid waarmee Brian de kast van Huub in dook en het tasje eruit haalde, was bijna hilarisch!

Ook het omhooghouden en in de camera zeggen - Ik heb niks gedaan, kijk, alle spullen er nog in

We weten inmiddels hoe slap de Febo met z'n eigen regels omgaat, er gaat dus helemaal niets gebeuren.
Misschien ging het allemaal wel zo snel dat de camera's het niet hebben kunnen registreren .
De FEBO is de zwakste schakel in het geheel. Een hele prestatie, met medespelers als Amanda en Dennis.
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:58:11 #151
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53566970
Lieke staat op en de wild bewegende tent van Dennis en Nadia staat meteen stil
pi_53567012
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:57 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Alleen Jaap nog niet helemaal.Hij wil zelfs vandaag weer praten met hem.Als ik Huub was zou ik Jaap een paar dagen laten zwemmen en niks meer zeggen.Is de beste straf voor hem.
ach jaap
wat kan ik zeggen
het enige wat me opvalt is dat sinds hij "normaal" doet, hij ernstig in war is
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:00:42 #153
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53567021
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien ging het allemaal wel zo snel dat de camera's het niet hebben kunnen registreren .
De FEBO is de zwakste schakel in het geheel. Een hele prestatie, met medespelers als Amanda en Dennis.
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 14:01:06 #154
135305 beequeen
Lost.
pi_53567033
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als DB het heeft kunnen cappen moet de FEBO het ook gezien hebben. Zie zijn post van 13.52 uur.
Kan natuurlijk ook in een onbewaakt ogenblik zijn gebeurd.
― Mark Twain
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:03:19 #155
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_53567078
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:58 schreef Dark het volgende:
Lieke staat op en de wild bewegende tent van Dennis en Nadia staat meteen stil
Mijn vader is een tovenaar, het is echt, het is heus, het is raar maar waar, een tita tovenaar, het is waar, het is waar, het is waar. Hij heeft het ook aan mij geleerd, maar soms gaat het wel wat verkeerd en gaat het niet zoals ik wil, dan doe ik dit en alles staat stil...

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 14:04:48 #156
135305 beequeen
Lost.
pi_53567097
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:03 schreef mazaru het volgende:

[..]

Mijn vader is een tovenaar, het is echt, het is heus, het is raar maar waar, een tita tovenaar, het is waar, het is waar, het is waar. Hij heeft het ook aan mij geleerd, maar soms gaat het wel wat verkeerd en gaat het niet zoals ik wil, dan doe ik dit en alles staat stil...

[afbeelding]
― Mark Twain
pi_53567099
quote:

[..]

Het shoppen moest allemaal snel snel gebeuren, er was vrijwel geen tijd, aldus Brian toen tegen Amanda. Maar hij en Dennis hadden wel uitgebreid de tijd om te luisteren wat de mensen allemaal zeiden. Ik geloof er geen moer van.
pi_53567102
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:55 schreef Clank het volgende:

[..]

Nadia nog niet. Volgens mij heeft Huub nog niet door wat voor een gewiekste leugenaar Nadia is.

Het gevaar is reeel dat Nadia closer wordt met Lieke en Huub en ze vervolgens een loer draait.
pi_53567144
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:

[..]

Als DB het heeft kunnen cappen moet de FEBO het ook gezien hebben. Zie zijn post van 13.52 uur.
Eigenlijk wel jammer dat Brian en Dennix niets hebben gevonden. Zou dat wel zo zijn geweest, hadden ze het natuurlijk meegenomen als trofee en bewijsstuk. Op dat moment was een enkel telefoontje van Huub genoeg geweest om ze aan de hoogste boom op te hangen .......
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:07:56 #160
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53567170
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat ik onbegrijpelijk vind, is dat er zulke lafbekken bij de Febo zitten.

Iedere keer opnieuw een brief naar binnen gooien met aangescherpte regels - die kunnen ze nog net bedenken - maar regels handhaven op opvolgen ho maar!

Waar zijn ze nou zo bang voor?
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 14:08:01 #161
135305 beequeen
Lost.
pi_53567173
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:05 schreef avonne het volgende:

[..]

Nadia nog niet. Volgens mij heeft Huub nog niet door wat voor een gewiekste leugenaar Nadia is.

Het gevaar is reeel dat Nadia closer wordt met Lieke en Huub en ze vervolgens een loer draait.
Mata Hari vormt idd een gevaar maar één foute move van haar en Huub heeft haar door.
― Mark Twain
pi_53567217
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:56 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Jaap ontploft straks wel weer als hij weet dat Huub een fandag heeft.Dan is Japio weer zo jaloers.
Volgende week mag Lieke haar trainingen elke week geven in Amersfoort....had je Dennix en Brian moeten horen toen ze dat opvingen...één en al jaloersheid
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 14:09:42 #163
135305 beequeen
Lost.
pi_53567221
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Eigenlijk wel jammer dat Brian en Dennix niets hebben gevonden. Zou dat wel zo zijn geweest, hadden ze het natuurlijk meegenomen als trofee en bewijsstuk. Op dat moment was een enkel telefoontje van Huub genoeg geweest om ze aan de hoogste boom op te hangen .......
Eerlijk gezegd weet ik niet eens waar ze naar op zoek waren, een of ander tasje, maar wat zat daar dan in?
― Mark Twain
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 14:10:48 #164
135305 beequeen
Lost.
pi_53567243
Brian woont voor de 3e keer vandaag Amanda uit.
― Mark Twain
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:11:25 #165
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_53567257
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Mata Hari vormt idd een gevaar maar één foute move van haar en Huub heeft haar door.
Ik zal t wel tegen m zeggen, als ik m te spreken krijg dan he vanavond
Ik zit er ook aan te denken om een boeterhamzakje hooi mee te nemen voor Brian. Kan Huub die mooi aan m geven
pi_53567264
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:09 schreef riri het volgende:

[..]

Volgende week mag Lieke haar trainingen elke week geven in Amersfoort....had je Dennix en Brian moeten horen toen ze dat opvingen...één en al jaloersheid
Las ik gisteren ook ergens, wat is dat precies en weten brian en amanda dit al (er is natuurlijk geen stemming geweest)?????
pi_53567272
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:04 schreef schatje het volgende:

[..]

Het shoppen moest allemaal snel snel gebeuren, er was vrijwel geen tijd, aldus Brian toen tegen Amanda. Maar hij en Dennis hadden wel uitgebreid de tijd om te luisteren wat de mensen allemaal zeiden. Ik geloof er geen moer van.
ik geloof ook niet dat veel mensen dat hebben gezegd...hooguit eentje...dennix dikt alles aan in zijn eigen droomwereldje
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 14:12:44 #168
135305 beequeen
Lost.
pi_53567273
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:11 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Ik zit er ook aan te denken om een boeterhamzakje hooi mee te nemen voor Brian. Kan Huub die mooi aan m geven
Strak plan, doen
― Mark Twain
pi_53567316
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd weet ik niet eens waar ze naar op zoek waren, een of ander tasje, maar wat zat daar dan in?
Helemaal precies weet ik het ook niet. Ze hadden het vermoeden dat Huub een kadootje had besteld voor Dennix, bedoeld om te geven bij de exit (na stemming) van Dennix. Dat kadootje wilden ze als trofee laten zien, om op die manier 'het grote verliezen' van Huub te onderstrepen.
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:15:26 #170
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53567329
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Heb ook geen idee wat in dat tasje zat/zit???

Huub had het tasje meegenomen naar de ontslagronde en toen bleek dat hij niet op de bank zou zitten bracht hij het tasje terug naar beneden en zette het in zijn kast.

Brian wist niet hoe snel hij naar beneden moest - na de ontslagronde - om Huub zijn kast open te maken en in het tasje te kijken.
Hij ontdekte zelf dat het niet koosjer was, wat hij aan het doen was en hield demonstratief het tasje omhoog, om te laten zien, dat hij niets gepikt had.

Huub zou eens met zijn vingers in zijn kast moeten zitten, dan was de villa te klein!
pi_53567334
pi_53567351
quote:

[..]

Werd dat gisteren bekend gemaakt ? Heb ik helemaal gemist, jammer.
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:18:28 #173
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53567389
quote:

[..]

Nog wel even - ZAK HOOI - op het zakje schrijven........ennuh, persoonlijk, voor Brian!
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 14:20:17 #174
135305 beequeen
Lost.
pi_53567430
quote:

[..]

Is dat al zeker dan? Ik dacht dat ze zei dat ze dat graag wilde, ik kan me vergissen hoor.
― Mark Twain
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:20:39 #175
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53567438
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:15 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
3x op een ochtend, Amanda zal wel weer buikpijn hebben vanavond.........
pi_53567443
Brian van de gouden KoHooi.
pi_53567549
ff ter info... stond op Nowlive

Ratna had toestemming gegeven om het naar buiten te brengen; omdat het anders zo'n vaag verhaal zou worden. Ik dacht al dat ik gisteravond Huub hoorde zeggen, dat zijn zus toestemming had gegeven.

Wil iedereen die me een berichtje en of email heeft gestuurd via deze topic van harte bedanken! Iedereen persoonlijk antwoorden is helaas niet mogelijk, anders zou het een dagtaak zijn. Kan mijn tijd dan aan mijn 3 kindjes spenderen!!! Dank voor jullie meeleven en lieve reactie's!!! Heb Huub via via inderdaad laten weten gooi het maar in de groep dan is het uit de wereld! Hij heeft het super gedaan!! Groet Ratna!
pi_53567677
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:25 schreef Desii het volgende:

Ratna had toestemming gegeven om het naar buiten te brengen; omdat het anders zo'n vaag verhaal zou worden. Ik dacht al dat ik gisteravond Huub hoorde zeggen, dat zijn zus toestemming had gegeven.

Wil iedereen die me een berichtje en of email heeft gestuurd via deze topic van harte bedanken! Iedereen persoonlijk antwoorden is helaas niet mogelijk, anders zou het een dagtaak zijn. Kan mijn tijd dan aan mijn 3 kindjes spenderen!!! Dank voor jullie meeleven en lieve reactie's!!! Heb Huub via via inderdaad laten weten gooi het maar in de groep dan is het uit de wereld! Hij heeft het super gedaan!! Groet Ratna!
Geweldigen reactie van de zus van Huub.
Eens te meer reden om Dennix een flinke sanctie te geven, die weet niet beter dan dat het huub zou kunnen schaden of kwaad zou kunnen maken.
Het is hem verteld op straffe van een exit mag dit niet gebruikt worden.
bovendien is het uitlokking.
Het is gewoon een smerige streek van een smerig ventje
pi_53567684
quote:

[..]

Wat Huub niet weet is dat Amanda hem een "' zak hooi" heeft genoemd en dat hem dat ontzettend dwars zat.

Zover Huub weet heeft alleen een fan dat gezegd, hooguit dat het de mening van het publiek is.
pi_53567707
quote:

[..]

Huub snapt tie toespelling niet... (zie zijn reactie op de fan, die zak hooi tegen Brian zei)

dus leg het hem wel ff uit, dat Amanda hem zo noemde
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 14:31:38 #181
135305 beequeen
Lost.
pi_53567708
quote:

Leuk dat ze zo'n berichtje plaatst, past helemaal in de lijn van hoe Huub en Ratna met elkaar omgaan.

En nogmaals, een exit voor Dennix, wat een achterbakse kwal.
― Mark Twain
pi_53567711
quote:

Mooie reactie van Ratna.

En ook heel mooi dat Dennis er niet meer over kan opscheppen. Daar zijn we ook weer van af.
pi_53567723
Wat voor trainingen zijn dat, die Lieke gaat geven?
pi_53567846
Heeft iedereen dit gezien?
De Stats van 1 jaar DGK-forum.
(reageren alleen in dat topic svp)
pi_53568023
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:38 schreef avonne het volgende:
Heeft iedereen dit gezien?
De Stats van 1 jaar DGK-forum.
(reageren alleen in dat topic svp)
En naast De Stats van 1 jaar DGK-forum zijn er ook de Kijkcijfers van 1 jaar DGK-TV
Keep the Sunny Side Up
pi_53568040
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:32 schreef avonne het volgende:
bekerkoppen
pi_53568042
Ik heb het hele topic gelezen, maar ik snap nog steeds niet over welke info jullie het hebben die Nix heeft gegeven/geroepen...
pi_53568067
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Leuk dat ze zo'n berichtje plaatst, past helemaal in de lijn van hoe Huub en Ratna met elkaar omgaan.

En nogmaals, een exit voor Dennix, wat een achterbakse kwal.
Hij heeft baxeil gehaald....
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 14:48:52 #189
135305 beequeen
Lost.
pi_53568075
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:47 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb het hele topic gelezen, maar ik snap nog steeds niet over welke info jullie het hebben die Nix heeft gegeven/geroepen...
Dat de zus van Huub, Ratna, 2 jaar geleden in een Blijf van mijn Lijfhuis heeft gezeten.
Jaap begon en Dennix vulde aan. Hij dreige er al weken mee.
― Mark Twain
pi_53568126
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat de zus van Huub, Ratna, 2 jaar geleden in een Blijf van mijn Lijfhuis heeft gezeten.
Jaap begon en Dennix vulde aan. Hij dreige er al weken mee.
Och, dus dat is 'de dodelijke info' waar Nix het al tijden over heeft.. Whahahaha, laat me niet lachen man.. Wat willen ze toch met dat soort info..... Kansloos weer dit
pi_53568144
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:47 schreef SiRojK het volgende:
Dat Huub z'n zus in een blijf van mijn lijf huis heeft gezeten omdat ze mishandeld werd door haar vriend. Dat is al een tijd geleden maar het was schijnbaar info die Dennis ergens heeft opgedaan en wilde gebruiken om Huub te pakken. Dit mocht niet van de redactie en het zou een exit voor Dennis zijn als hij het ging gebruiken. Dennis heeft dit toen wel in de villa gegooid. Natasia heeft dit ook nog even gebruikt tijdens haar bliksembezoek. Gisteren gooide Jaap het eruit en Dennis ging er stoer op door. Huub legde uit hoe het allemaal was gegaan op een hele rustige manier. Zus van Huub heeft hem dus ook toestemming gegeven om het te vertellen. Plan van Dennis mislukt en een niet consequente redactie zijn de uitkomsten.
Go hard or go home
pi_53568145
pi_53568157
De lichten zijn aan in de slaapkamer.
pi_53568165
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:32 schreef avonne het volgende:
?
pi_53568222
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:52 schreef avonne het volgende:

[..]

?
Iets met fitness.
pi_53568225
waarom dennix vandaag naar huis moet
maar durft de FEBO ?
quote:
Dennis heeft zojuist expliciet verteld dat hij het Natasia liet vertellen.
Ontzettend dom van Dennis want hij had de verdenking op Natasia kunnen laten.
Omdat hij zo graag de eer naar zichzelf terug wil trekken en bevestigd dat dit nieuws van hem afkomt hoort dit een exit te zijn
bron nowlive
pi_53568239
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:30 schreef Verida het volgende:

[..]

Geweldigen reactie van de zus van Huub.
Eens te meer reden om Dennix een flinke sanctie te geven, die weet niet beter dan dat het huub zou kunnen schaden of kwaad zou kunnen maken.
Het is hem verteld op straffe van een exit mag dit niet gebruikt worden.
bovendien is het uitlokking.
Het is gewoon een smerige streek van een smerig ventje
beste redactie,

Ik weet dat jullie dit lezen en neem aan dat dennis wel een sanctie gaat krijgen. Ik geef er de voorkeur aan deze sanctie uitgevoerd te zien om 16.00 uur vanmiddag. Kunnen jullie hiervoor zorgdragen?bij voorbaat dank!
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_53568275
Inderdaad redactie , als jullie nog iest van het programma willen redden dan gooien jullie Dingus eruit.
Komt er eindelijk weer wat beweging in het spel.
pi_53568302
De heerser van de kooi zit zijn krantje weer te lezen in bed.Man ga toch eens leveren luie flikker.
  zaterdag 29 september 2007 @ 15:06:05 #200
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_53568425
Brian vertelt Huub dat wat ik gisteren al te horen heb gekregen in een live-stream op de zaak
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')