Geweldigen reactie van de zus van Huub.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:25 schreef Desii het volgende:
ff ter info... stond op Nowlive
Ratna had toestemming gegeven om het naar buiten te brengen; omdat het anders zo'n vaag verhaal zou worden. Ik dacht al dat ik gisteravond Huub hoorde zeggen, dat zijn zus toestemming had gegeven.
Wil iedereen die me een berichtje en of email heeft gestuurd via deze topic van harte bedanken! Iedereen persoonlijk antwoorden is helaas niet mogelijk, anders zou het een dagtaak zijn. Kan mijn tijd dan aan mijn 3 kindjes spenderen!!! Dank voor jullie meeleven en lieve reactie's!!! Heb Huub via via inderdaad laten weten gooi het maar in de groep dan is het uit de wereld! Hij heeft het super gedaan!! Groet Ratna!
Wat Huub niet weet is dat Amanda hem een "' zak hooi" heeft genoemd en dat hem dat ontzettend dwars zat.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:11 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik zal t wel tegen m zeggen, als ik m te spreken krijg dan he vanavond
Ik zit er ook aan te denken om een boeterhamzakje hooi mee te nemen voor Brian. Kan Huub die mooi aan m geven![]()
Huub snapt tie toespelling niet... (zie zijn reactie op de fan, die zak hooi tegen Brian zei)quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:11 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik zal t wel tegen m zeggen, als ik m te spreken krijg dan he vanavond
Ik zit er ook aan te denken om een boeterhamzakje hooi mee te nemen voor Brian. Kan Huub die mooi aan m geven![]()
Leuk dat ze zo'n berichtje plaatst, past helemaal in de lijn van hoe Huub en Ratna met elkaar omgaan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:25 schreef Desii het volgende:
Ratna had toestemming gegeven om het naar buiten te brengen; omdat het anders zo'n vaag verhaal zou worden. Ik dacht al dat ik gisteravond Huub hoorde zeggen, dat zijn zus toestemming had gegeven.
Wil iedereen die me een berichtje en of email heeft gestuurd via deze topic van harte bedanken! Iedereen persoonlijk antwoorden is helaas niet mogelijk, anders zou het een dagtaak zijn. Kan mijn tijd dan aan mijn 3 kindjes spenderen!!! Dank voor jullie meeleven en lieve reactie's!!! Heb Huub via via inderdaad laten weten gooi het maar in de groep dan is het uit de wereld! Hij heeft het super gedaan!! Groet Ratna!
Mooie reactie van Ratna.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:25 schreef Desii het volgende:
En naast De Stats van 1 jaar DGK-forum zijn er ook de Kijkcijfers van 1 jaar DGK-TVquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:38 schreef avonne het volgende:
Heeft iedereen dit gezien?
De Stats van 1 jaar DGK-forum.
(reageren alleen in dat topic svp)
bekerkoppenquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:32 schreef avonne het volgende:
Wat voor trainingen zijn dat, die Lieke gaat geven?
Hij heeft baxeil gehaald....quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk dat ze zo'n berichtje plaatst, past helemaal in de lijn van hoe Huub en Ratna met elkaar omgaan.
En nogmaals, een exit voor Dennix, wat een achterbakse kwal.
Dat de zus van Huub, Ratna, 2 jaar geleden in een Blijf van mijn Lijfhuis heeft gezeten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:47 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb het hele topic gelezen, maar ik snap nog steeds niet over welke info jullie het hebben die Nix heeft gegeven/geroepen...
Och, dus dat is 'de dodelijke info' waar Nix het al tijden over heeft.. Whahahaha, laat me niet lachen man.. Wat willen ze toch met dat soort info..... Kansloos weer ditquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat de zus van Huub, Ratna, 2 jaar geleden in een Blijf van mijn Lijfhuis heeft gezeten.
Jaap begon en Dennix vulde aan. Hij dreige er al weken mee.
Dat Huub z'n zus in een blijf van mijn lijf huis heeft gezeten omdat ze mishandeld werd door haar vriend. Dat is al een tijd geleden maar het was schijnbaar info die Dennis ergens heeft opgedaan en wilde gebruiken om Huub te pakken. Dit mocht niet van de redactie en het zou een exit voor Dennis zijn als hij het ging gebruiken. Dennis heeft dit toen wel in de villa gegooid. Natasia heeft dit ook nog even gebruikt tijdens haar bliksembezoek. Gisteren gooide Jaap het eruit en Dennis ging er stoer op door. Huub legde uit hoe het allemaal was gegaan op een hele rustige manier. Zus van Huub heeft hem dus ook toestemming gegeven om het te vertellen. Plan van Dennis mislukt en een niet consequente redactie zijn de uitkomsten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:47 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb het hele topic gelezen, maar ik snap nog steeds niet over welke info jullie het hebben die Nix heeft gegeven/geroepen...
?quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:32 schreef avonne het volgende:
Wat voor trainingen zijn dat, die Lieke gaat geven?
bron nowlivequote:Dennis heeft zojuist expliciet verteld dat hij het Natasia liet vertellen.
Ontzettend dom van Dennis want hij had de verdenking op Natasia kunnen laten.
Omdat hij zo graag de eer naar zichzelf terug wil trekken en bevestigd dat dit nieuws van hem afkomt hoort dit een exit te zijn
beste redactie,quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Geweldigen reactie van de zus van Huub.
Eens te meer reden om Dennix een flinke sanctie te geven, die weet niet beter dan dat het huub zou kunnen schaden of kwaad zou kunnen maken.
Het is hem verteld op straffe van een exit mag dit niet gebruikt worden.
bovendien is het uitlokking.
Het is gewoon een smerige streek van een smerig ventje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |