abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53567443
Brian van de gouden KoHooi.
pi_53567549
ff ter info... stond op Nowlive

Ratna had toestemming gegeven om het naar buiten te brengen; omdat het anders zo'n vaag verhaal zou worden. Ik dacht al dat ik gisteravond Huub hoorde zeggen, dat zijn zus toestemming had gegeven.

Wil iedereen die me een berichtje en of email heeft gestuurd via deze topic van harte bedanken! Iedereen persoonlijk antwoorden is helaas niet mogelijk, anders zou het een dagtaak zijn. Kan mijn tijd dan aan mijn 3 kindjes spenderen!!! Dank voor jullie meeleven en lieve reactie's!!! Heb Huub via via inderdaad laten weten gooi het maar in de groep dan is het uit de wereld! Hij heeft het super gedaan!! Groet Ratna!
pi_53567677
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:25 schreef Desii het volgende:

Ratna had toestemming gegeven om het naar buiten te brengen; omdat het anders zo'n vaag verhaal zou worden. Ik dacht al dat ik gisteravond Huub hoorde zeggen, dat zijn zus toestemming had gegeven.

Wil iedereen die me een berichtje en of email heeft gestuurd via deze topic van harte bedanken! Iedereen persoonlijk antwoorden is helaas niet mogelijk, anders zou het een dagtaak zijn. Kan mijn tijd dan aan mijn 3 kindjes spenderen!!! Dank voor jullie meeleven en lieve reactie's!!! Heb Huub via via inderdaad laten weten gooi het maar in de groep dan is het uit de wereld! Hij heeft het super gedaan!! Groet Ratna!
Geweldigen reactie van de zus van Huub.
Eens te meer reden om Dennix een flinke sanctie te geven, die weet niet beter dan dat het huub zou kunnen schaden of kwaad zou kunnen maken.
Het is hem verteld op straffe van een exit mag dit niet gebruikt worden.
bovendien is het uitlokking.
Het is gewoon een smerige streek van een smerig ventje
pi_53567684
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:11 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Ik zal t wel tegen m zeggen, als ik m te spreken krijg dan he vanavond
Ik zit er ook aan te denken om een boeterhamzakje hooi mee te nemen voor Brian. Kan Huub die mooi aan m geven
Wat Huub niet weet is dat Amanda hem een "' zak hooi" heeft genoemd en dat hem dat ontzettend dwars zat.

Zover Huub weet heeft alleen een fan dat gezegd, hooguit dat het de mening van het publiek is.
pi_53567707
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:11 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Ik zal t wel tegen m zeggen, als ik m te spreken krijg dan he vanavond
Ik zit er ook aan te denken om een boeterhamzakje hooi mee te nemen voor Brian. Kan Huub die mooi aan m geven
Huub snapt tie toespelling niet... (zie zijn reactie op de fan, die zak hooi tegen Brian zei)

dus leg het hem wel ff uit, dat Amanda hem zo noemde
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 14:31:38 #181
135305 beequeen
Lost.
pi_53567708
quote:

Leuk dat ze zo'n berichtje plaatst, past helemaal in de lijn van hoe Huub en Ratna met elkaar omgaan.

En nogmaals, een exit voor Dennix, wat een achterbakse kwal.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53567711
quote:

Mooie reactie van Ratna.

En ook heel mooi dat Dennis er niet meer over kan opscheppen. Daar zijn we ook weer van af.
pi_53567723
Wat voor trainingen zijn dat, die Lieke gaat geven?
pi_53567846
Heeft iedereen dit gezien?
De Stats van 1 jaar DGK-forum.
(reageren alleen in dat topic svp)
pi_53568023
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:38 schreef avonne het volgende:
Heeft iedereen dit gezien?
De Stats van 1 jaar DGK-forum.
(reageren alleen in dat topic svp)
En naast De Stats van 1 jaar DGK-forum zijn er ook de Kijkcijfers van 1 jaar DGK-TV
Keep the Sunny Side Up
pi_53568040
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:32 schreef avonne het volgende:
bekerkoppen
pi_53568042
Ik heb het hele topic gelezen, maar ik snap nog steeds niet over welke info jullie het hebben die Nix heeft gegeven/geroepen...
pi_53568067
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Leuk dat ze zo'n berichtje plaatst, past helemaal in de lijn van hoe Huub en Ratna met elkaar omgaan.

En nogmaals, een exit voor Dennix, wat een achterbakse kwal.
Hij heeft baxeil gehaald....
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 14:48:52 #189
135305 beequeen
Lost.
pi_53568075
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:47 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb het hele topic gelezen, maar ik snap nog steeds niet over welke info jullie het hebben die Nix heeft gegeven/geroepen...
Dat de zus van Huub, Ratna, 2 jaar geleden in een Blijf van mijn Lijfhuis heeft gezeten.
Jaap begon en Dennix vulde aan. Hij dreige er al weken mee.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53568126
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat de zus van Huub, Ratna, 2 jaar geleden in een Blijf van mijn Lijfhuis heeft gezeten.
Jaap begon en Dennix vulde aan. Hij dreige er al weken mee.
Och, dus dat is 'de dodelijke info' waar Nix het al tijden over heeft.. Whahahaha, laat me niet lachen man.. Wat willen ze toch met dat soort info..... Kansloos weer dit
pi_53568144
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:47 schreef SiRojK het volgende:
Dat Huub z'n zus in een blijf van mijn lijf huis heeft gezeten omdat ze mishandeld werd door haar vriend. Dat is al een tijd geleden maar het was schijnbaar info die Dennis ergens heeft opgedaan en wilde gebruiken om Huub te pakken. Dit mocht niet van de redactie en het zou een exit voor Dennis zijn als hij het ging gebruiken. Dennis heeft dit toen wel in de villa gegooid. Natasia heeft dit ook nog even gebruikt tijdens haar bliksembezoek. Gisteren gooide Jaap het eruit en Dennis ging er stoer op door. Huub legde uit hoe het allemaal was gegaan op een hele rustige manier. Zus van Huub heeft hem dus ook toestemming gegeven om het te vertellen. Plan van Dennis mislukt en een niet consequente redactie zijn de uitkomsten.
Go hard or go home
pi_53568145
pi_53568157
De lichten zijn aan in de slaapkamer.
pi_53568165
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:32 schreef avonne het volgende:
?
pi_53568222
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:52 schreef avonne het volgende:

[..]

?
Iets met fitness.
pi_53568225
waarom dennix vandaag naar huis moet
maar durft de FEBO ?
quote:
Dennis heeft zojuist expliciet verteld dat hij het Natasia liet vertellen.
Ontzettend dom van Dennis want hij had de verdenking op Natasia kunnen laten.
Omdat hij zo graag de eer naar zichzelf terug wil trekken en bevestigd dat dit nieuws van hem afkomt hoort dit een exit te zijn
bron nowlive
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_53568239
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:30 schreef Verida het volgende:

[..]

Geweldigen reactie van de zus van Huub.
Eens te meer reden om Dennix een flinke sanctie te geven, die weet niet beter dan dat het huub zou kunnen schaden of kwaad zou kunnen maken.
Het is hem verteld op straffe van een exit mag dit niet gebruikt worden.
bovendien is het uitlokking.
Het is gewoon een smerige streek van een smerig ventje
beste redactie,

Ik weet dat jullie dit lezen en neem aan dat dennis wel een sanctie gaat krijgen. Ik geef er de voorkeur aan deze sanctie uitgevoerd te zien om 16.00 uur vanmiddag. Kunnen jullie hiervoor zorgdragen?bij voorbaat dank!
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_53568275
Inderdaad redactie , als jullie nog iest van het programma willen redden dan gooien jullie Dingus eruit.
Komt er eindelijk weer wat beweging in het spel.
pi_53568302
De heerser van de kooi zit zijn krantje weer te lezen in bed.Man ga toch eens leveren luie flikker.
  zaterdag 29 september 2007 @ 15:06:05 #200
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_53568425
Brian vertelt Huub dat wat ik gisteren al te horen heb gekregen in een live-stream op de zaak
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')