abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53566762
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:39 schreef riri het volgende:

[..]

dennix begon toch met de inleiding daarover?....so what...Dennix zat over de tafel te schreeuwen dat iedereen in de PCHooft dat hard tegen hem had lopen roepen
Als dat in de PC zo hard was geroepen, dan had Brian het ook moeten horen .......
Keep the Sunny Side Up
pi_53566765
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 13:50:06 #128
135305 beequeen
Lost.
pi_53566767
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:46 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

nix liegt
en de redactie weet dat ook

er stond een exit op het gebruik van deze info
briefje voor miljonair nix vandaag ?
Die gaat van zijn stokkie als er een brief voor hem binnenkomt. Kan hij de ring van zijn opa weer kussen voor good luck.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53566778
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:44 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee, Dennis begon niet. Dat was echt Jaap. Huub zei iets over Cora waardoor Jaap getriggerd werd. Soort van Brian/adres Cora moment. Nadia ging er toen ook op door en Dennis sprong daar weer op in.
Dennis heeft dat wel geschreeuwd maar is niet degene die de regel aan zijn laars lapte. Dat was toch echt die dikke martelaar die later in tranen was om het onrecht wat hem aangedaan was door de redactie.
Maar Dennis had het wel al weer eerder genoemd toen hij met enige trots vertelde dat Natasia het gebruikt had tegen Huub.. misselijk ventje!!
pi_53566785
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:44 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee, Dennis begon niet. Dat was echt Jaap. Huub zei iets over Cora waardoor Jaap getriggerd werd. Soort van Brian/adres Cora moment. Nadia ging er toen ook op door en Dennis sprong daar weer op in.
Dennis heeft dat wel geschreeuwd maar is niet degene die de regel aan zijn laars lapte. Dat was toch echt die dikke martelaar die later in tranen was om het onrecht wat hem aangedaan was door de redactie.
nix heeft deze info erin gebracht
maakt niet uit hoe het er uitkomt

jammer voor nix, vandaag naar huis lijkt me niet meer dan normaal
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:51:00 #131
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_53566787
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:

[..]

Die gaat van zijn stokkie als er een brief voor hem binnenkomt. Kan hij de ring van zijn opa weer kussen voor good luck.
Dan heeft hij toch nog 1 tvmoment weten te scoren! Laat maar komen, die brief!
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:51:13 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53566796
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:46 schreef Nomrc2 het volgende:
nix liegt
en de redactie weet dat ook

er stond een exit op het gebruik van deze info
briefje voor miljonair nix vandaag ?
Als dat net zo'n wassen neus is als die brief van gisteren over de aanscherping van het verbod op het zitten aan persoonlijke spullen, waarna Brian en Dennis in Huub's spullen gingen neuzen, hoeven ze wat mij betreft daar geen papier aan te verspillen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:51:22 #133
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53566799
Brian legt Manny iets al fluisterend uit dat ze snapt - Ja, dat snap ik wel - hoor ik
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_53566807
Zieke figuren..die doen echt niets anders...wat hebben die 2 het programma verknald...alleen al voortdurend die vieze geluiden te moeten aanhoren is een ramp...zo'n beetje elke streamer zet de beelden af waarop die 2 te zien zijn
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_53566814
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

In dat geval kun je het beste mijn cap gebruiken. De tijd daarna ging hij verder door met z'n middelvinger z'n sterretje te masseren. Door de glinstering van z'n ring zag je de vinger goed bewegen, maar op een cap zie je dat niet.
pi_53566816
Gisteren na de ontslagronde. De spullen van Huub en Lieke.

† In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 13:52:45 #137
135305 beequeen
Lost.
pi_53566832
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:48 schreef Dark het volgende:
Dennis en Nadia liggen weer flink te klatsen!
Ik vind het meer een partij vrij worstelen en het lukt Dennix weer niet om er iets van te bakken. En dan die nepkreuntjes van Naad en hem man noemen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53566837
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 11:08 schreef riri het volgende:

[..]

eigenlijk intriest voor Jaap.....
als Huub daar bij had gezeten had hij echt tegen Jaap gezegd..."Jaap jongen...verlaag je niet zo,moet je kijken wat je doet"
Gisteravond zei Huub heel nadrukkelijk "Jaap, je kon het"
ipv zijn gebruikelijke "Jaap, je kan het"
pi_53566845
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:50 schreef Clank het volgende:

[..]

Maar Dennis had het wel al weer eerder genoemd toen hij met enige trots vertelde dat Natasia het gebruikt had tegen Huub.. misselijk ventje!!
en waarom gebruikte die bitch het ?
omdat nix het tig keer over stream heeft lopen brullen

weg met die dildo
pi_53566864
Leuk voor Huub dat hij vanavond naar de vol meeting mag.Ziet hij Ilona,Nena en Eric ook weer.Hoop dat hij ook veel info krijgt en Brian morgen ook.
pi_53566865
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:52 schreef Dreamboy het volgende:
Gisteren na de ontslagronde.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hé.. dit heb ik niet gezien!!
Dennis en Brian op zoek naar het tasje met kadootjes van Huub. Wat hij in zijn kast gezet had..
Deden ze er verder nog iets mee??
pi_53566872
pi_53566875
Als Nadia ooit kinderen krijgt zullen die blij zijn hun moeder zo te zien op het internet...kijk jongens....dit is nou jullie mamma
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:54:47 #144
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53566878
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als dat net zo'n wassen neus is als die brief van gisteren over de aanscherping van het verbod op het zitten aan persoonlijke spullen, waarna Brian en Dennis in Huub's spullen gingen neuzen, hoeven ze wat mij betreft daar geen papier aan te verspillen.
De snelheid waarmee Brian de kast van Huub in dook en het tasje eruit haalde, was bijna hilarisch!

Ook het omhooghouden en in de camera zeggen - Ik heb niks gedaan, kijk, alle spullen er nog in

We weten inmiddels hoe slap de Febo met z'n eigen regels omgaat, er gaat dus helemaal niets gebeuren.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_53566902
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:54 schreef rooie3 het volgende:
Leuk voor Huub dat hij vanavond naar de vol meeting mag.Ziet hij Ilona,Nena en Eric ook weer.Hoop dat hij ook veel info krijgt en Brian morgen ook.
Er is niet veel info wat Huub nog nodig heeft.. hij heeft de anderen redelijk goed in de gaten nu
pi_53566914
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:52 schreef avonne het volgende:

[..]

Gisteravond zei Huub heel nadrukkelijk "Jaap, je kon het"
ipv zijn gebruikelijke "Jaap, je kan het"
Jaap ontploft straks wel weer als hij weet dat Huub een fandag heeft.Dan is Japio weer zo jaloers.
pi_53566943
Nix zijn koppie
pi_53566944
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

je zal wel gelijk hebben
want ik heb de febo nog niet kunnen betrappen op enig rechtvaardigheidgevoel
pi_53566953
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:55 schreef Clank het volgende:

[..]

Er is niet veel info wat Huub nog nodig heeft.. hij heeft de anderen redelijk goed in de gaten nu
Alleen Jaap nog niet helemaal.Hij wil zelfs vandaag weer praten met hem.Als ik Huub was zou ik Jaap een paar dagen laten zwemmen en niks meer zeggen.Is de beste straf voor hem.
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:58:02 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53566965
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:54 schreef Dark het volgende:

De snelheid waarmee Brian de kast van Huub in dook en het tasje eruit haalde, was bijna hilarisch!

Ook het omhooghouden en in de camera zeggen - Ik heb niks gedaan, kijk, alle spullen er nog in

We weten inmiddels hoe slap de Febo met z'n eigen regels omgaat, er gaat dus helemaal niets gebeuren.
Misschien ging het allemaal wel zo snel dat de camera's het niet hebben kunnen registreren .
De FEBO is de zwakste schakel in het geheel. Een hele prestatie, met medespelers als Amanda en Dennis.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')