ach jaapquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alleen Jaap nog niet helemaal.Hij wil zelfs vandaag weer praten met hem.Als ik Huub was zou ik Jaap een paar dagen laten zwemmen en niks meer zeggen.Is de beste straf voor hem.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien ging het allemaal wel zo snel dat de camera's het niet hebben kunnen registreren.
De FEBO is de zwakste schakel in het geheel. Een hele prestatie, met medespelers als Amanda en Dennis.
Als DB het heeft kunnen cappen moet de FEBO het ook gezien hebben. Zie zijn post van 13.52 uur.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien ging het allemaal wel zo snel dat de camera's het niet hebben kunnen registreren.
De FEBO is de zwakste schakel in het geheel. Een hele prestatie, met medespelers als Amanda en Dennis.
Mijn vader is een tovenaar, het is echt, het is heus, het is raar maar waar, een tita tovenaar, het is waar, het is waar, het is waar. Hij heeft het ook aan mij geleerd, maar soms gaat het wel wat verkeerd en gaat het niet zoals ik wil, dan doe ik dit en alles staat stil...quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:58 schreef Dark het volgende:
Lieke staat op en de wild bewegende tent van Dennis en Nadia staat meteen stil![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn vader is een tovenaar, het is echt, het is heus, het is raar maar waar, een tita tovenaar, het is waar, het is waar, het is waar. Hij heeft het ook aan mij geleerd, maar soms gaat het wel wat verkeerd en gaat het niet zoals ik wil, dan doe ik dit en alles staat stil...
[afbeelding]
Het shoppen moest allemaal snel snel gebeuren, er was vrijwel geen tijd, aldus Brian toen tegen Amanda. Maar hij en Dennis hadden wel uitgebreid de tijd om te luisteren wat de mensen allemaal zeiden. Ik geloof er geen moer van.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:39 schreef riri het volgende:
[..]
dennix begon toch met de inleiding daarover?....so what...Dennix zat over de tafel te schreeuwen dat iedereen in de PCHooft dat hard tegen hem had lopen roepen
Nadia nog niet. Volgens mij heeft Huub nog niet door wat voor een gewiekste leugenaar Nadia is.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Er is niet veel info wat Huub nog nodig heeft.. hij heeft de anderen redelijk goed in de gaten nu
Eigenlijk wel jammer dat Brian en Dennix niets hebben gevonden. Zou dat wel zo zijn geweest, hadden ze het natuurlijk meegenomen als trofee en bewijsstuk. Op dat moment was een enkel telefoontje van Huub genoeg geweest om ze aan de hoogste boom op te hangen .......quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als DB het heeft kunnen cappen moet de FEBO het ook gezien hebben. Zie zijn post van 13.52 uur.
Kan natuurlijk ook in een onbewaakt ogenblik zijn gebeurd.![]()
Wat ik onbegrijpelijk vind, is dat er zulke lafbekken bij de Febo zitten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als DB het heeft kunnen cappen moet de FEBO het ook gezien hebben. Zie zijn post van 13.52 uur.
Kan natuurlijk ook in een onbewaakt ogenblik zijn gebeurd.![]()
Mata Hari vormt idd een gevaar maar één foute move van haar en Huub heeft haar door.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Nadia nog niet. Volgens mij heeft Huub nog niet door wat voor een gewiekste leugenaar Nadia is.
Het gevaar is reeel dat Nadia closer wordt met Lieke en Huub en ze vervolgens een loer draait.
Volgende week mag Lieke haar trainingen elke week geven in Amersfoort....had je Dennix en Brian moeten horen toen ze dat opvingen...één en al jaloersheidquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap ontploft straks wel weer als hij weet dat Huub een fandag heeft.Dan is Japio weer zo jaloers.
Eerlijk gezegd weet ik niet eens waar ze naar op zoek waren, een of ander tasje, maar wat zat daar dan in?quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jammer dat Brian en Dennix niets hebben gevonden. Zou dat wel zo zijn geweest, hadden ze het natuurlijk meegenomen als trofee en bewijsstuk. Op dat moment was een enkel telefoontje van Huub genoeg geweest om ze aan de hoogste boom op te hangen .......
Ik zal t wel tegen m zeggen, als ik m te spreken krijg dan he vanavondquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mata Hari vormt idd een gevaar maar één foute move van haar en Huub heeft haar door.
Las ik gisteren ook ergens, wat is dat precies en weten brian en amanda dit al (er is natuurlijk geen stemming geweest)?????quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:09 schreef riri het volgende:
[..]
Volgende week mag Lieke haar trainingen elke week geven in Amersfoort....had je Dennix en Brian moeten horen toen ze dat opvingen...één en al jaloersheid
ik geloof ook niet dat veel mensen dat hebben gezegd...hooguit eentje...dennix dikt alles aan in zijn eigen droomwereldjequote:Op zaterdag 29 september 2007 14:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Het shoppen moest allemaal snel snel gebeuren, er was vrijwel geen tijd, aldus Brian toen tegen Amanda. Maar hij en Dennis hadden wel uitgebreid de tijd om te luisteren wat de mensen allemaal zeiden. Ik geloof er geen moer van.
Strak plan, doenquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:11 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik zal t wel tegen m zeggen, als ik m te spreken krijg dan he vanavond
Ik zit er ook aan te denken om een boeterhamzakje hooi mee te nemen voor Brian. Kan Huub die mooi aan m geven![]()
Helemaal precies weet ik het ook niet. Ze hadden het vermoeden dat Huub een kadootje had besteld voor Dennix, bedoeld om te geven bij de exit (na stemming) van Dennix. Dat kadootje wilden ze als trofee laten zien, om op die manier 'het grote verliezen' van Huub te onderstrepen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik niet eens waar ze naar op zoek waren, een of ander tasje, maar wat zat daar dan in?
Heb ook geen idee wat in dat tasje zat/zit???quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik niet eens waar ze naar op zoek waren, een of ander tasje, maar wat zat daar dan in?
Werd dat gisteren bekend gemaakt ? Heb ik helemaal gemist, jammer.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:09 schreef riri het volgende:
[..]
Volgende week mag Lieke haar trainingen elke week geven in Amersfoort....had je Dennix en Brian moeten horen toen ze dat opvingen...één en al jaloersheid
Nog wel even - ZAK HOOI - op het zakje schrijven........ennuh, persoonlijk, voor Brian!quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:11 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om een boeterhamzakje hooi mee te nemen voor Brian. Kan Huub die mooi aan m geven![]()
Is dat al zeker dan? Ik dacht dat ze zei dat ze dat graag wilde, ik kan me vergissen hoor.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:09 schreef riri het volgende:
[..]
3x op een ochtend, Amanda zal wel weer buikpijn hebben vanavond.........quote:
Geweldigen reactie van de zus van Huub.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:25 schreef Desii het volgende:
ff ter info... stond op Nowlive
Ratna had toestemming gegeven om het naar buiten te brengen; omdat het anders zo'n vaag verhaal zou worden. Ik dacht al dat ik gisteravond Huub hoorde zeggen, dat zijn zus toestemming had gegeven.
Wil iedereen die me een berichtje en of email heeft gestuurd via deze topic van harte bedanken! Iedereen persoonlijk antwoorden is helaas niet mogelijk, anders zou het een dagtaak zijn. Kan mijn tijd dan aan mijn 3 kindjes spenderen!!! Dank voor jullie meeleven en lieve reactie's!!! Heb Huub via via inderdaad laten weten gooi het maar in de groep dan is het uit de wereld! Hij heeft het super gedaan!! Groet Ratna!
Wat Huub niet weet is dat Amanda hem een "' zak hooi" heeft genoemd en dat hem dat ontzettend dwars zat.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:11 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Huub snapt tie toespelling niet... (zie zijn reactie op de fan, die zak hooi tegen Brian zei)quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:11 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Leuk dat ze zo'n berichtje plaatst, past helemaal in de lijn van hoe Huub en Ratna met elkaar omgaan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:25 schreef Desii het volgende:
Ratna had toestemming gegeven om het naar buiten te brengen; omdat het anders zo'n vaag verhaal zou worden. Ik dacht al dat ik gisteravond Huub hoorde zeggen, dat zijn zus toestemming had gegeven.
Wil iedereen die me een berichtje en of email heeft gestuurd via deze topic van harte bedanken! Iedereen persoonlijk antwoorden is helaas niet mogelijk, anders zou het een dagtaak zijn. Kan mijn tijd dan aan mijn 3 kindjes spenderen!!! Dank voor jullie meeleven en lieve reactie's!!! Heb Huub via via inderdaad laten weten gooi het maar in de groep dan is het uit de wereld! Hij heeft het super gedaan!! Groet Ratna!
Mooie reactie van Ratna.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:25 schreef Desii het volgende:
En naast De Stats van 1 jaar DGK-forum zijn er ook de Kijkcijfers van 1 jaar DGK-TVquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:38 schreef avonne het volgende:
Heeft iedereen dit gezien?
De Stats van 1 jaar DGK-forum.
(reageren alleen in dat topic svp)
bekerkoppenquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:32 schreef avonne het volgende:
Wat voor trainingen zijn dat, die Lieke gaat geven?
Hij heeft baxeil gehaald....quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk dat ze zo'n berichtje plaatst, past helemaal in de lijn van hoe Huub en Ratna met elkaar omgaan.
En nogmaals, een exit voor Dennix, wat een achterbakse kwal.
Dat de zus van Huub, Ratna, 2 jaar geleden in een Blijf van mijn Lijfhuis heeft gezeten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:47 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb het hele topic gelezen, maar ik snap nog steeds niet over welke info jullie het hebben die Nix heeft gegeven/geroepen...
Och, dus dat is 'de dodelijke info' waar Nix het al tijden over heeft.. Whahahaha, laat me niet lachen man.. Wat willen ze toch met dat soort info..... Kansloos weer ditquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat de zus van Huub, Ratna, 2 jaar geleden in een Blijf van mijn Lijfhuis heeft gezeten.
Jaap begon en Dennix vulde aan. Hij dreige er al weken mee.
Dat Huub z'n zus in een blijf van mijn lijf huis heeft gezeten omdat ze mishandeld werd door haar vriend. Dat is al een tijd geleden maar het was schijnbaar info die Dennis ergens heeft opgedaan en wilde gebruiken om Huub te pakken. Dit mocht niet van de redactie en het zou een exit voor Dennis zijn als hij het ging gebruiken. Dennis heeft dit toen wel in de villa gegooid. Natasia heeft dit ook nog even gebruikt tijdens haar bliksembezoek. Gisteren gooide Jaap het eruit en Dennis ging er stoer op door. Huub legde uit hoe het allemaal was gegaan op een hele rustige manier. Zus van Huub heeft hem dus ook toestemming gegeven om het te vertellen. Plan van Dennis mislukt en een niet consequente redactie zijn de uitkomsten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:47 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb het hele topic gelezen, maar ik snap nog steeds niet over welke info jullie het hebben die Nix heeft gegeven/geroepen...
?quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:32 schreef avonne het volgende:
Wat voor trainingen zijn dat, die Lieke gaat geven?
bron nowlivequote:Dennis heeft zojuist expliciet verteld dat hij het Natasia liet vertellen.
Ontzettend dom van Dennis want hij had de verdenking op Natasia kunnen laten.
Omdat hij zo graag de eer naar zichzelf terug wil trekken en bevestigd dat dit nieuws van hem afkomt hoort dit een exit te zijn
beste redactie,quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Geweldigen reactie van de zus van Huub.
Eens te meer reden om Dennix een flinke sanctie te geven, die weet niet beter dan dat het huub zou kunnen schaden of kwaad zou kunnen maken.
Het is hem verteld op straffe van een exit mag dit niet gebruikt worden.
bovendien is het uitlokking.
Het is gewoon een smerige streek van een smerig ventje
En dat is wat?quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:06 schreef chufi het volgende:
Brian vertelt Huub dat wat ik gisteren al te horen heb gekregen in een live-stream op de zaak
Dennis gaat maar op 1 moment De Villa uit................en dat is ALS LAATSTE en ALS WINNAAR !!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:55 schreef Nomrc2 het volgende:
waarom dennix vandaag naar huis moet
quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:12 schreef chufi het volgende:
Dat ik maandag een Duitse baas heb ipv een Franse
Ja dat las Brain in de krantquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is onderwerp van gesprek voor Brian?
Homoquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis gaat maar op 1 moment De Villa uit................en dat is ALS LAATSTE en ALS WINNAAR !!!![]()
Wat is een Testi?quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
De speaker heeft omgeroepen dat ze straks allemaal naar achetern moeten voor een Testi en er netjes uit moeten zien.
Amanda zit in haar rode ruitjes blouse.![]()
Een Testimonial waar je het een en ander over jezelf vertelt en wat er de afgelopen tijd gebeurde in dat hok.quote:
Mag je iets zeggen over dingen die ze uitzenden op tv.En dat plakken ze dan in de uitzending.quote:
Huh?quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:33 schreef bloodymary het volgende:
Testimonial.....? Ben je familie van Brian of zo?
Dat is een heel normaal woord en de wanabees korten het af, Testi dus, niks mee mis.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:37 schreef bloodymary het volgende:
Ja, gebruik gewoon een Nederlands woord. Brian (en de meesten in de cage) gebruiken de hele dag onnodig Engelse termen.
Dat gebruiken ze in de gouden kooi, zeur.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:37 schreef bloodymary het volgende:
Ja, gebruik gewoon een Nederlands woord. Brian (en de meesten in de cage) gebruiken de hele dag onnodig Engelse termen.
ehhh? nederlandse woorden zei je?quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:37 schreef bloodymary het volgende:
Uit de van Dale.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:41 schreef bloodymary het volgende:
Dat is echt geen Nederlands of vernederlandst woord hoor, kun je er geen Nederlands woord voor bedenken? Aanprijzende verklaring of zo, maar dan in 1 woord?
Da's pas erg als mensen ironie niet zien.....quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:41 schreef Kombucha het volgende:
[..]
ehhh? nederlandse woorden zei je?
Staat dat echt in de Dikke...? Nou, dan zal ik inderdaad wel hopeloos achter lopen, niks gezegd dan...quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Uit de van Dale.
![]()
tes·ti·mo·ni·al (de ~, ~s)
1 reclameboodschap waarin een prominente figuur van zijn voorkeur voor een bepaald artikel getuigt
ja daar zou ik het ook opgooien als ik jou wasquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:42 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Da's pas erg als mensen ironie niet zien.....![]()
Whatever...quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:41 schreef bloodymary het volgende:
Dat is echt geen Nederlands of vernederlandst woord hoor, kun je er geen Nederlands woord voor bedenken? Aanprijzende verklaring of zo, maar dan in 1 woord?
Amanda staat nu 'een soort van scrambled eggs' te maken.....quote:
Niet een paar dagen... gewoon kiks meer met hem te maken willen hebben.... Jaap was toch zo goed.... hij lon het toch allemaal wel zonder quizmaster Huub? Laat het hem dan lekker ook zelf maar uitzoeken. Of beter laat het besef tot beide doordringen dat Jaap's tijd geweest is. Huub moet nu maar om 1 ding denken. Lieke moet weggehouden worden bij Jaap.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alleen Jaap nog niet helemaal.Hij wil zelfs vandaag weer praten met hem.Als ik Huub was zou ik Jaap een paar dagen laten zwemmen en niks meer zeggen.Is de beste straf voor hem.
Ik moest hard lachen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Amanda staat nu 'een soort van scrambled eggs' te maken.....
Ik HAD honger, maar nu ik zo in die pan zit te staren![]()
Is ie bang voor krakers? Lijkt me sterk dat die grot van Amanda ooit langer dan 6 maanden heeft leegestaan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
Brian woont voor de 3e keer vandaag Amanda uit.![]()
Voor een kamper wel ja. No offence.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:49 schreef dgk_fan het volgende:
De Messias ziet er goed uit vandaag:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Is ie bang voor krakers? Lijkt me sterk dat die grot van Amanda ooit langer dan 6 maanden heeft leegestaan.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Is ie bang voor krakers? Lijkt me sterk dat die grot van Amanda ooit langer dan 6 maanden heeft leegestaan.
Zoals 9 van de 10 keer een roze blouse.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:54 schreef dgk_fan het volgende:
Ook mijnSkattie
loopt er vandaag, zoals altijd, weer oogverblindend bij:
[afbeelding]
Ik kan het mne ook nog precies herinneren. nix en Jaap stonden buiten te praten.... toeb vertelde nix heel stoer dat ie geweldige informatie had over Huub's zus. Er volgde al gauw eens treamlock en nix werd naar achteren geroepen. Of nix heeft meegedeeld dat het niet gebruik mocht worden stat me zo niet meer bij. Wel dat nix onzeker was om het te gebruiken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat Huub z'n zus in een blijf van mijn lijf huis heeft gezeten omdat ze mishandeld werd door haar vriend. Dat is al een tijd geleden maar het was schijnbaar info die Dennis ergens heeft opgedaan en wilde gebruiken om Huub te pakken. Dit mocht niet van de redactie en het zou een exit voor Dennis zijn als hij het ging gebruiken. Dennis heeft dit toen wel in de villa gegooid. Natasia heeft dit ook nog even gebruikt tijdens haar bliksembezoek. Gisteren gooide Jaap het eruit en Dennis ging er stoer op door. Huub legde uit hoe het allemaal was gegaan op een hele rustige manier. Zus van Huub heeft hem dus ook toestemming gegeven om het te vertellen. Plan van Dennis mislukt en een niet consequente redactie zijn de uitkomsten.
Volgens mij niet, des te harder komt het aan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:58 schreef noekje het volgende:
Amanda vraagt aan Huub waar die heen gaat?
Weten ze het helemaal niet?
Amanda misschien niet.. maar de anderen toch wel?quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:58 schreef noekje het volgende:
Amanda vraagt aan Huub waar die heen gaat?
Weten ze het helemaal niet?
Dat is dan ook typerend..... iedereen mag te lijden hebben onder het terreur van de vijf. Er wordt zo goed als nooit excuses gemaakt. Maar als die wannabees zelf ieis aangedaan wordt is de wereld te klein.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
Ach gut, Naad wil Kim gaan bellen, ze heeft een naar gevoel over gisteravond.
Dennix zegt dat ze niet moet doen, het was juist stoer.
Glibber de glibberr brrrrr....quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:49 schreef dgk_fan het volgende:
De Messias ziet er goed uit vandaag:
[afbeelding]
Joh, dat is alleen maar voor een stukje leuke tv. Nadia was gisteren een van de ergste bij dat bashen van Kim.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:06 schreef noekje het volgende:
Ik vind het goed van Nadia dat ze toegeeft dat ze fout zit.
Dennis doet nu heel vervelend vind ik.
Hij vond het wel vermakelijk dat Kim van het kastje naar de muur werd gestuurd en Naad en Amanda steeds een ander drankje vroegen, wat is het toch een lamlul.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:06 schreef noekje het volgende:
Oneerlijk ? Oneerlijk ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:03 schreef akveor het volgende:
Beetje oneerlijk dat Huub de villa mag verlaten om z'n fan ste bezoeken. En dat ook nog zonder en stemming. Affijn, als ik Huub was zou ik straks de andere wannabees toezwaaien en roepen dat ie naar z'n fans gaat om meer info te krijgen. Da's een mooie klap in het gezicht van Brian, Jaap en nix.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:10 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Oneerlijk ? Oneerlijk ?
Je weet niet wat je zegt.
Dat tuig gaat de villa maar in en uit om te " golfen" of de studio in om de artiest uit te hangen.
Worden er rijbewijzen gehaald en vlieglessen genomen.
Terwijl Huub kanj fluiten naar zijn toegezegde motorrijlessen .
Oneerlijk ?
Tjeesus waar heb jij gezeten.![]()
Het toont iig iets van fatsoen en die zag ik van de week ook na het Natasia-incident bij haar naar Lieke toe. Ik geloof niet dat mensen alleen maar slecht zijn. Op Natasia na dan...quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Joh, dat is alleen maar voor een stukje leuke tv. Nadia was gisteren een van de ergste bij dat bashen van Kim.
En dan niet een zozeer om problemen te maken over Kim's groupie gedrag, maar om Kim als een soort slaafje door de villa te jagen en te vernederen.![]()
nadia moet op het moment dat ze iets doet maar eens wat beter nadenken over wat ze zegtquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
Ach gut, Naad wil Kim gaan bellen, ze heeft een naar gevoel over gisteravond.
Dennix zegt dat ze niet moet doen, het was juist stoer.
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat Nadia ook in en in slecht is. Het is een enorme intrigante en ze weet precies waar ze mee bezig is en wanneer ze dat achterlijke babystemmetje op moet zetten. Ik vind het een walgelijk figuur.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Het toont iig iets van fatsoen en die zag ik van de week ook na het Natasia-incident bij haar naar Lieke toe. Ik geloof niet dat mensen alleen maar slecht zijn. Op Natasia na dan...
dat doet ze dus altijd zo...maar ondertussen heeft ze het wel gezegdquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:06 schreef noekje het volgende:
I rest my casequote:Op zaterdag 29 september 2007 16:10 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Oneerlijk ? Oneerlijk ?
Dat tuig gaat de villa maar in en uit om te " golfen" of de studio in om de artiest uit te hangen.
Oneerlijk ?
Wat niet wil zeggen dat ik bovenstaande punten wel eerlijk vind. Maar als ik tegenspeler zou zijn zou ik ernsting mijn bedenkingen hebben over een meeting van een tegenstander met z'n fans. Ik zou het eerlijker vinden wanneer ze gwoon aan de poort zouden staan en dat alle wannabees daarbij zouden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:10 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Oneerlijk ? Oneerlijk ?
Oneerlijk ?
Tjeesus waar heb jij gezeten.![]()
Dat is aan Kim om te beoordelen of excuses wel of niet helpen, niet aan een streamer, Noekje of een Riri.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:13 schreef riri het volgende:
[..]
op een gegeven moment helpen excuses niet meer
Dennix is achterbaks, hoop dat die in de gooit beland hierna.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:04 schreef noekje het volgende:
Nadia wil Kim bellen want ze zat fout. Kim ging met een rotgevoel weg en dat vindt ze niet leuk.
Nu vraagt ze of ze fout zat aan Dennis. Dennis zegt dat ze niet moet bellen.
Filequote:Op zaterdag 29 september 2007 16:19 schreef riri het volgende:
Brian en Amanda...gisteren 5 1/2 uur weggeweest naar de tandarts...werd er later gevraagd...wat moest de tandarts bij je doen?...niets...was Brian zijn antwoord
Over oneerlijkheid gesproken
5 1/2 uur naar een tandarts die niets bij je doet...je mag je afvragen waar die met zijn tweeen naar toe zijn geweest...in ieder geval niet naar de tandarts
Vergeet niet dat hij Amanda bij zich had.. Dat onverzorgde stinkwijf is een wandelende infectie man!quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:19 schreef riri het volgende:
Brian en Amanda...gisteren 5 1/2 uur weggeweest naar de tandarts...werd er later gevraagd...wat moest de tandarts bij je doen?...niets...was Brian zijn antwoord
5 1/2 uur naar een tandarts die niets bij je doet...je mag je afvragen waar die met zijn tweeen naar toe zijn geweest...in ieder geval niet naar de tandarts
zeker...maar kim is ook niet achterlijk of van gisteren..nadia ging gisteren ontzettend ver tegen kim en ook nog eens heel onterecht...quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is aan Kim om te beoordelen of excuses wel of niet helpen, niet aan een streamer, Noekje of een Riri.
mooie smoes maar klopt niets vanquote:
Dat ligt nog steeds op de verstopte plekquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:23 schreef StephanL het volgende:
Hoe staat het met het boek wat Kim heeft verstopt?
zullen ze nog niet gemist hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:23 schreef StephanL het volgende:
Hoe staat het met het boek wat Kim heeft verstopt?
Okquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:24 schreef riri het volgende:
[..]
Dat ligt nog steeds op de verstopte plek
Dat is nou jammer, dat ze het nog niet gemist hebben.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:24 schreef Verida het volgende:
[..]
zullen ze nog niet gemist hebben
Dat zou je wel denken inderdaad. Helemaal als ze zeggen dat de tandarts niets heeft gedaan..quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:19 schreef riri het volgende:
Dit maakt het vermoeden dat ze gisteren (niet alleen maar) naar de tandarts zijn geweest alleen maar groter.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
Cryptisch gesprek tussen Naad en Amanda.
Amanda: Ik wil je wat laten lezen
Naad leest een brief van Amanda.
Naad: Komt het wel weer goed?
Amanda: Ja, ik denk het wel.
Naad: Was je contactpersoon mee naar de tandarts?
Amanda: Nee, maar het wordt er in ieder geval een.
![]()
Misschien heeft ze haar moeder ontmoet, aangezien ze niets met DGK te maken wil hebben en Amanda de laatste tijd een beetje heimwee heeft. Zal me niets verbazen iig.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:36 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit maakt het vermoeden dat ze gisteren (niet alleen maar) naar de tandarts zijn geweest alleen maar groter.
Kan. Er hoefde dus niks aan Amanda's gebit gedaan te worden, maar ze moet wel over 6 weken terugkomen, dat zou kunnen betekenen dat het dan nog een keer kan, gisteren was dan 1 keer.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze haar moeder ontmoet, aangezien ze niets met DGK te maken wil hebben en Amanda de laatste tijd een beetje heimwee heeft. Zal me niets verbazen iig.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:41 schreef STAP01 het volgende:
VV:
16:00 - Paniek in de tent!
De Miljonairs kleden zich eindelijk eens een keer zoals een miljonair eruit zou moeten zien. Vandaag geen lage decolletés en te korte rokjes. Dennis trekt zijn mooiste pak aan en staat eindeloos lang voor de spiegel om zijn haar in model te kneden. Als final touch wil hij zijn dure horloge omdoen. Maar waar is het ding? Nerveus doorzoekt Dennis zijn kast. Niks! “Godverdomme!”, puft hij. Even later vindt hij zijn glimmende vriend terug. Hè, gelukkig maar. Waar is een man tegenwoordig zonder exclusieve accessoire?
Die lui sporen echt niet! Kijk Amanda met dr te korte rokje, tis net een straathoer. Nadia met dr te diepe decollete afgemaakt met een te truttig sjaaltje!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:39 schreef akveor het volgende:
BRON: DGK Site
16:00 - Paniek in de tent!
De Miljonairs kleden zich eindelijk eens een keer zoals een miljonair eruit zou moeten zien. Vandaag geen lage decolletés en te korte rokjes. Dennis trekt zijn mooiste pak aan en staat eindeloos lang voor de spiegel om zijn haar in model te kneden. Als final touch wil hij zijn dure horloge omdoen. Maar waar is het ding? Nerveus doorzoekt Dennis zijn kast. Niks! “Godverdomme!”, puft hij. Even later vindt hij zijn glimmende vriend terug. Hè, gelukkig maar. Waar is een man tegenwoordig zonder exclusieve accessoire?
nix?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:41 schreef Clank het volgende:
Wat zei Nadia nou... kut fans???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |