Amanda misschien niet.. maar de anderen toch wel?quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:58 schreef noekje het volgende:
Amanda vraagt aan Huub waar die heen gaat?
Weten ze het helemaal niet?
Dat is dan ook typerend..... iedereen mag te lijden hebben onder het terreur van de vijf. Er wordt zo goed als nooit excuses gemaakt. Maar als die wannabees zelf ieis aangedaan wordt is de wereld te klein.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
Ach gut, Naad wil Kim gaan bellen, ze heeft een naar gevoel over gisteravond.
Dennix zegt dat ze niet moet doen, het was juist stoer.
Glibber de glibberr brrrrr....quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:49 schreef dgk_fan het volgende:
De Messias ziet er goed uit vandaag:
[afbeelding]
Joh, dat is alleen maar voor een stukje leuke tv. Nadia was gisteren een van de ergste bij dat bashen van Kim.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:06 schreef noekje het volgende:
Ik vind het goed van Nadia dat ze toegeeft dat ze fout zit.
Dennis doet nu heel vervelend vind ik.
Hij vond het wel vermakelijk dat Kim van het kastje naar de muur werd gestuurd en Naad en Amanda steeds een ander drankje vroegen, wat is het toch een lamlul.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:06 schreef noekje het volgende:
Oneerlijk ? Oneerlijk ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:03 schreef akveor het volgende:
Beetje oneerlijk dat Huub de villa mag verlaten om z'n fan ste bezoeken. En dat ook nog zonder en stemming. Affijn, als ik Huub was zou ik straks de andere wannabees toezwaaien en roepen dat ie naar z'n fans gaat om meer info te krijgen. Da's een mooie klap in het gezicht van Brian, Jaap en nix.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:10 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Oneerlijk ? Oneerlijk ?
Je weet niet wat je zegt.
Dat tuig gaat de villa maar in en uit om te " golfen" of de studio in om de artiest uit te hangen.
Worden er rijbewijzen gehaald en vlieglessen genomen.
Terwijl Huub kanj fluiten naar zijn toegezegde motorrijlessen .
Oneerlijk ?
Tjeesus waar heb jij gezeten.![]()
Het toont iig iets van fatsoen en die zag ik van de week ook na het Natasia-incident bij haar naar Lieke toe. Ik geloof niet dat mensen alleen maar slecht zijn. Op Natasia na dan...quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Joh, dat is alleen maar voor een stukje leuke tv. Nadia was gisteren een van de ergste bij dat bashen van Kim.
En dan niet een zozeer om problemen te maken over Kim's groupie gedrag, maar om Kim als een soort slaafje door de villa te jagen en te vernederen.![]()
nadia moet op het moment dat ze iets doet maar eens wat beter nadenken over wat ze zegtquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
Ach gut, Naad wil Kim gaan bellen, ze heeft een naar gevoel over gisteravond.
Dennix zegt dat ze niet moet doen, het was juist stoer.
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat Nadia ook in en in slecht is. Het is een enorme intrigante en ze weet precies waar ze mee bezig is en wanneer ze dat achterlijke babystemmetje op moet zetten. Ik vind het een walgelijk figuur.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Het toont iig iets van fatsoen en die zag ik van de week ook na het Natasia-incident bij haar naar Lieke toe. Ik geloof niet dat mensen alleen maar slecht zijn. Op Natasia na dan...
dat doet ze dus altijd zo...maar ondertussen heeft ze het wel gezegdquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:06 schreef noekje het volgende:
I rest my casequote:Op zaterdag 29 september 2007 16:10 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Oneerlijk ? Oneerlijk ?
Dat tuig gaat de villa maar in en uit om te " golfen" of de studio in om de artiest uit te hangen.
Oneerlijk ?
Wat niet wil zeggen dat ik bovenstaande punten wel eerlijk vind. Maar als ik tegenspeler zou zijn zou ik ernsting mijn bedenkingen hebben over een meeting van een tegenstander met z'n fans. Ik zou het eerlijker vinden wanneer ze gwoon aan de poort zouden staan en dat alle wannabees daarbij zouden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:10 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Oneerlijk ? Oneerlijk ?
Oneerlijk ?
Tjeesus waar heb jij gezeten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |