Ja zo te horen aan Sylvia stonden er dus ook minder leuke dingen in over Amanda, jammer dat ze die niet te lezen krijgen danquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gaat over weekblad Party. Ik heb het zelf niet gelezen maar volgens mij heeft hij daar uitspraken gedaan dat hij buiten de Kooi nooit een relatie met Amanda zou hebben of willen, iets van die strekking.
Jaap heeft al vaak gezegd dat hij wil dat ze met zijn drieen overblijven in de finale...Jaap,Dennix en Nadia....familie van Brian moet dat ook weten als ze naar de streams kijkenquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:38 schreef schatje het volgende:
Hopelijk hoort Brian morgen tijdens die 8 uur ook het e.e.a. wat Dennis allemaal achter z'n rug om heeft lopen ouwehoeren.
En Nadia ookquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:38 schreef schatje het volgende:
Hopelijk hoort Brian morgen tijdens die 8 uur ook het e.e.a. wat Dennis allemaal achter z'n rug om heeft lopen ouwehoeren.
Lieke zal nooit Huub wegstemmenquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:15 schreef akveor het volgende:
NAV gisteren (een mooie streamavond) kan ik alleen nog maar hopen dat Lieke en Huub definitief hebben besloten niet meer met Jaap samen te spelen. Het grote gevaar, vind ik, dat Jaap dit zal doen en dan samen met Lieke Huub zal wegstemmen.
Ik geloof nooit dat Lieke van Huub in een finale kan winnen wanneer de kijker (mee) beslist. Sylvia zei het vrijdag ook heel duidelijk. Zij zou liever met Erik in de finale staan dan met Huub omdat Huub te populair is. Het is niet voor niets dat Lieke zo fanatiek heeft geprobeerd Jaap in hun kamp te krijgen. Huub doet het voor z'n ego en TV. Lieke om te winnen.quote:
Ze hebben haar defintief richting Huub geduwd. Maar of dat nog wat uitmaakt betwijfel ik. Ik vind Kim gisteren verbaal zwak en eerder timide. Ik betwijfel het of we Kim nog terugzien.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:18 schreef Prosac het volgende:
Ik zie net dat filmpje van "de 5" tegen Kim.
in en in triest. Kim weert zich goed, maar het enige wat ze willen horen is: "Ja Brian, lieve god, schat, messias, ik heb tegen jullie allemaal gelogen, ik trek partij voor Huub en Lieke"
die 5 trekken het heeeeeeeel slecht als iemand wat meer richting Lieke en Huub trekt. Zodra iemand juist tegen H&L lijkt te zijn, vinden ze diegene echt geweldig.
![]()
als er 4 overblijven wordt er niet meer weggestemd onder de bewoners denk ik...quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Lieke van Huub in een finale kan winnen wanneer de kijker (mee) beslist. Sylvia zei het vrijdag ook heel duidelijk. Zij zou liever met Erik in de finale staan dan met Huub omdat Huub te populair is. Het is niet voor niets dat Lieke zo fanatiek heeft geprobeerd Jaap in hun kamp te krijgen. Huub doet het voor z'n ego en TV. Lieke om te winnen.
hoe meer kim onder druk kwam te staan hoe beter ze werd...op het laatst stond ze goed haar mannetje,quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze hebben haar definitief richting Huub geduwd. Maar of dat nog wat uitmaakt betwijfel ik. Ik vind Kim gisteren verbaal zwak en eerder timide. Ik betwijfel het of we Kim nog terugzien.
maar ja de lol daarover zal kort zijn, want brian krijgt dat natuurlijk zondag te horenquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:32 schreef riri het volgende:
[..]
hoe meer kim onder druk kwam te staan hoe beter ze werd...op het laatst stond ze goed haar mannetje,
ze heeft in ieder geval die 5 goed door nu...brian moest ze sowieso al niet meer door al zijn leugens en verdraaiingen...nadia heeft gisteren ook haar ware aard laten zien naar Kim
Kim heeft nog even op het eind het boek van victoria beckham van amanda bij de paardenstal verstopt![]()
Thanks...alles bij elkaar zoeken wat die 2 hebben zitten te vertellen over Amanda en Brian....ook Nadia die negatieve dingen zegt over Amanda...hoop dat die ook ergens staanquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:31 schreef Dark het volgende:
Filmpjes van Dennis en Nadia over Brian.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=43998&sess=2832
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=43999&sess=2832
Voor de familie Kubatz..........even aan Brian laten zien morgen![]()
Zeg nooit,nooit. Als het om geld gaat, doen mensen rare dingen. Hebzucht en dollard tekens, doen mensen vaak anders besluiten als men wel denkt, of wil denken.quote:
Ik ga ookquote:Op zaterdag 29 september 2007 04:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goeie streams vanavond, Huub en Lieke waren weer TOP !!
Gaan er nog FOKkers morgen naar de VOL meeting in de Witte Bergen ??
Ik ga wel in ieder geval
zeg nooit nooit...quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:45 schreef coldstar het volgende:
De finale van DGK mag nooit en te nimmer eindigen op een publiekelijke SMS. Dat zou dan de meest oneerlijke stemming zijn die er ooit geweest is.
en proberen door te geven dat huub en lieke zoveel mogeljk wantrouwen moeten veroorzaken in die club van 5 en dat die 2 er voor moeten zorgen dat ze nergens een belangrijk gesprek voeren waar ze afgeluisterd kunnen wordenquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:44 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik ga ookben overgehaald door een vriendinnetje
Ik lees net op Ilona dr Hyves dat Nena, Eric en Lesley ook komen![]()
En waarom dan ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:45 schreef coldstar het volgende:
De finale van DGK mag nooit en te nimmer eindigen op een publiekelijke SMS. Dat zou dan de meest oneerlijke stemming zijn die er ooit geweest is.
Hoezo? DGK heeft toch ook veel geld verdient aan de populaire Huub. CP of de villa. Het principe blijft het gelijk. Iedereen kan een achterban opbouwen. En de kijkers zijn duidelijk in hun keuze. (Hoe zou dat nu komen?) In tegenstelling tot Huub is er bij de meeste van de vijf weinig affiniteit met het programa. Het gaat hen meer om korte termijn politiek. Een snelle fix om hun gezamelijk opgewekte haatgevoelens tevreden te stellen totaal niet denkend aan het belang van streamers/kijkers. En nu vind jij het oneerlijk dat de kijker beslist? Ik vind het meer gerechtigheid.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:45 schreef coldstar het volgende:
Omdat uiteraard Huub dan gaat winnen. Huub is de gouden kooi, nog steeds. Alles draait om Huub.quote:
Dan is Huub toch zeker ook de terechte winnaar?quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Omdat uiteraard Huub dan gaat winnen. Huub is de gouden kooi, nog steeds. Alles draait om Huub.
Absoluut!quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:58 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan is Huub toch zeker ook de terechte winnaar?
Ach de vijf is als een zeepbel uiteen gespat.... Er zullen misschien nog wat laatste stuiptrekkingen komen. Maar de kracht van Jaap is weg. Wat nix heeft gedaan staat voor mij gelijk aan het beledigen van nix zus door Huub. Het enige wat Huub doet is achteraf relativeren om tot inkeer te komen. nix durft geen enkele zwakte te laten zien maar deze nederlaag en die belachelijke speech van hem tijdens de ontslagronde zal zeker aan hem knagen. nix heeft nu goed door dat ie van goede huize moet komen wil ie het verbaal tegen Huub opnemen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:57 schreef Nomrc2 het volgende:
snap nog steeds waarom nix de villa nog niet uitgetrapt is
door z'n "privedetektive" achtige onderzoekjes en dus het schenden van z'n geheimhoudingsplicht is de info over de zus van huub de villa ingekomen
want denk maar niet dat tas deze info heeft van 1 zintje van huub bij het zwembad
nee het is wel duidelijk want hoevaak heeft niks geroepen van "ik heb info waar ik huub gek mee kan krijgen" plus het verhaaltje ?
en het feit dat nix daar later nog om zat te lachen in het kantoor ?
Ik snap redactie dat het wat moeilijk is om dit hard te maken maar vezin maar wat
die dildo heeft duidelijk de regels overtreden en verdient het niet meer om daar aanwezig te zijn
Huub is de grote winnaar, hoe je het ook wendt of keert. Toen Huub een weekje "op vakantie "was, zakte het hele boeltje in, streams waren buitengwoon saai, hij verdient het meeste voor Tien ivm de PoPo en komt het dichtst bij wat je eventueel een miljonair zou kunnen noemen, samen met Lieke.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Omdat uiteraard Huub dan gaat winnen. Huub is de gouden kooi, nog steeds. Alles draait om Huub.
Misschien heb je hier iets aan, je kunt iets in het gastenboek schrijven.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:03 schreef riri het volgende:
Heeft Brian eigenlijk een eigen site of weblog waar je berichtjes achter kunt laten en waar zijn familie ook leest?
Dan kunnen we daar de url's van die filmpjes plaatsen zodat die familie ziet hoe Nadia en Dennix echt over Brian en Amanda spreken.....
Helemaal mee eens hoorquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:58 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan is Huub toch zeker ook de terechte winnaar?
Reken maar dat Netty alles leest/ziet, volgens mij hoef je je daar geen zorgen over te makenquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:03 schreef riri het volgende:
Heeft Brian eigenlijk een eigen site of weblog waar je berichtjes achter kunt laten en waar zijn familie ook leest?
Dan kunnen we daar de url's van die filmpjes plaatsen zodat die familie ziet hoe Nadia en Dennix echt over Brian en Amanda spreken.....
Dat verhaal over Huub zijn zus, heeft Huub maanden geleden zelf wel eens verteld. Ik dacht tegen Amanda.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:57 schreef Nomrc2 het volgende:
snap nog steeds waarom nix de villa nog niet uitgetrapt is
door z'n "privedetektive" achtige onderzoekjes en dus het schenden van z'n geheimhoudingsplicht is de info over de zus van huub de villa ingekomen
want denk maar niet dat tas deze info heeft van 1 zintje van huub bij het zwembad
nee het is wel duidelijk want hoevaak heeft niks geroepen van "ik heb info waar ik huub gek mee kan krijgen" plus het verhaaltje ?
en het feit dat nix daar later nog om zat te lachen in het kantoor ?
Ik snap redactie dat het wat moeilijk is om dit hard te maken maar vezin maar wat
die dildo heeft duidelijk de regels overtreden en verdient het niet meer om daar aanwezig te zijn
Daar zit inderdaad wat in. Ik heb me het afgelopen jaar vrijwel aan iedereen kapot-geërgerd, dus ook aan Huub. Maar als ik echt zou moeten kiezen voor wie de villa zou zijn, dan zou ik toch voor Huub gaan, mede door hierboven genoemde quote.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub is de grote winnaar, hoe je het ook wendt of keert. Toen Huub een weekje "op vakantie "was, zakte het hele boeltje in, streams waren buitengwoon saai, hij verdient het meeste voor Tien ivm de PoPo en komt het dichtst bij wat je eventueel een miljonair zou kunnen noemen, samen met Lieke.
En nee, Huub is geen heilig boontje, hij heeft ook zijn streken, maar zijn oprechtheid maakt een hoop goed, dit itt St. Brian en de rest van het trailer trash.
Dat is heel erg waar...Jaap heeft spelers die NIX zijn een heel groot podium gegeven waardoor ze het niveau van het programma naar beneden konden halen....Jaap is in wezen de schuld ervan dat het spel zo vast is komen te zitten en van een heel slechte straatkwaliteit is geworden....quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach de vijf is als een zeepbel uiteen gespat.... Er zullen misschien nog wat laatste stuiptrekkingen komen. Maar de kracht van Jaap is weg. Wat nix heeft gedaan staat voor mij gelijk aan het beledigen van nix zus door Huub. Het enige wat Huub doet is achteraf relativeren om tot inkeer te komen. nix durft geen enkele zwakte te laten zien maar deze nederlaag en die belachelijke speech van hem tijdens de ontslagronde zal zeker aan hem knagen. nix heeft nu goed door dat ie van goede huize moet komen wil ie het verbaal tegen Huub opnemen.
Jaap heeft een zeer zwakke nix 'groot' gemaakt en zit nu zelf met de gebakken peren.
Speciaal voor Netty........ en natuurlijk voor Brian op zondag!quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:07 schreef bosb het volgende:
[..]
Reken maar dat Netty alles leest/ziet, volgens mij hoef je je daar geen zorgen over te maken
is allemaal waar maar het gaat om hoe nix aan deze info is gekomenquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach de vijf is als een zeepbel uiteen gespat.... Er zullen misschien nog wat laatste stuiptrekkingen komen. Maar de kracht van Jaap is weg. Wat nix heeft gedaan staat voor mij gelijk aan het beledigen van nix zus door Huub. Het enige wat Huub doet is achteraf relativeren om tot inkeer te komen. nix durft geen enkele zwakte te laten zien maar deze nederlaag en die belachelijke speech van hem tijdens de ontslagronde zal zeker aan hem knagen. nix heeft nu goed door dat ie van goede huize moet komen wil ie het verbaal tegen Huub opnemen.
Jaap heeft een zeer zwakke nix 'groot' gemaakt en zit nu zelf met de gebakken peren.
nee hij heeft het 1 keer gemeld nadat dennix dit al aan jaap had verteldquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat verhaal over Huub zijn zus, heeft Huub maanden geleden zelf wel eens verteld. Ik dacht tegen Amanda.
Dus dat was niets nieuws, en niets waar Huub zich voor schaamt.
Wel heel leuk dat Nix zwaar voor lul stond met zijn zogenaamde "zware informatie"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |