Ja zo te horen aan Sylvia stonden er dus ook minder leuke dingen in over Amanda, jammer dat ze die niet te lezen krijgen danquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gaat over weekblad Party. Ik heb het zelf niet gelezen maar volgens mij heeft hij daar uitspraken gedaan dat hij buiten de Kooi nooit een relatie met Amanda zou hebben of willen, iets van die strekking.
Jaap heeft al vaak gezegd dat hij wil dat ze met zijn drieen overblijven in de finale...Jaap,Dennix en Nadia....familie van Brian moet dat ook weten als ze naar de streams kijkenquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:38 schreef schatje het volgende:
Hopelijk hoort Brian morgen tijdens die 8 uur ook het e.e.a. wat Dennis allemaal achter z'n rug om heeft lopen ouwehoeren.
En Nadia ookquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:38 schreef schatje het volgende:
Hopelijk hoort Brian morgen tijdens die 8 uur ook het e.e.a. wat Dennis allemaal achter z'n rug om heeft lopen ouwehoeren.
Lieke zal nooit Huub wegstemmenquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:15 schreef akveor het volgende:
NAV gisteren (een mooie streamavond) kan ik alleen nog maar hopen dat Lieke en Huub definitief hebben besloten niet meer met Jaap samen te spelen. Het grote gevaar, vind ik, dat Jaap dit zal doen en dan samen met Lieke Huub zal wegstemmen.
Ik geloof nooit dat Lieke van Huub in een finale kan winnen wanneer de kijker (mee) beslist. Sylvia zei het vrijdag ook heel duidelijk. Zij zou liever met Erik in de finale staan dan met Huub omdat Huub te populair is. Het is niet voor niets dat Lieke zo fanatiek heeft geprobeerd Jaap in hun kamp te krijgen. Huub doet het voor z'n ego en TV. Lieke om te winnen.quote:
Ze hebben haar defintief richting Huub geduwd. Maar of dat nog wat uitmaakt betwijfel ik. Ik vind Kim gisteren verbaal zwak en eerder timide. Ik betwijfel het of we Kim nog terugzien.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:18 schreef Prosac het volgende:
Ik zie net dat filmpje van "de 5" tegen Kim.
in en in triest. Kim weert zich goed, maar het enige wat ze willen horen is: "Ja Brian, lieve god, schat, messias, ik heb tegen jullie allemaal gelogen, ik trek partij voor Huub en Lieke"
die 5 trekken het heeeeeeeel slecht als iemand wat meer richting Lieke en Huub trekt. Zodra iemand juist tegen H&L lijkt te zijn, vinden ze diegene echt geweldig.
![]()
als er 4 overblijven wordt er niet meer weggestemd onder de bewoners denk ik...quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Lieke van Huub in een finale kan winnen wanneer de kijker (mee) beslist. Sylvia zei het vrijdag ook heel duidelijk. Zij zou liever met Erik in de finale staan dan met Huub omdat Huub te populair is. Het is niet voor niets dat Lieke zo fanatiek heeft geprobeerd Jaap in hun kamp te krijgen. Huub doet het voor z'n ego en TV. Lieke om te winnen.
hoe meer kim onder druk kwam te staan hoe beter ze werd...op het laatst stond ze goed haar mannetje,quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze hebben haar definitief richting Huub geduwd. Maar of dat nog wat uitmaakt betwijfel ik. Ik vind Kim gisteren verbaal zwak en eerder timide. Ik betwijfel het of we Kim nog terugzien.
maar ja de lol daarover zal kort zijn, want brian krijgt dat natuurlijk zondag te horenquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:32 schreef riri het volgende:
[..]
hoe meer kim onder druk kwam te staan hoe beter ze werd...op het laatst stond ze goed haar mannetje,
ze heeft in ieder geval die 5 goed door nu...brian moest ze sowieso al niet meer door al zijn leugens en verdraaiingen...nadia heeft gisteren ook haar ware aard laten zien naar Kim
Kim heeft nog even op het eind het boek van victoria beckham van amanda bij de paardenstal verstopt![]()
Thanks...alles bij elkaar zoeken wat die 2 hebben zitten te vertellen over Amanda en Brian....ook Nadia die negatieve dingen zegt over Amanda...hoop dat die ook ergens staanquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:31 schreef Dark het volgende:
Filmpjes van Dennis en Nadia over Brian.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=43998&sess=2832
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=43999&sess=2832
Voor de familie Kubatz..........even aan Brian laten zien morgen![]()
Zeg nooit,nooit. Als het om geld gaat, doen mensen rare dingen. Hebzucht en dollard tekens, doen mensen vaak anders besluiten als men wel denkt, of wil denken.quote:
Ik ga ookquote:Op zaterdag 29 september 2007 04:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goeie streams vanavond, Huub en Lieke waren weer TOP !!
Gaan er nog FOKkers morgen naar de VOL meeting in de Witte Bergen ??
Ik ga wel in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |