Ik hoop dat die 5 een waardeloze dag krijgen, die hun lang zal heugen,en vooral als de kooi verlaten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:01 schreef kit2u het volgende:
Groep van 5 is niet goed . Het is groep 5 .
(op dat niveau)
Brian heeft Jaap volledig in de tang. Tot 2 keer toe heeft hij in gesprekken aangegeven dat hij hem niet vertrouwt, gisterenavond begon Jaap zelfs te huilen. Hoewel het zogenaamd uitgepraat werd op het eind voelt die ook aan dat wanneer het hem uitkomt Brian Jaap gewoon keihard kan laten vallen zonder gezichtsverlies.quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:47 schreef petraa het volgende:
Goedemorgen allemaal trouwens,
Dit wordt de dag dat Dennis de leiding moet gaan nemen van Jaap. Jaap doet niets meer. Dat wordt 100% knallen zowiezo.
Brian heeft Jaap én Dennis in de tang.quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:12 schreef Meganog het volgende:
[..]
Brian heeft Jaap volledig in de tang. Tot 2 keer toe heeft hij in gesprekken aangegeven dat hij hem niet vertrouwt, gisterenavond begon Jaap zelfs te huilen. Hoewel het zogenaamd uitgepraat werd op het eind voelt die ook aan dat wanneer het hem uitkomt Brian Jaap gewoon keihard kan laten vallen zonder gezichtsverlies.
In dat fimpje heeft Sylvia het bij 2 minuten ongeveer over een artikel in een blad, weet iemand wat daar instaat?quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:57 schreef riri het volgende:
waarschuwing na waarschuwing na waarschuwing en het dringt niet tot Amanda door....horende blind en ziende doof
http://www.youtube.com/watch?v=k9lHc_g_nvo
Als je sommige grappige filmpjes terugziet op youtube van Jaap en die dan vergelijktt met het beeld wat we gisteren van Jaap zagen toen hij als een gebroken hond onderdanig tegenover Brian zat en zichzelf vernederde door zo zijn zelfrespekt over boord te gooien...quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:57 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian heeft Jaap én Dennis in de tang.
Die twee schijten bagger voor Brian! Die twee zullen hem ook niet 'para' krijgen, want als Brian een keer hard 'BOE' roept hebben ze de broek vol.
zo te horen in dat filmpje in de party of zo...ik heb het niet gelezen...maar het kan net zo goed een ander tijdschrift zijnquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:07 schreef Margo37 het volgende:
[..]
In dat fimpje heeft Sylvia het bij 2 minuten ongeveer over een artikel in een blad, weet iemand wat daar instaat?
Dat gaat over weekblad Party. Ik heb het zelf niet gelezen maar volgens mij heeft hij daar uitspraken gedaan dat hij buiten de Kooi nooit een relatie met Amanda zou hebben of willen, iets van die strekking.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:07 schreef Margo37 het volgende:
[..]
In dat fimpje heeft Sylvia het bij 2 minuten ongeveer over een artikel in een blad, weet iemand wat daar instaat?
Ik denk dat Huub Fries eten geeft, waar Brian is weet ik niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:15 schreef T-lex het volgende:
ff on-topic...waar zijn Brian en Huub...streams staan op de slaapkamer.
Maar mis deze 2 volgens mij. Of zitten ze synchroon te kleien.![]()
Owkee..Huub was wel aan het kleien.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:15 schreef T-lex het volgende:
ff on-topic...waar zijn Brian en Huub...streams staan op de slaapkamer.
Maar mis deze 2 volgens mij. Of zitten ze synchroon te kleien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |