abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53561698
Heel voorzichtig probeer ik maar eens een keer de afgelopen 48-uur van Japio op een rijtje te zetten.

- Hij was de Dikke Deur die heer en meester was (dacht hij) over de groep van 5.
- De plannen van Huub en Lieke om Brian weg te stemmen klonken ineens heel aantrekkelijk.
- Sylvia kwam en Japio zag overal verraad en opgezette plannen van de Redactie
- Natasia kwam even op bezoek en Japio werd opvallend klein
- Japio werd vanmorgen weggelokt uit de villa, zogenaamd voor een one-liner opname met camera
. . . en wij maar denken dat ze in de villa geen enkele camera hebben .....
. . . ik denk dat de Redactie hem even stevig de oren heeft gewassen !!!
- Bij de stemming weet Japio geen fatsoenlijk betoog meer te voeren (Mental breakdown)
- In de discussie met Huub en Lieke, na de stemming, gaat Japio af met rode wangetjes
- Brian heeft vervolgens Japio, blozend, de hoek ingestuurd. Zelfs een emo-jankbui hielp niet meer
- Japio benoemd Dennix bij dekreet als zijn opvolger, hij doet zelf niets meer

Voorlopig trek ik de conclusie dat Japio vanmorgen te horen heeft gekregen dat hij verdere plannen voor een eigen talkshow (of wat dan ook) maar gewoon moet vergeten. Een koel, zakelijk bericht : "Doe je ding, zoals ieder ander. Wij maken voor jou geen uitzondering, geen reserve-plan, geen vlucht-route. Backup moet je niet bij ons zoeken, maar in de villa. Zoek zelf maar uit hoe je van de zes anderen kunt winnen".
Niet voor niets zei hij aan het eind van de avond, dat hij dit weekend wil rusten en nadenken. En pas Maandag verder wil praten met Dennix en Brian over een eventuele aanpak !
Keep the Sunny Side Up
pi_53561775
Jacco, de coach van Japio had vanmorgen een kort voorgesprek met Japio.

Hij vertelde Japio dat hij in z'n leven al heel veel plannen voor een programma-opzet had gelezen. Soms wel 3-4-5 kantjes, helemaal vol getypt. Maar echt nog nooit 28 kantjes.

Jacco : "Gelukkig kan ik heel snel lezen en de essentie van het verhaal eruit halen. Dat ontbrak in het plan van jou een beetje" .... "De kern draait dus vooral om jouw persoonlijkheid. Laten we dat maar eens gaan testen. We gaan nu naar een studio en je moet daar de openingszin van jouw show opnemen. In die eerste zin beslist de kijker of hij nog verder wil kijken, dat noemen ze 'de gun-factor'. Die wil ik van jou wel eens zien".

Japio is een tijdje weggeweest, kwam terug en vertelde niet heel veel. Hij wist wel te zeggen dat het heel erg moeilijk is om een openingszin goed te brengen ........

Een goed verstaander heeft vaak maar een halve zin nodig ...........

[ Bericht 1% gewijzigd door bright_side_of_life_ op 29-09-2007 04:18:39 ]
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 29 september 2007 @ 04:41:34 #28
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_53561869
Goeie streams vanavond, Huub en Lieke waren weer TOP !!

Gaan er nog FOKkers morgen naar de VOL meeting in de Witte Bergen ??

Ik ga wel in ieder geval
.
  zaterdag 29 september 2007 @ 05:56:05 #29
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_53562018
Lieke en misschien Huub zullen de enigste zijn die staks nog normaal aangekeken worden. De rest denken dat ze een grote status buiten hebben en hebben een verdomd groot ego. Oa zeker amanda en jaap kun je niet aan het verstand brengen dat ze buiten dgk niets voorstellen. Ze denken dat iedereen het doodnormaal vind wat ze doen. Deze zullen straks een ernorme tegenslaag krijgen als ze buiten staan en dingen te horen krijgen. Hoewel het amanda minder zal doen dan jaap want zij leeft in haar eigen waanwereldje. En jaap ideeen buiten de kooi gaan denk ik enorm floppen door zijn te grote ego.

brain & nadia weten denk ik wel wat de conceqenties zijn van van hoe ze zich gedragen, maar maken telkens weer de zelfde fout(en) en dan voelen ze zich weer rot of gaan janken om wat anderen misschien gezien kunnen hebben.

Nix stel helemaal niks voor in de buitenwereld en dat weet hij zelf ook wel. Vandaar hij een compleet toneelstuk opvoert waarin hij (in zijn dromen) de teamleider is. De iedereen in de kooi behalve jaap (of zou hij het eigelijk wel weten?) vinden hem een nietsnut die niets voorstelt. De streamers weten ook wel dat nix gewoon een slechte toneelspeler is (en zanger). Na de eerste paar weken hem bezig zien is hij gewoon een eerste klas sukkel die hoop dat hij ooit eens hoger op komt nadat hij altijd al als mindere gepest werd.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_53562132
Nada en Nix liggen alweer te wippen
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_53562141
Groep van 5 is niet goed . Het is groep 5 .

(op dat niveau)
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:35:09 #32
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_53562246
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 08:01 schreef kit2u het volgende:
Groep van 5 is niet goed . Het is groep 5 .

(op dat niveau)
Ik hoop dat die 5 een waardeloze dag krijgen, die hun lang zal heugen,en vooral als de kooi verlaten.
  zaterdag 29 september 2007 @ 09:31:16 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53562552
Goedemorgen!
Ben weer helemaal bijgelezen (Dank!) en nu maar eens op zoek naar wat bijbehorende fimpjes .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_53562651
676 Stemmen, Geplaatst op 28-09 om 22:43
Moet Dennis in de kooi blijven?

ja 34, 5%
nee 632, 93.5%
anders, namelijk: 10, 1.5%

Lachen dit op Nowlive
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_53562659
Goedemorgen allemaal trouwens,

Dit wordt de dag dat Dennis de leiding moet gaan nemen van Jaap. Jaap doet niets meer. Dat wordt 100% knallen zowiezo.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  zaterdag 29 september 2007 @ 09:50:35 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53562693

Geweldig die oorverdovende stilte na het betoog van Huub bij de ontslagronde.
Nu Lieke .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_53562883
Kunnen ze al wakker worden?
pi_53562901
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 09:47 schreef petraa het volgende:
Goedemorgen allemaal trouwens,

Dit wordt de dag dat Dennis de leiding moet gaan nemen van Jaap. Jaap doet niets meer. Dat wordt 100% knallen zowiezo.
Brian heeft Jaap volledig in de tang. Tot 2 keer toe heeft hij in gesprekken aangegeven dat hij hem niet vertrouwt, gisterenavond begon Jaap zelfs te huilen. Hoewel het zogenaamd uitgepraat werd op het eind voelt die ook aan dat wanneer het hem uitkomt Brian Jaap gewoon keihard kan laten vallen zonder gezichtsverlies.
pi_53563232
En dan dat 'pact' van die 5... met een compleet regelboek wat nog uitgewerkt gaat worden door Jaap.

Allemaal erg gunstig, want des te meer regels.. des te meer kans dat ze ze zelf overtreden.. en dan is het wéér ruzie in de tent
pi_53563457
en dan vanavond natuurlijk weer als Huub naar de fandag is : met z'n vijfen Lieke bashen
pi_53563460
waarschuwing na waarschuwing na waarschuwing en het dringt niet tot Amanda door....horende blind en ziende doof

http://www.youtube.com/watch?v=k9lHc_g_nvo
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_53563464
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:12 schreef Meganog het volgende:

[..]

Brian heeft Jaap volledig in de tang. Tot 2 keer toe heeft hij in gesprekken aangegeven dat hij hem niet vertrouwt, gisterenavond begon Jaap zelfs te huilen. Hoewel het zogenaamd uitgepraat werd op het eind voelt die ook aan dat wanneer het hem uitkomt Brian Jaap gewoon keihard kan laten vallen zonder gezichtsverlies.
Brian heeft Jaap én Dennis in de tang.
Die twee schijten bagger voor Brian! Die twee zullen hem ook niet 'para' krijgen, want als Brian een keer hard 'BOE' roept hebben ze de broek vol.
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 10:59:44 #43
135305 beequeen
Lost.
pi_53563490
Wat zijn het toch een lafbekken, 5 man tegen Kim, stoer hoor. En dan Dennix, wat een stumper.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44853&sess=794&mvpageno=1
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53563578
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:57 schreef riri het volgende:
waarschuwing na waarschuwing na waarschuwing en het dringt niet tot Amanda door....horende blind en ziende doof

http://www.youtube.com/watch?v=k9lHc_g_nvo
In dat fimpje heeft Sylvia het bij 2 minuten ongeveer over een artikel in een blad, weet iemand wat daar instaat?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_53563588
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:57 schreef Clank het volgende:

[..]

Brian heeft Jaap én Dennis in de tang.
Die twee schijten bagger voor Brian! Die twee zullen hem ook niet 'para' krijgen, want als Brian een keer hard 'BOE' roept hebben ze de broek vol.
Als je sommige grappige filmpjes terugziet op youtube van Jaap en die dan vergelijktt met het beeld wat we gisteren van Jaap zagen toen hij als een gebroken hond onderdanig tegenover Brian zat en zichzelf vernederde door zo zijn zelfrespekt over boord te gooien...
eigenlijk intriest voor Jaap.....
als Huub daar bij had gezeten had hij echt tegen Jaap gezegd..."Jaap jongen...verlaag je niet zo,moet je kijken wat je doet"

Ik werd er misselijk van hoe die club zich onder leiding van Messias Brian gedroeg daar in de chill.

Als er een filmpje van gisteren in de chill is gemaakt kijk daar dan maar eens naar en kijk er meteen een filmpje achteraan waar Jaap zich nog niet heeft gecommiteerd aan die 4 dan zie je een groot verschil.
Gisteren een hele bange onzekere Jaap tegenover iemand die zichzelf nog niet was kwijtgeraakt en humor had en zeer zeker niet onderdanig was.
pi_53563671
ff on-topic...waar zijn Brian en Huub...streams staan op de slaapkamer.
Maar mis deze 2 volgens mij. Of zitten ze synchroon te kleien.
pi_53563690
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 11:07 schreef Margo37 het volgende:

[..]

In dat fimpje heeft Sylvia het bij 2 minuten ongeveer over een artikel in een blad, weet iemand wat daar instaat?
zo te horen in dat filmpje in de party of zo...ik heb het niet gelezen...maar het kan net zo goed een ander tijdschrift zijn
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 11:21:05 #48
135305 beequeen
Lost.
pi_53563750
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 11:07 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Dat gaat over weekblad Party. Ik heb het zelf niet gelezen maar volgens mij heeft hij daar uitspraken gedaan dat hij buiten de Kooi nooit een relatie met Amanda zou hebben of willen, iets van die strekking.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 11:22:12 #49
135305 beequeen
Lost.
pi_53563763
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 11:15 schreef T-lex het volgende:
Ik denk dat Huub Fries eten geeft, waar Brian is weet ik niet.
Edit: Huub is inmiddels terug in bed.
― Mark Twain
pi_53563776
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 11:15 schreef T-lex het volgende:
Owkee..Huub was wel aan het kleien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')