quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:29 schreef chufi het volgende:
22:40 - Wankelt King Jaap?
Huub en Lieke proberen een wicht te drijven tussen het vijftal.
Bron:VV
Een wicht ergens tussen drijven![]()
op zich wel slimme actie .hij weet dat dennis vindt dat brian niet genoeg doet. en dennis niet voorop wil lopen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Dennix, voorlopig doe ik niets meer. Jij moet de leiding maar van me overnemen. Ik stop er een tijdje mee. Alles backfired alleen maar naar mij, ik heb er genoeg van."
Nee liever niet. Volgens mij is hij Mannie aan t analiserenquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:30 schreef Lady-night het volgende:
Regie: camera op Brrian
Ja, die waren goed raak. Hij heeft een stevige deuk overgehouden.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:31 schreef schatje het volgende:
Jaap heeft een paar rake klappen gekregen.
Kom op. En die mensen werken op een redactie,,,quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:29 schreef chufi het volgende:
Om Dennix en Brian uit elkaar te drijven hoeft Japio echt niets te doen. Die twee kunnen elkaar nu al wel wurgen, ze zeggen het alleen nog niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:32 schreef gomi het volgende:
[..]
op zich wel slimme actie .hij weet dat dennis vindt dat brian niet genoeg doet. en dennis niet voorop wil lopen.
hiermee hoopt hij dennis en brian verder uiteen te spelen. zelf weet hij ws al dat hij bij brian heeft afgedaan. nu dennis verder van brian afhalen en dichter naarzichzelf
Neiderlansj iesj geile moeluke taal!quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:29 schreef chufi het volgende:
arme Kimquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:29 schreef chufi het volgende:
Waren die ooit bij elkaar ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Om Dennix en Brian uit elkaar te drijven hoeft Japio echt niets te doen. Die twee kunnen elkaar nu al wel wurgen, ze zeggen het alleen nog niet.
Nou, ik als kledingbewuste man had er nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:37 schreef schatje het volgende:
De Zara is tof ja.
Dat geloof ik ook niet, maar de theorie van gomi deed het vermoeden .......quote:
Spaanse H&M. Iets luxer.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:39 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou, ik als kledingbewuste man had er nog nooit van gehoord
maar noch de nederlandse, noch de belgische website is bereikbaar
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=VpojnNz-nBY
Lachen!!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Handige tip van Lieke aan Dennix, waar hij echt iets aan heeft : "De kaassoufflee's moet je uit de frituur halen vlak voordat ze ontploffen".
Zal van de week nog es kijken. Als het net zulke leuke kleding is als uitquote:
Ze hebben zeker mooie getailleerde overhemden en jasjes.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zal van de week nog es kijken. Als het net zulke leuke kleding is als uit
Dennis' kledinglijn ben ik ZEKER geinteresseerd !!![]()
Echt vnl vrouwtjes kleding in Zara , dus je zult wel iets vinden.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zal van de week nog es kijken. Als het net zulke leuke kleding is als uit
Dennis' kledinglijn ben ik ZEKER geinteresseerd !!![]()
Voor die riem. Kan ze d'r buik mee aantrekken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:47 schreef mspoez het volgende:
Waarom heeft Nadia haar jas aan?
Nadia heeft het koud ! Mag dat ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:47 schreef mspoez het volgende:
Waarom heeft Nadia haar jas aan?
Zo'n 2x in de maand verkleed ik me als vrouw dus dan ga ikquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt vnl vrouwtjes kleding in Zara , dus je zult wel iets vinden.
En ze passen geen van alle?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:35 schreef mspoez het volgende:
Nadia heeft 40, 50 jeans.
Wie is Stefanie tussen haakjes?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zo'n 2x in de maand verkleed ik me als vrouw dus dan ga ik
iets voor 'Stefanie' uitzoeken![]()
U mag door nar de volgende vraag ...! Applausquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:54 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ohjee.
Dit is vraag 23 uit het therorie-examen?
Ik denk dat het NIET mag.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:29 schreef chufi het volgende:
Mijn alter-egoquote:
Hebben ze nou ook al sex op bestelling?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:58 schreef mspoez het volgende:
Tss. De kullekes willen buiten spelen, telefoon, soundlock, opeens gaan de klefbekken naar bed. Bijzonder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |