Sms-en denk ik . 3040 LIEKE en 3040 HUB was het toch sinds RTLquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk toch dat de meeste streamers bellen.
Ah bedankt. Dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat was verteld door het bezoek van Brian, Japio had zelf geen uitzending gezien
nadia is de enige van die 5 die ik nog een beetje slim inschat, zij schoot tenminste nog in de lach toen Brian jaap opdroeg om de regels voor te lezen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:56 schreef avonne het volgende:
Jaap zal wel ontzettend balen dat hij de leiding volledig kwijt is.
Brian is nu de leider met als assistent Amanda.
Nadia is verdacht stil. Ik vraag me af wat ze hier allemaal mee gaat doen.
Dennis verder opstoken om statements te maken?
Jaap binnenhalen als een vis aan een haak?
Hahaa! Dat is precies wat ik ook al dacht. Huub was vanavond weer de quizmasterquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Er is geen Huub verhaallijn. Dat klopt.
Maar vandaag werden opvallend veel uitspraken van Huub gebruikt om de stukjes aan elkaar te praten.
Soort quizmaster dus![]()
As usual.
nadia zei tijdens het gesprek met h en L ook wat dingen die voor jaap klote uitpaktequote:Op vrijdag 28 september 2007 23:58 schreef 2live het volgende:
[..]
nadia is de enige van die 5 die ik nog een beetje slim inschat, zij schoot tenminste nog in de lach toen Brian jaap opdroeg om de regels voor te lezen.
Ik ga toch echt hun niet spekken .quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:57 schreef Tissik het volgende:
[..]
Oproepen tot niet meer stemmen, zorgt er iig voor dat Huub niet zal winnen, maar Brian wel.
En voor Dennis.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:00 schreef lorence1 het volgende:
[..]
nadia zei tijdens het gesprek met h en L ook wat dingen die voor jaap klote uitpakte
idd, en die regels worden straks alweer verbroken als de werkelijke backups onderelkaar zijnquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:59 schreef schizolientje het volgende:
En die regeltjes hebben ze nodig omdat ze elkaar niet kunnen vertrouwen, maar zelfs dat hebben ze zelf niet door
zoals ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:00 schreef lorence1 het volgende:
[..]
nadia zei tijdens het gesprek met h en L ook wat dingen die voor jaap klote uitpakte
Béétje slim ?!?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:58 schreef 2live het volgende:
[..]
nadia is de enige van die 5 die ik nog een beetje slim inschat, zij schoot tenminste nog in de lach toen Brian jaap opdroeg om de regels voor te lezen.
ze stelde wat vragen waaruit bleek dat jaap en dennis niet de waarheid spraken.quote:
Daar krijgt hij cp's voorquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:02 schreef Yollie het volgende:
Waar blijft de boete voor Brian dat hij in Huub zijn kast zat en de tas pakte en in Huub zijn tas keek
that's jaapquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:03 schreef BuffyJan het volgende:
Jaap wil vanaf maandag bam bam bam...
Waarom vanaf maandag? Wat was t nou eerst? Ergens in augustus, na 23 september
Maar wat wil hij nou opzetten? ik begrijp het niet hoor...quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:03 schreef BuffyJan het volgende:
morgen 100% oh nee dat is dennixquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:03 schreef BuffyJan het volgende:
Eerst toestemming vragen aan achter he...quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:03 schreef BuffyJan het volgende:
Ja maar de pijlen moeten op Huub en Lieke he. Want daar kunnen ze niet van winnenquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:03 schreef riri het volgende:
sta er versteld van dat ze met hun vijfen niet ook nog bloed uitwisselen ter bevestiging van hun onderlinge band
Plus dat ze Dennis zijn eeuwige "wacht maar, ik heb iets om Huub te pakken" op tafel legde (het blijf van mijn huis verhaal). Nu heeft Dennis niets meer om mee te pochenquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:02 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ze stelde wat vragen waaruit bleek dat jaap en dennis niet de waarheid spraken.
Jaap keek haar toen ook vernietigend aan
Die regeltjes heeft Brian vooral nodig omdat hij andrs gek wordt van het niet kunnen vertrouwen van de rest.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:59 schreef schizolientje het volgende:
En die regeltjes hebben ze nodig omdat ze elkaar niet kunnen vertrouwen, maar zelfs dat hebben ze zelf niet door
Dacht ik ook, maar die smerige opmerkingen richting Kim, met een arrogantie waar de honden geen brood van lusten, plaatsen haar in mijn ogen op het niveau van Tas. Haar gedrag tijdens de komende dagen beslissen of ik mijn mening bij ga stellen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:58 schreef 2live het volgende:
[..]
En dan nog laat hij dat niet weten.Meneer heeft nu macht en dat geeft hij echt niet weg.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:05 schreef lorence1 het volgende:
Ik hoop dat brian van zijn familie de waarheid te horen krijgt.....
Welke waarheid?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:05 schreef lorence1 het volgende:
Ik hoop dat brian van zijn familie de waarheid te horen krijgt.....
Ik heb van Avonne begrepen dat Zijne Schijnheiligheid nooit voor zoiets beboet gaat wordenquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:02 schreef Yollie het volgende:
Waar blijft de boete voor Brian dat hij in Huub zijn kast zat en de tas pakte en in Huub zijn tas keek
Ik zei ook slim, ik mag haar niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar die smerige opmerkingen richting Kim, met een arrogantie waar de honden geen brood van lusten, plaatsen haar in mijn ogen op het niveau van Tas. Haar gedrag tijdens de komende dagen beslissen of ik mijn mening bij ga stellen.
Nou moet ik er van tussen, ook op zaterdag mag ik om 4 uur mjn nest uit,.![]()
![]()
![]()
Oh jawel hoor ! Dennis heeft zijn INTELLIGENTIE nog ! Je kan Kikker Huub nouquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:05 schreef avonne het volgende:
Nu heeft Dennis niets meer om mee te pochen
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:08 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik zei ook slim, ik mag haar niet.
Trusten.![]()
Jaap bedoel je denk ik?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:10 schreef ricofromrio het volgende:
Huub praat nie meer met huub dan maar met Dennix
Jezus Ruud wat kut! Succes en slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar die smerige opmerkingen richting Kim, met een arrogantie waar de honden geen brood van lusten, plaatsen haar in mijn ogen op het niveau van Tas. Haar gedrag tijdens de komende dagen beslissen of ik mijn mening bij ga stellen.
Nou moet ik er van tussen, ook op zaterdag mag ik om 4 uur mjn nest uit,.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:12 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Jezus Ruud wat kut! Succes en slaap lekker![]()
Hij zou er goed aan doen door maar voor een trein te springen. Dit wordt niks meer.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:01 schreef riri het volgende:
wat een naar karakter heeft Jaap hier nu ....gatver...misselijkmakend om te zien hoe hij hier kruipt voor de messias
Nee Hij heeft altijd in het voordeel gestaan spelgewijs. Altijd de meerderheid gehad.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:18 schreef Lady-night het volgende:
Een nadeel....die Brian komt nooit meer op de stoel...........
Brain zn tijd komt vast nog wel. Ik blijf hoop houdenquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:18 schreef Lady-night het volgende:
Had ik toch al niet verwacht.Huub en Lieke moeten alle sjit krijgen dan hebben ze de meeste inkomsten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:18 schreef Lady-night het volgende:
zou die wel willen, maar dus echt niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:10 schreef BuffyJan het volgende:
Waarom vind ik Huub een teringlijer, omdat ik op hem lijk. Aldus Nix tegen Huub
Ja Huub en Lieke moeten alle shit schuilenquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had ik toch al niet verwacht.Huub en Lieke moeten alle sjit krijgen dan hebben ze de meeste inkomsten.
Ik heb Huub nog nooit zien huilen als die een brief moest voorlezenquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:22 schreef miesy het volgende:
[..]
zou die wel willen, maar dus echt niet.
Je wilt 'm wel heel graag weg hebben he?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:22 schreef mazaru het volgende:
Een poll van Nowlive!
![]()
![]()
Moet Dennis in de kooi blijven?
- ja (12, 3.3%)
- nee (348, 95.6%)
- anders, namelijk: (4, 1.1%)
364 Stemmen 45 Reacties
Je hebt al gestemd!
Ik kom nooit aan mijn cookies, dan moet ik al die wachtwoorden weer invullenquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je wilt 'm wel heel graag weg hebben he?
1 van de mooiste dennix momenten ooit!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb Huub nog nooit zien huilen als die een brief moest voorlezen
En dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:26 schreef miesy het volgende:
[..]
1 van de mooiste dennix momenten ooit!!![]()
En nu is 't te laat. Nu moeten ze 'm met z'n allen laten vallen als een baksteen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:26 schreef rooie3 het volgende:
Jaap heeft de domste keuze ooit gemaakt.Weet zeker dat Hij bij Huub en Lieke de finale was ingekomen.Die andere stellen gebruiken hem alleen maar.
en dat ligt redelijk in de lijn van m'n verwachtingen van hem ........quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:28 schreef Clank het volgende:
Dennis weet niet hoe hij moet frituren.
Kim misschien.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:29 schreef chufi het volgende:
22:40 - Wankelt King Jaap?
Huub en Lieke proberen een wicht te drijven tussen het vijftal.
Bron:VV
Een wicht ergens tussen drijven![]()
Hij zal het gauw merken.Huub had nog enig gevoel voor hem.Hoop dat hij nog amper tegen die papzak praat.Dan zal hij weten wat hij mist.Nu had hij Huub nog steeds.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
En nu is 't te laat. Nu moeten ze 'm met z'n allen laten vallen als een baksteen.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:29 schreef chufi het volgende:
op zich wel slimme actie .hij weet dat dennis vindt dat brian niet genoeg doet. en dennis niet voorop wil lopen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Dennix, voorlopig doe ik niets meer. Jij moet de leiding maar van me overnemen. Ik stop er een tijdje mee. Alles backfired alleen maar naar mij, ik heb er genoeg van."
Nee liever niet. Volgens mij is hij Mannie aan t analiserenquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:30 schreef Lady-night het volgende:
Regie: camera op Brrian
Ja, die waren goed raak. Hij heeft een stevige deuk overgehouden.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:31 schreef schatje het volgende:
Jaap heeft een paar rake klappen gekregen.
Kom op. En die mensen werken op een redactie,,,quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:29 schreef chufi het volgende:
Om Dennix en Brian uit elkaar te drijven hoeft Japio echt niets te doen. Die twee kunnen elkaar nu al wel wurgen, ze zeggen het alleen nog niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:32 schreef gomi het volgende:
[..]
op zich wel slimme actie .hij weet dat dennis vindt dat brian niet genoeg doet. en dennis niet voorop wil lopen.
hiermee hoopt hij dennis en brian verder uiteen te spelen. zelf weet hij ws al dat hij bij brian heeft afgedaan. nu dennis verder van brian afhalen en dichter naarzichzelf
Neiderlansj iesj geile moeluke taal!quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:29 schreef chufi het volgende:
arme Kimquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:29 schreef chufi het volgende:
Waren die ooit bij elkaar ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Om Dennix en Brian uit elkaar te drijven hoeft Japio echt niets te doen. Die twee kunnen elkaar nu al wel wurgen, ze zeggen het alleen nog niet.
Nou, ik als kledingbewuste man had er nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:37 schreef schatje het volgende:
De Zara is tof ja.
Dat geloof ik ook niet, maar de theorie van gomi deed het vermoeden .......quote:
Spaanse H&M. Iets luxer.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:39 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou, ik als kledingbewuste man had er nog nooit van gehoord
maar noch de nederlandse, noch de belgische website is bereikbaar
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=VpojnNz-nBY
Lachen!!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Handige tip van Lieke aan Dennix, waar hij echt iets aan heeft : "De kaassoufflee's moet je uit de frituur halen vlak voordat ze ontploffen".
Zal van de week nog es kijken. Als het net zulke leuke kleding is als uitquote:
Ze hebben zeker mooie getailleerde overhemden en jasjes.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zal van de week nog es kijken. Als het net zulke leuke kleding is als uit
Dennis' kledinglijn ben ik ZEKER geinteresseerd !!![]()
Echt vnl vrouwtjes kleding in Zara , dus je zult wel iets vinden.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zal van de week nog es kijken. Als het net zulke leuke kleding is als uit
Dennis' kledinglijn ben ik ZEKER geinteresseerd !!![]()
Voor die riem. Kan ze d'r buik mee aantrekken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:47 schreef mspoez het volgende:
Waarom heeft Nadia haar jas aan?
Nadia heeft het koud ! Mag dat ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:47 schreef mspoez het volgende:
Waarom heeft Nadia haar jas aan?
Zo'n 2x in de maand verkleed ik me als vrouw dus dan ga ikquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt vnl vrouwtjes kleding in Zara , dus je zult wel iets vinden.
En ze passen geen van alle?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:35 schreef mspoez het volgende:
Nadia heeft 40, 50 jeans.
Wie is Stefanie tussen haakjes?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zo'n 2x in de maand verkleed ik me als vrouw dus dan ga ik
iets voor 'Stefanie' uitzoeken![]()
U mag door nar de volgende vraag ...! Applausquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:54 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ohjee.
Dit is vraag 23 uit het therorie-examen?
Ik denk dat het NIET mag.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:29 schreef chufi het volgende:
Mijn alter-egoquote:
Hebben ze nou ook al sex op bestelling?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:58 schreef mspoez het volgende:
Tss. De kullekes willen buiten spelen, telefoon, soundlock, opeens gaan de klefbekken naar bed. Bijzonder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |