Lachen!!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Handige tip van Lieke aan Dennix, waar hij echt iets aan heeft : "De kaassoufflee's moet je uit de frituur halen vlak voordat ze ontploffen".
Zal van de week nog es kijken. Als het net zulke leuke kleding is als uitquote:
Ze hebben zeker mooie getailleerde overhemden en jasjes.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zal van de week nog es kijken. Als het net zulke leuke kleding is als uit
Dennis' kledinglijn ben ik ZEKER geinteresseerd !!![]()
Echt vnl vrouwtjes kleding in Zara , dus je zult wel iets vinden.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zal van de week nog es kijken. Als het net zulke leuke kleding is als uit
Dennis' kledinglijn ben ik ZEKER geinteresseerd !!![]()
Voor die riem. Kan ze d'r buik mee aantrekken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:47 schreef mspoez het volgende:
Waarom heeft Nadia haar jas aan?
Nadia heeft het koud ! Mag dat ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:47 schreef mspoez het volgende:
Waarom heeft Nadia haar jas aan?
Zo'n 2x in de maand verkleed ik me als vrouw dus dan ga ikquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt vnl vrouwtjes kleding in Zara , dus je zult wel iets vinden.
En ze passen geen van alle?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:35 schreef mspoez het volgende:
Nadia heeft 40, 50 jeans.
Wie is Stefanie tussen haakjes?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zo'n 2x in de maand verkleed ik me als vrouw dus dan ga ik
iets voor 'Stefanie' uitzoeken![]()
U mag door nar de volgende vraag ...! Applausquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:54 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ohjee.
Dit is vraag 23 uit het therorie-examen?
Ik denk dat het NIET mag.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:29 schreef chufi het volgende:
22:40 - Wankelt King Jaap?
Huub en Lieke proberen een wicht te drijven tussen het vijftal.
Bron:VV
Een wicht ergens tussen drijven![]()
Mijn alter-egoquote:
Hebben ze nou ook al sex op bestelling?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:58 schreef mspoez het volgende:
Tss. De kullekes willen buiten spelen, telefoon, soundlock, opeens gaan de klefbekken naar bed. Bijzonder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |