Sms-en denk ik . 3040 LIEKE en 3040 HUB was het toch sinds RTLquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk toch dat de meeste streamers bellen.
Ah bedankt. Dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat was verteld door het bezoek van Brian, Japio had zelf geen uitzending gezien
nadia is de enige van die 5 die ik nog een beetje slim inschat, zij schoot tenminste nog in de lach toen Brian jaap opdroeg om de regels voor te lezen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:56 schreef avonne het volgende:
Jaap zal wel ontzettend balen dat hij de leiding volledig kwijt is.
Brian is nu de leider met als assistent Amanda.
Nadia is verdacht stil. Ik vraag me af wat ze hier allemaal mee gaat doen.
Dennis verder opstoken om statements te maken?
Jaap binnenhalen als een vis aan een haak?
Hahaa! Dat is precies wat ik ook al dacht. Huub was vanavond weer de quizmasterquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Er is geen Huub verhaallijn. Dat klopt.
Maar vandaag werden opvallend veel uitspraken van Huub gebruikt om de stukjes aan elkaar te praten.
Soort quizmaster dus![]()
As usual.
nadia zei tijdens het gesprek met h en L ook wat dingen die voor jaap klote uitpaktequote:Op vrijdag 28 september 2007 23:58 schreef 2live het volgende:
[..]
nadia is de enige van die 5 die ik nog een beetje slim inschat, zij schoot tenminste nog in de lach toen Brian jaap opdroeg om de regels voor te lezen.
Ik ga toch echt hun niet spekken .quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:57 schreef Tissik het volgende:
[..]
Oproepen tot niet meer stemmen, zorgt er iig voor dat Huub niet zal winnen, maar Brian wel.
En voor Dennis.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:00 schreef lorence1 het volgende:
[..]
nadia zei tijdens het gesprek met h en L ook wat dingen die voor jaap klote uitpakte
idd, en die regels worden straks alweer verbroken als de werkelijke backups onderelkaar zijnquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:59 schreef schizolientje het volgende:
En die regeltjes hebben ze nodig omdat ze elkaar niet kunnen vertrouwen, maar zelfs dat hebben ze zelf niet door
zoals ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:00 schreef lorence1 het volgende:
[..]
nadia zei tijdens het gesprek met h en L ook wat dingen die voor jaap klote uitpakte
Béétje slim ?!?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:58 schreef 2live het volgende:
[..]
nadia is de enige van die 5 die ik nog een beetje slim inschat, zij schoot tenminste nog in de lach toen Brian jaap opdroeg om de regels voor te lezen.
ze stelde wat vragen waaruit bleek dat jaap en dennis niet de waarheid spraken.quote:
Daar krijgt hij cp's voorquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:02 schreef Yollie het volgende:
Waar blijft de boete voor Brian dat hij in Huub zijn kast zat en de tas pakte en in Huub zijn tas keek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |