quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben DeHovenier, 21 jaar oud, geboren en getogen in Delft!
Ja, weltrusten enzoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef WensMeester het volgende:
Hey, een topic over Delft!! Daar leef ik ook!![]()
Ik ben William, 21 jaar (10 juli pas, maar toch, klinkt heel volwassen!) en woon ergens in de Wippolder! Al sinds me geboorte overigens. Enneuh, ik doet aan gamen fok!ken en een beetje naar school gaan...![]()
Heb je al een date met Jojoortje geregeld knaapje ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:31 schreef Sjakie01 het volgende:
yo later
quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:52 schreef warrel het volgende:
[..]
Hmm, wie deed dat bij jou ooit eens een keer..![]()
Ik voelde me wakker en goedquote:Op zaterdag 29 september 2007 08:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]![]()
Trouwens, jij ging toch vroeg slapen ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:18 schreef warrel het volgende:
Tssk.
Hoe was de masseur jongens? En hoe voelen jullie je nu?![]()
Beetje last met zitten, maar verder wel okquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:18 schreef warrel het volgende:
Tssk.
Hoe was de masseur jongens? En hoe voelen jullie je nu?![]()
Bhehehh pwned!quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:29 schreef Bravebart het volgende:
Peter is gepowned...een andere pedo was 'm voor.
Juistemquote:
Windowshade modusquote:Op zondag 30 september 2007 19:06 schreef Nachtdier het volgende:
en hoe werkt dat dan?
Gewoon, je klikt op Play en er komt een raar soort vibratie uit je speakâhquote:Op zondag 30 september 2007 19:06 schreef Nachtdier het volgende:
en hoe werkt dat dan?
Winamp. Dat is zo ongeveer weer jeugdsentiment, zolang is het geledend at ik dat gebruitk heb
quote:Op zondag 30 september 2007 20:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon, je klikt op Play en er komt een raar soort vibratie uit je speakâh
Lekkah chillah op die bounzequote:Op zondag 30 september 2007 20:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon, je klikt op Play en er komt een raar soort vibratie uit je speakâh
Ik weet niet, zullen we eens proberen ?quote:Op zondag 30 september 2007 23:41 schreef warrel het volgende:
[..]
En met het draaiknopje kan je de intensiteit bepalen, toch?
![]()
Lag aan Repliquequote:
Ik heb het stuk gemaakt!quote:
Hé ik ken er nog zo eenquote:
Je was me voor!quote:
Check!quote:
Jezus voor 1,89 naar schiedam om een action te vindenquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:28 schreef Nachtdier het volgende:
Godverdomme.
Wat een zielige jatmozen lopen er rond in Delft zeg!
Ik denk, ik doe slim en stop een bandenplakreparatiedoosje in mn zadel. Stevig geklemd onder mn zadel en tussen de vering van het zadel.
Gisterenavond gemonteerd. Vandaag in de middag was ie dus al weg
DAT DING HEEFT ER WELGETELD EEN NACHT OPGEZETEN VOORDAT IE GEJAT WERD!
Klacht: een reparatiesetje van 1,89 van de action is dus niet eens veilig op je toch al zo fraaie diefstalgevoelige fiets:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Haiquote:
Hahahaha, ik ga morgen wel even een zuurstok halenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hai
MooiWat is het al druk in Leiden
Ik heb al 3 oliebollers op, hehe
Morgen ? Wat moet jij morgen in Leiden ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:17 schreef warrel het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ga morgen wel even een zuurstok halen
Maar een oliebol klinkt ook wel lekkerMisschien hobbel ik straks even langs de andere kant van het station
Ik kom juist nooit aan de voorkant van het station drollie, dus voor mij is dat de achterkantquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Morgen ? Wat moet jij morgen in Leiden ?
Nee, niet andere kant, gewoon de voorkantDat kraampje
Dat is zo nasty!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:22 schreef Bravebart het volgende:
Echt zo dom, mogen we een tussentoets inhalen, moet je het digitaal inleverenDat is dus niet te doen met allemaal formules en rare grafieken, dus ik denk, ik schrijf het uit en lever het netjes aan het begin van de les in
Kom ik daar, zegt-ie: Nee, het moet echt digitaal, scan het maar in ofso. Ik denk wtf, ik sta hier voor je met die zooi, moet ik naar huis, incannen, en emailen
Docenten met een attitude![]()
MS Equation.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:22 schreef Bravebart het volgende:
Echt zo dom, mogen we een tussentoets inhalen, moet je het digitaal inleverenDat is dus niet te doen met allemaal formules en rare grafieken, dus ik denk, ik schrijf het uit en lever het netjes aan het begin van de les in
Kom ik daar, zegt-ie: Nee, het moet echt digitaal, scan het maar in ofso. Ik denk wtf, ik sta hier voor je met die zooi, moet ik naar huis, incannen, en emailen
Docenten met een attitude![]()
Ha Jatmoos!quote:
Nee joh, ik ga ervoor naar Rotterdam. De stad waarvan het bord in mn huiskamer prijktquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Jezus voor 1,89 naar schiedam om een action te vinden
Oja, dat is de achterkant he ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:28 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik kom juist nooit aan de voorkant van het station drollie, dus voor mij is dat de achterkant
En morgen ga ik eerst werken, en daarna naar m'n zus om de restjes hutspot op te etenVet gezellig jeweetzz
[..]
Dat is zo nasty!!![]()
SOL! Hoe kom jij aan de inloggegevens van m-kay ?quote:
quote:
Allebei niet toereikendquote:
Wie zijn die geile b0yz?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:53 schreef Bravebart het volgende:
[afbeelding]
VLS 61 represent, jewAIDS!!!![]()
Ik ken ze wel ergens van, ze lijken me wel puickz0rquote:
WTF, je kan er feitelijk alles mee. In Word heb je er twee mathtype en die andere. die laatste heeft nog wat meer mogelijkheden,maar da's alleen in de ingewikkelde versies van Wordquote:
Jeps, maar Word kan geen structuurformules en andere scheikudige dingenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 05:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
WTF, je kan er feitelijk alles mee. In Word heb je er twee mathtype en die andere. die laatste heeft nog wat meer mogelijkheden,maar da's alleen in de ingewikkelde versies van Word![]()
Overigens,
Leidse chicks ontzet![]()
Ok!quote:
valt nix meer te coma-wippen hierquote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:53 schreef Bravebart het volgende:
Wtf
Ga eens neuken/slapen, dan doe je nog eens wat nuttigs
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 04:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tis niet echt dat hij buren heeft
![]()
Verder ga ik btw niet teruglezen, eerst maar eens uitvinden watskebeurt met die lay-outje![]()
Dinsdagmiddag is mijn lieve tante op 50 jarige leeftijd overleden. Na een keiharde strijd tegen kanker heeft ze het uiteindelijk toch moeten opgeven.
Ik voelde me zwaar fucked-up maar HIJ kwam zonder dat ik er om had gevraagd naar me toe, terwijl hij eik een zaken-diner had.
Ben nu bij hem, en een btje slapeloos dus.
Kan met mijn gevoel geen kant op. Aan de ene kant ben ik blij dat mijn tante nu eindelijk geen pijn meer heeft, aan de andere kant denk ik aan mijn familie.
Mijn oma in en in verdrietig dat ze een kind moet verliezen, mijn neefje en nichtje die hun mama niet meer hebben, mijn oom die de vrouw waar hij bijna 30 jaar mee samen leeft niet meer om zich heen zal hebben.
Zeiden we vorig jaar nog: tante blijft leven tot haar eerste kleinkind is geboren, nou dat heeft ze gered.
Dinsdag werd haar kleinkind 1 jaar....
Zou mijn nichtje ooit nog onbezorgd de verjaardag van haar kindje kunnen vieren?
Ik ben verdrietig![]()
Klootvioolquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:57 schreef Bravebart het volgende:
Tell me a joke!
- Yo momma's so fat...
That ?
- her belly button's got an echo.
Whahahahaha, good joke!!1!!!1!!1111!!!!!111!!1!
- I know
Do you ?
- Yes
ORLY ?
- YRLY!
nowai!
- SRSLY!
Woookaaaaaai!
- Whaaaaaaaat ?
Yieaaaaaaaaaaaah!
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 04:01 schreef Bravebart het volgende:
Nou ik je toch spreek, hoe isst met die chick van je A_A ? En met de telefoonnummers van je pa![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 04:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Chick gaat alles goed![]()
Foonnummer minder leuk verhaaldie moeten nu allemaal 1 voor 1 ingevoerd worden en verder moet nog heeeeel veel achterhaald worden
emailadressen, huisadressen, faxnummers e.d.
En hoest met jou?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 04:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MooiHeeft ze die tietenfoto's al eens gepost, of was dat alleen een teaser ?
OMG, dan ben je mooi genaaid
Met mij wel best, net 6 uur lang staan tappen, dat is minder, maar verder wel okBest wel bedtijd
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 04:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hehe bedtijd is voor sissy's :'0
en ja tietenfoto's staan ergens in KPD hehe
werkze voor zo.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
zo werken van 11 tot 9wel leuk mooie vrouwen kijken met dit weer
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ook goeie moggûh, maar eens even douchen, aankleden, Den Haag centrum in, nieuw routertje kopen, broodje bal bij Dungelman halen en lekker terrasje zitten
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 05:03 schreef warrel het volgende:
Pff, net wakker geworden. Beetje misselijk. Alles is er uit gekomen en nu ben ik een beetje bibberigPff, ik geef de tapenade de schuld
![]()
Chickiequote:
Hé meisje, sms eens terugquote:
Dat was 10 minuten geledenquote:
Jaquote:
OMG, dan moeten we onze deur ook maar eens op slot gaan doen, met die 2 MacBookjes binnenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:39 schreef warrel het volgende:
[..]
Jam'n geluid stond uit dus, en de trillerd ook..
Maar ik kan dus niet want ik moet om 17/17.30 taarten. Dus ik eet een bammetje op m'n werk..
Oh, en er is ingebroken bij m'n benedenbuurvrouw.![]()
Mensen, sluit uw deuren, ramen en poorten!!!
Dat zou wel lief zijn voor je MacBookje. Stel je eens voor dat ie opeens weg is!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OMG, dan moeten we onze deur ook maar eens op slot gaan doen, met die 2 MacBookjes binnen
Dan vind ik hem wel terugquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:56 schreef warrel het volgende:
[..]
Dat zou wel lief zijn voor je MacBookje. Stel je eens voor dat ie opeens weg is!
Haal je 'm dan niet door de war met die van m-kay?!quote:
Nee, die heeft een veel minder hippequote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:48 schreef warrel het volgende:
[..]
Haal je 'm dan niet door de war met die van m-kay?!
Welterusten!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, die heeft een veel minder hippe
Slaapse
Heej!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, die heeft een veel minder hippe
Hoiquote:
Ja, enquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De nieuwe layout draait al een poosje toch?
Jaquote:
Maar da's toch vet slecht voor de ozonlaag?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:50 schreef warrel het volgende:
Met EQS kan je CFA's doen. Statistische shit man![]()
Ja, voor even jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:03 schreef mcDavid het volgende:
Zorgt wel weer voor lekkere warme zomers, though.
Hmmm! Winterquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:11 schreef mcDavid het volgende:
Het hele jaar door kunnen schaatsen heeft ook wel weer wat!
Oh noesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:56 schreef warrel het volgende:![]()
Ik kwam toennet een meisje uit de categorie 'allernaarste meisje op de hele wereld' tegen!!! OMG OMG
Vrouwen zonder bikini/minirokquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:50 schreef warrel het volgende:
[..]
Hmmm! WinterMijn winterjas
Schaatsen
Knuffelen
IJs
Hmmm
![]()
quote:
Wastwat?quote:
Jepsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wastwat?
Ik ben - heel wijs - niet naar het Delft-in-Leiden feest geweest, maar gewoon een toffe party gejoined![]()
Het was zo ergquote:
Ik heb toch ook wel stijl?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepsAmsterdamse chicka's hebben tenminste gevoel voor stijl
Stuk voor stuk
Marco en ik hadden al bedacht dat we heel vrouwlijk Delft maar eens op masterclass naar Amsterdam moeten sturen
Jeps, maar jij bent een uitzondering in Delftquote:
Je bent een Leidse => zie eerdere reactiequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:53 schreef warrel het volgende:
[..]
Het was zo erg![]()
[..]
Ik heb toch ook wel stijl?
Ik had wel puik uitzicht ja, tijdens het eten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepsAmsterdamse chicka's hebben tenminste gevoel voor stijl
Stuk voor stuk
Marco en ik hadden al bedacht dat we heel vrouwlijk Delft maar eens op masterclass naar Amsterdam moeten sturen
Ze woont toch echt in Delft hoor, dacht ik zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:11 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je bent een Leidse => zie eerdere reactie![]()
Jij welquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:18 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik had wel puik uitzicht ja, tijdens het eten..
*per ongeluk* tegen meisjes aan schaatsen en het dan samen koud hebben en tegen elkaar aan kruipen bij de kachel en warme chocomel met slagroom drinken!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Vrouwen zonder bikini/minirok![]()
Nat zeikweer
Koud, dus buiten werken is geen optie
Verdorie, die zijn net buiten beeld gevallenquote:
Ja ? Versier jij daar altijd je meisjes (niet) mee ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*per ongeluk* tegen meisjes aan schaatsen en het dan samen koud hebben en tegen elkaar aan kruipen bij de kachel en warme chocomel met slagroom drinken!
De laatste keer werkte het best puickquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ? Versier jij daar altijd je meisjes (niet) mee ?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De laatste keer werkte het best puick
Alleen was het toen niet koud, maar was het gewoon een fucking koukleum
Dat zijn alle vrouwen. "Wat ben jij warm". Nee muts, je hebt het gewoon koudquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:09 schreef Bravebart het volgende:
Ja, behalve manwijven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:24 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dat zijn alle vrouwen. "Wat ben jij warm". Nee muts, je hebt het gewoon koud![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*per ongeluk* tegen meisjes aan schaatsen en het dan samen koud hebben en tegen elkaar aan kruipen bij de kachel en warme chocomel met slagroom drinken!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:08 schreef mcDavid het volgende:
De laatste keer werkte het best puick
Alleen was het toen niet koud, maar was het gewoon een fucking koukleum
Mannen hebben haar om zich warm te houdenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:24 schreef Autoreply het volgende:
Dat zijn alle vrouwen. "Wat ben jij warm". Nee muts, je hebt het gewoon koud![]()
Jij bent slim zegquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:08 schreef Bravebart het volgende:
Zie je, ik had al een vermoeden om wie het ging![]()
Nee hoor:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
_!
Het was freezing.
[..]
Mannen hebben haar om zich warm te houden.
Ga jij eens ergens anders met BB knuffelen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dus.. je hebt geen haar maar wel altijd een eskimopak aan?
wtf doe ik in dit topic
Waar zie je mij knuffelen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:16 schreef m-kay het volgende:
Ga jij eens ergens anders met BB knuffelen!
Ga dan maar met Bartje op pedojacht.quote:
Ha, ik zal het betreffende topic weer eens bijlezen. Ow wacht, ik vraag gewoon een status-update als Bart straks weer thuis komt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, moet Peter
![]()
![]()
nog terugmailen
Heb nog niet gemaild ofzo hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:00 schreef m-kay het volgende:
Ha, ik zal het betreffende topic weer eens bijlezen. Ow wacht, ik vraag gewoon een status-update als Bart straks weer thuis komt..
Ik ben benieuwd...vind het wel grappig allemaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Heb nog niet gemaild ofzo hoor![]()
Doe ik morgen wel ofzo
ohh als dat alles isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:05 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hoi_piepeloi had met een pedo afgesproken, maar is geeindigd bij McD![]()
Fucking sherlockquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:08 schreef Bravebart het volgende:
Zie je, ik had al een vermoeden om wie het ging![]()
Juist ja!quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:40 schreef Nachtdier het volgende:
tralalala
Teringquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:37 schreef Autoreply het volgende:
Man in Delft voor de 20e keer betrapt
Lekker als je die tegenkomt![]()
Ja, maar daar rijdt je niet direct naast een fietspasquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:13 schreef Autoreply het volgende:
N
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik op de Westlandse weg ook de honderd heb gehaald![]()
Ik ookquote:
Ik ben nog wat aan het handelen met andere mensen, zodat we kwartetten krijgen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:07 schreef Bravebart het volgende:
Oja Marco, ik heb nog 4 oude jokers en alvast 5 nieuwe van mn moeder gekregen
Hebben we waarschijnlijk ook de Pringles compleet
Niccccccequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:08 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik ben nog wat aan het handelen met andere mensen, zodat we kwartetten krijgen!.
Neequote:
Zullen we straks pannenkoekerts gaan bakken?quote:
quote:
Bespaar je de moeite, die dingen zijn nergens voor nodigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:58 schreef Autoreply het volgende:
Waar haal ik van die vitaminenpillen vandaanSupermarkten hebben ze niet
![]()
Jij hebt ook echt geen leven hequote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sorry, ik verveelde me en had de dringende behoefte om wat te pikken![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt geen leven he
Hoiquote:
Dankjequote:
Neequote:
Ik weet nietquote:
Ja, echt belachelijkquote:
Gaat t wel lukken denk je?quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:29 schreef warrel het volgende:
[..]
Gaat t wel lukken denk je?
Ik ga nu iig leren voor mijn tentamen,![]()
maar natuurlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:48 schreef Atreidez het volgende:
Mag je hier ook posten als je alleen in Delft werkt?
Wie is Nieke?!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:24 schreef Bravebart het volgende:
Nieke, volgens mij sta je nog ingelogd, met Adium op mn Mac
Waarom voel jij je aangesproken ? Jij heet toch geen Niekequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:19 schreef warrel het volgende:
[..]
Wie is Nieke?!
En over Adium.. Open Adium, doe 'appeltje ,' (appeltje komma dus). En dan kom je bij de voorkeuren. Bij het kopje 'Accounts' oid selecteer je isthis...com en die gooi je dan weg.
DankjeNamens Nieke natuurlijk, ik heb hier natuurlijk geen baat bij, ik ben Nieke niet.
OMG POST SNEL IN FB DAT JE DE FQR TOF VINDT DAN IS ZE DIK GEPWNED!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:24 schreef Bravebart het volgende:
Nieke, volgens mij sta je nog ingelogd, met Adium op mn Mac
Adium is een soort msn kutn00bquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
OMG POST SNEL IN FB DAT JE DE FQR TOF VINDT DAN IS ZE DIK GEPWNED!
OMGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |