Jezus voor 1,89 naar schiedam om een action te vindenquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:28 schreef Nachtdier het volgende:
Godverdomme.
Wat een zielige jatmozen lopen er rond in Delft zeg!
Ik denk, ik doe slim en stop een bandenplakreparatiedoosje in mn zadel. Stevig geklemd onder mn zadel en tussen de vering van het zadel.
Gisterenavond gemonteerd. Vandaag in de middag was ie dus al weg
DAT DING HEEFT ER WELGETELD EEN NACHT OPGEZETEN VOORDAT IE GEJAT WERD!
Klacht: een reparatiesetje van 1,89 van de action is dus niet eens veilig op je toch al zo fraaie diefstalgevoelige fiets:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Haiquote:
Hahahaha, ik ga morgen wel even een zuurstok halenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hai
MooiWat is het al druk in Leiden
Ik heb al 3 oliebollers op, hehe
Morgen ? Wat moet jij morgen in Leiden ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:17 schreef warrel het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ga morgen wel even een zuurstok halen
Maar een oliebol klinkt ook wel lekkerMisschien hobbel ik straks even langs de andere kant van het station
Ik kom juist nooit aan de voorkant van het station drollie, dus voor mij is dat de achterkantquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Morgen ? Wat moet jij morgen in Leiden ?
Nee, niet andere kant, gewoon de voorkantDat kraampje
Dat is zo nasty!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:22 schreef Bravebart het volgende:
Echt zo dom, mogen we een tussentoets inhalen, moet je het digitaal inleverenDat is dus niet te doen met allemaal formules en rare grafieken, dus ik denk, ik schrijf het uit en lever het netjes aan het begin van de les in
Kom ik daar, zegt-ie: Nee, het moet echt digitaal, scan het maar in ofso. Ik denk wtf, ik sta hier voor je met die zooi, moet ik naar huis, incannen, en emailen
Docenten met een attitude![]()
MS Equation.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:22 schreef Bravebart het volgende:
Echt zo dom, mogen we een tussentoets inhalen, moet je het digitaal inleverenDat is dus niet te doen met allemaal formules en rare grafieken, dus ik denk, ik schrijf het uit en lever het netjes aan het begin van de les in
Kom ik daar, zegt-ie: Nee, het moet echt digitaal, scan het maar in ofso. Ik denk wtf, ik sta hier voor je met die zooi, moet ik naar huis, incannen, en emailen
Docenten met een attitude![]()
Ha Jatmoos!quote:
Nee joh, ik ga ervoor naar Rotterdam. De stad waarvan het bord in mn huiskamer prijktquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Jezus voor 1,89 naar schiedam om een action te vinden
Oja, dat is de achterkant he ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:28 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik kom juist nooit aan de voorkant van het station drollie, dus voor mij is dat de achterkant
En morgen ga ik eerst werken, en daarna naar m'n zus om de restjes hutspot op te etenVet gezellig jeweetzz
[..]
Dat is zo nasty!!![]()
SOL! Hoe kom jij aan de inloggegevens van m-kay ?quote:
quote:
Allebei niet toereikendquote:
Wie zijn die geile b0yz?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:53 schreef Bravebart het volgende:
[afbeelding]
VLS 61 represent, jewAIDS!!!![]()
Ik ken ze wel ergens van, ze lijken me wel puickz0rquote:
WTF, je kan er feitelijk alles mee. In Word heb je er twee mathtype en die andere. die laatste heeft nog wat meer mogelijkheden,maar da's alleen in de ingewikkelde versies van Wordquote:
Jeps, maar Word kan geen structuurformules en andere scheikudige dingenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 05:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
WTF, je kan er feitelijk alles mee. In Word heb je er twee mathtype en die andere. die laatste heeft nog wat meer mogelijkheden,maar da's alleen in de ingewikkelde versies van Word![]()
Overigens,
Leidse chicks ontzet![]()
Ok!quote:
valt nix meer te coma-wippen hierquote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:53 schreef Bravebart het volgende:
Wtf
Ga eens neuken/slapen, dan doe je nog eens wat nuttigs
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 04:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tis niet echt dat hij buren heeft
![]()
Verder ga ik btw niet teruglezen, eerst maar eens uitvinden watskebeurt met die lay-outje![]()
Dinsdagmiddag is mijn lieve tante op 50 jarige leeftijd overleden. Na een keiharde strijd tegen kanker heeft ze het uiteindelijk toch moeten opgeven.
Ik voelde me zwaar fucked-up maar HIJ kwam zonder dat ik er om had gevraagd naar me toe, terwijl hij eik een zaken-diner had.
Ben nu bij hem, en een btje slapeloos dus.
Kan met mijn gevoel geen kant op. Aan de ene kant ben ik blij dat mijn tante nu eindelijk geen pijn meer heeft, aan de andere kant denk ik aan mijn familie.
Mijn oma in en in verdrietig dat ze een kind moet verliezen, mijn neefje en nichtje die hun mama niet meer hebben, mijn oom die de vrouw waar hij bijna 30 jaar mee samen leeft niet meer om zich heen zal hebben.
Zeiden we vorig jaar nog: tante blijft leven tot haar eerste kleinkind is geboren, nou dat heeft ze gered.
Dinsdag werd haar kleinkind 1 jaar....
Zou mijn nichtje ooit nog onbezorgd de verjaardag van haar kindje kunnen vieren?
Ik ben verdrietig![]()
Klootvioolquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |