ey liedje!quote:
Doe 's effe vertellen.quote:
kabouterquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:36 schreef versabommie het volgende:
*plop*
Ja Coos, klap jij eensch uit de school!quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:37 schreef Coos het volgende:
God wat duurde dat lang!! En ik durf er geen te openen want ik kom hier nauwelijks en heb ook een bloedhekel aan knippen en plakken.
[..]
Doe 's effe vertellen.![]()
Daar hebben wij iemand voorquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ik gooide 'm dicht maar wist niet of het de bedoeling was dat ik een nieuwe zou openen.
Kabouters!quote:
is dat een gesmolten ijsje in je broekzak of ben je blij me te zien?quote:
Ik heb niets te vertellen want ik zit de hele dag achter de geraniums maar Willem Jozef had iets dacht ik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja Coos, klap jij eensch uit de school!![]()
Nee, Talitha. Wel een beetje bij de les blijvenquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:41 schreef Coos het volgende:
Ik heb niets te vertellen want ik zit de hele dag achter de geraniums maar Willem Jozef had iets dacht ik.![]()
ik heb wel iets, maar dat is wel een beetje genant, met al die 'nieuwelingen' hierquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb niets te vertellen want ik zit de hele dag achter de geraniums maar Willem Jozef had iets dacht ik.![]()
die verhalen van WJ kennen we nu wel...quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:41 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:41 schreef versabommie het volgende:
is dat een gesmolten ijsje in je broekzak of ben je blij me te zien?
die Litha is me een dondersteen!quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, Talitha. Wel een beetje bij de les blijven![]()
Wel als het genante dromen zijn blijkbaar?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ja Talitha, over dromen vertellen is heeeeeel...... boeiend...
![]()
nou nou, ik heb nog best een paar stoere verhalen over bijv. m'n s5 of ontmaagdingen etc..quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die verhalen van WJ kennen we nu wel...
Ben je een bloeiende geranium?
Gooi maar op. We zien wel wie er een sterke maag heeft.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb wel iets, maar dat is wel een beetje genant, met al die 'nieuwelingen' hier![]()
Bubba?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou nou, ik heb nog best een paar stoere verhalen over bijv. m'n s5 of ontmaagdingen etc..
o, die had je nog niet in mijn oor gefluisterd...quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou nou, ik heb nog best een paar stoere verhalen over bijv. m'n s5 of ontmaagdingen etc..
ik durf nie, er ligt te veel druk op...quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Gooi maar op. We zien wel wie er een sterke maag heeft.![]()
Ligt eraan wat je gênant vindtquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:43 schreef Talitha het volgende:
Wel als het genante dromen zijn blijkbaar?![]()
Beiden natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
is dat een gesmolten ijsje in je broekzak of ben je blij me te zien?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij ben ik aan een vakantie toe![]()
Slap hè?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je hebt inmiddels besloten om het niet te posten, begrijp ik.
de tranen springen van ontroering in mijn broekje!quote:
Mij welquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
o, die had je nog niet in mijn oor gefluisterd...![]()
![]()
Ach, geiten....zadels.... meer was het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gênant vindt![]()
Maar je hebt inmiddels besloten om het niet te posten, begrijp ik.
Uiteraard is jouw doorsnee post kwalitatief van een hoogwaardigheid die zijn gelijke niet zou kennen op een symposium voor geletterden ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:48 schreef APK het volgende:
De COS wordt met de dag genanter.
Kleuters die een poppenkast bekijken zijn potentiële Nobelprijswinnaars in vergelijking met het volk dat daar post.![]()
Ik kan me dat niet voorstellenquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan me niet schelen wie het is, als die maar niet met mij meehoeft op vakantie...
Ik ben het helemaal met je eens, wat je ook zegt, ik sta achter jequote:Op vrijdag 28 september 2007 01:48 schreef APK het volgende:
Kleuters die een poppenkast bekijken zijn potentiële Nobelprijswinnaars in vergelijking met het volk dat daar post.![]()
Deze klacht komt me bekend voor. Van BB5 en BB6, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:48 schreef APK het volgende:
Ik krijg de indruk dat ik nog 368 CS-en moet doorlezen.quote:
Truste nmnsquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fokkers.......slaap lekker voor straks, veel plezier voor nu........![]()
![]()
![]()
Lieve kutuser, ik had helemaal gemist dat je ging slapen. Maar fijne dromen hoor. Als je morgen maar niet post wát je hebt gedroomdquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:48 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus, kunnen Bommie, WA, Coos enzo me ook ff weltrusten wensen............... ben ook maar een gewone lieve kutuser![]()
hoi, waar zat je?quote:
En een BB duurde maar 3 maandenquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Deze klacht komt me bekend voor. Van BB5 en BB6, bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:49 schreef Talitha het volgende:
Ach, geiten....zadels.... meer was het eigenlijk niet.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:48 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus, kunnen Bommie, WA, Coos enzo me ook ff weltrusten wensen............... ben ook maar een gewone lieve kutuser![]()
Weltruste schatquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:48 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:48 schreef kleinzusje het volgende:
truste ouwe, succes in 't huus!quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
Ehm... PM, openen van een nieuwe SC, surfen op de Ikea site...quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, waar zat je?
herhalingsliedje voor NZ, alweerrr, die ene is haar ex(riema v de pukes) aardige gast...:
http://www.youtube.com/watch?v=bNbXfF7ZtPg
Trusten NMNS.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
Goed, mijn favo team heeft Utrecht uit de beker geknikkerd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:49 schreef versabommie het volgende:
Uiteraard is jouw doorsnee post kwalitatief van een hoogwaardigheid die zijn gelijke niet zou kennen op een symposium voor geletterden ?
Hoestie pik ?
nog streams genomen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:48 schreef APK het volgende:
Dus:quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Deze klacht komt me bekend voor. Van BB5 en BB6, bijvoorbeeld.
Is het weer feest?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:48 schreef APK het volgende:
Niet de eerste keer, toch?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:50 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens, wat je ook zegt, ik sta achter je![]()
edit: heb je net gestalkert ()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lieve kutuser, ik had helemaal gemist dat je ging slapen. Maar fijne dromen hoor. Als je morgen maar niet post wát je hebt gedroomd![]()
ben je nu weer gegloryhuntert naar rdam zuid?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Goed, mijn favo team heeft Utrecht uit de beker geknikkerd.![]()
ik zit er al klaar voorquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Toch zou ik zo weer gaan kijken als BB7 nu begint.![]()
Nee, de ergernis van het COS lezen is groter dan het gemis van streams.quote:
Sorry. Ik wil je best vertellen wat ik vannacht heb gedroomd, maar ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Wat doe je nou? Daar gaat de hele essentie van de SC![]()
Volgend jaar is vroeg genoeg.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:55 schreef Talitha het volgende:
Toch zou ik zo weer gaan kijken als BB7 nu begint.![]()
toch kan flinke ergernis ook best lekker zijn..quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, de ergernis van het COS lezen is groter dan het gemis van streams.
Ik heb tegenwoordig een fantoomdekbedje.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:55 schreef versabommie het volgende:
ben je nu weer gegloryhuntert naar rdam zuid?
Geeft niets, morgen ochtend gewoon even opschrijvenquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry. Ik wil je best vertellen wat ik vannacht heb gedroomd, maar ik weet het niet meer.
Ik ook. Zelfs de spulletjes in huis om een week te overleven bij de eerste streams.quote:
Zeker in het begin van DGK, maar de COS gaat een beetje verder dan ergernis.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
toch kan flinke egernis ook best lekker zijn..
ik doe de cos en verziek de fb ....heb mijn handen al volquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook. Zelfs de spulletjes in huis om een week te overleven bij de eerste streams.
Maar we moeten ons maar op ER gaan richten. Het schijnt dat er honderd man/vrouw gedropt gaan worden op een eiland. Ook wel leuk. Doe jij de streamverslagen?![]()
What's new??quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Daar krijg ik 'Falling Down' neigingen van.
idd, wij hebben ook vakantie nodigquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgend jaar is vroeg genoeg.
What else is new.. je mag tegenwoordig al blij zijn als je plaatjes kunt kijken in de OP... het verhaal mag je er dan zelf bij verzinnenquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi Leannemais![]()
![]()
Die nieuwe COS heeft geen samenvatting in de OP![]()
Komt er geen apart subforum voor?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:59 schreef Coos het volgende:
Maar we moeten ons maar op ER gaan richten. Het schijnt dat er honderd man/vrouw gedropt gaan worden op een eiland. Ook wel leuk. Doe jij de streamverslagen?![]()
En toch blijf je meelezen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Zeker in het begin van DGK, maar de COS gaat een beetje verder dan ergernis.
Daar krijg ik 'Falling Down' neigingen van.
Zitten jullie streams te turen ofzoquote:
Expeditie Robinsonquote:Op vrijdag 28 september 2007 02:03 schreef willem-jozef het volgende:
ER is wat?
Als mijn favoriete exbewoonster even langskomt wil ik graag op de hoogte blijven.quote:
Zijn er streams?quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Komt er geen apart subforum voor?![]()
Hope you guess my name.quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:05 schreef willem-jozef het volgende:
thanx, stoute engel. dat was de duivel dacht ik...ja, de gevallen engel. pleased to meet you![]()
Ik geloof niet dat ik die nog heb....? Even checken...quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zitten jullie streams te turen ofzo![]()
Dat zal vast welquote:Op vrijdag 28 september 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben jullie nog niet geboekt [afbeelding]
Natasia.quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Als mijn favoriete exbewoonster even langskomt wil ik graag op de hoogte blijven.
oh yehquote:
Niet dus.quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik die nog heb....? Even checken...![]()
heb je geen backupquote:
Gelukkig niet.quote:
idd vaagquote:Op vrijdag 28 september 2007 02:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vaagste trailer ooit(godard):
http://www.youtube.com/watch?v=pc3f8L7Ruuk&mode=related&search=
Truste Talithaquote:Op vrijdag 28 september 2007 02:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gelukkig niet.![]()
Maar ik doe nog een poging om te slapen. Laters!![]()
Ik ben hier afgehaakt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
Ze had de zwaartekracht wel mee natuurlijk... zo van de trap af
Jezus, wat een quasi-artistieke shitquote:Op vrijdag 28 september 2007 02:13 schreef willem-jozef het volgende:
vaagste trailer ooit(godard):
http://www.youtube.com/watch?v=pc3f8L7Ruuk&mode=related&search=
Weltruste Talithaquote:Op vrijdag 28 september 2007 02:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gelukkig niet.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:16 schreef Talitha het volgende:
Gelukkig niet.![]()
Ik heb die troep helemaal niet, donder op.quote:Verleng nu uw abonnement op McAfee en bespaar 48% op de normale prijs.
Nu er maandelijks meer dan 2000 nieuwe internetgevaren verschijnen, kunt u het zich niet veroorloven om niet de nieuwste bescherming van McAfee SecurityCenter voor uw waardevolle pc te hebben. Beveilig uw onvervangbare bestanden, voorkom identiteitsdiefstal en bescherm uw computer tegen de geraffineerde gecombineerde aanvallen, en doe dit allemaal voor minder geld.
Deze speciale aanbiedingen zijn tot 3 oktober 2007 geldig, dus wacht niet te lang.
McAfee SecurityCenter met SiteAdvisor zorgt ervoor dat uw gezin zorgeloos kan profiteren van de mogelijkheden van internet door uw identiteit te beschermen en uw computer te vrijwaren van virussen, spionagesoftware, zwendelpogingen via e-mail en hackers. Verder is het een geruststellende gedachte dat uw kinderen zijn beschermd tegen kwaadwillenden op internet en dat uw onvervangbare bestanden zijn veiliggesteld. U kunt daarvan op aan, omdat de vertrouwde beveiliging van McAfee altijd is ingeschakeld, altijd wordt bijgewerkt en u altijd beschermt.
Bestel nu. Eén jaarr | Twee jaar | Drie jaar
[U bent momenteel geabonneerd als: xxxxxxxxxxxxxx.nl ]
U ontvangt dit bericht omdat u een proefversie van McAfee SecurityCenter gebruikt. Dit is een servicemelding, en geen ongevraagd e-mailbericht.
quote:[quote]Klik hier als u deze mailing niet meer wilt ontvangen.
quote:Microsoft VBScript compilation error '800a03e9'
Out of memory
/email/unsub.asp, line 0
Ik snap nou ineens wel waarom die beker niet erger aan gort was... geland tegen het toiletpapier natuurlijk... dat ding veerde ook wel riant terug trouwens, zal wel superluchtigvierlagentoiletpapier zijnquote:
Niet in MSN iigquote:Op vrijdag 28 september 2007 02:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht dat Leandra niet van kijken hielt![]()
Waar zit ze??
Ik denk eerder dat die kop van Lieke van staal is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap nou ineens wel waarom die beker niet erger aan gort was... geland tegen het toiletpapier natuurlijk... dat ding veerde ook wel riant terug trouwens, zal wel superluchtigvierlagentoiletpapier zijn
quote:
Ik denk dat Natasia niet zo goed kan gooien als ze zou willen...quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die kop van Lieke van staal is.![]()
Bummer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat Natasia niet zo goed kan gooien als ze zou willen...
Story of her life... iedere poging tot moord mislukt zo erg dat er niet eens aangifte gedaan wordtquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:27 schreef Leandra het volgende:
Story of her life... iedere poging tot moord mislukt zo erg dat er niet eens aangifte gedaan wordt
Misschien moet ze eens gaan combineren: eerst vergiftigen en dan een puntig voorwerp richting het hoofd gooien... het is ook makkelijker om raak te gooien als het doel niet beweegt (immers al buiten bewustzijn door de vergiftiging... )quote:
Als die in de hel mag dansen voor de duivel dan vindt ze het nog geweldig...quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik hoop in het hiernamaals...![]()
vond het al raar dat ze nog gevraagd werd langs te komen. dat ze blij waren bij rtl/sjon met haar vertrek leek me duidelijk. gaan ze die gekkerd toch weer uitnodigen; leek me duidelijk dat er nog enige rancune zat bij deze satansbitch...vragen om shit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet ze eens gaan combineren: eerst vergiftigen en dan een puntig voorwerp richting het hoofd gooien... het is ook makkelijker om raak te gooien als het doel niet beweegt (immers al buiten bewustzijn door de vergiftiging... )
Aan de andere kant verbaast het me ook helemaal niets meer als ze een van haar kinderen in woede een keer iets aandoet... zeker als die zometeen beginnen te puberen en wel gaan zeggen wat ze ervan vinden dat moeders ze zomaar ff een jaar in de steek gelaten heeft.
haha, zie het al voor me: trots dat ze is op haar c.v. op aarde en haar maatje 36quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die in de hel mag dansen voor de duivel dan vindt ze het nog geweldig...
"The Devils personal black disco diva" ze zal het als een eretitel voeren..
De Febo heeft kennelijk gezegd dat ze nooit verwacht hadden dat ze zo zou reageren... dan weet ik niet wat ze bij de Febo doen, maar dat Natasia nog steeds last had van het HOS en LOS virus was meer dan duidelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vond het al raar dat ze nog gevraagd werd langs te komen. dat ze blij waren bij rtl/sjon met haar vertrek leek me duidelijk. gaan ze die gekkerd toch weer uitnodigen; leek me duidelijk dat er nog enige rancune zat bij deze satansbitch...vragen om shit.
Weltrustequote:Op vrijdag 28 september 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, ik blijf er wel vanaf...
Truste![]()
![]()
Gaat niet goed hequote:Op vrijdag 28 september 2007 02:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
slaap zacht, ouwe befkoning!![]()
Slaap lekker W-J en Leandra en iedereen die nog gaat slapenquote:Op vrijdag 28 september 2007 02:49 schreef willem-jozef het volgende:
nz, mocht je nog lurken(denk ut nie) ook truste!!!!!!!!!!!!!1+2
hij gaat lekker he, kun je nog een 3e keer?quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:58 schreef versabommie het volgende:
*plop*
huh?quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hij gaat lekker he, kun je nog een 3e keer?![]()
na de 2e keer lukt het mij echt niet meer hoorquote:
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 28 september 2007 03:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
na de 2e keer lukt het mij echt niet meer hoor![]()
Over je *plop*quote:
ohw...dat kan ik gewoon een paar keer per dag hoor! dat gaat gewoon doorquote:
Echt?quote:Op vrijdag 28 september 2007 03:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw...dat kan ik gewoon een paar keer per dag hoor! dat gaat gewoon door![]()
ja kijk maar : *plop**plop**plop**plop**plop**plop**plop**plop**plop*!quote:
respectquote:Op vrijdag 28 september 2007 03:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja kijk maar : *plop**plop**plop**plop**plop**plop**plop**plop**plop*!
makkie!
Ik rook nog een peuk en dan ga ik naar me nest!quote:
Weltruste man, ik doe er ook niet lang meer overquote:Op vrijdag 28 september 2007 03:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik rook nog een peuk en dan ga ik naar me nest!
quote:Op vrijdag 28 september 2007 05:17 schreef HiDiHo het volgende:
Weltruste nachtzuster![]()
Slaap lekker![]()
![]()
(e.a.)
quote:Op vrijdag 28 september 2007 05:17 schreef HiDiHo het volgende:
Weltruste nachtzuster![]()
Slaap lekker![]()
![]()
(e.a.)
En wat voor degene die er tussen in zitten?quote:Op vrijdag 28 september 2007 05:24 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Truste HiDi en eventuele lurkertjes![]()
![]()
En goedemorgen uitgeslapen Fokkertjes![]()
Jij niet alleen geloof ikquote:Op vrijdag 28 september 2007 05:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Ben van de leg.![]()
![]()
Ik ga wel leggenquote:
Doe ff normaal. Hier blijven! Mot wel een haan bij de kippetjes!quote:Op vrijdag 28 september 2007 05:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga wel leggen![]()
* HiDiHo zoekt zijn bed op![]()
je mag wel meequote:Op vrijdag 28 september 2007 05:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe ff normaal. Hier blijven! Mot wel een haan bij de kippetjes!![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 05:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe ff normaal. Hier blijven! Mot wel een haan bij de kippetjes!![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 05:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
je mag wel mee![]()
![]()
aangezien je toch nog niet moe bent![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 05:36 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
deze kip gaat op stok nu![]()
byebye![]()
Morguh!quote:
Morguh kleine!quote:
Morning Lekker Bommeldingquote:
quote:
Was ik gestopt danquote:
Morning Pavequote:Op vrijdag 28 september 2007 08:59 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=WumSB0vZ5l8 Moguh heb gvd zin an !!!![]()
![]()
![]()
Nope, heb een veel te dure navteq ingebouwd in de auto en die verteld me zelfs wanneer ik moet pissen maar voor de rest njente kennis hierquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Was ik gestopt dan![]()
Trouwens: heb je verstand van navigatiedingen ?
Ohw ik doe mee!quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:59 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=WumSB0vZ5l8 Moguh heb gvd zin an !!!![]()
![]()
![]()
vet ! Friday im in love !!quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw ik doe mee!
http://www.youtube.com/watch?v=TSmfNxmaQHc
Morguh!
Een zwarte bh, zwate hipsterquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope, heb een veel te dure navteq ingebouwd in de auto en die verteld me zelfs wanneer ik moet pissen maar voor de rest njente kennis hier![]()
Wat heb je aan ?
Geile outfit!quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Een zwarte bh, zwate hipster
Kort zwart rokje, riem, truitje ( zwart met kleine bloemachtige diedeltjes, maar niet tuttig) kousen en laarsen![]()
edit: jammer van je navigatiekennisgebrek![]()
edit 2: en jij ? naakt ?
Hell Yeah!quote:
ooooooooooh die zocht ik! die zocht ik !quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:26 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Fijne dag iedersff naar de glasbak
![]()
YWquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
ooooooooooh die zocht ik! die zocht ik !![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hell Yeah!
Trouwens goed plan...als nou gewooniedereen z'n muziek blijft dumpen hier komen we de vrijdag ook weer door![]()
http://www.youtube.com/watch?v=J3OMtOxIjSI
Oe! velvetquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=6xcwt9mSbYE niet voor ieders oren, maar zeau goed.
Doe jij 'm ook nog evenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:13 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TSmfNxmaQHc
quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe jij 'm ook nog even![]()
Morguh! ff Jamiroquai erdoorheen
http://www.youtube.com/watch?v=PFK0piilHtU
Lekker 80'squote:Op vrijdag 28 september 2007 10:35 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=V6GXV0FNEeI
lekkere meezinger...![]()
Goedemorgen iedereen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hell Yeah!
Trouwens goed plan...als nou gewooniedereen z'n muziek blijft dumpen hier komen we de vrijdag ook weer door![]()
Kewlquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:57 schreef ppi het volgende:
[..]
Goedemorgen iedereen.
Hier een lekkere beat, get connected
http://nl.youtube.com/watch?v=YMhmi2ex7xs
En voor Kleinzusje - in haar übergeile outfit![]()
geen flauw idee wat die computer betreft ...het zijn zoveel verschillende dingenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:34 schreef ppi het volgende:
Nu ik hier naar luister denk ik dat de Stereo mc's een beat geleend hebben van Moeders Mooiste.
Maar zal wel toeval zijn, inspiratie opgedaan tijdens het luisteren.
En hier een heel andere Baby Love, ouwe soul![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=23UkIkwy5ZM&mode=related&search=
Probeer "soothe me" van Sam and Dave eens...quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:49 schreef ppi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=fN4DHY_9gOs
Deze nog dan
Thanks, computers zij ook redelijk hopeloos soms.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen flauw idee wat die computer betreft ...het zijn zoveel verschillende dingen![]()
val bijna in slaapquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
kommaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr!http://nl.youtube.com/watch?v=Fl1QOCc_7LA
Morning PPIquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:57 schreef ppi het volgende:
[..]
Goedemorgen iedereen.
Hier een lekkere beat, get connected
http://nl.youtube.com/watch?v=YMhmi2ex7xs
En voor Kleinzusje - in haar übergeile outfit![]()
moet je ook naar de tekst luisteren mutsquote:
oequote:
Mocht je denken dat jij problemen met je computer hebt : http://www.youtube.com/watch?v=cAOFPSY4H20quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:59 schreef ppi het volgende:
[..]
Thanks, computers zij ook redelijk hopeloos soms.
Ach en dat ding doet het nog en is ook snel zat.
Maar was wel lekker geweest als ik 2x 256 Mb ram had kunnen bijzetten.
Nu ligt het hier op de plank te verstoffen.
Hij loopt verder probleemloos, op die muis na, maar dat is een sporadisch voorkomend iets.
Ze moet het er maar mee doen.
En als die echt kaduuk gaat dan is er een tweedehands voor weinig geld tegenwoordig.
Of ik waag de gok en vervang de voeding, heb ik dat ook een keer gedaan - voor alles is er een eerste keer.
Ze is nl. niet de rijkste vrouw van de wereld - maar wel een hart van goud.
en natuurlijk bij tijd en wijle onmogelijk![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=hg2n039txnk
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
moet je ook naar de tekst luisteren muts![]()
Maar je bent ook zo'n jonkie he...
http://www.youtube.com/watch?v=KkdT4sslCV8
kep helegaar geen adhd ...denk ikquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nu snap ik dat kinderTV niet je ding is ( arme ADHD Bommelspruitjes)
![]()
Die is ook top, ben al jaren fan van S&D.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Probeer "soothe me" van Sam and Dave eens...
http://nl.youtube.com/watch?v=RrNemdJCxdc
http://www.add-adhd-plus.com/checklist-test-ADD-ADHD.htmlquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep helegaar geen adhd ...denk ik![]()
Nina is oke, maar haalt het echt niet ivm Sam en Dave.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Probeer "soothe me" van Sam and Dave eens...
http://nl.youtube.com/watch?v=RrNemdJCxdc
ah komop deze i shall be released is van een uitzonderlijk juweel-niveau die Sam en Dave hoe goed ook niet hebben kunnen halen ooit!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:41 schreef ppi het volgende:
[..]
Nina is oke, maar haalt het echt niet ivm Sam en Dave.
Alhoewel die ook mindere nummers hebben
Kzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz wat is er aan de handdddddddddddddd ??quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:09 schreef kleinzusje het volgende:
Leandraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa helpppppppppppppppppppppppppp![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep helegaar geen adhd ...denk ik![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz wat is er aan de handdddddddddddddd ??![]()
APK heeft zelf een tickquote:
Oh oh, dat is niet goed...quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mocht je denken dat jij problemen met je computer hebt : http://www.youtube.com/watch?v=cAOFPSY4H20
afgelopen weekend die serie Heroes gedownload en supernatural gedownload...38 gigquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:49 schreef ppi het volgende:
[..]
Oh oh, dat is niet goed...
Triest en lachen vechten om voorrang.
Dat is een echte 2000 % ADHD'er met nog wat andere problemen en dingen....
Hoeft de checklist helemaal niet in te vullen....
En mijn torrentjes zijn compleet, 32 Gb in ruim twee dagen, de nieuwsgroeptoestand vogel ik uit voor de volgende megadownload
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ah komop deze i shall be released is van een uitzonderlijk juweel-niveau die Sam en Dave hoe goed ook niet hebben kunnen halen ooit!
Sam en Dave zijn te gek maar we heben het hier wel over een briljantje!
UPCquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz wat is er aan de handdddddddddddddd ??![]()
Enne... Môgguh all
trouwens volgens mij is dat ventje Gert die aan het moderaten isquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:49 schreef ppi het volgende:
[..]
Oh oh, dat is niet goed...
Triest en lachen vechten om voorrang.
Dat is een echte 2000 % ADHD'er met nog wat andere problemen en dingen....
Hoeft de checklist helemaal niet in te vullen....
En mijn torrentjes zijn compleet, 32 Gb in ruim twee dagen, de nieuwsgroeptoestand vogel ik uit voor de volgende megadownload
Kijk uit wat je zegt nu he! Lederhosen stenen de grot uit!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:52 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Smaken verschillen.
Ik mis vuur, enthousiasme en swing bij Nina.
![]()
En je zult mij ook niet snel in een Lederhose zien![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
trouwens volgens mij is dat ventje Gert die aan het moderaten is![]()
I knowquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:33 schreef ppi het volgende:
[..]
Mijn favoriete muziekdames, wauw wauw
![]()
Schiet eens op met dat bijlezenquote:
Ik zat de COS bij te lezenquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schiet eens op met dat bijlezen.............. ouwematrashopper
![]()
Ah................... klaar![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh oh... en dan zou ik hoe moeten helpen??
Of is het voldoende als ik m'n medeleven betoon??![]()
quote:
Maar wat heb je nou met UPC dan, je kunt toch internetten zo te zien of zie ik een fata morgana ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schiet eens op met dat bijlezen.............. ouwematrashopper
![]()
Ah................... klaar![]()
Alles is opgelost ( afkloppen)quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maarre... het probleem met UPC is?? Want zo te zien kun je iig nog internetten...
echo echo echoquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maarre... het probleem met UPC is?? Want zo te zien kun je iig nog internetten...
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Alles is opgelost ( afkloppen)
Maar had een bel afspraak met ze om 9.00 uur en ................... hoe laat is het nu![]()
Dusssssssssssssssssssss: UPC, Helpdeskarbeiders
![]()
Belafspraken met UPC.. die komen ze net zo goed na als andere afspraken....quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar had een bel afspraak met ze om 9.00 uur en ................... hoe laat is het nu![]()
![]()
Ze wisten vast niet dat je Kleinzusje bent.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Ik had juist een belafspraak gemaakt zodat ze MIJ kunnen bellen !!!!! ipv die kutzooi sponsorenquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Belafspraken met UPC.. die komen ze net zo goed na als andere afspraken....
Aan de ene kant is het mooi dat het al opgelost is (hoewel dat gegarandeerd niet de reden is dat ze hun belafspraak niet nagekomen zijn, het is puur toeval dat het probleem opgelost is)
Aan de andere kant had ik dan inmiddels wel weer aan de telefoon gehangen om te vragen waarom mijn belafspraak niet nagekomen is... maar als het probleem nog niet opgelost is, is het altijd een beetje makkelijker dreigen dat je dan direct naar het hoofdkantoor gaat met je modem
Om 8.00 uurquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Ze wisten vast niet dat je Kleinzusje bent.
Anders hadden ze al om 08.00 uur voor de deur gestaan, met koffie, champagne en een fijn ontbijtje.
Ik zal ze even een klaagmail sturen![]()
Veel succes, ik haak even af, mijn modem moet afkoelen van al dat gedownloadquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik had juist een belafspraak gemaakt zodat ze MIJ kunnen bellen !!!!! ipv die kutzooi sponsoren![]()
Toeval dat het gemaakt isWTF !!!! Werd gisteren echt opeens UPC fan
![]()
( monteur)
Ga ze nu zelf bellen............... en heeeeeeeeeeeeeeeel lief doen![]()
Mwah.. weet niet of het nog zin heeft om te bellen... als er niets meer opgelost hoeft te worden dan is de kans 9 op 10 dat de verstandelijk uitgedaagde medewerker die je aan de telefoon krijgt het niet helemaal goed begrijpt en jouw probleem vanavond om 20.00 uur even "oplost" en daarmee een instelling dusdanig wijzigt dat je het hele weekend geen internet hebtquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik had juist een belafspraak gemaakt zodat ze MIJ kunnen bellen !!!!! ipv die kutzooi sponsoren![]()
Toeval dat het gemaakt isWTF !!!! Werd gisteren echt opeens UPC fan
![]()
( monteur)
Ga ze nu zelf bellen............... en heeeeeeeeeeeeeeeel lief doen![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Veel succes, ik haak even af, mijn modem moet afkoelen van al dat gedownload![]()
[afbeelding]
Dacht altijd dat je onverzadigbaar en nymfo wasquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Om 8.00 uur![]()
Gek !!!! Toen was ik net klaar met Jappie![]()
Jemig meid, je hebt gelijk denk ik, zeker nu ik dat PPI bericht zie. Misschien even wachten tot na die uitzending. Ik wil namelijk mn contract veranderen en dan zit ik er voor een jaar aan vast. Kwam er namelijk achter dat ik al 4 jaar te veel betaalquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. weet niet of het nog zin heeft om te bellen... als er niets meer opgelost hoeft te worden dan is de kans 9 op 10 dat de verstandelijk uitgedaagde medewerker die je aan de telefoon krijgt het niet helemaal goed begrijpt en jouw probleem vanavond om 20.00 uur even "oplost" en daarmee een instelling dusdanig wijzigt dat je het hele weekend geen internet hebt
Alleen bij XLquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Dacht altijd dat je onverzadigbaar en nymfo was![]()
Wat heb je nu voor abo dan en wat voor abo wil je??quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig meid, je hebt gelijk denk ik, zeker nu ik dat PPI bericht zie. Misschien even wachten tot na die uitzending. Ik wil namelijk mn contract veranderen en dan zit ik er voor een jaar aan vast. Kwam er namelijk achter dat ik al 4 jaar te veel betaalvoor de halve snelheid
![]()
Tis een maf wijf, en dan ben ik vriendelijk en beleefd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... ze heeft wel een straatverbod voor Eemnes gewonnen![]()
Ik heb nu light + telefoon ( 49 euro)quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heb je nu voor abo dan en wat voor abo wil je??
Ik begrijp niet dat ze "achter" nog steeds niet snappen dat het slechts een hele kleine groep is die dat wel leuk vindt... en dan is dat ook nog een keer een hele kleine groep die niet erg trouw kijkt...quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:22 schreef ppi het volgende:
[..]
Tis een maf wijf, en dan ben ik vriendelijk en beleefd.
Weet je, in vergelijking met BB is DGK een negatief programma, haat en nijd voeren veel meer de boventoon.
En eventjes is dat misschien wel leuk maar op de lange termijn is dat![]()
Ik weet de laatste ontwikkelingen niet, dat TT bericht is denk ik een jaar oud.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig meid, je hebt gelijk denk ik, zeker nu ik dat PPI bericht zie. Misschien even wachten tot na die uitzending. Ik wil namelijk mn contract veranderen en dan zit ik er voor een jaar aan vast. Kwam er namelijk achter dat ik al 4 jaar te veel betaalvoor de halve snelheid
![]()
Das idd een enorm verschil... ik heb geen telefoon via UPC (en dat wil ik ook niet) dus ik zit sowieso met een ouderwets internetaboquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb nu light + telefoon ( 49 euro)
en wil sneller + telefoon voor 20 euro per maand minder = 29 euro
Nog even 1 laatste UPC zeikpost okquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das idd een enorm verschil... ik heb geen telefoon via UPC (en dat wil ik ook niet) dus ik zit sowieso met een ouderwets internetabo
WTF !!!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik weet de laatste ontwikkelingen niet, dat TT bericht is denk ik een jaar oud.
Maar UPC is notoir berucht om zijn uberslechte service en een probleemoplossend vermogen dat grenst aan nul.
Net als hier in Groningen die @home kabelkabouterfuckers, krijg ik ook nog steeds ruim 100 euro van terug, toegezegd door de helpdesk![]()
Laters KZquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:33 schreef kleinzusje het volgende:
Joh weet je, ik ga het maandag wel regelen![]()
Nu lekker Weekend vieren en inderdaad geen risico nemen , zoals Leandra net schreef. Heb ik al een keer gedaan en dat liep toen slecht af
lieffies, ff forum hoppen en weg
![]()
Dikke mik voor je... als je kunt volbaggeren dan kun je ook een nieuwe openenquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:36 schreef ppi het volgende:
Zal nog even helpen met volbaggeren, mag 1 van de dames haar creativiteit botvieren op mij de OP van de nieuwe SC.
http://uk.youtube.com/watch?v=C6AFCJ1dLdg&mode=related&search=
Ik kan helaas niet helpen, ik heb toevallig net brunchpauzequote:Op vrijdag 28 september 2007 13:37 schreef ppi het volgende:
Alleen in mijn uppie als Remy deze SC volbaggeren begin ik niet aan natuurlijk![]()
Strak plan, kun je van het weekend tenminste een beetje relaxen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:33 schreef kleinzusje het volgende:
Joh weet je, ik ga het maandag wel regelen![]()
Nu lekker Weekend vieren en inderdaad geen risico nemen , zoals Leandra net schreef. Heb ik al een keer gedaan en dat liep toen slecht af
lieffies, ff forum hoppen en weg
![]()
quote:
Dan doen we het gewoon zo.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet helpen, ik heb toevallig net brunchpauze![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |