Schiet eens op met dat bijlezenquote:
Ik zat de COS bij te lezenquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schiet eens op met dat bijlezen.............. ouwematrashopper
![]()
Ah................... klaar![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh oh... en dan zou ik hoe moeten helpen??
Of is het voldoende als ik m'n medeleven betoon??![]()
quote:
Maar wat heb je nou met UPC dan, je kunt toch internetten zo te zien of zie ik een fata morgana ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schiet eens op met dat bijlezen.............. ouwematrashopper
![]()
Ah................... klaar![]()
Alles is opgelost ( afkloppen)quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maarre... het probleem met UPC is?? Want zo te zien kun je iig nog internetten...
echo echo echoquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maarre... het probleem met UPC is?? Want zo te zien kun je iig nog internetten...
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Alles is opgelost ( afkloppen)
Maar had een bel afspraak met ze om 9.00 uur en ................... hoe laat is het nu![]()
Dusssssssssssssssssssss: UPC, Helpdeskarbeiders
![]()
Belafspraken met UPC.. die komen ze net zo goed na als andere afspraken....quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar had een bel afspraak met ze om 9.00 uur en ................... hoe laat is het nu![]()
![]()
Ze wisten vast niet dat je Kleinzusje bent.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Ik had juist een belafspraak gemaakt zodat ze MIJ kunnen bellen !!!!! ipv die kutzooi sponsorenquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Belafspraken met UPC.. die komen ze net zo goed na als andere afspraken....
Aan de ene kant is het mooi dat het al opgelost is (hoewel dat gegarandeerd niet de reden is dat ze hun belafspraak niet nagekomen zijn, het is puur toeval dat het probleem opgelost is)
Aan de andere kant had ik dan inmiddels wel weer aan de telefoon gehangen om te vragen waarom mijn belafspraak niet nagekomen is... maar als het probleem nog niet opgelost is, is het altijd een beetje makkelijker dreigen dat je dan direct naar het hoofdkantoor gaat met je modem
Om 8.00 uurquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Ze wisten vast niet dat je Kleinzusje bent.
Anders hadden ze al om 08.00 uur voor de deur gestaan, met koffie, champagne en een fijn ontbijtje.
Ik zal ze even een klaagmail sturen![]()
Veel succes, ik haak even af, mijn modem moet afkoelen van al dat gedownloadquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik had juist een belafspraak gemaakt zodat ze MIJ kunnen bellen !!!!! ipv die kutzooi sponsoren![]()
Toeval dat het gemaakt isWTF !!!! Werd gisteren echt opeens UPC fan
![]()
( monteur)
Ga ze nu zelf bellen............... en heeeeeeeeeeeeeeeel lief doen![]()
Mwah.. weet niet of het nog zin heeft om te bellen... als er niets meer opgelost hoeft te worden dan is de kans 9 op 10 dat de verstandelijk uitgedaagde medewerker die je aan de telefoon krijgt het niet helemaal goed begrijpt en jouw probleem vanavond om 20.00 uur even "oplost" en daarmee een instelling dusdanig wijzigt dat je het hele weekend geen internet hebtquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik had juist een belafspraak gemaakt zodat ze MIJ kunnen bellen !!!!! ipv die kutzooi sponsoren![]()
Toeval dat het gemaakt isWTF !!!! Werd gisteren echt opeens UPC fan
![]()
( monteur)
Ga ze nu zelf bellen............... en heeeeeeeeeeeeeeeel lief doen![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Veel succes, ik haak even af, mijn modem moet afkoelen van al dat gedownload![]()
[afbeelding]
Dacht altijd dat je onverzadigbaar en nymfo wasquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Om 8.00 uur![]()
Gek !!!! Toen was ik net klaar met Jappie![]()
Jemig meid, je hebt gelijk denk ik, zeker nu ik dat PPI bericht zie. Misschien even wachten tot na die uitzending. Ik wil namelijk mn contract veranderen en dan zit ik er voor een jaar aan vast. Kwam er namelijk achter dat ik al 4 jaar te veel betaalquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. weet niet of het nog zin heeft om te bellen... als er niets meer opgelost hoeft te worden dan is de kans 9 op 10 dat de verstandelijk uitgedaagde medewerker die je aan de telefoon krijgt het niet helemaal goed begrijpt en jouw probleem vanavond om 20.00 uur even "oplost" en daarmee een instelling dusdanig wijzigt dat je het hele weekend geen internet hebt
Alleen bij XLquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Dacht altijd dat je onverzadigbaar en nymfo was![]()
Wat heb je nu voor abo dan en wat voor abo wil je??quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig meid, je hebt gelijk denk ik, zeker nu ik dat PPI bericht zie. Misschien even wachten tot na die uitzending. Ik wil namelijk mn contract veranderen en dan zit ik er voor een jaar aan vast. Kwam er namelijk achter dat ik al 4 jaar te veel betaalvoor de halve snelheid
![]()
Tis een maf wijf, en dan ben ik vriendelijk en beleefd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... ze heeft wel een straatverbod voor Eemnes gewonnen![]()
Ik heb nu light + telefoon ( 49 euro)quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heb je nu voor abo dan en wat voor abo wil je??
Ik begrijp niet dat ze "achter" nog steeds niet snappen dat het slechts een hele kleine groep is die dat wel leuk vindt... en dan is dat ook nog een keer een hele kleine groep die niet erg trouw kijkt...quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:22 schreef ppi het volgende:
[..]
Tis een maf wijf, en dan ben ik vriendelijk en beleefd.
Weet je, in vergelijking met BB is DGK een negatief programma, haat en nijd voeren veel meer de boventoon.
En eventjes is dat misschien wel leuk maar op de lange termijn is dat![]()
Ik weet de laatste ontwikkelingen niet, dat TT bericht is denk ik een jaar oud.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig meid, je hebt gelijk denk ik, zeker nu ik dat PPI bericht zie. Misschien even wachten tot na die uitzending. Ik wil namelijk mn contract veranderen en dan zit ik er voor een jaar aan vast. Kwam er namelijk achter dat ik al 4 jaar te veel betaalvoor de halve snelheid
![]()
Das idd een enorm verschil... ik heb geen telefoon via UPC (en dat wil ik ook niet) dus ik zit sowieso met een ouderwets internetaboquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb nu light + telefoon ( 49 euro)
en wil sneller + telefoon voor 20 euro per maand minder = 29 euro
Nog even 1 laatste UPC zeikpost okquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das idd een enorm verschil... ik heb geen telefoon via UPC (en dat wil ik ook niet) dus ik zit sowieso met een ouderwets internetabo
WTF !!!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik weet de laatste ontwikkelingen niet, dat TT bericht is denk ik een jaar oud.
Maar UPC is notoir berucht om zijn uberslechte service en een probleemoplossend vermogen dat grenst aan nul.
Net als hier in Groningen die @home kabelkabouterfuckers, krijg ik ook nog steeds ruim 100 euro van terug, toegezegd door de helpdesk![]()
Laters KZquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:33 schreef kleinzusje het volgende:
Joh weet je, ik ga het maandag wel regelen![]()
Nu lekker Weekend vieren en inderdaad geen risico nemen , zoals Leandra net schreef. Heb ik al een keer gedaan en dat liep toen slecht af
lieffies, ff forum hoppen en weg
![]()
Dikke mik voor je... als je kunt volbaggeren dan kun je ook een nieuwe openenquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:36 schreef ppi het volgende:
Zal nog even helpen met volbaggeren, mag 1 van de dames haar creativiteit botvieren op mij de OP van de nieuwe SC.
http://uk.youtube.com/watch?v=C6AFCJ1dLdg&mode=related&search=
Ik kan helaas niet helpen, ik heb toevallig net brunchpauzequote:Op vrijdag 28 september 2007 13:37 schreef ppi het volgende:
Alleen in mijn uppie als Remy deze SC volbaggeren begin ik niet aan natuurlijk![]()
Strak plan, kun je van het weekend tenminste een beetje relaxen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:33 schreef kleinzusje het volgende:
Joh weet je, ik ga het maandag wel regelen![]()
Nu lekker Weekend vieren en inderdaad geen risico nemen , zoals Leandra net schreef. Heb ik al een keer gedaan en dat liep toen slecht af
lieffies, ff forum hoppen en weg
![]()
quote:
Dan doen we het gewoon zo.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet helpen, ik heb toevallig net brunchpauze![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |