abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53533610
Lieke vraagt een nummetje aan bij Huub en hij gaat hem op de piano spelen.
pi_53533618
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:27 schreef kybe het volgende:
Brian vrolijkt zijn vriendin even op .Leest een verhaal voor van iemand die geen stem had door een tumor in zijn borstkas.
De lieverd... St. schijnheiligheid Brian..... wat zou de wereld zonder hem moeten
pi_53533626
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:30 schreef kissa het volgende:

[..]

Het lijkt mij heel logisch dat Lieke zich even terugtrekt.
Ik zou ook liever op die trap zitten dan in de slaapkamer naar dat stomme gehinnik van Nadia te moeten luisteren.

Hoi Kissa lekker even cossen
pi_53533631
Nou bedankt redactie.Was een prima idee Natasia in de kooi.Lieke weer lekker gepakt en morgen de kranten vol.
pi_53533644
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:29 schreef kybe het volgende:
Als er eentje veel te verduren heeft gehad in die kooi!
[afbeelding]
zeg dat wel...
en dat achter steeds weer situaties creeert waardoor ze steeds meer over zich heen krijgt....ik snap er niks van
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  vrijdag 28 september 2007 @ 00:34:25 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53533646
Het zou me niets verbazen als Lieke op de trap zit omdat ze daar relatief rustig en in het donker zit...
Dat zou wel net het beetje rust kunnen zijn wat ze nodig heeft na die klap op haar hoofd en klap in het gezicht.
In de slaapkamer is het sowieso niet rustig, en verder is het nooit ergens donker.

Ik stel voor dat Jaap de masterbedroom afstaat aan Huub en Lieke zodat ze nu iig in alle rust kan herstellen voor zover dat nodig is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_53533659
Daarnet zei Amanda nog "dan kick ik haar weer".

Is dat straattaal voor "geen vriendjes meer zijn" of bedoelde ze echt "dan schop ik haar weer?"

Ik las ergens dat Amanda misschien ook iets had gedaan tijdens de streamlock?
pi_53533662
Redactie mag trots zijn: eerst stuk tuig in de villa halen wat al meerdere keren heeft bewezen te schoppen en slaan.
Dat hadden ze echt kunnen voorzien; het begon al dat Natasia Huub en Lieke geeneens behoorlijk groette.
Vervolgens gaan we vanaf morgen weer zien wat we al maanden zien het bashen van lieke en Huub zonder enige inhoud.
Dennis en Brian ook beetje die te bang zijn om andere tegenstanders aan te pakken en het daarom maar makkelijk op Lieke en Huub munten.
Zo voorspelbaar en saai allemaal tegenwoordig.
Verder een Jaap die verplicht van achter met Dennis moet gaan bonden omdat deze anders verzuipt.
Vervang Dennis tocg gewoonn dan komt de rest ook beetje los.
Dennis zit nu alleen maar de 5 bij elkaar te houden om bashen te kunnen blijven volhouden; saaie tv wat we niet meer willen zien.
pi_53533663
Ik hoop niet dat Lieke morgen op de stoel komt... nog een dreun erachter aan.

Dennix is natuurlijk mijn favouriet.... maar anders maar Huppeltje (die kan het nu weer best hebben)
pi_53533670
Lieke maakt gewoon tv nou.
pi_53533676
Wat een kut dag heeft Lieke gehad, naast Natas ook Sylvia die herhaaldelijk over het omhoog werken liep te zeiken. Ik zou helemaal emotioneel en gek worden daar.
pi_53533689
pi_53533694
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
Het zou me niets verbazen als Lieke op de trap zit omdat ze daar relatief rustig en in het donker zit...
Dat zou wel net het beetje rust kunnen zijn wat ze nodig heeft na die klap op haar hoofd en klap in het gezicht.
In de slaapkamer is het sowieso niet rustig, en verder is het nooit ergens donker.

Ik stel voor dat Jaap de masterbedroom afstaat aan Huub en Lieke zodat ze nu iig in alle rust kan herstellen voor zover dat nodig is.
zou je gelijk in kunnen hebben. Bovendien staat daar geen camera op haar gezicht, zodat eventuele emoties niet te zien zullen zijn.
pi_53533724
Even genieten van het pianospel van Huub!
pi_53533752
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:35 schreef carpediem23 het volgende:
Wat een kut dag heeft Lieke gehad, naast Natas ook Sylvia die herhaaldelijk over het omhoog werken liep te zeiken. Ik zou helemaal emotioneel en gek worden daar.
Syl.. heeft gewoon heel eerlijk haar mening gezegd... was totaal geen rotgesprek van beide kanten niet.

Lieke gaf zelf aan, dat ze het jammer vond dat Syl moest vertrekken... en volgens mij voelde dat voor hun beide zo
pi_53533753
Een hoop mensen hier dachten dat Natasia 2 dingen had gegooit maar hier is duidelijk te zien dat het andere ding op de grond voor de deur is die er tegen aan komt.
pi_53533777
als lieke mijn dochter zou zijn....
dan zou ik er alles voor over hebben om haar die kut villa uit te halen
stelletje aso,s en daar bedoel ik ook de febo mee
pi_53533787
We kunnen ook RTL bombarderen met mails dat het nu maar eens afgelopen moet zijn dat gebash op Huub en Lieke.
En dat het er verdacht veel op lijkt dat ze Natas en Co expres de villa in hebben laten komen om het nog wat erger te maken.
Stelletje Amateurs.
pi_53533822
Volgens mij weten die brain, amanda en nadia niet wat Lieke van avond heeft moeten doormaken. Ze kan ook even op de trap zijn gaan zitten om dat ze misschien duizelig werd. Ik hoop dat de rollen nu eens een keertje om gedraait gaan worden en dat er een ander stelletje of jaap de pineut is om te gaan bashen. Dat gebash van Huub en Lieke dat kennen we nu wel en wordt een beetje afgezaagd.

Goedenacht trouwens allemaal
pi_53533834
We hadden een 6 tegen 2
Een 5 tegen 2
En vanavond een 7 tegen 3.

Het moet niet gekker worden.
pi_53533844
Weet iemand hoe dit stuk heet dat Huub luistert op de piano? Is dat ook Satie?
pi_53533849
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:42 schreef neehe het volgende:
We kunnen ook RTL bombarderen met mails dat het nu maar eens afgelopen moet zijn dat gebash op Huub en Lieke.
En dat het er verdacht veel op lijkt dat ze Natas en Co expres de villa in hebben laten komen om het nog wat erger te maken.
Stelletje Amateurs.
Ze weten precies dat een hoop mensen dat niet willen.Maar Huub en Lieke zijn de enige die tegen alles kunnen.De rest loopt na een dag al de villa uit.Dus moeten Huub en Lieke alles dragen.
pi_53533860
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:44 schreef Dreamboy het volgende:
We hadden een 6 tegen 2
Een 5 tegen 2
En vanavond een 7 tegen 3.

Het moet niet gekker worden.
Het ergste vond ik nog dat Amanda en Dennix zo liepen te lachen en klappen om het gebeuren.
  vrijdag 28 september 2007 @ 00:47:25 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53533877
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:46 schreef kybe het volgende:
[..]
Het ergste vond ik nog dat Amanda en Dennix zo liepen te lachen en klappen om het gebeuren.
Idd.. die trekken dit echt niet als zij het slachtoffer zijn...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_53533894
Als Lieke iets heeft zal ze niet gauw klagen...ze is een harde tante voor zichzelf...als je dat vergelijkt met Amanda is er een heel groot verschil

Je ziet heel vaak als en vrouw zielig gaat doen en dingen op een kinderlijk toontje gaat zeggen dat ze daarmee dan zaken voor elkaar kan krijgen

Lieke heb ik dat nog nooit horen doen...ze is hard voor zichzelf...huilen doet ze echt alleen maar in een hoekje waar niemand haar kan zien en mijn hemel wat had die wat af kunnen huilen met alles wat ze in die kooi heeft meegemaakt....maar ze deed dat niet en riep ook nooit huub zijn hulp in maar bokste het zelf voor elkaar.

Ik weet dat Lieke best heel gevoelig is maar ze uit dat niet zoals vele vrouwen dat gewend zijn te doen,die weten vaak dat ze met zielig kinderlijk zeuren veel voor elkaar kunnen krijgen..maar op den duur gaat zo'n zeurkous je juist vreselijk irriteren
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')