De lieverd... St. schijnheiligheid Brian..... wat zou de wereld zonder hem moetenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:27 schreef kybe het volgende:
Brian vrolijkt zijn vriendin even op .Leest een verhaal voor van iemand die geen stem had door een tumor in zijn borstkas.
Ik zou ook liever op die trap zitten dan in de slaapkamer naar dat stomme gehinnik van Nadia te moeten luisteren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:30 schreef kissa het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel logisch dat Lieke zich even terugtrekt.
zeg dat wel...quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:29 schreef kybe het volgende:
Als er eentje veel te verduren heeft gehad in die kooi!
[afbeelding]
zou je gelijk in kunnen hebben. Bovendien staat daar geen camera op haar gezicht, zodat eventuele emoties niet te zien zullen zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
Het zou me niets verbazen als Lieke op de trap zit omdat ze daar relatief rustig en in het donker zit...
Dat zou wel net het beetje rust kunnen zijn wat ze nodig heeft na die klap op haar hoofd en klap in het gezicht.
In de slaapkamer is het sowieso niet rustig, en verder is het nooit ergens donker.
Ik stel voor dat Jaap de masterbedroom afstaat aan Huub en Lieke zodat ze nu iig in alle rust kan herstellen voor zover dat nodig is.
Syl.. heeft gewoon heel eerlijk haar mening gezegd... was totaal geen rotgesprek van beide kanten niet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:35 schreef carpediem23 het volgende:
Wat een kut dag heeft Lieke gehad, naast Natas ook Sylvia die herhaaldelijk over het omhoog werken liep te zeiken. Ik zou helemaal emotioneel en gek worden daar.
Ze weten precies dat een hoop mensen dat niet willen.Maar Huub en Lieke zijn de enige die tegen alles kunnen.De rest loopt na een dag al de villa uit.Dus moeten Huub en Lieke alles dragen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:42 schreef neehe het volgende:
We kunnen ook RTL bombarderen met mails dat het nu maar eens afgelopen moet zijn dat gebash op Huub en Lieke.
En dat het er verdacht veel op lijkt dat ze Natas en Co expres de villa in hebben laten komen om het nog wat erger te maken.
Stelletje Amateurs.
Het ergste vond ik nog dat Amanda en Dennix zo liepen te lachen en klappen om het gebeuren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:44 schreef Dreamboy het volgende:
We hadden een 6 tegen 2
Een 5 tegen 2
En vanavond een 7 tegen 3.
Het moet niet gekker worden.
Idd.. die trekken dit echt niet als zij het slachtoffer zijn...quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:46 schreef kybe het volgende:
[..]
Het ergste vond ik nog dat Amanda en Dennix zo liepen te lachen en klappen om het gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |