Ik heb die troep helemaal niet, donder op.quote:Verleng nu uw abonnement op McAfee en bespaar 48% op de normale prijs.
Nu er maandelijks meer dan 2000 nieuwe internetgevaren verschijnen, kunt u het zich niet veroorloven om niet de nieuwste bescherming van McAfee SecurityCenter voor uw waardevolle pc te hebben. Beveilig uw onvervangbare bestanden, voorkom identiteitsdiefstal en bescherm uw computer tegen de geraffineerde gecombineerde aanvallen, en doe dit allemaal voor minder geld.
Deze speciale aanbiedingen zijn tot 3 oktober 2007 geldig, dus wacht niet te lang.
McAfee SecurityCenter met SiteAdvisor zorgt ervoor dat uw gezin zorgeloos kan profiteren van de mogelijkheden van internet door uw identiteit te beschermen en uw computer te vrijwaren van virussen, spionagesoftware, zwendelpogingen via e-mail en hackers. Verder is het een geruststellende gedachte dat uw kinderen zijn beschermd tegen kwaadwillenden op internet en dat uw onvervangbare bestanden zijn veiliggesteld. U kunt daarvan op aan, omdat de vertrouwde beveiliging van McAfee altijd is ingeschakeld, altijd wordt bijgewerkt en u altijd beschermt.
Bestel nu. Eén jaarr | Twee jaar | Drie jaar
[U bent momenteel geabonneerd als: xxxxxxxxxxxxxx.nl ]
U ontvangt dit bericht omdat u een proefversie van McAfee SecurityCenter gebruikt. Dit is een servicemelding, en geen ongevraagd e-mailbericht.
quote:[quote]Klik hier als u deze mailing niet meer wilt ontvangen.
quote:Microsoft VBScript compilation error '800a03e9'
Out of memory
/email/unsub.asp, line 0
Ik snap nou ineens wel waarom die beker niet erger aan gort was... geland tegen het toiletpapier natuurlijk... dat ding veerde ook wel riant terug trouwens, zal wel superluchtigvierlagentoiletpapier zijnquote:
Niet in MSN iigquote:Op vrijdag 28 september 2007 02:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht dat Leandra niet van kijken hielt![]()
Waar zit ze??
Ik denk eerder dat die kop van Lieke van staal is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap nou ineens wel waarom die beker niet erger aan gort was... geland tegen het toiletpapier natuurlijk... dat ding veerde ook wel riant terug trouwens, zal wel superluchtigvierlagentoiletpapier zijn
quote:
Ik denk dat Natasia niet zo goed kan gooien als ze zou willen...quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die kop van Lieke van staal is.![]()
Bummer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat Natasia niet zo goed kan gooien als ze zou willen...
Story of her life... iedere poging tot moord mislukt zo erg dat er niet eens aangifte gedaan wordtquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:27 schreef Leandra het volgende:
Story of her life... iedere poging tot moord mislukt zo erg dat er niet eens aangifte gedaan wordt
Misschien moet ze eens gaan combineren: eerst vergiftigen en dan een puntig voorwerp richting het hoofd gooien... het is ook makkelijker om raak te gooien als het doel niet beweegt (immers al buiten bewustzijn door de vergiftiging... )quote:
Als die in de hel mag dansen voor de duivel dan vindt ze het nog geweldig...quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik hoop in het hiernamaals...![]()
vond het al raar dat ze nog gevraagd werd langs te komen. dat ze blij waren bij rtl/sjon met haar vertrek leek me duidelijk. gaan ze die gekkerd toch weer uitnodigen; leek me duidelijk dat er nog enige rancune zat bij deze satansbitch...vragen om shit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet ze eens gaan combineren: eerst vergiftigen en dan een puntig voorwerp richting het hoofd gooien... het is ook makkelijker om raak te gooien als het doel niet beweegt (immers al buiten bewustzijn door de vergiftiging... )
Aan de andere kant verbaast het me ook helemaal niets meer als ze een van haar kinderen in woede een keer iets aandoet... zeker als die zometeen beginnen te puberen en wel gaan zeggen wat ze ervan vinden dat moeders ze zomaar ff een jaar in de steek gelaten heeft.
haha, zie het al voor me: trots dat ze is op haar c.v. op aarde en haar maatje 36quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die in de hel mag dansen voor de duivel dan vindt ze het nog geweldig...
"The Devils personal black disco diva" ze zal het als een eretitel voeren..
De Febo heeft kennelijk gezegd dat ze nooit verwacht hadden dat ze zo zou reageren... dan weet ik niet wat ze bij de Febo doen, maar dat Natasia nog steeds last had van het HOS en LOS virus was meer dan duidelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vond het al raar dat ze nog gevraagd werd langs te komen. dat ze blij waren bij rtl/sjon met haar vertrek leek me duidelijk. gaan ze die gekkerd toch weer uitnodigen; leek me duidelijk dat er nog enige rancune zat bij deze satansbitch...vragen om shit.
Weltrustequote:Op vrijdag 28 september 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, ik blijf er wel vanaf...
Truste![]()
![]()
Gaat niet goed hequote:Op vrijdag 28 september 2007 02:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
slaap zacht, ouwe befkoning!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |