toch kan flinke ergernis ook best lekker zijn..quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, de ergernis van het COS lezen is groter dan het gemis van streams.
Ik heb tegenwoordig een fantoomdekbedje.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:55 schreef versabommie het volgende:
ben je nu weer gegloryhuntert naar rdam zuid?
Geeft niets, morgen ochtend gewoon even opschrijvenquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry. Ik wil je best vertellen wat ik vannacht heb gedroomd, maar ik weet het niet meer.
Ik ook. Zelfs de spulletjes in huis om een week te overleven bij de eerste streams.quote:
Zeker in het begin van DGK, maar de COS gaat een beetje verder dan ergernis.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
toch kan flinke egernis ook best lekker zijn..
ik doe de cos en verziek de fb ....heb mijn handen al volquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook. Zelfs de spulletjes in huis om een week te overleven bij de eerste streams.
Maar we moeten ons maar op ER gaan richten. Het schijnt dat er honderd man/vrouw gedropt gaan worden op een eiland. Ook wel leuk. Doe jij de streamverslagen?![]()
What's new??quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Daar krijg ik 'Falling Down' neigingen van.
idd, wij hebben ook vakantie nodigquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgend jaar is vroeg genoeg.
What else is new.. je mag tegenwoordig al blij zijn als je plaatjes kunt kijken in de OP... het verhaal mag je er dan zelf bij verzinnenquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi Leannemais![]()
![]()
Die nieuwe COS heeft geen samenvatting in de OP![]()
Komt er geen apart subforum voor?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:59 schreef Coos het volgende:
Maar we moeten ons maar op ER gaan richten. Het schijnt dat er honderd man/vrouw gedropt gaan worden op een eiland. Ook wel leuk. Doe jij de streamverslagen?![]()
En toch blijf je meelezen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Zeker in het begin van DGK, maar de COS gaat een beetje verder dan ergernis.
Daar krijg ik 'Falling Down' neigingen van.
Zitten jullie streams te turen ofzoquote:
Expeditie Robinsonquote:Op vrijdag 28 september 2007 02:03 schreef willem-jozef het volgende:
ER is wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |