truste ouwe, succes in 't huus!quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fokkers.......slaap lekker voor straks, veel plezier voor nu........![]()
![]()
![]()
Ehm... PM, openen van een nieuwe SC, surfen op de Ikea site...quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, waar zat je?
herhalingsliedje voor NZ, alweerrr, die ene is haar ex(riema v de pukes) aardige gast...:
http://www.youtube.com/watch?v=bNbXfF7ZtPg
Trusten NMNS.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fokkers.......slaap lekker voor straks, veel plezier voor nu........![]()
![]()
![]()
Goed, mijn favo team heeft Utrecht uit de beker geknikkerd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:49 schreef versabommie het volgende:
Uiteraard is jouw doorsnee post kwalitatief van een hoogwaardigheid die zijn gelijke niet zou kennen op een symposium voor geletterden ?
Hoestie pik ?
nog streams genomen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:48 schreef APK het volgende:
De COS wordt met de dag genanter.
Kleuters die een poppenkast bekijken zijn potentiële Nobelprijswinnaars in vergelijking met het volk dat daar post.![]()
Dus:quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Deze klacht komt me bekend voor. Van BB5 en BB6, bijvoorbeeld.
Is het weer feest?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:48 schreef APK het volgende:
De COS wordt met de dag genanter.
Kleuters die een poppenkast bekijken zijn potentiële Nobelprijswinnaars in vergelijking met het volk dat daar post.![]()
Niet de eerste keer, toch?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:50 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens, wat je ook zegt, ik sta achter je![]()
edit: heb je net gestalkert ()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lieve kutuser, ik had helemaal gemist dat je ging slapen. Maar fijne dromen hoor. Als je morgen maar niet post wát je hebt gedroomd![]()
ben je nu weer gegloryhuntert naar rdam zuid?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Goed, mijn favo team heeft Utrecht uit de beker geknikkerd.![]()
ik zit er al klaar voorquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Toch zou ik zo weer gaan kijken als BB7 nu begint.![]()
Nee, de ergernis van het COS lezen is groter dan het gemis van streams.quote:
Sorry. Ik wil je best vertellen wat ik vannacht heb gedroomd, maar ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Wat doe je nou? Daar gaat de hele essentie van de SC![]()
Volgend jaar is vroeg genoeg.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:55 schreef Talitha het volgende:
Toch zou ik zo weer gaan kijken als BB7 nu begint.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |