Te absurd wat hier gebeurd is.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:40 schreef Stupidisco het volgende:
wat zei Jaap nou net....vlak voor de streamlock ?
Ik vind het totaal absurd wat hier gebeurd is. Daarvoor zei hij:quote:Op donderdag 27 september 2007 19:40 schreef Stupidisco het volgende:
Jaap ik stond er naastquote:Op donderdag 27 september 2007 19:40 schreef Stupidisco het volgende:
Dat vraag ik me dus ook af, wat een zooitje.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:41 schreef Nostalgist het volgende:
Belachelijk...... Waarom is Syl weg ????????
Dat duidt erop dat Sylvia alleen is gehaald om Huub rustig te houden.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:40 schreef akveor het volgende:
Mooi snel Desii...
Ik zou het werkelijk schandalig vinden dat Sylvia weg zou zijn.
Als ik Lieke was zou ik ook nooit accepteren dat ik ik geslagen werd door een gast en dat die dan gewoon zou mogen blijven. Mar waarom Sylvia daar eventueel de dupe (EN IK) van moet worden begrijp ik geen reet van.
Dit zou een prima follow up zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:41 schreef noekje het volgende:
en gisteren in Boulevard. Misschien dat ze morgen nog een item kunnen schenken aan dat vieze wijf!
Mogen vasr afscheid nemen van Sylvia.....quote:Op donderdag 27 september 2007 19:42 schreef Meganog het volgende:
Nog geen spoor van Lieke en Huub.
Dan wisten ze dus ook dat de gezusters Blank zwaar over de grens zouden gaan, want in andere gevallen lukt het Lieke prima om Huub rustig te houden.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:42 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat duidt erop dat Sylvia alleen is gehaald om Huub rustig te houden.
Jaap zegt dat hij zag dat Natasja Lieke hoekte en streamlock.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:42 schreef Copycat het volgende:
Hier dus.
Anywayz, sterk staaltje vakmanschap weer van achter. Goed voorbereid, goed geïnstrueerd, de juiste personen die kooi in.
Petje af.
Ik hoop dat Lieke dan nu aangifte zit te doen..quote:Op donderdag 27 september 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
Natasia heeft Lieke flink gehoekt zegt Jaap!
Fuckers..fuckers...
Inderdaad! Ik hoop dat die redactie ook eens aangesproken gaat worden op hun fantastische plannetjes.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lieke dan nu aangifte zit te doen..
Psies !quote:Op donderdag 27 september 2007 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij had ie maar 48 uur ofzo... moet ie maar een unban aanvragen.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:47 schreef m1sse het volgende:
Ik moet ineens denken aan FdW. Hoop dat hij snel unban krijgt.
Lijkt me prima te kunnen.... Natasia zit buiten de Kooi..... Ik vind dit werkelijk onbegrijpelijk.... ik dacht dat ze niet lager kan zinken na dat aanrandingsgebeuren maar dit komt dicht in de beurt. Ze is gewoon met deze intentie de Kooi ingekomen. Anders sla je toch niet zomaar om niets?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zooooo, Huub wordt razend en terecht, lekker snel trouwens dat filmje, bedanktquote:Op donderdag 27 september 2007 19:45 schreef ricofromrio het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44483&sess=794
Ik snap ook dat Huub die 5 even niks te melden heeft.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:48 schreef Nostalgist het volgende:
Tjeetje..... Wat een nare sfeer ..... Huub snoert Nadia de mond
Ik denk dat er veel mensen bereid zijn een bijdrage te doen hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:46 schreef Mokum020 het volgende:
Ik heb net contact gehad met Y.A. in Hongarije....
voor weinig wil hij Natas wel omleggen...![]()
er zit helemaal niemand aan mij!quote:Op donderdag 27 september 2007 19:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zit je aan de prosac, wat zit iedereen zit toch druk te maken
Toen ik dat woord zag dacht ik meteen aan detentie.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt me prima te kunnen.... Natasia zit buiten de Kooi..... Ik vind dit werkelijk onbegrijpelijk.... ik dacht dat ze niet lager kan zinken na dat aanrandingsgebeuren maar dit komt dicht in de beurt. Ze is gewoon met deze intentie de Kooi ingekomen. Anders sla je toch niet zomaar om niets?
ik heb nog wel een potje met een beetje geld...wat kost dat nou tegenwoordigquote:Op donderdag 27 september 2007 19:49 schreef crimescene het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel mensen bereid zijn een bijdrage te doen hoor.
die is diep onder de indruk.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:52 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda heeft geen zin in een ontslagronde.....
Natas is al weer naar huisquote:Op donderdag 27 september 2007 19:50 schreef Kinga het volgende:
Wat is er gebeurd? Is het de moeite om voor een dagje streams te kopen?
Doe dan maar een weekje, is voordeliger...quote:Op donderdag 27 september 2007 19:50 schreef Kinga het volgende:
Wat is er gebeurd? Is het de moeite om voor een dagje streams te kopen?
Het zou me niets verbazen dat Lieke daar ook mee te maken had. Syl is altijd mijn favoriet geweest een catalysator in het spel. Helaas heeft de redaktie gemeet het wel zonder haar te kunnen. Daarna zijn er eigenlijk geen normale gesprekken meer geweest en fokken de vijf zich alleen maar op omdat iemand met respect zoals Syl hen een spiegel kan voorhouden. Het vertrek van Syl was voor mij de ondergand van de Gouden Kooi.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:48 schreef droomkoningin het volgende:
waarom heeft syl nou die toneelhaak gekregen? volgens mij had ze best lol kunnen hebben met lieke en huub... en het had stuk leukere streams opgeleverd dan klef en bef
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:53 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een follow up tipmail naar Boulevard gestuurd.
Kan dat dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda gaat bellen om de ontslagronde te cancelen
me too......zullen de kindjes vanavond ook kijken ....quote:Op donderdag 27 september 2007 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
Ik ben zó blij dat Natasja weg is !!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen dat Lieke daar ook mee te maken had. Syl is altijd mijn favoriet geweest een catalysator in het spel. Helaas heeft de redaktie gemeet het wel zonder haar te kunnen. Daarna zijn er eigenlijk geen normale gesprekken meer geweest en fokken de vijf zich alleen maar op omdat iemand met respect zoals Syl hen een spiegel kan voorhouden. Het vertrek van Syl was voor mij de ondergand van de Gouden Kooi.
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:53 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een follow up tipmail naar Boulevard gestuurd.
Volgens mij heeft ze die gegooid en daarna heeft ze Lieke een hoek verkocht.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:53 schreef Prosac het volgende:
Volgens mij heeft Natasia Lieke met dat plankje gemept ofzo
Haar verzoek is ingewilligd.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda gaat bellen om de ontslagronde te cancelen
Amanda wil naar bedquote:Op donderdag 27 september 2007 19:56 schreef milk-shake het volgende:
de ontslagronde komt morgen
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen dat Lieke daar ook mee te maken had. Syl is altijd mijn favoriet geweest een catalysator in het spel. Helaas heeft de redaktie gemeet het wel zonder haar te kunnen. Daarna zijn er eigenlijk geen normale gesprekken meer geweest en fokken de vijf zich alleen maar op omdat iemand met respect zoals Syl hen een spiegel kan voorhouden. Het vertrek van Syl was voor mij de ondergand van de Gouden Kooi.
Ik hou me aan jou vast , ik weet het even niet meer.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:54 schreef noekje het volgende:
Nadia is emotioneel volgens mij. Dit siert haar dan wel. Je kon net ook goed aan haar merken dat echt ontdaan was.
Volgens mij halen die de uitzending niet deze keerquote:Op donderdag 27 september 2007 19:57 schreef Py het volgende:
De dames Blank hebben iets te vroeg gepiekt.
Kom hier, koningin van de bijtjes!quote:Op donderdag 27 september 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou me aan jou vast , ik weet het even niet meer.![]()
Ontslagronde gaat niet door.
De heksen Blank mogen wat mij betreft met betonnen schoenen in het IJsselmeer gedumpt worden.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:57 schreef Py het volgende:
De rest van de avond wordt fokking saai nu ben ik bang![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij halen die de uitzending niet deze keer
quote:
Is dat wel diep genoeg ??quote:Op donderdag 27 september 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
De heksen Blank mogen wat mij betreft met betonnen schoenen in het IJsselmeer gedumpt worden.
ja ...we zullen geen traan laten, en Wilgo ook nietquote:Op donderdag 27 september 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
De heksen Blank mogen wat mij betreft met betonnen schoenen in het IJsselmeer gedumpt worden.
Nee hoor, Syl zorgt voor een sprankelende beschaafde avond met fijne verhalen over haar avonturen in Barcelona.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:57 schreef Py het volgende:
De rest van de avond wordt fokking saai nu ben ik bang![]()
Brian had het er al over dat ze het snel wilden afhandelen, die ontslagronde. Dat levert natuurlijk geen leuke televisie op, daarom stellen het imo uit.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:59 schreef Katewalker het volgende:
Dus omdat Amanda en Nadia geen zin hebben in een ontslagronde hebben ze gevraagd of die morgen mag ( hun eigen woorden: omdat ze dan weer nieuwe energie hebben om te "knallen" tegen degene die op die stoel komt, Lieke of Huub dus) en achter heeft weer eens niet door dat ze dat willen voor zichzelf (en niet om Lieke te ontzien) en gaan akkoord...![]()
![]()
als ik OOIT een van die REDACTIE tegen kom sla ik of het een HIJ of ZIJ is recht op hun BEK en goed hard OOK..zo dat moet er even uit KUT redactie///////////////quote:Op donderdag 27 september 2007 19:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Kom hier, koningin van de bijtjes!![]()
Voor het eerst sinds tijden dat mijn hart echt sneller ging kloppen weer. Vind het zo kut voor Lieke. Die zit daar als boksbal en de redactie lacht zich kapot.![]()
Idd belachelijk, ze wilden cancelen, doe dat dan ook.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:59 schreef Katewalker het volgende:
Dus omdat Amanda en Nadia geen zin hebben in een ontslagronde hebben ze gevraagd of die morgen mag ( hun eigen woorden: omdat ze dan weer nieuwe energie hebben om te "knallen" tegen degene die op die stoel komt, Lieke of Huub dus) en achter heeft weer eens niet door dat ze dat willen voor zichzelf (en niet om Lieke te ontzien) en gaan akkoord...![]()
![]()
Dank je wel schatquote:Op donderdag 27 september 2007 19:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Kom hier, koningin van de bijtjes!![]()
Voor het eerst sinds tijden dat mijn hart echt sneller ging kloppen weer. Vind het zo kut voor Lieke. Die zit daar als boksbal en de redactie lacht zich kapot.![]()
Ik hoop dat ze nog even de Tarot-kaarten tevoorschijn haalt...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:01 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee hoor, Syl zorgt voor een sprankelende beschaafde avond met fijne verhalen over haar avonturen in Barcelona.
Ik hoop nog wel ergens anders: in het openbaar en met veel media-aandacht aan de schandpaal genageld.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:02 schreef riri het volgende:
Nou...die Natasia en Astrid zie je dus niet meer daar....
*glaasje melk voor ikpikhetnietmeer neerzet*quote:Op donderdag 27 september 2007 20:02 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
als ik OOIT een van die REDACTIE tegen kom sla ik of het een HIJ of ZIJ is recht op hun BEK en goed hard OOK..zo dat moet er even uit KUT redactie///////////////
Natasia...en daarvoor schold ze Lieke uit....en dat terwijl Lieke niets deedquote:Op donderdag 27 september 2007 20:05 schreef blomst het volgende:
Even naar de dierenarts geweest en nu is natasja alweer weg?
Wie gooide iets naar Lieke?
Astrid of Natasja zelf?
Wat vreemdquote:Op donderdag 27 september 2007 20:05 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap is bang dat mensen denken dat hij écht gek is.......
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44483&sess=794quote:Op donderdag 27 september 2007 20:05 schreef blomst het volgende:
Even naar de dierenarts geweest en nu is natasja alweer weg?
Wie gooide iets naar Lieke?
Astrid of Natasja zelf?
Ja, hoe bestaat het?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:06 schreef rooie3 het volgende:
Ach Amanda en Brian willen apart eten.Wat zijn ze zielig.Is toch Lieke die zielig moet zijn.
Nou, Amanda had wel veel plezier toen Natasia Lieke achterna liep naar de trap..ze liep er lachend achteraan..nu blijkt dat Natasia echt heeft gegooid, en raak vind ze het ineens erg..ik geloof er niks van..quote:Op donderdag 27 september 2007 19:50 schreef mazaru het volgende:
Zo te zien zijn Brian en Amanda het ook niet met deze actie eens, ze geven Lieke een kroel
en blijven ademenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en neem een pilletje![]()
lieke deed helemaal niksquote:Op donderdag 27 september 2007 20:06 schreef riri het volgende:
[..]
Natasia...en daarvoor schold ze Lieke uit....en dat terwijl Lieke niets deed
En Nadia is een bitch..die is alleen bang voor haar eigen hachie..ze mocht eens verkeerd overkomen op de streams..trut!quote:
Mwah... het was in het Boulevard item van gisteren (voor mij) al duidelijk dat Natasia niet alleen voor de gezelligheid kwam...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:06 schreef Py het volgende:
Rest van de avond wordt kleffe Brady Bunch.
Straks lekker gezellig samen eten...
Iedereen is er wel beduust van. Ze zijn behoorlijk geschrokken. Het kwam ook als donderslag bij heldere hemel. Maar als ik terug denk dan kwam Natasia behoorlijk hyperdepieper de kooi in. En die zus zat ook wel erg snel met haar hand in huub's gezicht.
Je vraagt je af hoe die bij de febo vertrokken zijn. Als die zo vol wrok zaten hadden ze nooit de kooi in gemogen.
Zijn er ook nog beelden van een andere camera?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en neem een pilletje![]()
GVD, wordt ik nog een keer woest op die smerige vuile tering-aso.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
lieke deed helemaal niks
die sukkel wil zelf nu het slachtoffer spelen zeker.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:11 schreef Nostalgist het volgende:
Brian wil niet met iedereen samen eten.....
Verwend kindquote:Op donderdag 27 september 2007 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zijn er ook nog beelden van een andere camera?
Effe op VOL kijken; daar zijn ze al met de inkoopactie van toegangskaarten bezig.........quote:Op donderdag 27 september 2007 20:10 schreef Yollie het volgende:
Weet iemand wat Natasja volgende week ging doen? Iets met disco?
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:02 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
als ik OOIT een van die REDACTIE tegen kom sla ik of het een HIJ of ZIJ is recht op hun BEK en goed hard OOK..zo dat moet er even uit KUT redactie///////////////
dat bedoel ik.en ik heb geen melk nodig...misschien NIX wel maar ik een Baco.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef rooie3 het volgende:
Maar de redactie is toch ook oerstom.Wij streamers weten het weer eens beter.Natasia had die kooi niet ingemogen.
Niet te geloven dat dit soort volk los over straat mag lopen.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:12 schreef Dreamboy het volgende:
Natasia gooide dus een snijplank.
[afbeelding]
Het is wel weer opvallend dat we niets zien van het gooien van het plankjequote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
lieke deed helemaal niks
Die kan ze nou wel schudden, smerig kutwijf dat het is.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:13 schreef Stupidisco het volgende:
Natas ging toch een of andere disco tour doen door het land
Ik denk wel dat RTL kwaad is. Die hadden gerekend op mooie 'mama kookt' beelden.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die kan ze nou wel schudden, smerig kutwijf dat het is.![]()
Ze gooit dus inderdaad gewoon die snijplank keihard naar beneden en loopt gewoon met een heel zelfvoldaan gezicht terug de keuken in. Amanda vindt het allemaal prachtig en Dennisquote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
lieke deed helemaal niks
Zo Natasia kom je even reacties checken...?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:02 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
lekker belangrijkquote:Op donderdag 27 september 2007 20:15 schreef noekje het volgende:
Elly is oma geworden. Dat gaat ze zo vertellen.
Ik op voorleesbeelden maar helaas....quote:Op donderdag 27 september 2007 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk wel dat RTL kwaad is. Die hadden gerekend op mooie 'mama kookt' beelden.
Wat er daarna is gebeurd schijnt toch minder grappig ontvangen te zijn. Iig door Jaap en Nadia.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze gooit dus inderdaad gewoon die snijplank keihard naar beneden. Amanda vindt het allemaal prachtig en Dennisgaat gewoon door met een een of ander kutverhaal over de stijl van Lieke
Het is te walgelijk voor woorden en ik word hier zo kwaad van...![]()
Idd... tot vandaag kon je haar nog een hoop vergeven omdat het mogelijk allemaal onderdeel van het spel of opdracht van de redactie was geweest...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die kan ze nou wel schudden, smerig kutwijf dat het is.![]()
En jij hebt het voorlezen natuurlijk gemist.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk wel dat RTL kwaad is. Die hadden gerekend op mooie 'mama kookt' beelden.
Boulevard heb ik niet gezien en de bewoners ook niet. Dus voor ons wel onverwacht en ook zonder echte aanleiding. Het moet dus iets zijn wat er al in zat voordat ze de Kooi binnenkwam. Dat zou de 'aanranding' kunnen zijn maar daar zou ze ook nog wel eens stiekem trots op kunnen zijn hoe ze Lieke hendelde. Maar Lieke is ook stoer tegen Natasia binnengekomen. Dat is de eerste indruk. En zo is dat door gegaan. Lieke heeft ook altijd gezegd dat ze Natasia vlak voor het jaar eruit zou stemmen. En dat heeft ze ook gedaan. Redenen genoeg dus.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... het was in het Boulevard item van gisteren (voor mij) al duidelijk dat Natasia niet alleen voor de gezelligheid kwam...
Volgens mij was ze nog kwaad op Lieke omdat ze "buiten" al een aantal keer die aanranding voor haar kiezen heeft gekregen, maar het domme mokkel heeft het alleen maar erger gemaakt...
Ze is Oma geworden......quote:Op donderdag 27 september 2007 20:11 schreef Leandra het volgende:
Elly wil dat ze met z'n allen eten omdat ze wat leuks te vertellen heeft...
Als dat boek van haar ooit uitkomt, dan hoop ik dat het in rol-formaat is, voor op het toilet.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was het enige leuke aan haar. Nog nooit iemand zo egocentrisch mis zien kleunen met praatjes voor kindjes.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik op voorleesbeelden maar helaas....![]()
Pammetjes doen wonderen anders trekt hij het echt niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:14 schreef Leandra het volgende:
Wat kijkt Brian weer vreemd uit z'n ogen... die is het gevecht nog niet kwijt.
Ik heb zelfs het geluid niet aangehad terwijl ze er was. Een hekel aan iemand hebben is één ding, iemand grondig verachten is iets heel anders.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij hebt het voorlezen natuurlijk gemist.![]()
Ook enig idee wat dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:18 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is er nog meer gebeurt en heeft Amanda daarin ook een rol gespeeld.
Verdrietig om het vertrek van zijn enige echte vriendin?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:14 schreef Leandra het volgende:
Wat kijkt Brian weer vreemd uit z'n ogen... die is het gevecht nog niet kwijt.
Ze kwam zonder die snijplank terug... en het feit dat die snijplank niet beneden beland is (en iets anders wel) wil niet zeggen dat die snijplank niet gegooid is...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:18 schreef ricofromrio het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44487&sess=794
ze gooide niet met de rode snijplank
Ze had hem anders op een zeker moment niet meer in haar handen.....quote:Op donderdag 27 september 2007 20:18 schreef ricofromrio het volgende:
Wat dan ook, het was onacceptabel want ze is weg.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze had hem anders op een zeker moment niet meer in haar handen.....![]()
Syl heeft vast een anti-voodoo spreuk uitgesproken...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:19 schreef petraa het volgende:
Huub en Lieke eten nu toch het eten van de HEKS
En er is geen camera, ook niet onder aan de trap, dus je kunt niet zien wat er op Lieke terechtkomt, maar ze heeft hem inderdaad niet meer als ze terugkomt in de keukenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel mee, hij is gewoon opgefokt... ik vermoed dat hij had gehoopt Lieke te kunnen breken in de ontslagronde nadat Natasia haar al had lopen tergen...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Verdrietig om het vertrek van zijn enige echte vriendin?![]()
Je heb gelijk Natasia gooit met de beker die Lieke o Huub gekregen heeft bij het Kartenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:18 schreef ricofromrio het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:21 schreef Dark het volgende:
Heb net ff terug gelezen...........
Wat een takketrol, die Natasia, onvoorstelbaar dat dat mens zich zo laat gaan en laat kennen.
Sneu volk!
Lieke ziet er best aangeslagen uit.
Nu nog wachten op de huispsychologe ANITA. Die gaat vast vertellen dat het allemaal de schuld van Lieke was![]()
Lieke moet voortaan van Anita vast anders uit haar ogen kijken. Ze krijgt van Anita de taak om andere lichaamstaal oefeningen te gebruiken, of zoiets.
Amanda zag er ook erg geschrokken uit!quote:Op donderdag 27 september 2007 20:23 schreef itsme het volgende:
Maar ik hoor dat die anderen ook gezegd hebben dat ze lieke gehoekt heeft. En dat noem je niet zo, niet wat ik in dat filmpje zie).
daar gooit ze glas? en een snijplank.
Maar alle schuld aan de febo natuurlijk. Belachelijk dat ze die trollen er in lieten. Dit was toch te verwachten.![]()
Volgens mij de enige 2 die echt geschrokken waren dat zijn Nadia en jaap.
Brian wilde de ontslagronde gewoon door laten gaan.![]()
mss tijdens de streamlock?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:23 schreef itsme het volgende:
Maar ik hoor dat die anderen ook gezegd hebben dat ze lieke gehoekt heeft. En dat noem je niet zo, niet wat ik in dat filmpje zie).
Maar alle schuld aan de febo natuurlijk. Belachelijk dat ze die trollen er in lieten. Dit was toch te verwachten.![]()
Dat hoeken heeft Jaap gezegd. Lieke is ook nog naar boven gegaan maar daar was toen een streamlock op.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:23 schreef itsme het volgende:
nog een keer kijken Leandraquote:Op donderdag 27 september 2007 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze kwam zonder die snijplank terug... en het feit dat die snijplank niet beneden beland is (en iets anders wel) wil niet zeggen dat die snijplank niet gegooid is...
ah krijgt hij wel van de febo, broer of moeder.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:24 schreef ericahysterica het volgende:
wat natuurlijk wel erg leuk is, is dat brian nu zijn felbegeerde spelinfo niet kan krijgen van natasia
Daar is de snijplank tegen aan gekomen en die viel van die pilaar af.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:25 schreef Nasp het volgende:
...
idd, eerst zag je haar vrolijk achter Tas aanhuppelen en opeens zie je haar verschrikt weg lopen.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Amanda zag er ook erg geschrokken uit!
Of die beker stond daar ergens en is door de snijplank geraakt...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:23 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Je heb gelijk Natasia gooit met de beker die Lieke o Huub gekregen heeft bij het Karten
[afbeelding]
Rechts bij de deur ligt hij.
Ze gooide volgens mij met 1 van de gewonnen bekers (Karten) de rode snijplank had ze nog in haar handen.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze kwam zonder die snijplank terug... en het feit dat die snijplank niet beneden beland is (en iets anders wel) wil niet zeggen dat die snijplank niet gegooid is...
"Gehoekt" zelfs, en "flink" volgens Jaap.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of die beker stond daar ergens en is door de snijplank geraakt...
Of die beker stond in de hal op een tafeltje en Natasia heeft de snijplank en de beker gegooid.
Ze heeft haar iig ook nog geslagen, anders zou dat niet zo genoemd zijn.
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:26 schreef tutjehola het volgende:
jeeeeeeeeee, zie je wel, ik kan niet eens de kinderen in bed leggen of Natas is alweer naar huis.
Doe nog es, mss is Dennis dan straks weg.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:26 schreef tutjehola het volgende:
jeeeeeeeeee, zie je wel, ik kan niet eens de kinderen in bed leggen of Natas is alweer naar huis.
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Doe nog es, mss is Dennis dan straks weg.![]()
Klopt, maar het klinkt als glas wat ze gooit, dat zegt miijn vechtgenoot ook.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:23 schreef itsme het volgende:
eta: tweede filmpje gezien en de trol heeft niet het snijplankje gegooid.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44487&sess=794&mvpageno=1
in dit filmpje zie je dat ze terug komt met de rode snijplank 0.45 secquote:Op donderdag 27 september 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of die beker stond daar ergens en is door de snijplank geraakt...
Of die beker stond in de hal op een tafeltje en Natasia heeft de snijplank en de beker gegooid.
Ze heeft haar iig ook nog geslagen, anders zou dat niet zo genoemd zijn.
`s mooi, heb ik binnen een week de kooi leegquote:Op donderdag 27 september 2007 20:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Doe nog es, mss is Dennis dan straks weg.![]()
Juist....de enige goede versie....quote:Op donderdag 27 september 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar is de snijplank tegen aan gekomen en die viel van die pilaar af.
Klopt, in het 2de filmpje is het duidelijker... ze loopt achter een compleet onschuldige Lieke aan en gooit die kartbeker achter haar aan de trap af..quote:Op donderdag 27 september 2007 20:26 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
nog een keer kijken Leandra![]()
en met de vlakke hand.....quote:Op donderdag 27 september 2007 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Gehoekt" zelfs, en "flink" volgens Jaap.
Zou goed kunnen..... Brian volgt de redactie blindelings....quote:Op donderdag 27 september 2007 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel mee, hij is gewoon opgefokt... ik vermoed dat hij had gehoopt Lieke te kunnen breken in de ontslagronde nadat Natasia haar al had lopen tergen...
Helaas ging Natasia iets verder dan tergen en gaat de ontslagronde vanavond niet door, en dus kunnen ze Lieke (weer) niet breken...
Je ziet duidelijk dat ze die plank weer mee terug nam..er staat bij die trap een tafeltje en daar staan vaasjes op..je ziet op het filmpje dat er iets (vaasje) achter de glazen door op de grond valt..natasia heeft gewoon een vaas tegen het achterhoofd van lieke gegooid...maar lieke heeft iets op haar lip..dus daarna heeft ze ook nog een klap op haar gezicht gekregen..zoals je Jaap ook al hoorde zeggen. "gewoon vol met de vlakke hand"..Jaap zei dat hij er groen? van werd...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je ziet op het 2de filmpje toch dat Zdngmw weer met de snijplank de keuken binnen komt. Of is u blindquote:Op donderdag 27 september 2007 20:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Juist....de enige goede versie....![]()
ze gooide wel degelijk de snijplank...de beker viel mee en die zie je vallen op het filmpje..
hoe dan ook ...............opzouten met die truttenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
ze gooide wel degelijk de snijplank...de beker viel mee en die zie je vallen op het filmpje..
Ik word er naar van als ik dit lees.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:30 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat ze die plank weer mee terug nam..er staat bij die trap een tafeltje en daar staan vaasjes op..je ziet op het filmpje dat er iets (vaasje) achter de glazen door op de grond valt..natasia heeft gewoon een vaas tegen het achterhoofd van lieke gegooid...maar lieke heeft iets op haar lip..dus daarna heeft ze ook nog een klap op haar gezicht gekregen..zoals je Jaap ook al hoorde zeggen. "gewoon vol met de vlakke hand"..Jaap zei dat hij er groen? van werd...
Leuk voor haar kindjuuuuuuuus die vanavond even mochten opblijven om naar mama te kijken op internetquote:Op donderdag 27 september 2007 20:30 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat ze die plank weer mee terug nam..er staat bij die trap een tafeltje en daar staan vaasjes op..je ziet op het filmpje dat er iets (vaasje) achter de glazen door op de grond valt..natasia heeft gewoon een vaas tegen het achterhoofd van lieke gegooid...maar lieke heeft iets op haar lip..dus daarna heeft ze ook nog een klap op haar gezicht gekregen..zoals je Jaap ook al hoorde zeggen. "gewoon vol met de vlakke hand"..Jaap zei dat hij er groen? van werd...
Tijd dat Natasia er zelf goed van langs krijgt..geen miljonair in Hongarije die haar daarvoor kan beschermen..![]()
![]()
![]()
Blijft weinig anders over dan maar weer kippetjes kijken vanavond..quote:Op donderdag 27 september 2007 20:31 schreef tipsch het volgende:
huh, ontslagronde gaat niet door, omdat... ?
Ik kom net binnen, maar als Jaap aangeeft dat bokita heeft uitgehaald naar Lieke, wat maakt dan een snijplank nog uit.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Je ziet op het 2de filmpje toch dat Zdngmw weer met de snijplank de keuken binnen komt. Of is u blind
Als ik Lieke was, zou ik aangifte doenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik word er naar van als ik dit lees.
Ik denk ook dat er tijdens de streamlock meer dingen aan de hand zijn geweest.Jaap zei later:ik stond ernaast die Natasia gaf Lieke een hoek.Zou zo maar kunnen dat Huub naar boven rende,lieke erachteraan om het niet uit de hand te laten lopen en dat natasia op dat moment Lieke een hoek verkocht heeft?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:24 schreef 2live het volgende:
[..]
mss tijdens de streamlock?
Brian zei gewoon; show must go on, de eikel.![]()
Ik lees de COS wat vluchtig door. Maar is het nu omdat Nadia en Amanda zich niet meer zo "sterk" voelen vandaag, dat ie wordt uitgesteld? Wat is dat voor 'n onzin?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:33 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Blijft weinig anders over dan maar weer kippetjes kijken vanavond..
ja ik ook en ik word nog naarder als ik bedenk dat Lieke weer geen aangifte zal gaan doenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik word er naar van als ik dit lees.
Idd... dat kan tegenwoordig toch ook via Internet??quote:Op donderdag 27 september 2007 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik Lieke was, zou ik aangifte doen![]()
Voorgoed is te hopen..quote:Op donderdag 27 september 2007 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda raakt haar stem weer kwijt !
Things just keep getting betterquote:Op donderdag 27 september 2007 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda raakt haar stem weer kwijt !
Herstel....quote:Op donderdag 27 september 2007 20:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Je ziet op het 2de filmpje toch dat Zdngmw weer met de snijplank de keuken binnen komt. Of is u blind
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
idd, anders kost het haar nog cp's ookquote:Op donderdag 27 september 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... dat kan tegenwoordig toch ook via Internet??
Omdat zij samen met hun vriendin Natasia alles net verkloot hebben, krijgen ze morgen nog maar een kans.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:32 schreef Lady-night het volgende:
Wat ik frappant vind: Brian zei morgen geen zin in bashen te hebben, maar een beetje mindfucken, geeft iedereen instructies wat ze moeten doen....nu willen de andere niet, en dan zijn het lellies....en lijkt hij de enige die er van baalt dat het niet doorgaat
De Febo, onder leiding van Anita, Stijn en Flens, zullen wel weer op haar inpraten en Lieke wijsmaken, dat aangifte doen, niet "miljonairstyle" is.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ik ook en ik word nog naarder als ik bedenk dat Lieke weer geen aangifte zal gaan doen![]()
Ongesteld uitgesteld?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik lees de COS wat vluchtig door. Maar is het nu omdat Nadia en Amanda zich niet meer zo "sterk" voelen vandaag, dat ie wordt uitgesteld? Wat is dat voor 'n onzin?
Niet voor geweldsmisdrijven als je de dader kent.....quote:Op donderdag 27 september 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... dat kan tegenwoordig toch ook via Internet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |