Haar verzoek is ingewilligd.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda gaat bellen om de ontslagronde te cancelen
Amanda wil naar bedquote:Op donderdag 27 september 2007 19:56 schreef milk-shake het volgende:
de ontslagronde komt morgen
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen dat Lieke daar ook mee te maken had. Syl is altijd mijn favoriet geweest een catalysator in het spel. Helaas heeft de redaktie gemeet het wel zonder haar te kunnen. Daarna zijn er eigenlijk geen normale gesprekken meer geweest en fokken de vijf zich alleen maar op omdat iemand met respect zoals Syl hen een spiegel kan voorhouden. Het vertrek van Syl was voor mij de ondergand van de Gouden Kooi.
Ik hou me aan jou vast , ik weet het even niet meer.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:54 schreef noekje het volgende:
Nadia is emotioneel volgens mij. Dit siert haar dan wel. Je kon net ook goed aan haar merken dat echt ontdaan was.
Volgens mij halen die de uitzending niet deze keerquote:Op donderdag 27 september 2007 19:57 schreef Py het volgende:
De dames Blank hebben iets te vroeg gepiekt.
Kom hier, koningin van de bijtjes!quote:Op donderdag 27 september 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou me aan jou vast , ik weet het even niet meer.![]()
Ontslagronde gaat niet door.
De heksen Blank mogen wat mij betreft met betonnen schoenen in het IJsselmeer gedumpt worden.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:57 schreef Py het volgende:
De rest van de avond wordt fokking saai nu ben ik bang![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij halen die de uitzending niet deze keer
quote:
Is dat wel diep genoeg ??quote:Op donderdag 27 september 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
De heksen Blank mogen wat mij betreft met betonnen schoenen in het IJsselmeer gedumpt worden.
ja ...we zullen geen traan laten, en Wilgo ook nietquote:Op donderdag 27 september 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
De heksen Blank mogen wat mij betreft met betonnen schoenen in het IJsselmeer gedumpt worden.
Nee hoor, Syl zorgt voor een sprankelende beschaafde avond met fijne verhalen over haar avonturen in Barcelona.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:57 schreef Py het volgende:
De rest van de avond wordt fokking saai nu ben ik bang![]()
Brian had het er al over dat ze het snel wilden afhandelen, die ontslagronde. Dat levert natuurlijk geen leuke televisie op, daarom stellen het imo uit.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:59 schreef Katewalker het volgende:
Dus omdat Amanda en Nadia geen zin hebben in een ontslagronde hebben ze gevraagd of die morgen mag ( hun eigen woorden: omdat ze dan weer nieuwe energie hebben om te "knallen" tegen degene die op die stoel komt, Lieke of Huub dus) en achter heeft weer eens niet door dat ze dat willen voor zichzelf (en niet om Lieke te ontzien) en gaan akkoord...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |