die is diep onder de indruk.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:52 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda heeft geen zin in een ontslagronde.....

Natas is al weer naar huisquote:Op donderdag 27 september 2007 19:50 schreef Kinga het volgende:
Wat is er gebeurd? Is het de moeite om voor een dagje streams te kopen?

Doe dan maar een weekje, is voordeliger...quote:Op donderdag 27 september 2007 19:50 schreef Kinga het volgende:
Wat is er gebeurd? Is het de moeite om voor een dagje streams te kopen?

Het zou me niets verbazen dat Lieke daar ook mee te maken had. Syl is altijd mijn favoriet geweest een catalysator in het spel. Helaas heeft de redaktie gemeet het wel zonder haar te kunnen. Daarna zijn er eigenlijk geen normale gesprekken meer geweest en fokken de vijf zich alleen maar op omdat iemand met respect zoals Syl hen een spiegel kan voorhouden. Het vertrek van Syl was voor mij de ondergand van de Gouden Kooi.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:48 schreef droomkoningin het volgende:
waarom heeft syl nou die toneelhaak gekregen? volgens mij had ze best lol kunnen hebben met lieke en huub... en het had stuk leukere streams opgeleverd dan klef en bef

quote:Op donderdag 27 september 2007 19:53 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een follow up tipmail naar Boulevard gestuurd.

Kan dat dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda gaat bellen om de ontslagronde te cancelen

me too......zullen de kindjes vanavond ook kijken ....quote:Op donderdag 27 september 2007 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
Ik ben zó blij dat Natasja weg is !!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

quote:Op donderdag 27 september 2007 19:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen dat Lieke daar ook mee te maken had. Syl is altijd mijn favoriet geweest een catalysator in het spel. Helaas heeft de redaktie gemeet het wel zonder haar te kunnen. Daarna zijn er eigenlijk geen normale gesprekken meer geweest en fokken de vijf zich alleen maar op omdat iemand met respect zoals Syl hen een spiegel kan voorhouden. Het vertrek van Syl was voor mij de ondergand van de Gouden Kooi.

quote:Op donderdag 27 september 2007 19:53 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een follow up tipmail naar Boulevard gestuurd.

Volgens mij heeft ze die gegooid en daarna heeft ze Lieke een hoek verkocht.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:53 schreef Prosac het volgende:
Volgens mij heeft Natasia Lieke met dat plankje gemept ofzo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |